Про проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

Лист ІІТЗО №1.4/18-4494 від 19.11.10 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ

№ 1.4/18-4494 від 19 листопада 2010 року

Ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти

Про проведення III етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

Повідомляємо, що на виконання наказу Міністерства освіти і науки України "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад та турнірів у 2010/2011 навчальному році" від 21.09.2010 № 891 відповідно до Положення про Всеукраїнські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти від 18 серпня 1998 року № 305 та зареєстрованого Міністерством юстиції 24 вересня 1998 року № 5598/3038 (далі – Положення), ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проводиться у січні-лютому 2011 року.

До участі у ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади згідно з п.3.5.1. Положення допускаються учні-переможці II етапу, які включені до складу команди району (міста), відповідно 8-11 класів.

Учасники олімпіадних змагань мають право виступати за клас, не молодший, ніж клас їх навчання в школі. За бажанням учасник має право на загальних засадах брати участь у змаганнях серед учнів старших (порівняно з класом  фактичного навчання) класів (п.1.1. Положення).

ІІІ етап олімпіади з історії буде проходити за завданнями, підготовленими відповідними комісіями, затвердженими Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, та за їхніми графіками. Радимо при складанні завдань ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії орієнтуватися на рівень складності завдань ІV етапу олімпіад попередніх років (газета „Історія України”, № 23-24, 2005; № 33-35, 2007; № 22-24, 2008; № 22-24, № 42 2009, № 38-39, 2010 та посібник "Всеукраїнська учнівська олімпіада з історії. Матеріали, завдання, відповіді", видавничий дім "Шкільний світ", 2006). Завдання обласного етапу мають враховувати тематику матеріалу, вивченого учнями відповідного класу на час проведення змагань. Олімпіадні завдання мають забезпечити можливість якнайповнішого розкриття здібностей учнів.

Звертаємо увагу, що до складу журі ІІІ етапу олімпіади, крім вчителів та методистів, слід залучати науковців і викладачів вищих навчальних закладів, проте журі змагань не повинно складатись переважно з фахівців одного навчального закладу.

Для перевірки олімпіадних робіт потрібно передбачати відповідні критерії їх оцінювання.

При визначенні переможців змагань слід дотримуватись вимог п.4.4 чинного Положення, зокрема вимоги, що переможцем не може бути учасник, який за результатом виступу набрав менше, ніж третину від максимально можливої сумарної кількості балів.

Переможці ІІІ етапу олімпіад нагороджуються дипломами I, II, III ступенів окремо за класами у кількості, яка не перевищує 30% учасників змагань відповідного класу з орієнтовним розподілом кількості дипломів у співвідношенні 1:2:3.

У разі виникнення суперечливих питань учні можуть подати заяву на апеляцію, але апеляція не означає обов'язкову зміну оцінки.

Звіти про проведення змагань разом із текстами завдань ІІІ етапу та заявки на участь команд у ІV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії слід подати до 5 березня 2011 року на адресу Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України (04070, м.Київ-70, вул. Сагайдачного, 37, відділ роботи з обдарованою молоддю та проведення інтелектуальних змагань).

Директор       О.А.Удод


19.11.2010

Популярні новини
Більшість українців повідомили про зниження якості освіти Українці наголошують на зниженні якості освіти або неможливості отримати освітні послуги
Маємо створити умови для вільної роботи вчителів, – міністр МОН за міністра Оксена Лісового акцентуватиме свою увагу на зміні культури у школі
Уряд розпочне тотальну боротьбу з освітньою бюрократією Новий підхід до управління системою освіти стане ключовим вектором роботи уряду
Учителі не підтримують ідею додаткового навчального року Більшість освітян і батьків не схвалюють проведення додаткового навчального року
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів