Щодо завдань ХІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків

Лист ІІТЗО №1.4/18-130 від 18.01.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ

№1.4/18-130 від 18 січня 2011 року

Ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти

Щодо завдань
ХІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків

Повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від  21.09.2010 №891 "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2010/2011 навчальному році" з 15 по 19 квітня 2011 року на базі Житомирського обласного педагогічного ліцею (директор Корінна Л.В.) відбудеться фінальний етап ХІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків. Командні інтелектуальні змагання будуть проведені згідно з вимогами "Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності", затвердженого наказом Міністерства освіти України від 18 серпня 1998 р. №305.

Завдання, що пропонуються для першого (міжшкільного) та фінального етапів змагань, подано в додатку.

Отримати інформацію щодо умов проведення ХІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків та подати заявки на участь у фінальному етапі змагань можна за тел. (044) 417-85-69, Гінетова Т.Л., завідуюча сектором Інституту інноваційних  технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, (04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 37), або за  тел. (0412) 47-38-94, Сірик Н.Г., методист Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (10014, м. Житомир, вул. Михайлівська, 15); тел. (0412) 42-95-27, Корінна Л.В., директор Житомирського обласного педагогічного ліцею (10007, м. Житомир, вул. Коростишівська, 15).

Директор       О.А. Удод

Додаток
до листа Інституту інноваційних
технологій і змісту освіти
Міністерства освіти і науки України
від 18.01.2011 № 1.4/18-130

Питання XІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків

1. Слов’янська єдність: міф чи реальність?

2. Національні символи українців: спадок сивої давнини чи продукт модерної доби?

3. Святослав Хоробрий: великий політик чи великий авантюрник?

4. Японія: тінь китайської цивілізації чи самобутня культура?

5. Уніатство в Україні: компроміс еліт чи "зрада" духовенства?

6. Українські козаки: соціальний стан, етнос чи стиль життя?

7. Ідея спадкової монархії: від Гетьманщини Хмельницького до  Кирила Розумовського.

8. Вестфальська система: фундамент релігійного миру чи "консервація"  протистояння ?

9. Освічений абсолютизм  Катерини ІІ: данина моді чи ідеологія реформ?

10. "Залюднення по-імперському": західна колонізація XIX століття.

11. Декабристський рух і масонство в Україні: демократи чи реакціонери?

12. Українська  революція 1917–1920 рр.:  національна чи соціальна?

13. Німеччина в 1933–1939 рр.: доба соціального миру чи соціального міфу?

14. "Відлига" М. Хрущова і перебудова М. Горбачова: спільне і відмінне.

15. Кінець ХХ століття: загальна криза культури чи її нова якість?


18.01.2011

Популярні новини
Ми шукали потужного міністра освіти, - Бабак Голова профільного комітету ВР зазначає, що міністром освіти має стати фахівець з середньої освіти
У ВР допустили дистанційний початок навчального року Рішення про початок нового навчального року буде ухвалюватись Комісією з ТЕБ та НС
В Україні посилять увагу до вивчення математики Випускники складатимуть обов’язкову державну підсумкову атестацію у формі ЗНО
Уряд визначив нові строки завершення навчального року Школярі проміжних класів завершать навчальний рік до 1 липня, випускники – до 31 серпня
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!