Про проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики 2012 року

Лист ІІТЗО №1.4/18-4038 від 16.12.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ

№1.4/18-4038 від 16 грудня 2011 року

Ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти

Про проведення III етапу Всеукраїнської
учнівської олімпіади з фізики 2012 року

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад та турнірів у 2011/2012 навчальному році" від 15.08.2011 № 976 ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади проводиться у січні-лютому 2012 року за завданнями, підготовленими відповідними комісіями, затвердженими Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управліннями освіти обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, та за їхніми графіками.

Документом, що визначає завдання, структуру, технологію проведення Всеукраїнських олімпіад, є Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності (затверджено наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1099 від 22.09.11 р. та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 17 листопада 2011 року за №1318/20056).

При формуванні персонального складу журі ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади до його складу, крім вчителів та методистів, слід залучати науковців та викладачів вищих навчальних закладів. Водночас наголошуємо, що журі змагань не повинно складатись переважно з науковців та викладачів одного навчального закладу.

При складанні завдань ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики рекомендуємо керуватися тематикою та обсягом завдань IV етапу олімпіади попереднього року, опублікованих зокрема у фаховій газеті "Фізика" видавництва "Шкільний світ" № 3 (447), № 18 (462), № 27 (461) 2011 року та іншх фахових виданнях.

Звертаємо увагу, зокрема на те, що обсяг та рівень складності олімпіадних завдань повинні забезпечувати учням можливість якнайповніше розкрити свої здібності. Завдання повинні бути різноплановими за змістом та обсягом. Школярам потрібно роз’яснити, що вони повинні прагнути виконати якнайбільшу частину запропонованих завдань, але головною умовою перемоги в олімпіаді є виконання роботи краще за інших, а не обов’язкове виконання 100 % запропонованих завдань. Оскільки олімпіадні змагання за своєю суттю відрізняються від контрольної роботи, загальний обсяг запропонованих завдань може дещо перевищувати обсяг роботи, передбачений на відведений час, але при цьому забезпечувати різноплановість та різнорівневість завдань.

ІІІ етап олімпіади з фізики провести у два тури: теоретичний та експериментальний.

При визначенні переможців змагань слід дотримуватись вимог п.5.4 чинного положення, зокрема вимоги, що «переможцем не може бути учасник, який за сумарним результатом виступів на всіх обов’язкових турах відповідного етапу олімпіади набрав менше ніж третину від максимально можливої сумарної (за всіма обов’язковими турами) кількості балів».

Звіти про проведення ІІІ етапу разом із текстами завдань ІІІ етапу з розв‘язками та заявки на участь команд у ІV етапі Всеукраїнських олімпіад слід подати до 5 березня 2012 року на адресу Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (03035, м.Київ-035, вул. Урицького, 36, відділ по роботі з обдарованою молоддю та проведення масових заходів).

Заступник директора       Ю.І. Завалевський

Освіта.ua
16.12.2011

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів