Система освіти та реальний сектор економіки мають співпрацювати, - Азаров

Прем’єр-міністр Микола Азаров вважає за потрібне вибудувати нову модель взаємодії системи освіти та реального сектора економіки

Система освіти та реальний сектор економіки мають співпрацювати, - Азаров

Про це він заявив відкриваючи спеціальне засідання Кабінету Міністрів, яке було присвячене питанням освіти.

"Уряд готовий підтримати конкурентоспроможні напрямки та проекти освіти для фундаментальної науки. Що ж до спеціальностей, які запитані в реальному секторі економіки, в бізнесі - тут необхідно будувати нову систему взаємодії вузів і народного господарства", - наголосив Азаров.

Прем’єр-міністр зазначив, що у бюджеті на 2011 рік Уряд планує суттєво збільшити видатки державного бюджету на освіту, проте з масштабним реформуванням освіти державна скарбниця наодинці в найближчі роки не впорається.

У цьому контексті Глава Уряду вважає, що необхідно розвивати науково-інноваційні центри на базі вузів.

     

Так, за його словами, досвід провідних іноземних університетів демонструє, що вони є науково-інноваційними центрами, які залучають до своєї роботи сотні промислових підприємств та комерційних установ.

За словами Азарова, наприклад, щорічний бюджет зовнішніх досліджень Оксфорда за 10 років зріс у 3 рази, а дослідницький бюджет Массачусетського технологічного інституту у 2009 році перевищив 700 млн. доларів.

Водночас, на переконання Азарова, особливої уваги потребує професійно-технічна освіта, адже за 20 років кількість професійно-технічних закладів в Україні скоротилась на 20%, а кількість підготовлених кваліфікованих робітників – на 36,5%.

В результаті чого постійно зростає дефіцит будівельників, технологів, механіків, кваліфікованих робітничих кадрів для агропромислового комплексу.

Освіта.ua
27.08.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Рома
А у нас есть реальный сектор экономики? По сравнению с 1991 г. (не лучшим в истории СССР) объемы производства большинства видов промышленной и сельскохозяйственной продукции снизились в 5-10 раз (в натуральном выражении). Наукоемкие отрасли экономики вообще исчезли. Прежде, чем говорить о качестве образования и сотрудничестве вузов с реальным сектором экономики, надо практически заново создать этот реальный сектор.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!