Н. Глюз: ми продовжуємо старі схеми і подвійні стандарти

На ЗНО живе страшний вірус, що через маску і антисептик не вб'ється, а випускний гулятимуть без масок

Н. Глюз: ми продовжуємо старі схеми і подвійні стандарти

Автор: Наталія Глюз, учитель інформатики.

Напишу про відміну ДПА для 11 класу, бо не хочеться просто мовчати в хустинку...

Отже, таки відмінять!

Ну-бо чого: ой-йой! Вони всі заразяться! А так їх поїде менше. Пропоную подивитись, наскільки менше: явка на математику 2019 року по Львівському РЦОЯО становила 97%, а у 2020 - 82%, тобто аж на цілих 15 %!

Ну добре, все одно ж 15%. Так-то воно так, але ці 15% не будуть рівномірно розподілені по аудиторіях і пунктах тестування, бо усіх 100% випускників вже зареєстровано, і їх перереєстровувати не будуть, бо не встигнуть.

А спрогнозувати, хто поїде на ЗНО, а хто ні, неможливо. Сьогодні він не їде на ЗНО, а завтра передумав, їде, або навпаки! Вони вже всі зареєстровані! Тобто будуть пункти і аудиторії з явкою 100%, а будуть такі, що 80. Будуть аудиторії, у яких буде 15 учасників, а будуть такі, що 11. Цього вже ніяк не уникнути.

Ну то, може, хоч зекономлять? Грошей мало! Дивись вище, усі вже зареєстровані, і зошити вже надрукують на всіх, і персоналу теж треба на всіх, бо спрогнозувати, хто не поїде, неможливо.

То для чого це все? Я, просто вчитель, знаю, що це так, а вони там, у комітетах, не можуть підняти статистику і «роздуплитись»?

А їм просто страшно. Вони, як страуси, ховають голову в пісок в останній момент. Вони бояться, що ДПА у формі ЗНО покаже нам усім, що вони провалились. Навчання з допомогою дистанційних технологій не відбулось. А винного нема. Ну хіба, як завжди, повісимо все на шкільного вчителя?

А шкільний вчитель чи адміністратор має вміти організовувати платформу і адмініструвати її? Може, ще запрограмувати її? І направду це претензія не до шкіл, бо школи якраз і організували дистанційне навчання. Як змогли, так і організували, без навиків адміністрування і дорогих проплачених платформ!

А що зробило МОН за два роки? Запровадили в школах адміністратора платформи для дистанційного навчання? Передбачили кошти на проплату цих самих якісних платформ? Технікою забезпечили?

Щось, може, ще? А, згадала! Зняли уроки і показали нам усім по телевізору. А ще розробили пафосно якусь платформу, оприлюднили на пресконференції і закинули туди кілька уроків.

Тут вирішила поправити. Бо дистанційне навчання – то, як виявилось, болюча тема, і вона відвертає увагу від основної мети цього посту. Направду дистанційне не є справжньою проблемою. Проблеми почались задовго до карантину. Карантином прикриваються, як вуаллю.

У нас, нагадую, рік математики! І це звучить як чорний гумор...

То що їм залишається, коли уся діяльність МОН повалена? Діяти за старою схемою!

І так ми продовжуємо старі схеми і подвійні стандарти. Бо на ЗНО живе страшний вірус, і він навіть через маску і антисептик не вб'ється! І дистанція йому не допоможе.

А в ресторан цей вірус не піде! Ні! Випускний гулятимуть на широку ногу, без масок і антисептиків, просто з шампанським. От так і живемо, відкладаємо наше майбутнє ще на кілька років, колись хтось інший скаже правду цим дітям, а не ми...

