![]() |
У Міністерстві освіти заявили, що якщо абітурієнт не отримав підтвердження про реєстрацію від системи електронного вступу йому необхідно звертатися до приймальної комісії особисто |
У разі невдалої електронної реєстрації абітурієнтам треба їхати до вузу, - Міносвіти
Про це йдеться у повідомленні поширеному прес-службою Міністерства освіти. У повідомлені відомства зокрема зазначається, що відповідно до Умов прийому до ВНЗ у 2012 році абітурієнт, який зареєструвався у системі подання заяви в електронній формі і не отримав підтвердження про успішну реєстрацію, має звернутися до приймальної комісії обраного навчального закладу.
У міністерстві підкреслюють, що невдала спроба реєстрації можлива у випадках неправильного вводу даних при роботі з системою. "Невдала спроба реєстрації можлива у випадку, якщо вступник змінив прізвище до початку вступної кампанії та не встиг змінити сертифікат ЗНО, або якщо неправильно вказав дані у сертифікаті ЗНО, або атестаті", - підкреслюють у профільному відомстві.
У Міносвіти також нагадують абітурієнтам, що для електронної реєстрації заяви про вступ вступникам необхідно мати документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та сертифікати ЗНО з оцінками з конкурсних предметів, визначених правилами прийому до вищих навчальних закладів для вступу за обраним напрямом (спеціальністю).
Варто зазначити, що напередодні вступної кампанії міністр освіти Дмитро Табачник радив абітурієнтам користуватися електронною системою вступу до вищих навчальних закладів, зазначаючи, що міністерством враховані неточності минулого року.
"Ми розуміємо, що в провідних вищих навчальних закладах можуть виникнути черги. Тому, хочу за допомогою засобів масової інформації порадити вступникам обрати альтернативний варіант для вступу – електронну систему", - зазначав міністр.
Він також висловлював впевненість у надійній роботі системи у 2012 році, завдяки новому технічному рівню та використанню "хмарних" технологій. "Однозначно, що система електронної подачі заяв вийшла на новий технічний рівень, що дозволить уникнути незручностей. До речі, вперше в Україні саме для електронного вступу буде використано "хмарні" технології Майкрософт. А це, мені здається, є хорошим підтвердженням того, що в електронній формі подачі документі легше працювати, можна довіряти і треба користуватися", - запевняв міністр.
Також, за його словами, враховано неточності, які виникли минулого року.
Нагадаємо, відповідно до нормативних документів, що регулюють механізм проведення вступної кампанії у 2012 році, абітурієнти мають право подати заяву про вступ до вищого навчального закладу в електронній формі. Скористатися сервісом Електронний вступ можуть ті абітурієнти, які вступають на навчання для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра, мають атестат про повну загальну середню освіту та сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання виданий у 2012 році, або сертифікати чи їх дублікати 2008, 2009, 2010 або 2011 року.
Заяви про вступ від всіх абітурієнтів мають бути внесені до Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Як відомо, користування Єдиною базою з питань освіти для всіх вищих навчальних закладів України є платним, послуги з організації та підтримання доступу до електронної бази цього року надає ДП "Інфоресурс". Міністр освіти заявив, що контроль процесу підключення всіх вищих навчальних закладів до електронної бази здійснюватиме особисто.
Посилання за темою:
- ▶ У Міносвіти впевненні, що подання електронної заяви на вступ займає кілька хвилин
- ▶ На "гарячій лінії" Міносвіти змогли обробити 175 дзвінків
- ▶ Вступна кампанія розпочалася з технічних проблем
- ▶ Електронний вступ 2012
- ▶ Довідник вищих навчальних закладів України
- ▶ Умови вступу до вищих навчальних закладів (ВНЗ) України у 2012 році
Освіта.ua
04.07.2012