Osvita.ua Вища освіта Реферати Діловодство Культура управління керівника підлеглими. Реферат
Загрузка...

Культура управління керівника підлеглими. Реферат

Що таке культура управління? Яким в очах підлеглих має бути керівник?

Що таке культура управління?

Культура управління - сукупність вимог, що висуваються до зовнішньої сторони цього процесу, а також як вимоги до індивідуальних якостей безпосередніх керівників.

Включає в себе:

  • а) високі вимоги до культури виробництва;
  • б) правильне ведення, оформлення та зберігання документації;
  • в) дотримання етичних і моральних норм взаємин із колегами, партнерами;
  • г) правильну самооцінку особи.

Чи не найголовніша роль в організації колективу та плідної безконфліктної атмосфери в ньому належить безпосередньо керівнику. Він, безперечно, мусить бути особистістю-лідером, умілим організатором і тонким аналітиком-психологом, людиною слова і фахівцем справи.

Крім того, керівник ще:

  • знає ім'я та ім'я по батькові своїх працівників;
  • завжди вітається з усіма;
  • не зганяє злість на інших, коли винен сам;
  • не підвищує голосу під час розмови;
  • не нагадує підлеглому безліч разів про зроблену ним помилку, а свої помилки визнає;
  • вміє оцінити добрий жарт і посміється разом з усіма (якщо це не висміювання когось із колективу);
  • довіряє своїм працівникам;
  • цінує їх час і не відволікає від роботи якимись дрібницями;
  • по можливості відгукується на прохання особистого характеру;
  • дає завдання підлеглим у ввічливій формі;
  • знає вади своїх підлеглих (а також власні) і враховує у повсякденній роботі.

Варто додати ще два пункти, хоча їх напевно набагато більше:

  • заохочує та хвалить привселюдно, а робить зауваження чи дорікає віч-на-віч;
  • не має морального права вимагати від підлеглих дотримувати тих норм і правил, які порушує сам.

Яким в очах підлеглих має бути керівник?

Керівник - зразок для підлеглих.

     

Фахівець.

Першою вимогою у стосунках керівника і підлеглих є вимога поваги і доброзичливості. Керівник ніколи не повинен проявляти неповагу до підлеглого. В основі цих стосунків має бути авторитет керівника, який забезпечується чесністю, добросовісністю, прекрасним знанням своєї справи, принциповість, повага до людей.

Керівник повинен відзначатися принциповістю, діловитістю (більше конкретних рішень і домагатися їх виконання), оперативністю (негайно розв'язувати виниклі питання).


19.09.2011

Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!