Osvita.ua Вища освіта Реферати Соціологія Стимулювання праці: світовий досвід. Реферат
Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції. З питань розміщення інформації звертайтесь за телефоном (044) 200-28-38.

Стимулювання праці: світовий досвід. Реферат

Стимулювання праці в США і Японії. Стимулювання праці на підприємствах Фінляндії та Швеції

Стимулювання праці в корпорації ІВМ

Глибоке переконання в спільних етичних цінностях – всі працівники повинні бути переконані, що досягти цілі в трудовій діяльності можна лише підвищуючи свій професійний рівень, шляхом якісної і ефективної праці.

Політика певної зайнятості – працівнику створено всі необхідні умови для повної трудової віддачі в процесі робочого часу.

Збагачення робіт – кожному працівнику фірми з врахуванням його соціально-психологічних характеристик, кваліфікації по мірі можливостей підбирається робота, яка є йому найбільш цікавою змістовною.

Особисті стимули до праці – розроблена система гнучкого заохочення працівників, головним чином матеріальною, яка зацікавлює їх у пошуку резервів та можливостей працювати ефективніше.

Неспеціалізована кар’єра – за бажаннями співробітника його переводять на інше місце роботи, іншу дільницю.

Особиста участь працівника у прийнятті рішень. Від загальноприйнятої відрізняється тим, що більша частина часу витрачається на всебічну підготовку роботи перед прийняттям рішення.

Вони більш відомі під назвами "рух за самоконтроль", "гуртки контролю якості".

В цілому, говорячи про організаційний феномен "гуртків контролю якості", можна виділити такі позитивні моменти:

  • Підвищення освітнього рівня членів ГКЯ.
  • Підвищення рівня виробничих навичок.
  • Підвищення внутрішньо фірмової комунікації.
  • Покращення психологічного стану на виробничих дільницях.
  • Активізація творчого потенціалу членів ГКЯ.
  • Перетворення ГКЯ в додатковий стимул більш продуктивної роботи.

Самим важливим моментом в механізмі узгодження особистих професійних інтересів кожного співробітника з результатами виробничої дільниці, на якій останній працює, є система оцінки прикладних їм зусиль.

В японських корпораціях розрізняють 2 основних типи оцінок. До 1-го типу відносяться оцінки, які встановлюються вищестоящим начальством.

Існує три рівні таких оцінок:

  • Оцінка з боку безпосереднього працівника.
  • Оцінка служби, цеху працівника.
  • Оцінка адміністративного керівництва фірми.

Існують такі критерії для винесення оцінок:

А – трудові результати:

  • об’єм виконаної роботи.
  • якість роботи.
  • результати діяльності, що знаходить залежними безпосередніх трудових обов’язків.

Б – ставлення до службових обов’язків:

  • трудова дисципліна.
  • робота з групою.
  • активність і самостійність.

В – Прагнення до службового росту і розвитку:

  • саморозвиток.
  • результативність діяльності.

Другий тип оцінки – це карта цілей розвитку, які ставить собі працівник. Це фактично самооцінка працівника.

Успіхи Фінляндії, Швеції та інших скандинавських країн є свідченням вмілого стимулювання та управління працею. Однією з концепцій управління є управління за результатами. В рамках цієї концепції здійснюється і стимулювання праці.

Управління за результатами є процесом, який складається з таких етапів:

  • Визначення результатів.
  • Ситуація не управління заради досягнення цих результатів.
  • Контроль за результатами.

Важливі висновки з планування та реального просування на робочому місці, в житті є цілями збереження трудової та життєвої мотивації. Особлива увага надається питанням оцінки роботи співробітників та системи їх стимулювання забезпеченню власної мотивації в житті і на роботі.

Ці заходи на підприємствах можна представити таким чином:

  • не потрапляй у загальне колесо, що крутиться оскільки біг в ньому ніколи не закінчується.
  • резервуй стільки часу, скільки необхідно для досягнення кінцевих цілей.
  • підтримуй найбільш важливі організаційні та людські контакти.
  • сім’я – це головна одиниця суспільства, враховуючи, що в сім’ї ти отримуєш значну частину мотивації до життя і праці.
  • необхідно мати друзів і оберігати добрі людські стосунки.
  • необхідно вчасно зайняти чітку позицію по головним життєвим проблемам і цінностям.

Наближена до фінської і шведська система стимулювання праці. Вона побудована на формуванні високого рівня життя, забезпечення зайнятості населення і великої кількості соціальних благ.

Вся система трудової діяльності освіти, охорони здоров’я, страхування, спрямована на стимулювання людини до праці. Це і забезпечує в кінцевому підсумку високі економічні результати в трудовій діяльності.


29.04.2012

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!