Osvita.ua Вища освіта Новини вищої освіти Цього року "електронний вступ" функціонує краще, - ОПОРА
Цього року "електронний вступ" функціонує краще, - ОПОРА

В Громадянській мережі ОПОРА кажуть, що онлайн-система вступу працює нормально

Цього року "електронний вступ" функціонує краще, - ОПОРА

Про це йдеться у звіті спостерігачів за наслідками першого тижня вступної кампанії до вищих навчальних закладів.

В ОПОРІ зазначають, що у 2012 році процес реєстрації абітурієнтів у Єдиній базі не був налагоджений належним чином – працівники приймальних комісій не могли оперативно зареєструвати абітурієнта, тому спостерігалися черги.

"Цьогоріч представники Громадянської мережі ОПОРА, які ведуть спостереження за роботою 44 приймальних комісій вищих навчальних закладів скарг на роботу Єдиної бази не отримували", - повідомляють у громадянській мережі.

За інформацією спостерігачів, більшість працівників та адміністраторів, які вносять дані про абітурієнтів до Єдиної електронної бази з питань освіти наголошують на справності системи, порівняно з минулим роком.

"Про справність роботи Бази свідчить і оперативне відображення інформації про подання заяв на участь у конкурсному відборі абітурієнтів в Інформаційній системі "Конкурс". Фактично немає скарг від вступників про зволікання з оприлюдненням таких даних, хоч і трапляються поодинокі випадки неточностей", - йдеться у релізі ОПОРИ.

У громадянській мережі повідомляють, що цього року значно збільшилася кількість абітурієнтів, які вирішили подавати документи не безпосередньо у приймальні комісії, а користуватися системою електронного вступу. Це, перш за все, спричинено зручністю використання онлайн-системи, адже тепер вступнику не потрібно їхати у вищі навчальні заклади та стояти у чергах до приймальних комісій.

"У порівнянні з минулорічною кампанією, у 2013-му "електронний вступ" функціонує значно краще. Справді, спостерігачі мережі ОПОРА фіксують зменшення кількості скарг на роботу онлайн-системи – заяви подаються практично без проблем, а комісії оперативно їх опрацьовують, присвоюючи статус "заяву зареєстровано у ВНЗ" або "заява потребує уточнення", - зазначають спостерігачі.

У громадянській мережі також звертають увагу на те, що абітурієнти, які користуються правом на першочерговий чи позаконкурсний вступ не можуть подавати документи через електронну систему, адже там не передбачено функцію верифікації довідки чи іншого документа, який підтверджує право на пільгу.

Крім того, чимало абітурієнтів цього року намагаються скасувати помилково подану ними електронну заяву, хоча таку можливість у системі взагалі не передбачено.

"Тому, не слід легковажити з електронним вступом – навіть якщо абітурієнт подає частину заяв в електронному вигляді, а частину в паперовому, всі заяви вносяться в Єдину державну базу з питань освіти і вважаються рівнозначними, як тільки їм присвоять статус "заяву зареєстровано у ВНЗ", - наголошують спостерігачі ОПОРИ.

Освіта.ua
10.07.2013

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
User_of_EDEBO
Недоліки ЕДЕБО, які не було виправлено: при доданні сертифіката зно абітурієнта треба вести його номер і пін, і якщо пін починається з нуля (наприклад 0321), то в особовій картці цього самого абітурієнта він написаний вже без першої цифри 0 (тобто 321 замість 0321);при спробі експорту в xls та виведенні на екран переліку УСІХ введених абітурієнтів база часто видавала помилку; помилку з вибором параметрів звітів (наприклад, замість параметру «Вступна кампанія 2012 року» написано ~20$2), звіти працюють зі збоями-то виводять інформацію, то ні; досі інколи виникають помилки зі з’єднанням та сертифікатом, при цьому робота з базою переривається (як торік).
User_of_EDEBO
При роботі з ЕДЕБО були відмічені такі основні проблеми:у картці студента у розділі основних даних (інформаційне поле напроти фото студента) неможливо видалити телефонний номер одного з батьків; помилка бази (зависання) з вибором міста абітурієнта при доданні заяви повною формою; перед вибором способу додання абітурієнта (пошук, автоматичне додання або повна форма) нижче відображається остання додана особа, а замість її паспорту або свідоцтва – 01.01.0001..Також було відмічено зависання бази при роздруківці розписки (на останньому кроці додання абітурієнта). Ці недоліки було ВИПРАВЛЕНО

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!