Оригінал

Освіта.ua
01.04.2021

Популярні блоги
Н. Глюз: ми продовжуємо старі схеми і подвійні стандарти На ЗНО живе страшний вірус, що через маску і антисептик не вб'ється, а випускний гулятимуть без масок
О. Мірошниченко: поради вчителям від кіноактора Навіть примітивна камера збільшує всі емоції і розкриває великі й маленькі секрети
Ігор Лікарчук: ЗНО стає токсичним для освіти ЗНО повинно бути відокремлене від школи, задля збереження як ЗНО, так і нормальної школи
Д. Ламза: учитель має залишати негаразди за парканом школи Потрібно залишати негатив за порогом школи, а дітям нести і сіяти добре, розумне, вічне
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Наталя
А я підтримую авторку! Другий рік поспіль державою "закриваються" очі на результат навчання випускників. Складається порочна практика: навіщо "напружуватися" і учню, і вчителю, студенту і викладачу ЗФПО на результат, коли він не потрібний державі...І студент і випускник школи це зрозумів, не компетентності потрібні, а проста оцінка і свідоцтво. Давайте всім "виставимо" оцінку за бажанням учня ще у вересні і обтяжуватись не станемо, а ні дистанційкою, а ні якістю знань... А потім розповідатиме країні, що вчителі самі не впорались із ЗНО...
Якось так
Для Наталя: а державі потрібен результат саме Іванова, Петрова, Сидорова... ? Чи для подальших дій держави потрібен якийсь більш узагальнений результат (в розрізі шкіл/гімназій/профтехів, обласних центрів/міст/сіл і т.п.) Бо, якщо останній, то держава може подивитися і на результати чистого ЗНО (в багатьох випадках там є і оцінка ДПА).
Катерина
Результат Петрова не потрібен, але результат ВСІХ випускників - так! Оскільки показники дуже змінюються, якщо частина учнів не продовжують навчання в університеті і не складають ДПА. І власне, в чому проблема здати ДПА і дізнатися правдивий результат свого навчання???
Якось так
Для Катерина: якщо Ви хочете дізнатися ДІЙСНО правдивий результат навчання, а не вибірковий то є проблема. Учні не здають ДПА зі всіх предметів, а ходять по вчителям не дпашних предметів і випрошують вищу оцінку - щоб вирівняти просідання середнього балу спричиненого непотрібними для учня обов’язковими дпашними. Чи Ви цього не знали? Побачимо, що тоді заспівають і намалюють (в прямому та переносному значенні цього слова) на ДПА з мистецтва, "відстоювачі" правдивих результатів навчання.
Коментувати
Володимир
(ЗНО) Х (система тотальної корупції) = ЗЛО.
Просто вчитель
З початку наводите статистику з різницею у 15 відсотків, а потім кричите, що скасовували ДПА, тому що не хочуть показати провал дистанційного навчання, то скажіть, будь ласка, як ці 15% впливають на показник провалу дистанційного навчання?
Тамара
Для Просто вчитель: Впливають, бо це 15% від генеральної сукупності всіх випускників школи, чиї результати ніхто не дізнається (в тому числі і самі учні)
Коментувати
Якось так
Не "ми", а "ВИ" продовжуєте подвійні стандарти. Бо маніпулюєте статистикою. Взяти цифру явки з математики (82%), яка в свідомості учнів і батьків залишилася обов’язковим ДПА дуже зручно. А якби наводили не тільки вигідні для Вас дані, то написали б, що на необов’язкові (бо їх вибирали свідомо, а не з під палки) географію та біологію по всій Україні прийшло лише 70,99% і 65,38% учнів відповідно; чи ту ж історію - 67, 69%. І, як би з цими цифрами виглядала Ваша аргументація? КУЦО І НЕПЕРЕКОНЛИВО.
Микола
Для Якось так: А яка ваша аргументація, чому скласти ДПА - це проблема? Учні навчалися 11 років і можуть скласти екзамен, щоб отримати реальну картину знань.
Якось так
Для Микола, він же Тамара, він же Катерина, на якого прийшло осяяння о другій з чимось ночі. Відповів твоєму уособленню під йменням Катерина.
Якось так
Для Микола: Ой, вибачаюсь. Ти ще й Ігор і Олена. Це зараз, що - місяць у повні? >)
Коментувати
Справедливість
