Дистанційний курс «Спеціаліст з маркетингу»
PR

Курс є універсальним і підійде вам незалежно від віку, рівня освіти і підготовки по темі

Дистанційний курс «Спеціаліст з маркетингу»

Якщо ви хочете вивчити курс для маркетологів, щоб підвищити свою цінність на ринку праці, але при цьому у вас немає часу на відвідування викладача, рекомендуємо вам дистанційний курс «Спеціаліст з маркетингу».

Курс є універсальним і підійде вам незалежно від віку, рівня освіти і підготовки по темі. Після закінчення навчання ви гарантовано зможете працювати менеджером з маркетингу та реклами, оскільки будете мати всі необхідні знання.

Важливо, що запропонований короткий курс основ маркетингу є дистанційним, тобто, ви зможете приділяти заняттям 30 хвилин на день, і цього буде достатньо, щоб пройти необхідну програму.

Курс складається з 24 уроків і тему навчання ви вибираєте самі. Курс містить не тільки теорію, а й розширений практикум. Ви будете не просто вчитися, а вчитися застосовувати знання в реальному житті.

Дуже важливо, що за кожним студентом курсу закріплений персональний викладач. І якщо у вас виникають будь-які запитання в ході роботи з матеріалами, ви завжди можете зв'язатися зі своїм куратором.

Завантажте прямо зараз безкоштовний пробний урок курсу і переконайтеся, що це саме те навчання, яке ви шукали.

Завантажити БЕЗКОШТОВНИЙ УРОК

Проходячи курс ви почнете вивчення маркетингу з основних понять: «потреби», «обмін», «попит», «товар», «ринок»... Розберетеся, які цілі ставить фахівець-маркетолог, працюючи на конкретному підприємстві, дізнаєтеся про його взаємини з іншими співробітниками.

Кожне заняття курсу пропонує вам вправи на тренування навичок. Наприклад, вам запропонують програти ситуацію: покупка комп'ютера в магазині електроніки. Хто, на ваш погляд, виступає тут ініціатором прийняття рішення з покупки конкретної моделі ПК тієї чи іншої фірми? Син-студент, батьки-покупці або продавець-консультант магазину? Зваживши позиції кожного, ви зрозумієте, що оцінка споживчих потреб і підготовка продажу для конкретної аудиторії відіграє величезну роль.

У процесі навчання ви дізнаєтеся про систему маркетингових досліджень, про те, як робити оцінку ринкової ситуації (SWOT-аналіз); про психологічні стадії здійснення покупки (фактори, що впливають на покупця); про маркетинговий аналіз товару (якість і конкурентоспроможність продукції)...

Навчання маркетолога неможливо без таких понять, як «торгова марка», «елементи фірмового стилю», «брендинг», «упаковка як інструмент маркетингу». Про все це ви докладно дізнаєтеся на курсі. Також одним з найважливіших понять курсів маркетингу є ціноутворення.

Після закінчення занять і успішного виконання всіх домашніх завдань ви отримаєте свідоцтво, яке, без сумніву, стане однією з ваших переваг при влаштуванні на роботу.

Завантажте прямо зараз безкоштовний пробний урок курсу «Маркетинг» і переконайтеся, що цей курс ідеально вам підходить.

Завантажити БЕЗКОШТОВНИЙ УРОК

Освіта.ua
10.04.2016

Дистанційні курси: від англійської до маркетингу 85 дистанційних курсів допоможуть вам отримати нові навички та знання в професії і змінити вектор свого розвитку
Дистанційний курс "Садово-парковий дизайн" Дистанційна школа ландшафтного дизайну, яка, без перебільшення, може змінити все ваше життя
Дистанційний курс "Дизайн та оформлення інтер'єрів" Універсальний курс як для початківців, так і для тих, хто вже давно використовує свої навички на практиці
Дистанційний курс «Туристичний бізнес» Актуальна інформація, що представлена ​​в 32 заняттях, допоможе вам зорієнтуватися у великій кількості тем у цій галузі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!