Osvita.ua Вища освіта Реферати Журналістика Поліфункціональні телеканали України. Реферат
Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції. З питань розміщення інформації звертайтесь за телефоном (044) 200-28-38.

Поліфункціональні телеканали України. Реферат

Телеканал "1+1". Новий канал. ICTV. ТЕТ. "ТРК "Україна". КРТ - "Київська Русь". "Глас". СТБ і НТН. "Київ". К2

Телеканал "1+1"

Заснований у серпні 1995 року. Вийшов в ефір у вересні того ж року. З 1997 р. "1+1" здійснював мовлення на Другому загальнонаціональному каналі. До 2004 року обсяг мовлення "1+1" складав 15 годин на добу, з 30 липня 2004 року – цілодобовий. Технічне покриття території України - 95%.

Від початку свого виходу в ефір "1+1" зарекомендував себе як україномовний телеканал, який популяризує сучасну українську масову культуру. Справді, у 1996-1998 роках на цьому каналі були регулярні музичні телепередачі, присвячені новітнім зіркам національного шоу-бізнесу ("Хіт-фабрика", "Пісня року").

Проте опісля економічної кризи восени 1998 р., що завдала відчутного удару по національному шоу-бізнесу, що тоді лише спинанвся на ноги, й скупівлею багатьох шоу - і мас-медійних організацій російськими власників, що на "1+1" посилилося ще й переходом керівника телекомпанії О. Роднянського до російського телеканалу "СТС" (за сумісництвом), відбулася чи не обвальна русифікація всього шоу-простору на "1+1".

Мало того, що цей канал з "пропагандиста світового кіно в українських перекладах" став фактично головним в Україні пропагандистом новітніх російських телесеріалів (нерідко з кримінальним та великодержавним "душком"), суголосне цьому новому курсові "вперед до Росії!" розпочалася практика ретрансляції розважальних – гумористичних та поп-музичних – російських телепроектів. Навіть тривалий час єдина (після 1998 р.) музична програма про вітчизняний шоу-бізнес "Як стати зіркою" була російськомовною.

Одним з "брендів" такого зрусифікованого "1+1" став начебто спільний проект з московським каналом СТС "Хороші пісні". Проте анічогісінько українського – ані ведучих, ані виконавців (крім поодиноких "інтегрованих у спільний простір" виконавців на кшталт "Віа Гри" та Вєрки Сердючки, яких в Росії багато дехто вважали "майже своїми") – в цій програми немає.

Серед нечисленних "проблисків" у бік української музичної культури – разовий проект, мюзикл "Новий рік у метро" та дитяча музична програма "Стати зіркою" (проект "зірки" українського шоу-бізнесу Тіни Кароль; мала стати альтернативою до проекту УТ-1 "Крок до зірок"; вийшло декілька випусків), випущені наприкінці "помаранчевого" 2005 року.

Щоправда, восени 2007 р. крига щодо української пісні на "1+1" почала воскресати:

  • По-перше, напередодні нового 2008 р. "1+1" випустив власний музичний телепроект – "Смішні пісні про головне" (зйомку здійснювала продакшн-студия Медіа Арт Продакшн), ідею якого можна сформулювати як "російське крізь українське": популярні свого часу радянські пісні у виконанні "зірок" сучасного українського шоу-бізнесу. Та й сам бренд цього проекту є парафразом брендів відомих російських телепроектів "Старі пісні про головне" та "Нові пісні про головне".
  • По-друге, восени був показаний також разовий проект "Українські зірки в армії", принципово новий для українського телебачення: популярні українські поп-виконавці виступали в ролі "співаючих військових", часом в досить динамічних ситуаціях (найефектніша зйомка – спів у кабіні військового літака під час польоту), що потребувало для зйомок чималої технологічної потуги.
  • По-третє – і це головне – з осені 2007 року на "1+1" почали виходити колишні "інтерівські" музичні проекти "Караоке на Майдані" й "Шанс" (про них ішлося вище).

Новий канал

Новий канал в українському телепросторі існує з літа 1998 року. Досі не виявляв себе як активний музичний мовник, але саме у 2007 р. відбулися події, які можуть дещо скоригувати його жанрово-тематичну диспозицію в українському телепросторі.

Перша серйозна заявка щодо цього була зроблена каналом 9 червня 2007 р., коли він одержав ексклюзивне право прямої трансляції концерту світової мегазірки Елтона Джона з київського майдану Незалежності.