Шановна пані, як ви не розумієте, що не всі діти є математичними? Який "рік математики", ви в своєму розумі? Нехай кожен складає ті предмети, які їм потрібні при вступі і які впливають на їхнє майбутнє! Чому ж тоді ви не кричите про українську літературу, яку відмінили для технарів!? Просто дурість!!! Спочатку складіть ви те ЗНО з усіх тих предметів, які обирають учні, а потім говоріть щось за "рік математики"!
Інна
Для Справедливість: Так рік математики не вчителі придумали, а наше шановне МОН вкупі з президентом. А вчителів довбають: проводьте заходи, хоч і онлайн, але проводьте, і звітуйтесь обов’язково!!!
Коментувати
Світлана
При реєстрації учні окремо вказували чи потрібно їм сертифікати з 200-бальною шкалою. Тобто ті, хто зареєструвався виключно на дпа і не збираються вступати до вузів ( а вони в будь-якому разі не зможуть цього зробити без сертифіката) 100-відсотково не підуть на екзамени, бо сенсу не мають. А таких відсотків 30.
Ігор
Для Світлана: Чому 100% не підуть? є учні, які готувалися до ДПА і планують заробити високу оцінку, можливо вищу за річну у школі. Тим самим підвищать свій середній бал. У них є таке право, і за них вирішувати не мають повноважень
Якось так
Для Ігор, він же Микола, він же Тамара, він же Катерина, він же Олена. У учнів, які планують заробити вишу оцінку на ДПА ніхто такого права не забирає. У законі про звільнення від ДПА буде написано "Здобувачі освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році, мають право пройти державну підсумкову атестацію, у тому числі у формі зовнішнього незалежного оцінювання, за власним бажанням".
Коментувати
Олександр
У автора якийсь дисонанс. Впевнено розповідає, що МОН провалив дистанційку і учнів навчають, хто як може. Тобто дітей нормально не навчили і МОН не хоче щоб це всі побачили. Але тут же автор каже, що на ДПА потрібно йти. Та й щодо минулорічної статистики є питання. Влада (особливо Мандзій з Стадним) минулого року діяла настільки вперто, непослідовно й з запізненням, з проваленою комунікацією, що ніхто з дітей чи батьків не знав до останнього чи потрібно йти на те ДПА для вступу чи достатньо тільки ЗНО? Звільнили від ДПА всіх, чи тільки тих, хо не вступає до вишів? Треба писати заяву в школу щоб не здавати ДПА чи ні? Керівники профтехосвіти залякували своїх студентів, що виженуть, якщо вони не підуть на ДПА. Та й батьки казали, ми, що дарма платили гроші репетиторам, треба йти, може колись згодиться.
Вчитель
Ну й що, що скасують? Навіщо взагалі це ДПА? Всі завдання ЗНО доступні, хто хоче - може підготуватися. До чого тут "Рік математики"? Невже математику та інформатику можна змусити полюбити? Проблеми доступу до літератури вже давно у минулому. Не волайте даремно. А випускний - це святе, не чіпайте!
Людина, яку вже це все задовбало
Для Вчитель: Погоджуюсь на всі ????. Просто ця особистість вважає, що немає нічого важливішого, ніж математика та інформатика. В мене в родині такий самий є. Ну що ж сказати, просто таким вчителям заходить 7 за 8,бо їх предмет переважно учні не розуміють і не люблять!!!
Олена
А навіщо тоді екзамени у вишах? Давайте все відмінимо і просто будемо вірити в якість навчання: спочатку в школі, потім у медичному університеті, інших закладах вищої освіти і т.д. Що власне страшного в ДПА? Піти і показати свій рівень знань за 11 років навчання. 5 так 5, 12 так 12.
Вчитель
Олена, одразу видно, що ви далекі від навчання. В якість навчання не потрібно вірити. Рівень знань учень демонструє протягом навчального року. Екзамени - це не навчання. Як можливо на екзамені з’ясувати рівень знань, якщо для цього відводиться кілька років? Це профанація. ДПА требі відмінити.
Коментувати
Tet-a-tet
У Франції у багатьох проф.навч.закладах теорії не викладають, усі лекції,пояснення, практикуми викладені в інтернеті.Майстер дає тобі тематику по семестрах, вчиш самостійно.Приходиш у заклад, сідаєш за комп’ютер і відповідаєш по кожній темі на 50 тестових запитань.Тут же отримуєш оцінку. Чим не наша дистанційка, а ми тільки зараз із-за коронавірусу почали освоювати те,що у Європі уже забули.