Osvita.ua Вища освіта Реферати Менеджмент Міжнародна реклама в Інтернеті: банерна реклама. Реферат
Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції. З питань розміщення інформації звертайтесь за телефоном (044) 200-28-38.

Міжнародна реклама в Інтернеті: банерна реклама. Реферат

Банери та їхнє використання. Відгук Банера та його ефективність. Банер як носій іміджевої реклами. Як робиться ефективний Банер. Як вигідно розташувати Банер на сторінці. Банери нового покоління. Цінові моделі на Банери. Механізми Банерних мереж. Переваги і недоліки Банерних мереж. Найбільші Банерні мережі

Банери та їхнє використання. Як правило, Банер являє собою прямокутне графічне зображення у форматі GIF чи JPG, хоча зустрічаються Банери, створені за допомогою JAVA, ShockWave і т.д. Банер міститься на сторінці web-видавця і має гіперпосилання на сервер рекламодавця.

В даний час не існує офіційно прийнятих стандартів по розмірі Банерів, хоча найбільш розповсюдженим є розмір 468х60 пікселів.

Першою віхою в стандартизації розмірів Банерів стали рекомендації з розміру Банерів запропоновані Internet Advertising Bureau разом з CASIE:

Розмір (пікселі)

Тип

468 x 60

Full Banner

392 x 72

Full banner with Vertical Navigation Bar

 

125 x 125

Square Banner

120 x 90

Button #1

120 x60

Button #2

120 x 240

Vertical Banner

88 x 31

Micro Button

234 x 60

Half Banner

 

У російській частині Інтернету свої стандарти і назви (засновані А.Лебедєв):

Розмір (пікселі)

Тип

470x60

Банер стандартний нового формату

468x60

Банер стандартний

120x60

«Заглушка»

100x100

Квадратний Банер #1

125x125

Квадратний Банер #2

200x55

«Вухо»

230x33

«Дрібний Банер»

81x63

«Лічильник»

88x31

«Кнопка»

234x60

«Половинка»

 

Якщо виникає необхідність створювати Банери свого розміру, то рекомендується за основу формату брати висоту (у пікселях) одного з найбільш розповсюджених розмірів - 31, 60, 100. У такому випадку іншим сайтам буде простіше інтегрувати новий формат у випадку його поширення.

Тому що необхідно, щоб Банер завантажувався на сторінку якнайшвидше, існує обмеження на розмір Банера в кілобайтах. Так, наприклад, для Банера 468х60 максимальний розмір звичайно складає 10 чи 15 кілобайт.

Банерна реклама є самим популярним і ефективним способом нарощування трафіка (залучення відвідувачів) web-сторінки. Крім того доведено, що Банери є могутнім інструментом брендинга - іміджевої реклами.

Існують три основні методи Банерної реклами:

1. Використання спеціальних служб обміну Банерів (Banner Exchange Services), що забезпечують показ Банерів рекламованої сторінки на інших сторінках взамін на показ сторінках рекламованого ресурсу чужих Банерів. Деякі із систем дозволяють проводити рекламну компанію більш гнучко:

  • показувати Банери тільки на визначеній, обраній групі серверів;
  • показувати Банери з заданою інтенсивністю чи тільки у визначені вами проміжки часу;
  • не показувати повторно Банер користувачу, що його вже бачив.

2. Можна прямо домовитися з wеbмастером іншої сторінки на розміщення Банерів один в одного. Бажано обмінюватися зі сторінками, що мають подібну тематику, але варто мати на увазі, що обмін Банерами з web-сайтом конкурентів часто може принести більше шкоди, ніж користі.

Якщо немає можливості програмно відслідковувати, яка кількість Банерів рекламованої сторінки була показана і скільки Банерів показала сама сторінка, варто орієнтуватися на показники лічильників відвідування сторінок.

Варто домагатися рівних (чи кращих) умов по розташуванню Банера рекламованого ресурса на сторінках.