Невдовзі Новим каналом розпочато участь у міжнародному проекті "Фабрика зірок", причому розпочато досить амбіційно, з потужною піар-компанією. Зокрема, створено два спеціальних інтернет-ресурси, що відрізняються вишуканим барвистим оформленням і чималим обсягом інформації про згаданий проект.

Зрештою, що таке "Фабрика зірок" у її витоках?

Концепцію "Star Academy" (саме така оригінальна назва проекту) свого часу розробила голландська компанія Endemol. Але першою країною, у якій показали шоу, стала Франція. Там "Академія зірок" стартувала 20 жовтня 2001 року. А двома днями пізніше аналогічне шоу з назвою "Operation Triunfo" ("Операція Тріумф") з'явилося в ефірі Іспанії. Нині своя "фабрика зірок" існує в 50 країнах. І скрізь її покровителями є найбільші національні шоу- "зірки (зокрема, в Росії – А. Пугачова, І. Матвієнко, М. Фадєєв).

Що таке "Фабрика зірок" в Україні?

Як зазначено на сайті цього проекту (http://fabrikazirok. novy. tv/about/), "ФЗ" в Україні – це:

  • 7 тисяч учасників кастингу;
  • 16 тисяч учасників-фабрикантів, майбутніх зірок українського шоу-бізнесу;
  • Унікальний Зірковий будинок;
  • Культові педагоги та гості;
  • 3 місяці ув’язнення заради великої слави;
  • Непідробні пристрасті;
  • Унікальні технології: 28 камер, режим On-line на офіційному сайті.

В основу української "ФЗ" покладене ріелиті-шоу із життя учасників проекту. Спеціально для них збудований досить коштовний "Зірковий будинок", де вони знаходитимуться весь час проведення змагання.

Вперше в практиці українських пісенних змагань влаштовано й пряму он-лайнову трансляцію проекту на його офіційному сайті.

Вражає й авторитетність педагогів, які готували учасників ріелиті-шоу до концертних виступів:

  • оперна співачка, солістка Національної опери України Олена Гребенюк,
  • хореограф, керівник київського шоу-балету "Freedom" Олена Коляденко (відома також як член журі популярного телепроекту "Танці з зірками" на каналі "1+1"),
  • відомий у шоу-бізнесі України та Росії стиліст і дизайнер Анжела Лисиця,
  • стиліст зачісок, член британського клубу Alternative Hair Club Володимир Тарасюк,
  • один із засновників і визнаний метр українського кліпмейкерства Макс Паперник,
  • патопсихолог, ведучий соціального проекту "Наші" на телеканалі "НТН" Вадим Колесников,
  • відомий сучасний режисер, постановник гала-концертів української "ФЗ" Роман Віктюк,
  • абсолютна чемпіонка Європи, світу й Олімпійських ігор зі спортивної гімнастики Лілія Подкопаєва,
  • голова компанії "Mamamusіc", продюсер зірок української естради Ірини Білик та Вєрки Сердючки, музичний продюсер "ФЗ" Юрій Нікітін [8, http://fabrikazirok. novy. tv/ educators).

Підсумками української "Фабрики зірок" стали не лише гала-концерт, але й серіал Щасливі разом, показаний на Новому каналі в новорічну ніч (стартував проект у телеефірі 7 жовтня 2007 року).

Цього року на Новому каналі започатковано й щотижневу оглядову музично-інформаційну програму "Шоуманія" ("сенсації, останні новини музики, провокаційні питання до артистів, сміливі розслідування й "найгостріше" зі світу шоу-бізнесу. Все це - "Шоуманія". І навіть більше! Адже новим ведучим зоряного проекту "Нового каналу" стала людина-епатаж, найсміливіший і найнеординарніший, непередбачуваний Дмитро Коляденко!" Більше того, "Шоуманія" – найнародніша музична програма в Україні. Недосяжний музичний Олімп ми намагаємося наблизити до людей. Годі вже знаменитостям удавати, що вони злетіли так високо, що простим смертним їх не дістати. Дістати! Ще й як дістати!").

Нарешті, Новий канал відгукнувся власним проектом популяризації національної мега-зірки, "срібного призера" пісенного конкурсу "Євробачення-2008" Вєркоманія в Європі Вєрки Сердючки.

