Osvita.ua Блоги
20.06.2019 Володимир Бєлий: вступ у Німеччині
Не повинно бути можливості «проскочити» на ЗНО за рахунок випадкового вгадування
19.06.2019 Микола Малуха: динаміка освітніх реформ у нас не дуже
У нас досі є проблема, що університет — це переважно освітній центр, а не освітньо-дослідницький
14.06.2019 М. Андрєєв: про встановлені порогові бали ЗНО
Чому політичні рішення диктуються бажанням сподобатися на міжнародній арені, а не національними інтересами
11.06.2019 А. Недоля: про «зловживання демократією» в освіті та науці
«Зловживанням демократією» є намагання мати свою власну думку і висловлювати її відкрито
6.06.2019 О. Співаковський: передвища освіта має правовий статус
Нарешті величезна освітня ланка фахової передвищої освіти вийшла із правового вакууму
5.06.2019 Інна Совсун: чому українські студенти списують?
В українських та американських студентів помітна кардинально відмінна мотивація для плагіату
5.06.2019 В. Бєлий: чому половина безробітних має вищу освіту?
Близько 47% осіб, які реєструються у службі зайнятості, є безробітними з вищою освітою
5.06.2019 В. Фурманюк: про навчальну (трудову) практику в школах
Знову стає актуальним питання навчальної практики, яку іноді в закладах впроваджують як трудову
4.06.2019 Олег Охредько: заснули на старті
3 червня 2019 року у 34 вишах офіційно почали працювати Освітні центри «Крим – Україна»
3.06.2019 Ігор Лікарчук: не треба робити із оцінок катастрофу
Оцінка - відображення суб’єктивної точки зору вчителя про рівень знань, поведінки, зовнішнього вигляду учня
3.06.2019 Макс Бакшаєв: роздуми щодо альтернативної освіти
У будь якій формі анскулінгу роль дорослого, що поруч, не зменшується, навпаки, виходить на новий рівень
3.06.2019 А. Недоля: чому деякі науковці не проходять конкурс?
У закладах вищої освіти існує категорія науково-педагогічних працівників, які є більш рівними, ніж інші
30.05.2019 В. Бєлий: урок від ЗНО для держуправління
Держуправління апріорі може дійсно таким називатися, якщо є здатним не лише декларувати й пропагувати
28.05.2019 Ігор Лікарчук: чи потрібні школам перевіряльники?
Мають бути суттєво змінені джерела отримання інформації про роботу вчителя, закладу освіти, його керівника
27.05.2019 В. Співаковський: система освіти - для перевіряльників
Освіту побудовано для перевіряльників, щоб їм було зручніше контролювати і оцінювати
22.05.2019 В. Волчан: висновки про Нову українську школу не веселі
Прекрасні речі (методики, технології, програми), прописані в НУШ, боляче б'ються об реальність
22.05.2019 А. Недоля: ми захопились паралельним навчанням
Паралельне навчання десятку різних дисциплін одночасно й організація традиційних сесій – це консерватизм
21.05.2019 Д. Назім: профільна освіта. Місія нездійсненна?
Сучасне реформування мережі закладів освіти – це лише імітація відповіді на виклики часу
21.05.2019 О. Панич: про класифікацію мережі закладів вищої освіти
Кожен заклад має певні традиції, але водночас він може і повинен сформувати свою стратегію розвитку
20.05.2019 Л. Булава: рефлексія щодо змін в системі вищої освіти
Як і в «ранньоукраїнський період», НАЗЯВО хоче «контролювати процес», а не результат

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!