3. Можна заплатити Банерній системі, пошуковому серверу, чи каталогу просто популярному web-сайту за показ Банерів рекламованої сторінки на їхніх сторінках.

Відгук Банера та його ефективність. Однієї з найважливіших характеристик Банера є відношення числа кліків на Банер до числа його показів. Так якщо Банер був показаний на який або сторінці 1000 разів, а натиснули на нього і, відповідно, потрапили на сайт 50 чоловік, то відгук такого Банера дорівнює 5%. По статистиці середній відгук ("click/through ratio", CTR) у Банерів, використовуваних у WWW - 2,11%. Зрозуміло, якщо в Банера відношення числа кліків до числа показів не 2% а 10%, то за те ж число притягнутих на сайт відвідувачів рекламодавець заплатить у п'ять разів менше чи в стільки ж раз менше покаже чужі Банери.

Але CTR не є абсолютним гарантом ефективності Банера. Банер може бути красивим і що інтригує, що змушує користувача клікнути на нього. Але почавши завантаження сайта і, приблизно, зрозумівши, куди він потрапив, користувач може з легкістю натиснути кнопку "back" на своєму браузері.

Використовуючи Банери що затягають, але мало стосовні до справи - текст і картинки, можливе залучення більшого числа заінтригованих відвідувачів з одного боку, але з іншого боку, у цьому випадку йде втрата на дійсно зацікавлених у даному ресурсі людей, а, отже, по-справжньому коштовних відвідувачів. З іншого боку, "сухий" Банер з чітким текстовим викладом змісту сайта теж не є вірним рішенням - його CTR звичайно вкрай низок. Він не запам'ятовується і не створює позитивного іміджу. По-справжньому ефективний Банер повинний бути добре виконаний художньо і технічно (неякісний дизайн відразу говорить про несерйозність, несолідність рекламованого сервера/послуг). Він повинний бути оригінальним (запам'ятовуватися), можливо бути що інтригує (будити цікавість), але одночасно давати представлення про характер рекламованого сервера/послуг і створювати їхній позитивний імідж.

Банер як носій іміджевої реклами. Якщо задачею є не просте залучення відвідувачів на web-сайт, а бізнесмен дивиться далі - за допомогою мережі хоче успішно просувати товар/послуги компанії, домогтися збільшення обсягу продажів, розширити ринок збуту, поліпшити/створити позитивний імідж - йому необхідно задуматися про брэндинг.

Середній відгук Банера в Інтернеті 2%. Виходить, що тільки 2% показів Банера йдуть на користь рекламодавця (приносять відвідувачів на його web-сайт), а інші 98% просто-напросто витрачаються впусту? Це зовсім не так! Кожен показ Банера приносить рекламодавцю відчутну користь, будучи прекрасним інструментом брэндингу (branding) - іміджевої реклами компанії, визначених товарів чи послуг, наприклад, web-сайту.

Щоб іміджева реклама працювала, Банер повинен бути виконаний у відповідному ключі: професійний дизайн, добре продуманий рекламний текст і слоган, використання відповідних зображень і т.д. А використання в цьому випадку псевдополос прокручування, псевдокнопок, що інтригують, але зовсім не стосовних до справи фраз і зображень, не є правильним вибором.

У 1996 році HotWired разом з експертами в області рекламних технологій Millward Brown, а в 1997 році Internet Advertising Bureau, провели великомасштабні дослідження значимості іміджевої Банерної реклами. Дослідження довели - Банери дуже ефективні як носії іміджевої реклами.

