Osvita.ua Вища освіта Реферати Діловодство Ділові наради та контакти. Телефонна розмова. Реферат
Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції. З питань розміщення інформації звертайтесь за телефоном (044) 200-28-38.

Ділові наради та контакти. Телефонна розмова. Реферат

Ділові наради. Вітаємося, прощаємося. Прохання - позитивна відповідь. Прохання – відмова. Ділові контакти; знайомство; звертання; говорити - слухати; кілька слів про етику ділової людини. Телефонна розмова

Ділові наради

Інформаційні - на них знайомлять учасників з новими даними, положеннями, постановами - справді важливою інформацією.

Дискусивні - кожен може вільно висловити думки і пропозиції, дискусія.

Не повинно бути багато позапланових. Про планові не повідомляють, а про непланові - заздалегідь, щоб встигли спланувати час.

Оперативна (селекторна, телефонна, комп'ютерна) нарада передбачає охоплювати збір інформації, її опрацювання та прийняття рішення без скликання всіх учасників у певному місці.

Підготовка - визначення тематики, порядку денного, складу учасників (необхідні учасники, без зайвих), підготовка доповіді. Приміщення - вентильоване, нормальна температура. Час тривалості - не більше півтори години, потім думають не про питання, а коли скінчиться.

Вітаємося, прощаємося. Прохання - позитивна відповідь. Прохання - відмова

Загальновживані форми привітання:

  • Добридень,
  • Доброго дня,
  • Здрастуйте,
  • Доброго ранку,
  • Вітаю!,
  • Зі святом!,
  • Доброго здоров'я...

Привітання може супроводжуватися м'яким поклоном. Привітання слід вимовляти приязно, без поспіху, не машинально. Це перше враження при зустрічі, привітання позначається на настрої людини.

Мовний етикет надає перевагу таким формам прощання:

  • До побачення,
  • До зустрічі,
  • Всього найкращого,
  • На все добре.

З добре знайомими людьми можна обмежитися невербальною формою, тобто жестом. Якщо необхідно завершити зустріч ввічливі форми: На жаль, мені час іти, Сподіваюсь, ми скоро побачимося.

Щоб збільшити можливість позитивної відповіді на прохання:

  • ретельно обміркувати, враховуючи особу, вік, характер слухача;
  • з'ясувати, наскільки можливе задоволення прохання;
  • визначитися, з чого почати і чим закінчити;
  • не висловлювати прохання "на ходу".

Форми позитивної відповіді:

  • Згоден,
  • Я не заперечую,
  • Домовилися,
  • Гаразд,
  • З приємністю,
  • Ви маєте рацію,
  • Авжеж,
  • Чудово,
  • Саме так,
  • Обов'язково.

Відмову важко давати, особливо вголос. Форми відмови: На жаль, не можу Вам зараз допомогти, На жаль, це не в моїй компетентності; Шкодую, але не можу дати відповіді на це питання.

Ділові контакти; знайомство; звертання; говорити - слухати; кілька слів про етику ділової людини

Якщо нема нагоди для знайомства, слід представитися самому. Новий знайомий у подальшому при зустрічі може не вітатися, що утруднює майбутні контакти.

В ділових колах віддають перевагу знайомству через посередника, т. як воно може забезпечити подальші контакти. У такому випадку у подальшому новий знайомий за етикетом повинен вітатися чи відповідати на привітання.

Спочатку - привітання, потім імена і посади. За етикетом молодші відрекомендовуються старшим, підлеглі - начальнику, першими представляються жінці.

Знайомство - стримано, але без ніяковості, дивитися людині у вічі. Підвестися з місця. Жінка може не підводитися, якщо представляють не іншій старшій.

Забув чи недочув ім'я - краще перепитати; про відсутнього не слід говорити всім, слід дочекатися запрошення сісти.

Телефонна розмова

Один з видів усного мовлення, специфіка якого в тому, що розмовляючі не можуть бачити одне одного, навіть підтвердження того, що вас слухають потребує словесного вираження.

Говорити слід середнім за силою голосом, не швидко, чітко вимовляти, говорити саме в мікрофон трубки, висловлюватися простими реченнями.

При встановленні зв'язку слід привітатися, представитися (назвати себе і свою організацію чи установу). Не сподіватися, що впізнають.

Виклад справи повинен бути чітким і лаконічним, поділити на головні і другорядні питання, так щоб вони вимагали конкретної короткої відповіді.

Завершення розмови - це звичайно ініціатива того, хто зателефонував (або жінка).

Головуючий на нараді. Вимоги до головуючого. Мова учасників наради

Наради - інформаційні, дискусивні. Не повинно бути багато позапланових. Про планові не повідомляють, а про непланові - заздалегідь, щоб встигли спланувати час.

Головуючий відповідає за організацію і регламент наради. Об'єктивність. Репліки - сидячи, але стоячи оголошує прізвище, посаду і тему виступу наступного оратора. Тон виступу спокійний і голос не підвищений, темп неспішний.


19.09.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!