19.03.2020 С. Дятленко: що слід врахувати «стаханівцям» дистанційки
Дистанційна освіта має певні правила, вимагає розуміння зацікавлених сторін та передбачає наявність досвіду
26.02.2020 С. Дятленко: про формулу для розподілу освітньої субвенції
Чи стала формула стимулом до оптимізації мережі та відповідального ставлення до освіти на місцях?
5.12.2019 С. Дятленко: «ошарашило» нас добре, але не критично
Які три рішення за результатами PISA на державному рівні ви прийняли б, якби мали таку можливість?
3.12.2019 Сергій Дятленко: традиції, які треба порушувати
Якщо хтось змушує дітей вчити гарні слова та пісні для «зустрічі учителів», то варто відмінити це вже завтра
18.11.2019 Сергій Дятленко: ЗНО для нушівців буде іншим
Найбільший опір освітнім реформам, зокрема НУШ, чинять батьки, бо мало знають, бо в них було не так
14.11.2019 Сергій Дятленко: три картини і без_моралі
У законі про середню освіту треба передбачити проведення конкурсу на посаду директора кожної школи
4.11.2019 Сергій Дятленко: ще раз про шкільні олімпіади
Варто розглядати олімпіади не як додатковий клопіт, а як додаткові можливості для учнів і вчителя
28.10.2019 Сергій Дятленко: чому #олімпіади_важливі
Напередодні початку І (шкільного) етапу Всеукраїнських олімпіад розганяється теза про їх непотрібність
3.10.2019 Сергій Дятленко: хороший експерт завжди битий
Експерт не каже, як потрібно робити, він може показати, як можна зробити, і цим комусь принести користь
25.09.2019 Сергій Дятленко: який він - хороший учитель?
Хороший учитель не боїться директора і завуча, вони бояться його, бо знає, вміє і досяг більше за них
19.09.2019 Сергій Дятленко: практики якості шкільної освіти
Для підвищення якості освіти класи з малою наповнюваністю для деяких уроків можна (і варто) об’єднувати