Щодо завдань ХІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків

Лист ІІТЗО №1.4/18-130 від 18.01.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ

№1.4/18-130 від 18 січня 2011 року

Ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти

Щодо завдань
ХІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків

Повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від  21.09.2010 №891 "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2010/2011 навчальному році" з 15 по 19 квітня 2011 року на базі Житомирського обласного педагогічного ліцею (директор Корінна Л.В.) відбудеться фінальний етап ХІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків. Командні інтелектуальні змагання будуть проведені згідно з вимогами "Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності", затвердженого наказом Міністерства освіти України від 18 серпня 1998 р. №305.

Завдання, що пропонуються для першого (міжшкільного) та фінального етапів змагань, подано в додатку.

Отримати інформацію щодо умов проведення ХІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків та подати заявки на участь у фінальному етапі змагань можна за тел. (044) 417-85-69, Гінетова Т.Л., завідуюча сектором Інституту інноваційних  технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, (04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 37), або за  тел. (0412) 47-38-94, Сірик Н.Г., методист Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (10014, м. Житомир, вул. Михайлівська, 15); тел. (0412) 42-95-27, Корінна Л.В., директор Житомирського обласного педагогічного ліцею (10007, м. Житомир, вул. Коростишівська, 15).

Директор       О.А. Удод

Додаток
до листа Інституту інноваційних
технологій і змісту освіти
Міністерства освіти і науки України
від 18.01.2011 № 1.4/18-130

Питання XІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків

1. Слов’янська єдність: міф чи реальність?

2. Національні символи українців: спадок сивої давнини чи продукт модерної доби?

3. Святослав Хоробрий: великий політик чи великий авантюрник?

4. Японія: тінь китайської цивілізації чи самобутня культура?

5. Уніатство в Україні: компроміс еліт чи "зрада" духовенства?

6. Українські козаки: соціальний стан, етнос чи стиль життя?

7. Ідея спадкової монархії: від Гетьманщини Хмельницького до  Кирила Розумовського.

8. Вестфальська система: фундамент релігійного миру чи "консервація"  протистояння ?

9. Освічений абсолютизм  Катерини ІІ: данина моді чи ідеологія реформ?

10. "Залюднення по-імперському": західна колонізація XIX століття.

11. Декабристський рух і масонство в Україні: демократи чи реакціонери?

12. Українська  революція 1917–1920 рр.:  національна чи соціальна?

13. Німеччина в 1933–1939 рр.: доба соціального миру чи соціального міфу?

14. "Відлига" М. Хрущова і перебудова М. Горбачова: спільне і відмінне.

15. Кінець ХХ століття: загальна криза культури чи її нова якість?


18.01.2011

Популярні новини
Більшість українців повідомили про зниження якості освіти Українці наголошують на зниженні якості освіти або неможливості отримати освітні послуги
Маємо створити умови для вільної роботи вчителів, – міністр МОН за міністра Оксена Лісового акцентуватиме свою увагу на зміні культури у школі
Уряд розпочне тотальну боротьбу з освітньою бюрократією Новий підхід до управління системою освіти стане ключовим вектором роботи уряду
Учителі не підтримують ідею додаткового навчального року Більшість освітян і батьків не схвалюють проведення додаткового навчального року
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів