Osvita.ua Вища освіта Реферати Астрономія Літаки України: види та характеристика. Реферат
Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції. З питань розміщення інформації звертайтесь за телефоном (044) 200-28-38.

Літаки України: види та характеристика. Реферат

Україна входить у вісімку країн з найрозвиненішою авіацією. До того в нашій країні відбувається повний цикл створення літаків - від розробок у КБ до готових машин на авіазаводах

Світову славу отримало Київське конструкторське бюро, яке довгий час очолював Олег Костянтинович Антонов. Головне завдання КБ Антонова - розробка транспортно-пасажирських літаків.

Ан-2 (1948 р.) - перший гвинтовий транспортний літак.

Цей літак мав металеву конструкцію, зокрема крил та хвостового оперення, оснащених полотняною обшивкою.

Призначення Ан-2 - обслуговування сільськогосподарського виробництва.

Ан-12 (1958 р.) - гвинтовий транспортний літак. Літак мав багатоколісне низьке шасі, що дозволяло здійснювати посадку та зліт з ґрунту. Така конструкція вантажного літака стала використовуватися у наступних транспортних літаках КБ Антонова.

Призначення Ан-12 - перевезення вантажів, самохідної техніки, парашутно-десантних військ. Для цього в кормовій частині фюзеляжу літака передбачено великий вантажний люк.

В кінці фюзеляжу, за рулем висоти, було обладнане місце для стрільця.

Ан-12 отримав популярність у багатьох країнах світу, їх поставляли у деякі країни Європи, Йорданію, Індію, Ірак, Іран, Афганістан, Китай, Алжир. Ан-12 брав участь майже у всіх збройних конфліктах світу.

Ан-22 "Антей" (1967 р.) - турбогвинтовий чотиридвигуновий літак. "Антей" вважався велетнем серед літаків.

Вантажопідйомність цього літака становить 100т, швидкість 550 км/год., дальність польоту - 5000 км. Ан-22 спроможний перевезти до 290 солдат, середні танки і всі типи літаків військової авіації. Цей літак може злітати із засніжених і навіть ґрунтових аеродромів.

На цьому літаку встановлено 41 світовий рекорд. Так, у 1967 р. на Ан-22 було встановлено рекорд вантажопідйомності - 100,4 т; у 1975 р. "Антей" подолав відстань 5000 км з вантажем 50 т.

Ан-26 (1970 р.) - військово-транспортний літак, на якому були встановлені більш потужні турбогвинтові двигуни та перероблена хвостова частина фюзеляжу для вантажного люка, транспортера і талі.

Літак мав універсальний трап-апарель. Цей трап під час навантаження самохідної та колісної техніки відхилявся на землю і вбирався під фюзеляж після закінчення завантаження.

Для точного викиду вантажу або висадки десанту у задній частині пілотської кабіни (з лівого боку фюзеляжу) був встановлений блістер.

АН-72 (1977 p.) - реактивний легкий транспортний літак.

При створенні його конструкції використано нетрадиційні методи підвищення піднімальної сили.

Ан-72 відзначався простотою керування. Для розбігу йому досить 400-450 м.

Ан-74 (1989 р.) - реактивний транспортний літак, який має більш досконале бортове радіоелектронне обладнання порівняно з Ан-72.

Призначення Ан-74 - виконання транспортних робіт в умовах крайньої півночі.

На цьому літаку була встановлена проти-обледеніла система, удосконалена система обігріву, а шасі можна було замінити на лижі.

Відомий факт, коли літак цього типу сів на підготовлену крижину довжиною 600 м з вантажем 2000 кг.

Ан-124 "Руслан" (1987 p.) - важкий військове-транспортний літак. Це найбільший літак у світі військово-транспортної авіації.

Швидкість літака досягає 850 км/год. Ан-124 належить 21 світовий рекорд.

Так, у 1985 р. Ан-124 підняв вантаж вагою 171 219 кг на висоту 2000 м, а в 1987 р. він встановив рекорд дальності польоту по замкненому маршруту 20150,92 км.

У польоті "Руслан" повністю герметизований, а на землі у нього відкриваються вантажні люки як з носової частини, так і з хвостової. У фюзеляжі можна розмістити автобуси або машини, невеликі літаки та залізничні вантажні вагони.

Ан-225 "Мрія" (1988 p.) - вантажний літак. Це найбільший літак у світі.

Він створювався як стартовий комплекс для космічних кораблів багаторазового використання.

Для цього космічний корабель припускалось розташовувати над фюзеляжем. Ан-225 має злетіти зі звичайного аеродрому, розігнатися до заданої швидкості, після чого космічний корабель повинен відділитися від літака і продовжити самостійно політ у космічний простір, а Ан-225 повернутися на аеродром. Таким чином, виводити багаторазовий космічний корабель можна з будь-якого аеродрому.

"Мрія" переносить вантаж до 250 т - тобто такий, який можна перевезти на восьми залізничних платформах, або п'ять цистерн з нафтою. Швидкість цього літака досягає 850 км/год.

Ан-225 встановив 110 світових рекордів за один політ й перевершив усі досягнення літаків світу! Наприклад, Ан-225 підняв вантаж 156,3 т на висоту 2000 м. Перевіз без посадки вантаж 155 т (Київ-Санкт-Петербург і назад). "Мрія" піднялася на рекордну висоту серед суперважких літаків - 12 410 м.


20.11.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!