Деякі результати досліджень:

1. Відношення користувачів Інтернет до реклами в мережі:

  • 18% гаряче підтримують
  • 41% схвалюють
  • 34% не заперечують
  • 6% проти
  • 1% украй не схвалюють

2. Незважаючи на те, що в арсеналі телевізійної реклами є можливість використовувати візуальні й акустичні ефекти, недоступні для друкованої і мережної реклами, телеглядачі - пасивна аудиторія. Читачі ж і користувачі мережі навпроти активні в пошуку і сприйнятті інформації, тому імовірність впливу реклами тут вище: близько 30% опитаних (з 16 758 респондентів) пам'ятають побачену Банерну рекламу через сім днів. Кожен наступний показ Банера збільшує цю цифру.

3. З цих "пам’ятаючих" 96% просто бачили Банер, і лише 4% клікнули на нього і потрапили на web-сайт рекламодавця. Приймаючи в увагу, що клікають у середньому лише 2% що бачили Банер, робиться висновок, що для іміджевої реклами покази Банера набагато важливіші, ніж кліки на Банер.

4. Після однієї демонстрації Банера brand awaraness (поінформованість про існування даного брэнда) у середньому збільшується на 7%. Кожен показ Банера (особливо у відповідному контексті web-сторінки) створює зв'язок між брэндом і відповідною групою товарів.

5. Після одного показу Банера Consumer Loyalty (імовірність повторного повернення) збільшується на 4%, що, за словами IAB, є індикатором потенційного збільшення продажів.

6. На порядок більш високі цифри по збільшенню Brand Awaraness і Consumer Loyalty спостерігаються для нових, нерозкручених брєндів.

Як робиться ефективний Банер. Відразу хочу помітити, що більшість приведених нижче моментів направленні винятково на збільшення CTR Банера. Якщо власнику сервера потрібні "правильні відвідувачі" (дійсно зацікавлені в товарах/послугах цього сервера) чи, наприклад, він робить ставку на іміджеву рекламу, то просте проходження нижчеподаним моментам явно недостатньо, а іноді просто протипоказано. CTR не є абсолютним гарантом ефективності Банера.

1. Чарівна фраза - "Click Here". Найпростіший спосіб збільшити кількість кліків на Банер - попросити про це користувача. По статистиці на Банерах утримуючі слова типу "click here", "жми сюди", "visit now", "enter" мають відгук на 30% більше, ніж без таких. Гарною ідеєю є розміщення на Банері псевдокнопки чи смуги прокручування.

2. Ніщо людське користувачу мережі не чуже. Варто зробити Банер загадковим, нехай користувач буде заінтригований:

  • Що вони цим хотіли сказати?
  • Куди веде цей Банер?

Сексуально-еротичні мотиви збільшують відгук Банера.

3. Розмір Банера (пікселі). Банери більшого розміру мають значно більший відгук, ніж Банери меншого розміру. Хоча, зрозуміло, часто за розміщення більшого Банера приходиться більше платити і, до того ж, більше імовірність того, що такий Банер не встигне завантажитися.

4. Розмір Банера (байти). Імовірність того, що Банер швидко завантажиться на поточну сторінку і користувач побачить його до того, як перейде до іншої сторінки, прямо залежить від розміру Банера. Якщо користувач піде, а Банер ще не встигне завантажитися, буде вже зовсім неважливо, наскільки барвистий і круто анімований був Банер. Крім цього, багато служб по обміну Банерами лімітують його розмір, наприклад, не більш 15 кілобайт.

5. Використання анімації. Рух приковує погляд. Те ж стосується й анімованних Банерів. По статистиці відгук у них на 25% вище, ніж у статичних. Саме складне тут - домогтися максимальної ефектності при невеликому розмірі файлу зображення.

6. Зображення. Випливає (якщо це не суперечить основній концепції даного Банера) використовувати зображення, а не тільки гру тексту та кольору. Зображення приковують увагу користувача і можуть доповнювати зміст рекламного лозунгу. За інших рівних умов варто віддавати переваги зображенням людей (краще жінок, тому що основна маса користувачів мережі - чоловіки). Потрібно органічно вмонтувати зображення, а не просто помістити його як прямокутну частину Банера.

