Osvita.ua Вища освіта Новини вищої освіти Вищі навчальні заклади "змагаються" за абітурієнтів
Вищі навчальні заклади "змагаються" за абітурієнтів

Через демографічну кризу абітурієнтів в Україні цьогоріч буде мало. Деяким вищим школам бракуватиме студентів, передусім "контрактників". У Донецьку деякі освітні заклади вдаються до нових засобів заохочення студентів

Вищі навчальні заклади "змагаються" за абітурієнтів

Різноманітні акції та розіграші цінних призів – один із нових засобів приваблення абітурієнтів у деяких вищих школах.

"У першу чергу позиціонується, звичайно, спеціальність. А як додаткове заохочення - інформування абітурієнтів про можливі конкурси та акції", – пояснила Наталя Мерефіянська, керівник відділу маркетингу Донецької академії автомобільного транспорту (ДААТ).

Так, вже в ході проведення дня відкритих дверей розігруються квитки до боулінгу, кінотеатрів чи ковзанок. Далі ж для тих, хто буде зарахований до вищого навчального закладу – розіграш ноутбуку, каже маркетолог. За її словами, можливість поєднати освітній процес з певними маркетинговими напрацюваннями бізнесу дають доволі гарні результати.

Через демографічну кризу проблема недобору студентів – першокурсників гостро постає сьогодні перед усіма вищими школами України – як перед нещодавно створеними, так і усталеними, рейтинговими.

Зокрема, у Донецькій області абітурієнтів очікується, як мінімум, удвічі менше, ніж зазвичай.

За таких умов вищі навчальні заклади змушені шукати різні заходи, щоб привабити "контрактників". Йдеться фактично про конкурентну боротьбу, в якій кожен рекламує себе по-різному, сказав Станіслав Завадовський, заступник декану факультету менеджменту Донецького державного університету управління (ДДУУ).

За його словами, провідні вищі школи концентруються передусім на якісному навчанні й таких конкурентоздатних речах, як можливість подвійного диплома, стажування за кордоном, перспективи для наукової роботи.

"Щоправда, з метою популяризації ми розповідаємо школярам, що в нашому університеті навчалися відомі особи, як, приміром, футболіст Дмитро Чигринський", - каже Завадовський. Утім, на його думку, навряд чи такі розповіді – маркетингова хитрість чи новинка, адже провідні вищі школи, як правило, роблять акцент на своїх успіхах та відомих випускниках.

Київські вищі навчальні заклади також застосовують різноманітні маркетингові ходи для заохочення абітурієнтів з інших регіонів України. Так, приміром, київський Університет "КРОК" пропонує для студентів, які навчатимуться у 2011 році на першому курсі, можливість проживання в університетському гуртожитку за 1 гривню на місяць.

Як розповів представник університету Костянтин Чабала, в програмі можуть брати участь усі вступники на І курс бакалаврату денної форми незалежно від місця проживання, тобто навіть кияни.

Німецька хвиля
10.03.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Jktyf
Да,конечно, если учился футболист, то стоит поступать...
Ruslan
Наши университеты преуспели в подготовки футболистов :)
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!