"Там, де Вєра та її мама, - там тільки радість, сміх та просто масовий кайф! "Зібен-зібен, ай-лю-лю!" - такими вигуками зустрічали Вєрку з мамою і місцеві мешканці Лондону, і туристи з найрізноманітніших країн світу. Сама природа відчувала приїзд неперевершеної зірки: сонце просто осліплювало всіх, що не властиво для Лондону".

ICTV

Один з перших в Україні недержавних телеканалів. Розпочав мовлення менш, ніж через рік опісля здобуття Україною державної незалежності - 15 червня 1992 року. Співзасновником каналу став концерн РРТ, що дозволило створити потужну та якісну мережу покриття. Одним із співзасновників ICTV була також компанія "Сторі Ферст", частина акцій якої належить всесвітньо відомому виробникові кінопродукції, компанії "Юніверсал".

Піком популярності ICTV вважається 1996 рік, коли цей "сімейний" телеканал посідав третю сходинку у рейтингу українських телеканалів.

У 90-і роки ICTV заявив про себе як потужний музичний мовник, який популяризував тодішні українські молодіжні фестивалі (насамперед "Таврійські ігри"), мав музично-інформаційну програму, яку вела популярна тоді в Україні телеведуча Сніжана Єгорова. Наймасштабнішим проектом ICTV, чималою мірою завдяки якому він здобув репутацію "українського патріотичного каналау", став щоденний хіт-парад українських поп-виконавців "Територія А".

На жаль, опісля зміни власника телеканалу в 2000 р. "Територія А" та інші "українізаторські" ініціативи ICTV було згорнуто. У 2005 р., на хвилі "помаранчевого відродження" була спроба відновити в ефірі "Територію А", але спроба захлинулася на старті (найімовірніше, з фінансових причин).

У 2007 р. канал ICTV прилучився до російського новорічного музичного проекту Дискотека 80-х, створивши при цьому його українську версію [38]. Жанр – концертна трансляція (концерт відбувся у листопаді 2007р. в київському Палаці спорту). Учасники київського концерту: виконавці з країн Європи Bad Boys Blue, Ottawan, Рікардо Фольї, Ricchi E Poveri, росіяни Віктор Салтиков, Олександр Барикін, Світлана Разіна, гурт "Кар-Мэн", українські поп- "зірки" Ані Лорак, Олександр Пономарьо, вГайтана, Maxima, Lama, гурти "Скрябін", "SMS", "Гуашь", "Авіатор", "4 kings".

ТЕТ

Телеканал Тет так само, як і ICTV, належить до "ветеранів" українського недержавного телебачення. Первісна назва – "Тет а тет" – вже налаштувала глядачів на формат "сімейного" та "інтелігентного" телеканалу. У 90-і – на початку 2000-х років був відомий культурологічними проектами (зокрема, інформаційно-аналітичною програмою "40 хвилин джазу").

Нині "Тет" позиціонується як розважальний канал. Першим в Україні став практикувати "цілонічні" передачі в жанрі "хіти нон-стоп", що являли собою 5-6-годинні "марафони" поп-музичних кліпів, переважно - "зірок" західного шо-бізнесу, чергованих щогодинними стислими музично-інформаційними та спортивними передачами. До середини 2006 року такі програми-марафони – "Хіт-актив" – готувала для "Тету" українська продакшн-студія "Biz-TV".

З середини 2006 року "Тет" замість "Хіт-активу" став виробляти власні телепередачі в жанрі коментованих хіт-марафонів - Семеро VJ ("П’ять з половиною годин української та зарубіжної музики і новин щоночі. Семеро абсолютно різних ві-джеїв, по одному на кожен день тижня... Різняться ві-джеї не лише за днями виходу в ефір. У кожного з них свій образ, свої смаки й погляди на розваги та відпочинок. Хтось більше уваги приділяє моді та стилю, хтось – анекдотам чи народному гумору, хтось – інтригам світського життя"), хіт-парад "Сьоме небо" ("звучить багато різної, переважно української музики й цікавої інформації... Кожен ві-джей представляє власний, складений на свій смак, хіт-парад "Сьоме небо". Тож, композиція, що в понеділок була на першому місці, у вівторок може взагалі "пролетіти" повз ефір"), щогодинна музично-інформаційна програма "Сім новин".

Своєрідною фішкою, що відрізняє згадані телемарафони на "Теті", є пісенний Топ-7 (замість практикованих у світовій практиці "десяток" і "двадцяток").

Надзвичайно знаменним є й те, що саме у 2007 р. нічні хіт-паради на каналі "Тет" зазнали радикальної "українізації" – переважна більшість демонстрованих відеокліпів не лише репрезентує українських виконавців, але й пісні українською мовою (в орієнтовному співвідношенні 17 до 20).

"ТРК "Україна"

Телеканал "ТРК "Україна", власником якої є донецьке ЗАТ "Систем Кепітал Менеджмент", зарекомендував себе як зорієнтований на російську "масову" культуру. Втім, він ніколи не претендував на роль активного музичного мовника, а найбільшим музичним проектом, що демонструється в ефірі цього каналу, є продукт російського телебачення новорічне шоу "Новий рік на Шаболовці" (витворене в жанрі "блакитного вогника"), а також естрадні концерти, зокрема, "Страсти-мордасти", "Здравствуй, дедушка Мороз!", також витворені в Росії. У 2006 р. на ТРК була спроба започаткувати власний музично-інформаційний проект "Шоу-Біз", але опісля першого ж випуску його здійснення припинилося.

Чимало місця сторінкам українського й російського шоу-бізнесу (майже всуціль у жанрі "світської хроніки") приділялося у власній шоу-новинній програмі ТРК "Україна" "Невипадкові зустрічі". Навіть з’явився досить ефектний її анонс на сайті телекомпанії: "Все просто, как песни Поплавского. У Пенкина больше 100 пар обуви, Гайтана ложками ест шоколадный крем, Боярский играет в казино… и это только начало! Они болеют, чихают, иногда скрываются от журналистов, страдают от лишнего веса или, наоборот, пытаются набрать его. У них смешные фотографии в паспорте и наивные детские, или наоборот, фантазии. Они обычные люди, эти звезды... просто очень интересные!"

КРТ - "Київська Русь"

Інший "Донецький" канал, що також має ліцензію на всеукраїнське мовлення, КРТ - "Київська Русь" (створений у 2003 р.) також зорієнтований переважно на російську культуру. На відміну від ТРК "Україна", КРТ має більш "академічний" і "духовний" ухил (зокрема, має регулярні російськомовні передачі, що пропагують канонічне православ’я).

2007 рік позначився для цього телеканалу народженням щонічної музичної передачі "Музика на КРТ" (20 хв. звучання), витриманої в жанрі "хіти нон-стоп"; складається переважно з відеокліпів "зірок" російського шоу-бізнесу із вкрапленнями кліпів українських та західних виконавців.

"Глас"

Концептуально близький до КРТ канал "Глас", але зі значно посиленою релігійною домінантою, також має головних інвесторів у Донецькій області.

Телеканал декларує такі основні цілі свого існування:

  • "Допомогти нашим глядачам почути слова істини, премудрості, добра і правди, що містяться в текстах Святого Письма, вітчизняних і зарубіжних філософів, істориків, письменників та поетів, в усній народній творчості тощо.
  • Показати красу Богом створеного світу.
  • На прикладах нашої історії та культури донести думку про те, що ми є нащадками великого народу святої Київської Русі".

Всі програми телеканалу мають виразну релігійно-просвітницьку спрямованість і охоплюють різні аспекти людського життя. Прикметне, що всі ці програми – власного виробництва цього телеканалу і ведуться українською мовою. Серед них – і щоденна (по будніх днях) музична програма "Духовні пісні", в основі якої – музика українських композиторів та "місцевих" піснеспівних стилів. Телепрограма "Духовні пісні" дає можливість глядачам почути найкраще з репертуару Святої Церкви.

У виконанні багатьох хорів лунають піснеспіви Великого посту і Страсної седмиці, Пасхи Христової і Світлої седмиці; красою та урочистістю вражають тропарі й кондаки, що співаються під час богослужінь з нагоди великих церковних свят: Різдва Христового, Богоявлення, Преображення Господнього, Успіня Пресвятої Богородиці тощо.

"Духовні пісні" дарують глядачам багато з того, що не лунає під час буденного, недільного чи святкового богослужіння, але посіло значне місце в серці кожного християнина. Йдеться про псалми, канти і гімни, які розповідають про євангельські та церковно-історичні події і покликані допомогти людині глибше замислитися над своїм життям.

