13.05.2021 О. Мірошниченко: що потрібно насправді вчити?
Зараз наша школа не дає базової освіти, а підміняє її інформаційним мотлохом
12.05.2021 І. Совсун: марно очікувати покращення якості підручників
Питання щодо того, наскільки добре проводиться експертиза підручників – дуже серйозні
12.05.2021 Г. Сищук: «ведмежа послуга» для першокласників
Раннє вивчення програми першого класу – хибний шлях, який не дає гарантій успіху у школі
12.05.2021 В. Круглов: невдовзі читати буде нічого, крім дисертацій
Минулого року відбулося безпрецендентне падіння видавничої галузі, і ситуація погіршується
6.05.2021 О. Журавльова: учитель має продумати можливість вибору
Вибір – це свого роду маніпуляція, але якщо вона йде на користь навчанню й поведінці, то чому б і ні?
30.04.2021 М. Винницький: присудження наукових ступенів
Незабаром система присудження наукових ступенів, особливо доктора філософії, зазнає суттєвих змін
30.04.2021 Ю. Латиш: хочеш бути вченим – живи на зарплату вченого
Науковець повинен працювати заради науки: хочеш бути вченим – будь ним і живи на зарплату вченого
28.04.2021 В. Онацький: питання завершення навчального року
У багатьох школах навчальні заняття продовжаться і в червні, щоб виконати вимогу закону
27.04.2021 Олександра Журавльова: забагато практики не буває
З чого складається класний менеджмент, якого українських учителів ніколи не вчили
27.04.2021 Галина Сищук: дитина і вміння програвати
Деякі родини у своїх проявах піклування про дитину намагаються уникати конфліктних ситуацій
27.04.2021 І. Лікарчук: про існуючу систему захисту дисертацій
Сутність існуючої системи захисту дисертацій – у колективній безвідповідальності членів спецрад
26.04.2021 Володимир Бєлий: що є головним у шкільному навчанні
У школах панує ситуація, коли суто освітнє поступається у своїй значимості приосвітньому
23.04.2021 В. Співаковський: мотивація з'являється в суперництві
Наступні повинні все робити краще попередніх – ось мотивація, що веде до успіху
20.04.2021 А. Пуртова: про мережу інтерактивних музеїв науки
У центрах наукової освіти люди будь-якого віку зможуть доторкнутись до світу науки
19.04.2021 В. Бєлий: залучення педкадрів до роботи у системі освіти
Без реального підняття ролі освіти вийти з тенет неофеодальних взаємин нікому ще не вдавалося
16.04.2021 О. Калинич: відверті висновки про дистанційне навчання
З поняття «дистанційне навчання» треба прибрати слово «навчання», замінивши на «імітація»
16.04.2021 Ігор Лікарчук: освітній процес втрачає сенс
Результати екзаменів не повинні бути підставою для оцінки роботи вчителя, це оцінка роботи учнів
16.04.2021 В. Онацький: танці на граблях, або про 175 днів навчання
Школа – це живий механізм, тут все має підкорятися життєвій логіці, турботі про здоров'я дітей
15.04.2021 І. Совсун: навчання – це про думати й шукати відповіді
Зазвичай у школі й у вишах не вчать полемізувати і говорити про складні неоднозначні речі
15.04.2021 Катерина Годік: не така проста гуманітаристика
Чому дослідницькі роботи МАН з мови та літератури не такі популярні, як з хімії чи біології