Osvita.ua Вища освіта Реферати Всесвітня історія Олександр II як імператор Росії. Реферат
Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції. З питань розміщення інформації звертайтесь за телефоном (044) 200-28-38.

Олександр II як імператор Росії. Реферат

У рефераті подано відомості про особу імператора Олександра Миколайовича в перші роки його царювання

Син князя Миколи Павловича Олександр, що народився в 1818 році, з найперших днів свого життя почитав як майбутній монарх, тому що ні у імператора Олександра I, ні у Цесаревича Костянтина не було синів, а в своєму поколінні він був старшим князем. Відповідно його освіта і виховання була чудово поставлена, і направлена на те, щоб підготувати його до високої місії.

Першим вихователем Олександра II був капітан Мердер, а в дев'ять років його навчанням зайнявся В. А. Жуковській. Програма, по якій вчився майбутній імператор, ретельно пропрацювала і направлена на те, щоб зробити, щоб зробити його людиною утвореною і всесторонньо проінформованим, зберігши його від передчасного захоплення дрібницями військової справи. Програму Олександр успішно освоїв, але уберегтися від військової "муштри" того часу не зміг.

В двадцять три роки Цесаревич одружувався на Марії Олександрівні, принцесі Гессен-Дармштадтській. З того часу Олександр починає свою службову діяльність. Протягом десяти років він був правою рукою свого батька. Судячи з свідоцтв істориків, Олександр II знаходився під сильним впливом батька, і переймав деякі його якості. Проте його відрізняли від залізного характеру Миколи природжена м'якість і великодушність. Саме тому особу Олександра не можна оцінити однозначно - в різні моменти життя він справляє різне враження.

Перші роки свого царювання імператор намагався ліквідовувати наслідки Східної війни і порядків миколаївського часу. Відносно зовнішньої політики Олександр з'явився тим, що продовжує "почав Священного Союзу", керуючих політикою і Олександра I, і Миколи I. Крім того, на першому прийомі дипломатичного корпусу, государ заявив, що готовий продовжувати війну якщо не досягне почесного миру.

Таким чином, він продемонстрував Європі, що, в цьому плані, є тим, що продовжує політику батька. Також і у внутрішній політиці у людей склалося враження, що новий імператор продовжить справу свого батька. Проте на практиці це виявилося не так: "подуло м'якістю і терпимістю, характеристичною для темпераменту нового монарха. Були зняті дріб'язкові утруднення з друку; університети зітхнули вільніше...", говорили, що "государ хоче правди, освіти, чесності і вільного голосу." Насправді, так воно і було, оскільки, навчений гірким досвідом безсилля в Кримській війні, Олександр зажадав "відвертий виклад всіх недоліків".

Деякі історики вважають, що на перших порах програми взагалі не було, оскільки труднощі військового часу не давали йому зосередиться на внутрішньому впорядкуванні країни. Тільки після закінчення війни в маніфесті 19 березня 1856 року Олександр II сказав свою знамениту фразу, яка стала гаслом для Росії на довгі роки: "Так затверджується і удосконалюється внутрішнє впорядкування; правда і милість та царює в судах; так розвивається всюди і з новою силою прагнення до освіти і всякої корисної діяльності..."


05.11.2012

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!