Щодо проведення VIІ Всеукраїнського турніру юних журналістів

Лист ІІТЗО №1.4/18-362 від 07.02.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ

№1.4/18-362 від 07 лютого 2011 року

Ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти

Щодо проведення
VIІ Всеукраїнського турніру юних журналістів

Повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.09.2010 №891 "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2010/2011 навчальному році" з 28 квітня по 2 травня 2011 року на базі Національного університету "Острозька академія" (ректор Пасічник І.Д.) відбудеться фінальний етап VIІ Всеукраїнського турніру юних журналістів. Командні інтелектуальні змагання будуть проведені згідно з вимогами "Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності", затвердженого наказом Міністерства освіти України від 18 серпня 1998 року №305.

Завдання, що пропонуються для першого (міжшкільного) та фінального етапів змагань, подано в додатку.

Отримати інформацію щодо умов проведення VIІ Всеукраїнського турніру юних журналістів та подати заявки на участь у фінальному етапі змагань можна за тел. (044) 417-85-69, Пясецька Людмила Іванівна, завідувач сектору Інституту інноваційних  технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України (04070, м.Київ, вул. Сагайдачного, 37), е-mail: iitzo_so@svitonline.com, або  за  тел/факс (03654) 229-49,  Поліщук Наталя Миколаївна, завідувач відділу зв'язків із громадськістю Національного університету "Острозька академія" (35800, м. Острог Рівненської області, вул. Семінарська, 2), е-mail: press@nosa.uar.net; press_center@ukr.net.

Директор       О.А. Удод

Додаток
до листа Інституту інноваційних
технологій і змісту освіти
від 07 лютого 2011 р. № 1.4/18-362

Завдання
VІI Всеукраїнського турніру юних журналістів

1. Ви знімаєте сюжет для телебачення про турнір юних журналістів. Як ви побудуєте свій сюжет? Зробіть "стенд-ап" і продемонструйте його "вживу" (без запису на камеру).

2. Інтернет як джерело інформації для журналіста: переваги, перестороги та специфіка використання.

3. Запропонуйте концепцію нішевого теле- або радіоканалу.

4. Вам доручено підготувати документальний теле- або радіофільм. Які виражальні засоби ви будете використовувати?

5. Побудуйте концепцію видання (газети, журналу) на одну з близьких Вам тем, обґрунтуйте актуальність проекту та шляхи його реалізації.

6. Ви журналіст. Запропонуйте актуальну на сьогоднішній день тему журналістського розслідування, обґрунтуйте ваш вибір та наведіть кілька ланцюжків, що допоможуть вам провести розслідування.

7. Жовта преса: вчора, сьогодні, завтра.

8. Матеріал журналіста про конфліктну ситуацію – що має його характеризувати в першу чергу? Плюси та мінуси подібних публікацій у місцевій пресі – проілюструйте прикладами із газет.

9. Ви працюєте в міській газеті. До вашого міста приїздить відомий письменник (на вибір: Юрій Андрухович, Борис Акунін, Ліна Костенко) і вам доручено взяти у нього інтерв’ю. Як ви будете готуватися до зустрічі і які 5 запитань поставите?

10. Вашу школу відвідує мер міста. У програмі є й прес-конференція. Вам доручають її підготувати. Ваші дії.

11. Ви працюєте в міській газеті. Ранком на ваш стіл лягають сім таких повідомлень:

  • відбулося засідання уряду країни, на якому розглядалося питання міжнародних контактів із Бєларуссю;
  • голова обласної адміністрації відвідав ярмарок, що проходив в одному з райцентрів вашої області;
  • відбулася колегія обласної адміністрації, на якій розглядалися питання підготовки області до весняно-польових робіт;
  • на регіональному конкурсі "Учитель року" перемогла педагог із вашого міста;
  • команда КНР перемогла на світовому чемпіонаті з гімнастики;
  • підприємство молочної промисловості вашого міста відкриває новий магазин;
  • стартував обласний конкурс робіт школярів щодо перспектив соціального розвитку рідного міста, пропонується здавати роботи для участі в ньому.

Які з повідомлень ви візьмете для підготовки публікацій і матеріали яких жанрів підготуєте?

12. Репортер, оглядач, колумніст, розслідувач, - яку зі спеціальностей журналіста ви б вибрали для себе?

13. Бліц-опитування. Його доцільність, завдання, методика проведення, подача у ЗМІ. Наведіть приклади такого опитування в медіа.

14. Запропонуйте концепцію тематичного наповнення громадського теле- або радіоканалу.

15. Терміново відредагуйте текст для публікації у вашій газеті (фрагмент тексту буде запропонований журі). Якими правилами ви при цьому керуєтеся?


07.02.2011

Популярні новини
Більшість українців повідомили про зниження якості освіти Українці наголошують на зниженні якості освіти або неможливості отримати освітні послуги
Маємо створити умови для вільної роботи вчителів, – міністр МОН за міністра Оксена Лісового акцентуватиме свою увагу на зміні культури у школі
Уряд розпочне тотальну боротьбу з освітньою бюрократією Новий підхід до управління системою освіти стане ключовим вектором роботи уряду
Учителі не підтримують ідею додаткового навчального року Більшість освітян і батьків не схвалюють проведення додаткового навчального року
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів