![]() |
|
Курс є універсальним і підійде вам незалежно від віку, рівня освіти і підготовки по темі |
Дистанційний курс «Спеціаліст з маркетингу»
Якщо ви хочете вивчити курс для маркетологів, щоб підвищити свою цінність на ринку праці, але при цьому у вас немає часу на відвідування викладача, рекомендуємо вам дистанційний курс «Спеціаліст з маркетингу».
Курс є універсальним і підійде вам незалежно від віку, рівня освіти і підготовки по темі. Після закінчення навчання ви гарантовано зможете працювати менеджером з маркетингу та реклами, оскільки будете мати всі необхідні знання.
Важливо, що запропонований короткий курс основ маркетингу є дистанційним, тобто, ви зможете приділяти заняттям 30 хвилин на день, і цього буде достатньо, щоб пройти необхідну програму.
Курс складається з 24 уроків і тему навчання ви вибираєте самі. Курс містить не тільки теорію, а й розширений практикум. Ви будете не просто вчитися, а вчитися застосовувати знання в реальному житті.
Дуже важливо, що за кожним студентом курсу закріплений персональний викладач. І якщо у вас виникають будь-які запитання в ході роботи з матеріалами, ви завжди можете зв'язатися зі своїм куратором.
Завантажте прямо зараз безкоштовний пробний урок курсу і переконайтеся, що це саме те навчання, яке ви шукали.
Проходячи курс ви почнете вивчення маркетингу з основних понять: «потреби», «обмін», «попит», «товар», «ринок»... Розберетеся, які цілі ставить фахівець-маркетолог, працюючи на конкретному підприємстві, дізнаєтеся про його взаємини з іншими співробітниками.
Кожне заняття курсу пропонує вам вправи на тренування навичок. Наприклад, вам запропонують програти ситуацію: покупка комп'ютера в магазині електроніки. Хто, на ваш погляд, виступає тут ініціатором прийняття рішення з покупки конкретної моделі ПК тієї чи іншої фірми? Син-студент, батьки-покупці або продавець-консультант магазину? Зваживши позиції кожного, ви зрозумієте, що оцінка споживчих потреб і підготовка продажу для конкретної аудиторії відіграє величезну роль.
У процесі навчання ви дізнаєтеся про систему маркетингових досліджень, про те, як робити оцінку ринкової ситуації (SWOT-аналіз); про психологічні стадії здійснення покупки (фактори, що впливають на покупця); про маркетинговий аналіз товару (якість і конкурентоспроможність продукції)...
Навчання маркетолога неможливо без таких понять, як «торгова марка», «елементи фірмового стилю», «брендинг», «упаковка як інструмент маркетингу». Про все це ви докладно дізнаєтеся на курсі. Також одним з найважливіших понять курсів маркетингу є ціноутворення.
Після закінчення занять і успішного виконання всіх домашніх завдань ви отримаєте свідоцтво, яке, без сумніву, стане однією з ваших переваг при влаштуванні на роботу.
Завантажте прямо зараз безкоштовний пробний урок курсу «Маркетинг» і переконайтеся, що цей курс ідеально вам підходить.
Освіта.ua
10.04.2016