Своєрідною студією для програми є Академічний храм Різдва Пресвятої Богородиці у Києво-Печерській Лаврі - йому властиві прекрасна акустика та багатий вибір іконографічних настінних зображень. Ці розписи вдало доповнюють програму і допомагають телеглядачам зосередитися на подіях, про які йдеться у співах" - зазначено в анотації до цієї програми на офіційному сайті телеканалу "Глас" [15, http://glas. org. ua/projects/koncert].

СТБ і НТН

Не можна оминути увагою й "музичну картину" на досить рейтингових каналах СТБ і НТН, спільним між якими є те, що вони використовують в ефірі "минулий" російський культурний продукт. Водночас, СТБ, яке перші роки свого існування (з 1997 р.) певною мірою претендувало на просвітницьку місію. Так, до середини 2006 р. існувала щоденна (вірніше, щонічна) культурологічна телепрограма "Імпреза", присвячена явищам "академічної" музики, джазу, романсу, драматичному театру та іншим видам і напрямкам мистецтва.

Нині музичні програми на СТБ досить нечасте явище, а серед регулярних програм залишився хіба що показ старих новорічних "вогників", витворених на російських (а часом і радянських) телеканалах у минулі роки – програми, явно розраховані на задоволення потреб категорії слухачів, якій притаманні ностальгійні настрої за "світлим радянським минулим".

Натомість канал "НТН" показує щоденну програму зовсім іншого плану й розраховану на інший тип глядацької рецепції (хоча й теж ностальгійної) – програму "В нашу гавань заходили корабли", присвячену бардівській пісні, "народному романсу" та іншим, близьким до них явищ "народної дворової пісні" радянської доби. Ця програма, що є спільним проектом "Радіо Росія", московських телеканалів "НТБ", "ТВ-6" (до 2001 р.), ТВС (2001-2003 рр.), є виразно некомерційним, оскільки розрахований на "нішовий" контингент шанувальників явища, почасти з колекціонерським ухилом.

Імовірно, керівництво телеканалу НТН, усвідомлюючи виниклий внаслідок комерціалізації українського телеефіру на початку 2000-х років гострий дефіцит на явища "третьої культури", вирішило заповнити цей вакуум і тим самим прихилити на свій бік "інтелігентну", "вдумливу" телеаудиторію.

"Київ"

Вище ми торкнулися тенденції згортання або зменшення часу музичного мовлення на деяких телеканалах в останні роки ("Інтер", СТБ, ICTV). У 2006-2007 роках перелік таких каналів поповнив також головний столичний муніципальний телеканал "Київ": адже у середині 2006 р. було припинене виробництво щотижневого інформаційно-аналітичного огляду "Київ класичний" про події в царині "академічної" музики, а в 2007 р. з "Києва" перейшла на інший міський телеканал (КДТРК) програма-ветеран національного поп-музичного ефіру "Хіт-базар" (являє собою коментований монтаж концертних номерів; постійні ведучі – продюсер програми, поет Галина Дишиневич й відомий актор Євген Паперний.

Дивовижним є те, що ця програма, позначена ознаками "сімейственості" (обов’язковим учасником кожного випуску є співак Олег Слободенко, чоловік Г. Дишиневич, який в інших царинах національного шоу-бізнесу, за межами даної програми абсолютно непомітний).

На сьогодні ТРК "Київ" як музичний мовник продовжує реалізовуватися хіба що як транслятор багатогодинних святкових концертів з київського майдану Незалежності (передусім на Новий рік та в День Незалежності), а також в короткочасних (20-30 хв.) щоденних "Музичних калейдоскопах" - нон-стопових монтажах кліпів вітчизняних поп-виконавців (переважно російськомовних).

К2

Відмовився від музичних програм інший київський телеканал К2, який у 2006 році впроваджував досить масштабний щоденний проект "Музичний інтерактив" (нічний тригодинний поп-музичний нон-стоп марафон з SMS-голосуванням телеглядачів, значною мірою подібний до практики іншого вітчизняного телеканалу – O-TV).