7. Кольори повинні бути яскравими - вони залучають до себе погляд користувача.

8. Тестування Банерів. Як правило запускають у показ відразу трохи однотипних Банерів, незначно змінивши текст, додавши чи прибравши якісь риси. Іноді навіть незначні зміни тексту чи композиції Банера дають значну зміну CTR.

Тестуються ці Банери якийсь час, після цього убираються ті, котрі мають більш низький CTR у порівнянні з іншими. Крім самого дизайну Банера на його відгук має сильний вплив розташування на сторінці.

Сюжет Банера. У сюжеті будь-якого Банера, навіть якщо анімація, як така, у ньому не використовується, можна виділити три головних етапи, схожі з частинами класичної драми: зав'язка, розвиток і розв'язка. Ціль першого етапу – привернути увагу глядача, вибити його з колії, змусити очікувати подальшого; на другому етапі глядачу повідомляється суть реклами, основна інформація Банера, причина по якій він повинний спокуситися саме цим чи продуктом послугою; третій етап знову наголошує на почуття, а не на розум і розряджання напруги, що накопичилася, або розкриттям таємниці особистості рекламодавця, або урочистим оголошенням його адреси, або просто закликом «click here!» (а іноді навіть анімованим зображенням курсору миші, що нібито і робить на Банері цей самий click).

В анімованних Банерах – більш складних і, як правило, більш дорогих – ці три етапи розділені в часі. У менш притягуючих зразках рекламної продукції, анімацією не користуються, етапи ці можуть бути рознесені тільки в просторі; при цьому звичайний напрямок сприйняття інформації – ліворуч. Права сторона – диктує розташування розв'язки сюжету на правому кінці Банерної смужки.

В анімаційних Банерах максимум динаміки приходиться на перший етап, на якому майже завжди щось рухається, чи вибухає прокручується по всій площі Банера. Другий, інформаційний етап звичайно представлений змінюючими один одного статичними текстами. Нарешті, на третьому етапі виникає динаміка, але трохи іншого роду – замість руху по всій площі Банера застосовуються досить локальні миготіння, переливи і тому подібні ефекти, що як би закріплюють загальний ефект тих, хто насолодився представленням, зробити щиглика і продовжити в такий спосіб знайомство з рекламодавцем. Ця зміна тональності наприкінці мультику – дуже важливий момент.

Дослідження показують, як я вже згадував вище, що при усій своїй наївності заклик «click here!» збільшує CTR Банера на 30% - очевидно, не тому, що без нього б користувач не догадався б де треба клацати, а просто тому, що звична й очікувана формула ставить крапку в розвитку сюжету і підштовхує глядача до переходу від споглядання до дії. Не меншої завершеністю Банер володіє й в інших своїх аспектах; навіть якщо він не користується широкоекранною анімацією, а динаміка його виражена статичними засобами, рух не повинний йти порізно чи губитися в нескінченності, а обов'язково повинен концентруватися в деякій крапці сходу, фокусі силових ліній, після чого глядачу не залишається нічого, крім як клацнути мишею по цьому Банеру.

Як вигідно розташувати Банер на сторінці

1. Зверху чи знизу? Звичайно Банери вішаються в самому верху й у самому низі сторінки. Якщо є вибір місця для Банера, віддається перевага верху (відгук тут вище). Хоча самий верх так само не є оптимальним положенням для Банера. Більш високий CTR спостерігається в Банерів, поміщених у середину якось тексту, при цьому користувач не повинний прокручувати сторінку, щоб побачити Банер.

От деякі цифри (за результатами дослідження сервером www.webreference.com):

  • Банер, розташований нижче на 1/3 від верху екрану дає CTR на 70% більше, ніж Банер, розташований у самому верху;
  • Банер не стандартного розміру (квадратний 125х125 пікселів), розташований у нижньому правому куті першого екрана сторінки (користувач не повинний прокручувати сторінку щоб побачити Банер) дає CTR на 228% більше, ніж стандартний Банер (468х60 пікселів), розташований у самому верху;
  • при використанні того самого Банера одночасно зверху й у самому низі сторінки (зі скроллінгом сторінки) не спостерігається значного збільшення CTR.

