Osvita.ua Вища освіта Новини вищої освіти Для більшості молоді Інтернет є основним джерелом інформації
Для більшості молоді Інтернет є основним джерелом інформації

Про це свідчать результати соціологічного дослідження "Сучасна молодь України", що був проведений Інститутом Горшеніна

Для більшості молоді Інтернет є основним джерелом інформації

Більше половини опитаних (58,2%) отримують інформацію за допомогою телебачення, 21,7% - за допомогою спілкування з людьми, 12,4% - за допомогою друкованих ЗМІ, 5,8% - віддають перевагу радіо, повідомляє Українська правда. Життя.

Інші джерела інформації про події використовують 0,8% респондентів, а 2,2% - вагалися з відповіддю на дане питання.

Більшість української молоді (71,9%) користується Інтернетом щодня. Кожен п'ятий (19,3%) опитаний виходить в Інтернет кілька разів на тиждень, 3,9% - кілька разів на місяць, 0,9% - епізодично, але не рідше одного разу на півріччя.

Не користуються Інтернетом лише 2,9% респондентів, а 1,1% - важко відповісти на це питання.

Для більшості молодих українців (65,8%) Інтернет необхідний для пошуку інформації. Для роботи та навчання використовують всесвітню мережу 58,7% опитаних, для спілкування в чатах, на форумах, в соціальних мережах - 47,6%, для прослуховування музики, перегляду фільмів, читання книг - 41,1%.

Використовують Інтернет для того, щоб бути в курсі подій в країні і світі 39,6% респондентів; користуються електронною поштою - 33,1%; грають в ігри он-лайн - 24,6%; шукають в Інтернеті нових друзів, людей, близьких за інтересами - 23,4%.

Відповідь "інше" на це запитання вибрали 1,2% молодих українців, а 0,6% - вагалися з відповіддю на питання.

Більше половини українських юнаків і дівчат (62,4%) щодня користуються соціальними мережами.

Майже третина опитаних (28,6%) виходять в соціальні мережі декілька разів на тиждень; 7,3% - кілька разів на місяць; 1,3% - епізодично, але не рідше одного разу на півріччя. Вагалися з відповіддю на дане питання 0,4% респондентів.

Опитування було проведено з 1 по 20 березня 2013 Інститутом Горшеніна. Усього опитано 2000 респондентів у віці від 15 до 21 років у містах з населенням більше 100 тисяч осіб, розташованих в 24 областях України і АР Крим.

Квотами у вибірці були: вік, стать і тип населеного пункту, в якому мешкає респондент. Похибка репрезентативності дослідження не перевищує + / -2,2%.

Освіта.ua
03.04.2013

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!