Osvita.ua Вища освіта Реферати Діловодство Культура управління керівника підлеглими. Реферат
Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції. З питань розміщення інформації звертайтесь за телефоном (044) 200-28-38.

Культура управління керівника підлеглими. Реферат

Що таке культура управління? Яким в очах підлеглих має бути керівник?

Що таке культура управління?

Культура управління - сукупність вимог, що висуваються до зовнішньої сторони цього процесу, а також як вимоги до індивідуальних якостей безпосередніх керівників.

Включає в себе:

  • а) високі вимоги до культури виробництва;
  • б) правильне ведення, оформлення та зберігання документації;
  • в) дотримання етичних і моральних норм взаємин із колегами, партнерами;
  • г) правильну самооцінку особи.

Чи не найголовніша роль в організації колективу та плідної безконфліктної атмосфери в ньому належить безпосередньо керівнику. Він, безперечно, мусить бути особистістю-лідером, умілим організатором і тонким аналітиком-психологом, людиною слова і фахівцем справи.

Крім того, керівник ще:

  • знає ім'я та ім'я по батькові своїх працівників;
  • завжди вітається з усіма;
  • не зганяє злість на інших, коли винен сам;
  • не підвищує голосу під час розмови;
  • не нагадує підлеглому безліч разів про зроблену ним помилку, а свої помилки визнає;
  • вміє оцінити добрий жарт і посміється разом з усіма (якщо це не висміювання когось із колективу);
  • довіряє своїм працівникам;
  • цінує їх час і не відволікає від роботи якимись дрібницями;
  • по можливості відгукується на прохання особистого характеру;
  • дає завдання підлеглим у ввічливій формі;
  • знає вади своїх підлеглих (а також власні) і враховує у повсякденній роботі.

Варто додати ще два пункти, хоча їх напевно набагато більше:

  • заохочує та хвалить привселюдно, а робить зауваження чи дорікає віч-на-віч;
  • не має морального права вимагати від підлеглих дотримувати тих норм і правил, які порушує сам.

Яким в очах підлеглих має бути керівник?

Керівник - зразок для підлеглих.

Фахівець.

Першою вимогою у стосунках керівника і підлеглих є вимога поваги і доброзичливості. Керівник ніколи не повинен проявляти неповагу до підлеглого. В основі цих стосунків має бути авторитет керівника, який забезпечується чесністю, добросовісністю, прекрасним знанням своєї справи, принциповість, повага до людей.

Керівник повинен відзначатися принциповістю, діловитістю (більше конкретних рішень і домагатися їх виконання), оперативністю (негайно розв'язувати виниклі питання).


19.09.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!