2. На якій сторінці розміщати? Відповідно до статистики, CTR Банера, поміщеного на головній сторінці сайта буде вище, ніж на другорядних.

3. Варто використовувати ALT. По статистиці 10% користувачів подорожують по мережі з відключеною опцією "автоматичним завантаженням графіки". Тому важливо використовувати ALT - опис усередині тега IMG.

4. Не слід вести відвідувачів зі своєї сторінки. У стандартному випадку, якщо користувач клацає на чужий Банер, розміщений на даній сторінці, то в цьому ж вікні браузера починає завантажуватися сторінка, на яку посилається цей Банер. Можливо нова сторінка так зацікавить користувача, що про дану він забуде, і він, як відвідувач у майбутньому буде загублений.

5. Чи використовувати рамку навколо Банера? Наявність рамки (усередині тега IMG поставити border=1), що збігається по кольорі з кольором гіперпосилання, буде підказувати користувачу, що даний графічний об'єкт є клікабельним. З іншого боку, іноді така рамка псує Банер з погляду дизайну.

6. Переміщення Банера в окремий фрейм і refresh. Якщо помістити Банер в окремий фрейм, розташований, наприклад, чи угорі внизу екрана, то для такого Банера прокрутка не буде страшною. Сторінка перевантажується і, відповідно, показується новий Банер.

7. Текст над і під Банером? Якщо це можливо, використовується текст над і/чи під Банером:

  • текст може призивати натиснути на Банер ("click here", винесена за межі самого Банера);
  • текст може виражати думку чи рекламувати сторінки/послуги, на які посилається цей Банер;
  • текст може інформаційно доповнювати Банер (для самого Банера занадто багато тексту протипоказане).

Текст, розміщений над і під Банером, збільшить CTR Банера і, крім того, може допомогти роздобути "правильних відвідувачів" (дійсно зацікавлених у товарах/послугах рекламованого сервера).

Банери нового покоління. Технології ShockwaveFlash, CGI, Java

У WWW усе велику популярність одержує технологія, розроблена компанією Macromedia - Shockwave Flash, що ідеально підходить для створення web-сайтів і особливо - інтерактивних Банерів.

Перед мережевими дизайнерами відкриваються зовсім нові ступені волі в їхній творчості. Перед рекламодавцями - набагато більш ефективний метод впливу на цільову аудиторію.

Технологія ShockwaveFlash має наступні переваги:

  • Flash може працювати не тільки з растровою, але і з векторною графікою. Це дозволяє створювати вражаючі анімаційні ефекти, такі, як морфінг, масштабування, працювати з різними ступенями прозорості і складними градієнтними заливаннями. При цьому розмір файлу залишиться невеликим.
  • Flash-Банери по-справжньому інтерактивні. Їхні елементи можуть реагувати на рух миші, такі Банери можуть містити різні види елементів контролю і різноманітні меню. Вони можуть, наприклад, містити посилання не на одну сторінку (як звичайні gif- і jpg-Банери), а на більше, і в користувача буде можливість вибрати конкретну. Можна вставити в такий Банер кнопку з командою mailto:. Після закінчення визначеного часу по взаємодії з користувачем можливе завантаження нового Банера на місце поточного.
  • Flash-Банери працюють зі звуком, причому тут є дві можливості: - окремі звукові ефекти (event sound), наприклад, при натисканні інтерактивної кнопки на Банері. Чи просто коротка фонова музика, відтворена циклічно. Такі звуки завантажуються разом з Банером; - streaming sounds – музика, звукові ефекти, підкачуємі із сервера в міру програвання їхньому користувачу і синхронізовані з анімацією Банера. Тут довжина звукового фрагмента не обмежена (дана схема походить на технологію real audio).
  • 4. За допомогою встановлюваної на сервері програми Macromedia Generator мається можливість динамічно змінювати зміст Банера. Можна заміняти текст, картинки, посилання на URL і ін. в створеного Банера. Це ідеально підходить, наприклад, для новинних Банерів, автоматизуючи процес їхнього відновлення. Вартість flash-Банера зараз в одного із самих маститих людей в Інтернет-рекламі – Тимофія Бокарева складає 100-150 доларів. Іміджевий і кліковий ефект від таких Банерів у кілька разів перевершує звичайні gif і jpg Банери. Крім популярних серверів, flash-Банери підтримує передова система обміну Банерами Russian LinkExchange. Дана система може показувати Банери з фрагментами HTML коду (це може бути ShockWave Flash, CGI форми, JAVA апплети і т.д.).

