Для самостійного редагування інформації зареєструйтесь на сайті.
Після цього подайте заявку на редагування.
![]() |
(044) 353-03-53 м. Київ, вул. Фрометівська 2, корп. 17 (карта) http://ir.edu.ua (044) 227-50-11 |
Інститут реклами (ІР)
Тип навчального закладу: | Інститут |
Форма власності: | Приватна |
Вартість навчання на рік (грн.): | від 5500 до 10900 (може змінюватися) |
Форма навчання: | денна, заочна |
Кваліфікаційний рівень: | бакалавр, спеціаліст, магістр |
Кількість студентів: | 1500 |
Місто: | Київ |
|
|
Інститут реклами (ІР) - додаткова інформація про вищий навчальний заклад
Головне завдання Інституту реклами — підготовка спеціаліста-практика здатного швидко адаптуватися до роботи як в Україні, так і за її межами.
Місія Інституту реклами — сприяння формуванню національної еліти рекламної індустрії.
Девіз Інституту реклами — навчання через діяльність.
Велика увага в Інституті реклами приділяється практиці. Вже з першого курсу студенти Інституту реклами проходять виробничу практику в рекламних та комунікаційних агенціях, дизайн студіях, на радіо та телебаченні.
Інститут реклами готує менеджерів реклами, маркетологів, дизайнерів, та бухгалтерів для рекламної галузі.
Студенти Інституту реклами беруть активну участь у конкурсах та фестивалях реклами, професійних і галузевих заходах, виступають організаторами та учасниками наукових конференцій і мистецьких виставок, постійно відвідують майстер-класи та спеціалізовані семінари.
У складі Інституту реклами працюють два факультети:
- Факультет рекламного мистецтва,
- Факультет дизайну.
Пріоритетним напрямом в підготовці спеціалістів в галузі реклами є практика. Студенти факультету рекламного мистецтва проходять практику в провідних рекламних агентствах, рекламних відділах відомих фірм, видавництвах та державних структурах. Постійними партнерами ІР є: Всеукраїнська рекламна коаліція, Спілка рекламістів України, компанія "Євроіндекс", Виставкова Федерація України, "Зеркало рекламы", "Метроград", Dialla, "Далменер", "Гайдай studio", РА Capital Vision, BigBoard, Dimbo, "Комп&ньон", "Галицькі Контракти", Перехід Медіа, РА "Четыре плюс", EGO, "Закон жанра", "M. A. DE" і багато інших.
Протягом навчального року студенти Інституту реклами відвідують професійні рекламні заходи: виставки, серед яких виставка "REX", Київський Міжнародний фестиваль реклами, приймають участь у щорічній Міжнародній Конференції, яку організовує Інститут Реклами. Це дає можливість слідкувати за станом рекламного ринку, вивчати сучасні рекламні технології, знайомитись зі свіжими тенденціями в рекламі.
Такого роду освітня програма дозволяє студентам вже під час навчання інтегруватися у професійне середовище.
Студенти факультету рекламного мистецтва активно беруть участь в організації цих заходів, отримують досвід роботи в оргкомітетах фестивалів та виставок. Активно залучатися до конкурсних програм студенти починають вже з І курсу.
За матеріалами: Освіта.ua
Оновлено: 28.02.2019