Osvita.ua Вища освіта Students Life Роль соціальних мереж у працевлаштуванні
Роль соціальних мереж у працевлаштуванні

Навчання у престижному університеті є першим кроком на шляху до успішної кар'єри, але чи зможуть такі популярні соціальні мережі, як Facebook або ВКонтакте вплинути на ваші шанси отримати бажану роботу?

Роль соціальних мереж у працевлаштуванні

Життя студента складається з досліджень, завдань, кар'єрних устремлінь і, звичайно ж, веселощів. Частина студентського досвіду - це саме студентське життя, і в цьому віці місцем обміну враженнями є соціальні мережі, такі як Facebook.

Тим не менш, соціальні мережі - це не тільки студентське співтовариство. Свої сторінки є не тільки у студентів, а й у викладачів, батьків, корпоративних компаній та роботодавців. Так що подумайте - чи варто оприлюднювати фотоальбом ваших студентських витівок під час дня першокурсника?

У повідомленнях ЗМІ, підкреслюється, що студентам, які насолоджуються свободою під час навчання в університеті, необхідно піддавати цензурі свої сторінки в соціальних мережах, або ж переконатися, що студентські витівки, зафіксовані на цифрових фотографіях не доступні потенційним роботодавцям.

Проте, останні дослідження показують, що користувачі соціальних мереж, у тому числі й студенти, можуть зітхнути спокійно. Як з'ясувалося, три чверті роботодавців за кордоном поки не використовують інформацію із соціальних мереж при наборі співробітників, не кажучи вже про українських роботодавців. Опитування понад 220 директорів з персоналу, проведене британським журналом Personnel Today і юридичною фірмою Charles Russell показало, що 73% компаній не перевіряють такі сайти, як Facebook під час процесу найму працівників.

Дослідження свідчить, що благодійні організації (8%) і фірми роздрібної торгівлі (7%) найрідше використовують такі методи. Роботодавці ж сфери ЗМІ, професійних послуг та фінансів частіше заходять в Інтернет, щоб перевірити профілі кандидатів: більше 35% керівників HR відділів з цих секторів кажуть, що використовують цей метод. Один з респондентів також стверджував, що використовує соціальні мережі для пошуку висококваліфікованих працівників: "Ми широко використовуємо соціальні мережі для набору працівників до нашої організації", - сказав він.

Деякі вважають, що такі сайти ненадійні і не планують використовувати соціальні мережі для перевірки інформації про кандидата, оскільки достовірність інформації сумнівна.

З дослідження зрозуміло, що дуже мало роботодавців використовують соціальні мережі для прийняття рішень щодо набору персоналу. Читаючи результати цього дослідження, студенти університетів можуть зітхнути з полегшенням. Їх профілі в соціальних мережах, заповнені студентськими витівками, проглядатимуть такі ж студенти, а не потенційні роботодавці.

Але студенти не мають і недооцінювати Facebook щодо можливостей працевлаштування. Не дарма Facebook називають феноменом соціальних мереж. Розмови на стіні, участь у групах, або відвідування подій на Facebook може зробити вам добру послугу в справі знайомства з потенційним роботодавцем або первісної бесіди з ним.

Освіта.ua
05.10.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!