Окремо хочеться відзначити можливість використання CGI-форм, що вбудовуються, взаємодіючих з CGI-скриптом, розташованим на сервері рекламодавця.

Зараз існують Банери в яких використовуються намальовані керуючі елементи інтерфейсу Windows (лінійки прокручування, кнопки, що випадають меню і т.д.). Не секрет, що такі Банери мають більший відгук, ніж прості графічні. Більш високий відгук у таких Банерів зв'язаний у першу чергу з тим, що користувач підсвідомо бажає натиснути на такий Банер, тому що він звик взаємодіяти з керуючими елементами GUI, але як зрозуміло, що використання таких речей у GIF і JPG є лише вивертом - кнопки і меню там не працюють, а наївний користувач при кліку на псевдо-меню просто переноситься на сайт рекламодавця, але на Банерах з CGI таке можна здійснити реально.

Це дає наступні переваги:

  • можливість використовувати відразу декілька URL для переходу, користувач навпростець потрапить туди, куди він хоче;
  • ідеально підходить для проведення опитувань і анкетування без переходу на спеціальну сторінку;
  • можливість заповнити заявку і відіслати її безпосередньо на Банері;
  • можливість висновку запитуваної інформації безпосередньо на місце Банера;
  • користувач не обманюється, а дістає зручні переваги інтерактивності.

Цінові моделі на Банери.  CPM - вартість за тисячу показів реклами. Для Банерів це означає кількість успішних запитів на завантаження Банера рекламодавця браузером відвідувача. Для тестових блоків - кількість запитів html-сторінки, де цей блок знаходиться. Зараз це одна з найпоширеніших цінових моделей. Вона гарантує рекламодавцю оплачене їм кількість рекламних пред'явлень користувачам сайта. CPM коливається від 1 до 50 доларів. Зрозуміло, необхідно мати спеціальне програмне забезпечення для обліку кількості показів.

Flat fee - фіксоване розміщення реклами на заданий проміжок часу. У цьому випадку береться плата за час розміщення реклами у визначеному місці сайта. Це сама зручна для web-видавця цінова модель. Чіткий розподіл замовлення за часом, дозволяє точно планувати завантаження рекламних площ сайта. За рекламодавцем залишається право знати зразкову кількість відвідувачів, яким буде продемонстрована його реклама. Ціна тут сильно залежить від відвідуваності, тематики і престижності сервера. Так вартість розміщення реклами на день на першої сторінки сервера РБК складає 1200 доларів. А от сервер Дамський Клуб бере за розміщення Банера на головній сторінці всього 10 доларів у день. Примітно, що для організації такого розміщення можна взагалі обійтися без спеціальних програм, хоча без них рекламодавець не зможе одержати ніякої статистики.

CPV (cosr per visitor) - вартість за один відвідувача, притягнутого на сайт рекламодавця.

