Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом "Росток"

Лист МОН № 1/9-304 від 05.05.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-304 від 05 травня 2009 року

Міністерство освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
управління освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій

Про навчальні плани
загальноосвітніх навчальних закладів,
які працюють за науково-педагогічним
проектом "Росток"

Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання Типові навчальні плани експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом "Росток".

Додаток: на 6 арк.

Заступник Міністра       П.Б. Полянський

Додаток
до листа МОН України
від 05.05.09 № 1/9-304

ТИПОВІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ
експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом "Росток"

Пояснювальна записка

Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ ступенів, які працюють за проектом "Росток", з українською мовою навчання (варіанти 1, 3) і навчанням мовами національних меншин (варіанти 2, 4) розроблено відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 31.01.2005 р. № 62 "Про розвиток науково-педагогічного проекту "Росток" в Україні на період до 2009 року", від 29.11.2005 р. № 682 "Про Типові навчальні плани початкової школи", 05.02.2009 р. № 66 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23.02.2004 р. № 132 "Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів 12-річної школи".

З огляду на цілі та завдання науково-педагогічного експерименту "Росток" навчальними планами передбачено за рахунок годин варіативної складової збільшення часу на вивчення природничо-математичних курсів, вивчення іноземної мови з 1-го класу, основ дизайну - з 5-го класу, "Елементи теорії ймовірностей" - з 6-го класу, а також використання годин варіативної складової як додаткових на вивчення математики і навколишнього світу. Вивчення курсу географії в 6-му класі інтегрується з курсом "Природознавство".

Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 р. № 128. Згідно з рішенням місцевих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування класи можуть ділитися на групи і при наповнюваності, меншій від нормативної, а також при вивченні інших предметів за рахунок зекономлених бюджетних асигнувань та залучення додаткових коштів.

В експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах дозволяється за рахунок загального навчального навантаження збільшувати гранично допустиме навантаження учнів до меж, які не перевищують  встановлених  Державними санітарними правилами і нормами улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально - виховного процесу (ДСанПіН 5.2.008-01). При визначенні гранично допустимого навантаження години фізичної культури та основ здоров'я не враховуються.

За умови додаткового фінансування з відповідних бюджетів можливе збільшення кількості годин на групові та індивідуальні заняття.

Завантажити: 1_9_304.doc (203.00 Кб.)


05.05.2009

Популярні новини
У МОН розробили механізм апробації шкільних підручників Процес апробації передбачає дослідження якості підручників та відповідності стандартам
Більшість українців повідомили про зниження якості освіти Українці наголошують на зниженні якості освіти або неможливості отримати освітні послуги
Маємо створити умови для вільної роботи вчителів, – міністр МОН за міністра Оксена Лісового акцентуватиме свою увагу на зміні культури у школі
Уряд розпочне тотальну боротьбу з освітньою бюрократією Новий підхід до управління системою освіти стане ключовим вектором роботи уряду
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів