![]() |
Українська молодь зможе отримувати спеціальність пілота Boeing 737 чи Airbus 320, перші тренажери можуть почати працювати в двох університетах з вересня наступного року |
Українських пілотів готуватимуть на сучасних авіаційних тренажерах, - Колесніков
Про це повідомив Віце-прем’єр-міністр України - Міністр інфраструктури Борис Колесніков за підсумками зустрічі з керівництвом The Boeing Company, що відбулася у рамках його робочого візиту до США.
Цей робочий візит, за словами Бориса Колеснікова, зумовлений у першу чергу прагненням України перейняти передовий світовий досвід з підготовки льотного персоналу.
Підготовка пілотів на авіаційному тренажері - один з найважливіших елементів забезпечення безпечної експлуатації літаків, адже авіатренажер дозволяє мінімізувати негативний вплив так званого людського фактора, тобто, звести до мінімуму можливість помилкових дій екіпажу. "Україна не має повного циклу підготовки пілотів цивільної авіації середньо магістральних літаків – таких, як Boeing 737 чи Airbus 320", - сказав Колесніков під час відвідування Центру підготовки пілотів у США, підкресливши, що завдання, яке стоїть зараз перед Україною, - належним чином підготувати пілотів ще під час навчання у профільних навчальних закладах.
Зараз у цивільній авіації України літаки фірми Boeing експлуатують 11 авіакомпаній. "Найбільш поширений літак в Україні – це Boeing 737. Тому, думаю, ми купимо один авіасимулятор такого типу для спеціально створюваного технічного центру з підготовки пілотів. Що стосується комп’ютерних тренажерів, то ми придбаємо таких для України два – не за державні кошти, а за кошти приватних фондів, - вони будуть установлені в Київському національному авіаційному університеті та Донецькому національному технічному університеті", - сказав Колесніков.
Він зазначив, що нині у світі спостерігається дефіцит висококваліфікованих пілотів – і, на думку фахівців, цей дефіцит у найближчі роки тільки зростатиме.
"Ми хочемо, щоб з 1 вересня 2013 року комп’ютерні тренажери вже почали працювати в двох українських університетах. А до вересня 2014 року, сподіваюся, буде встановлено вже тренажер В-737 нового покоління", - сказав віце-прем’єр.
"Підготовка пілотів – це не одна і навіть не один десяток тисяч доларів, - сказав Колесніков. – Та найголовніше – саме соціальне завдання: щоб українська молодь безкоштовно, навчаючись на бюджетних спеціальностях, мала змогу отримати спеціальність пілота літака Boeing 737 чи Airbus 320".
Освіта.ua
12.09.2012