СРА (cosr per action) - вартість за визначену дію користувача. Визначення того, що буде прийнято за дію, обмежено лише фантазією власника сайта і рекламодавця і можливістю підрахунку даних дій програмою. Це може бути і відповідь на анкету, заповнення заявки, відвідування визначеного розділу сервера рекламодавця, завантаження із сайта визначеного чи документа файлу і т.д.

CPS - вартість за продаж, звичайно визначений відсоток. Практикується найчастіше при реалізації рекламодавцем партнерської програми. Прикладом прекрасно організованої партнерської програми є всесвітньо відомий Інтернет-магазин Amazon.Com. Партнери (наприклад, рекламований сайт) розміщають у себе посилання або на сам магазин, або на конкретні продукти там представлені. Магазин виплачує партнерам відсоток від суми покупки, здійсненої клієнтом при переході по даному посиланню. Наприклад, сайт, присвячений юриспруденції, може надати своїм відвідувачам список рекомендованих книг на дану тематику, а посилання буде вести на потрібну полицю електронного магазина. Дуже великий шанс, що аудиторія подібного сайта буде охоче купувати ці книги, приносячи додатковий доход і власнику сайту.

Механізми Банерних мереж. Банерні мережі в Інтернеті є самою розповсюдженою схемою розкручування за допомогою Банерів. Розглянемо ціни установки й особливості деяких (самих популярних) з них:

  • RLE Satellite www.rle.ru/pub/satellite.html Сервіс популярної рекламної мережі RLE. Зараз ним уже почали користуватися такі сайти, як Чортові Кулички, iXBT Hardware, Міський Кіт і деякі інші закордонні системи. У цієї системи широкі можливості, детальні фокусування і статистика. За подібний сервіс (надання локальної системи розміщення реклами) з web-видавця утримується 10% показів на його сайті. Якщо немає бажання їх показувати можна викупити ці 10% за розцінками мережі (тобто 5 доларів за тисячу показів).
  • RotaBanner Local http://www.design.ru/technology/rotabanner.html Механізм RotaBanner може працювати з графікою, текстом, HTML, Flash, Java. Зараз на цьому механізмі реалізована рекламна служба сервісу EuroAdress і ряд Банерних мереж - RB2, tx3, Reklama.Ru, LBE. Мережа має високу надійність. Вартість механізму RotaBanner Local включаючи усі функції - 5000 доларів. Абонентське обслуговування (підтримка) - від 1000 доларів.
  • BANNERBANK http://www.bb.ru/ Це досить нова система від творців рекламної мережі Інтерреклама. В даний момент на цій технології функціонує рекламна мережа LBN, іркутська мережа «Ірбіс» і деякі інші.

Однак, будь-яка досить велика мережа винаходить свої механізми Банерообміну і, як правило, швидко ліцензує їх і нікому не продає.

Переваги і недоліки Банерних мереж. Безсумнівно, як у будь-якого механізму розкручування в Банерних мереж є свої переваги:

  • можливість безкоштовно розміщати рекламу (обмін Банерами);
  • наявність великого числа учасників (рекламних площадок): Банерні мережі поєднують ресурси і дають можливість розміщати рекламу відразу на усіх їх;
  • різноманіття настроювань, фокусування (таргетинг) за часом показу, дням тижня, дням місяця, по географії (особливо розвитий цей механізм у мережі Echo), по провайдерах, типам операційної системи і т.д.

Зрозуміло, є і недоліки:

  • відсутність гарантії виконання запланованої кампанії (рух великих ресурсів по мережах);
  • можлива наявність Банерів і сайтів небажаної якості і змісту (посібник міжнародних мереж з великою потужністю не має фізичної можливості переглядати всі Банери, URL яких надійшли до них, тому що занадто багато ресурсів вступає в такі мережі щодня);
  • великий список учасників - складність в оцінці ефективності кампанії;
  • не повний контроль над рекламною кампанією;
  • розходження настроювань у різних мережах.

Участь у Банерних мережах на умовах обміну зовсім не вимагає фінансових вкладень: можна показувати Банери на розкручуваному сайті, а інші учасники мережі будуть крутити Банери цього ресурсу (сама Банерна мережа при цьому залишає собі деяку комісію). Здавалося б, все чудово. Однак, це вимагає, по-перше, значної кількості показів на ресурсі, що розкручується, для нагромадження балансу (щоб його Банери також показувалася), по-друге, "система не гарантує безперервний показ Банера - у момент проведення великих платних рекламних кампаній Банери учасників можуть бути показані з перервою в часі", по-третє, ніхто не застрахований від показів "поганих" Банерів.

Якщо власник ресурсу не бажає бачити рекламу на своєму сайті (наприклад, він вважає це недоречним на корпоративному сайті) і в нього є деякі грошові ресурси, можна купити рекламу в Банерній мережі. При цьому є вибір: можна купувати на вторинному ринку, а можна - у самої мережі.

На цьому про Банери все. Звичайно, є і ще інші моделі, про які я не згадав, але вони не так поширені.

Найбільші Банерні мережі. На даний момент у мережі існує декілька світових мереж і систем, що охоплюють величезну аудиторію щодня.

Yahoo! Самий популярний портал у світі. У 1996 році в Yahoo! було вкладено 64 млн. доларів, що забезпечило теперішній стан порталу. Портал не входить у жодну Банерну мережу. У нього на сторінках установлена власна Банерна система, що показує близько 4 мільярдів Банерів щомісяця. Підтримується крім стандартів (SWF, Java, CGI) ще і технологія аудіо-Банерів ActiveBanner. Охоплення аудиторії 49%, «домашня» аудиторія – 40%, понад 26 млн. відвідувачів на місяць. (4,32 млрд. сторінок). Ціни на рекламу стабільні, портал не займається демпінгом.

DoubleClick. Сама велика у світі Банерна мережа. Вартість розміщення реклами за 1000 показів від 30 до 60 доларів. CTR банерів 0,96% (1998 рік - 2%), показує 1,5 мільярда Банерів на місяць (40% усієї реклами крутитися на АltаVіstа). В основі - маркетингове рішення замкнутого циклу. Пакет продуктів, за твердженням DoubleClick, дозволяє оцінити ROI (тобто віддачу на вкладені засоби) і стандартизує керування рекламою on-line. Рекламодавці одержують можливість змінювати Банери, критерії таргетинга, частоту й інші маркетингові перемінні в реальному часі. 40 млн. відвідувачів на місяць (за даними компанії). Оцінюється в 346 млн. доларів. Головна мета – максимізувати ROI.

Internet Link Exchange. Сама велика у світі Банерообмінна мережа. Обслуговує в основному дрібні сайти, Банери солідних компаній – рідкість. CTR Банерів – 1% (1998 рік - 3%). Охоплення аудиторії 39%. Обмін Банерами 2:1, тобто за те, що я показую в себе на сторінці 2 Банера – мій покажуть десь ще тільки 1 разів, тобто комісія складає 50%.

24/7. Друга по розмірах рекламна мережа світу. Поєднує в собі з грудня 1997-го мережі: Petry Interactive, Commonwealth і Katz Millenium і з 1998 - CLIQNOW!, показує 600 мільйонів Банерів на місяць. Оцінюється в 159,1 млн. доларів.

Література

  1. http://www.promo.ru/.
  2. http://www.system.ru/.
  3. http://www.bannermaker.ru/.
  4. http://www.clickz.com/.
  5. http://www.microscope.com/.
  6. http://www.wilsonweb.com/.
  7. http://www.citforum.ru/.
  8. http://www.design.ru/kovodstvo/.
  9. http://www.iab.com/.
  10. Кірсанов Д., Web-дизайн: книга Дмитра Кірсанова, «Символ», 1999.


17.01.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!