Osvita.ua Блоги
17.01.2020 О. Калинич: прийнято важливий для освітян закон
Новації закону - у короткому огляді: увага на моментах, важливих насамперед для вчителів
16.01.2020 В. Круглов: 10 кроків побудови власного дослідження
Тільки глухий не чув про «найновішу новацію» фінської системи шкільної освіти – «навчання через явища»
16.01.2020 І. Лікарчук: математику треба вивчати не лише для формул
Ми силоміць хочемо примусити вивчити математику. Для чого? Щоб скласти обов’язкове ЗНО?
15.01.2020 Сергій Терно: поразка антикорупційної революції
Допоки освітяни лишатимуться мовчазною покірною масою, свавілля чиновників не знатиме меж
15.01.2020 О. Мірошниченко: не варто лякатись нових технологій
Діти вчитись можуть, і їм цікаво, якщо знання не абстрактні, а кореговані з життям та їхніми інтересами
15.01.2020 В. Бєлий: вчителі вчителів чи професійний менеджмент?
Час виставить потребу у зміні існуючого у нас досі авторитарного формату управління закладами освіти
15.01.2020 А. Недоля: система продукує нові звання, а не знання
Слід зупинити фабрику марнославства і згадати, що наукові установи мають здобувати нові знання, а не звання
14.01.2020 Г. Клочек: занепад літературної освіти та його наслідки
Занепад літературної освіти супроводжується процесом дебілізації суспільства, і ці процеси синхронні
14.01.2020 Володимир Співаковський: нові знання вже з'являються
Знання повинні бути сучасними і об'ємно-різновекторними, а не плоско-застаріло-нецікавими
13.01.2020 І. Лікарчук: зникають вчителі, які можуть мотивувати
ЗНО з математики апріорі не може впливати на якісне поліпшення математичних знань випускників
10.01.2020 Тетяна Сердечна: уподобання дитини змінюються
Якщо дозволити дитині-спортсмену в 5 класі не вчити математику, це буде злочин перед її майбутнім
9.01.2020 Віктор Громовий: 8 «чому» і 12 «тому» в українській освіті
Чому метод «барона Мюнхгаузена», тобто спроби освітньої системи реформувати саму себе, приречений на невдачу?
8.01.2020 Володимир Бєлий: неочевидна очевидність?
Наша модель освіти сподівається у підсумку сформувати у всіх здобувачів освіти свої системно-обов’язкові цілі
8.01.2020 Тетяна Єфімова: що не так з нашою безкоштовною освітою?
От і в чому секрет китайської освіти: 100% платність і те, що діти змалечку «пашуть» на повну силу?
6.01.2020 К. Пузиревич: чи була освітня реформа: частина 2
У концепціях НУШ продекларовано кардинально змінити методологічний підхід до організації навчання
6.01.2020 В. Громовий: укладачам програми з літератури
Дорослі з добрими намірами можуть легко зруйнувати любов дитини до читання
3.01.2020 Ігор Лікарчук: кілька думок про проведення пробного ЗНО
Сенс проведення пробного ЗНО - дати можливість регіональним центрам оцінювання якості освіти заробити гроші
3.01.2020 В. Бєлий: найслабша ланка нашої освіти - старша школа
Дійсно профільної освіти старшокласників як системного явища не варто чекати навіть з 2027 року
3.01.2020 В. Онацький: про атестацію сертифікованих учителів
Сподіваємось, що в березні комісії матимуть правові підстави для присвоєння категорій сертифікованим учителям
27.12.2019 В. Співаковський: в освіті говорять тільки про «користь»
Користь - слабкий мотиватор для того, щоб вчитися, щось повинно приносити задоволення

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!