Джерела

  1. Культурна політика в Україні. Аналітичний огляд / Підготовлений в рамках участі України в програмі оглядів національних культурних політик Ради Європи / Ред. -упорядник, кер. Автор. колективу О. Гриценко. – С. 87-92 (Розділ 5.4. Телебачення).
  2. Офіційний сайт Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення. - www. nrada. gov. ua.
  3. Державний реєстр телерадіоорганізацій України (станом на 1 січня 2008 року) / Офіційний сайт Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення. - http://www. nrada. gov. ua/cgi-bin/go?page=93.
  4. Звіт представника Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення у м. Києві за 2006 рік / Офіційний сайт Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення. - http://www. nrada. gov. ua/documents/Kyiv_pr. doc
  5. Офіційний сайт телеканалу "Інтер". - http://www. inter. ua
  6. Офіційний сайт телеканалу "1+1". – http://www. 1plus1. tv
  7. Офіційний сайт Першого Національного телеканалу. - http://www. 1tv. com. ua
  8. Офіційний сайт ТРК "Новий канал". - http://novy. tv
  9. Офіційний сайт телеканалу "Тет". - http://tet. tv (сторінка з інформацією про музичні проекти - http://tet. tv/tetmusik)
  10. Офіційний сайт телеканалу ICTV. - http://www. ictv. ua
  11. Офіційний сайт телеканалу СТБ. - http://www. stb. ua
  12. Офіційний сайт телеканалу НТН. - http://ntn. tv
  13. Офіційний сайт ТРК "Україна". - http://kanalukraina. tv
  14. Офіційний сайт телеканалу КРТ ("Київська Русь"). - http://www. kievrus. tv
  15. Офіційний сайт телеканалу "Глас". - http://glas. org. ua
  16. Офіційний сайт телеканалу УТР. - http://www. utr. ukrintell. com. ua
  17. Офіційний сайт ТРК "Київ". – http://www. kievtv. com. ua (на реконструкції).
  18. Офіційний сайт телеканалу М1. - http://www. m1. tv
  19. Офіційний сайт телеканалу М2. - http://www. m2. tv
  20. Офіційний сайт телеканалу Enter-Music. - http://www. enter. ua
  21. Офіційний сайт телеканалу MTV-Україна. - http://www. mtv. ua
  22. Офіційний сайт телеканалу RU-Music. - http://www. rumusic. tv
  23. Офіційний сайт телеканалу Star-TV. - http://www. startv. com. ua
  24. Офіційний сайт телеканалу MUSIC BOX (Російська Федерація). - http://musicboxtv. ru
  25. Офіційний сайт телепроекту "Шанс". - http://shans-ua. com
  26. Офіційний сайт телепроекту "Перша українська Фабрика зірок". - http://fabrikazirok. novy. tv
  27. Неофіційний сайт телепроекту "Перша українська Фабрика зірок". - http://www. fabrykazirok. org. ua
  28. Персональний сайт Михайла Поплавського. - http://www. poplavskiy. com
  29. ТВ-панель ГФК-Юкрейн: Дослідження ТВ-аудиторії. - http://www. media. gfk. ua
  30. "В нашу гавань заходили корабли". Сайт радіотелевізійного пісенного проекту. - http://www. ngavan. ru
  31. Гришко Оксана. Star TV: если звезды зажигают, значит это кому-нибудь нужно? – Інтернет-издание ReklaMaster. com. - http://www. reklamaster. com/epic_sobi/publ_ 22_216. html
  32. Гришко Оксана. Аутентичность MTV Ukraine: американский "come on" заменят на наше "а ну-ка". - Інтернет-издание ReklaMaster. com. - http://reklamaster. com/epic_events/year/2007/id/457/index. html
  33. Коротич Ирина, Корнелюк Инна. Еще меньше прямой рекламы, еще больше алкогольного спонсорства. – Телекритика. - http://telekritika. kiev. ua/articles/171/0/8903.
  34. Новикова Л., Тримбач С.. Телебачення // Нариси української популярної культури. За редакцією О. Гриценка. – К., УЦКД, 1998. – С. 667-685.
  35. Портна Ксенія. Багаті теж плачуть [про рейтинги телепрограм на Українському телебаченні]. – Контракти. - 2007. - №12. - http://www. kontrakty. com. ua/show/ukr/article/34/1220078684. html
  36. Рыбачук Юрий. Лицо украинского телезрителя [підсумки телесезону 2006/2007 в Україні]. – Комментарии. - http://comments. com. ua/?spec=1185464578&sart=1185464974.
  37. Что смотреть в Новый год? – Новости: Политика. Жизнь. Бизнес. – 30.12. 2007. – http://slawa. ho. com. ua/base_files/blog_mq/index. php?p=1199035216#post.
  38. Дискотека 80-х теперь будет сниматься в Киеве. - "Star Journal". Інтернет-видання. - http://starjournal. com. ua/view/371.


02.11.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!