Osvita.ua Вища освіта Вступна кампанія Якісна підготовка вчителя для НУШ – це реально
Якісна підготовка вчителя для НУШ – це реально

Як Уманський державний педагогічний університет ім. Тичини впроваджує реформи в освітній процес

Якісна підготовка вчителя для НУШ – це реально

Прийняття Закону України «Про освіту» визначає нові вимоги до підготовки висококваліфікованих вчителів Нової української школи. Для реалізації цього закону в Уманському державному педагогічному університеті імені Тичини затверджено механізми імплементації положень, які стосуються вищої освіти та впровадження педагогічних інновацій в освітню діяльність.

Реформи активно впроваджуються в освітній процес, адже заклад має й висококваліфікований професорсько-викладацький склад, і потужну матеріально-технічну базу для забезпечення високого рівня наукових та творчих мистецьких і професійних фахівців, яких готують за педагогічними, інженерно-технологічними та економічними спеціальностями.

Імплементація Закону України «Про освіту» в університеті здійснюється не з чистого аркуша. Пріоритетним завданням педуніверситету є реалізація політики забезпечення якості освітніх послуг та запровадження системи управління якістю освітньої діяльності. З цією метою у структурі університету успішно діє Центр забезпечення функціонування системи управління якістю освітньої діяльності, фахівці якого реалізують внутрішню систему забезпечення якості освіти та перевірки рівня об’єктивності оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти.

В УДПУ розроблена нова редакція Кодексу академічної доброчесності, в якому окрім визначення загальних етичних принципів та правил поведінки окреслено особливості дотримання академічної доброчесності всіма учасниками освітнього процесу. З метою моніторингу дотримання моральних та правових норм Кодексу в університеті створили комісію з питань академічної доброчесності та розробили процедуру розгляду питань щодо її порушення.

Реалізація Концепції «Нова українська школа» вимагає підготовки висококваліфікованих вчителів, з високим рівнем володіння теорією та практикою проектування, практичного втілення інноваційного навчання як школярів, так і фахівців вищої освіти з певної спеціальності. З цією метою в університеті створено науково-дослідну лабораторію «Інноваційні технології в сучасній освіті». В лабораторії працюють творчі колективи, які розробляють робочі програми фахових методик початкової освіти, фокус-групи вчителів початкової школи та експериментальні майданчики для проведення педагогічної практики і наукової роботи студентів.

Одним із завдань освіти сьогодні є формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності, серед яких особливого значення набуває здатність спілкуватися іноземними мовами. Положення Закону «Про освіту» в частині вивчення мов міжнародного спілкування також успішно імплементуються виш бере участь у експериментальній інноваційній навчальній програмі з дисципліни «Методика навчання англійської мови», розробленої у рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний учитель нового покоління».

Організація наукової роботи та міжнародного співробітництва в УДПУ спрямована на якісну підготовку науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації, отримання і використання нових наукових знань для одержання суспільно корисних наукових результатів. У складі консорціуму університет став переможцем проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» та отримав грант у сумі понад 3 млн грн.

Із зарубіжними освітніми закладами, організаціями та товариствами УДПУ укладено 65 угод про співпрацю. Університет успішно реалізує міжнародні програми та проекти академічних, наукових і культурних обмінів, грантів. Серед них - Erasmus+, Mobile+, Mobile+2, Eminence II, Stipendium Hungaricum, Arts Liberalis, програми подвійного дипломування та міжурядового співробітництва, мовні школи. Здобувачі проходять навчання за програмами подвійного диплома в навчальних закладах Швеції, Польщі, Португалії, Іспанії, Угорщини, Китаю та ін.

Пріоритетом в освітній політиці університету став розвиток інклюзивної освіти. До програм підготовки фахівців дошкільної та початкової освіти, соціальних педагогів, дефектологів, логопедів і психологів уведено вивчення курсів «Основи інклюзивної освіти» та «Інклюзивна педагогіка.

На факультеті дошкільної та спеціальної освіти діє науково-дослідна лабораторія інклюзивної педагогіки. Для студентів з особливими потребами, що здобувають вищу освіту в УДПУ, створені всі необхідні умови для отримання сучасної професії, відповідної кваліфікації та подальшого працевлаштування.

У Законі України «Про освіту» закладений фундаментально новий підхід до підготовки вчителя Нової української школи. «Ми активно працюємо над розробкою та запровадженням інновацій, орієнтованих на розвиток основних компетентностей студента, забезпечення високої якості освітніх послуг, організацію на сучасному рівні самостійної роботи студентів та підготовку конкурентоспроможного фахівця», – зазначає ректор УДПУ Олександр Безлюдний.

Освіта.ua
10.05.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
приклад вчителям
У Чорткові працівникам освітньої галузі затримують виплати зарплатні. А ще вчителі обурені новими розмірами надбавки "за престижність", яку було зменшено з 20 до 5 відсотків. Тому близько сотні педагогів вийшли на акцію протесту, поки мирну. Колеги показали гарний приклад для всіх вчителів на всеукраїнський страйк.
Вчитель
Замовна стаття, від якої замовністю тхне аж за кілометр! Я здобувала другу вищу освіту в УДПУ і жодного хорошого слова не можу сказати за цей вуз. Фікція та показушність - усе написане. Не вірю, що за кілька років там усе змінилося. Особливо дивує фраза "заклад має й висококваліфікований професорсько-викладацький склад, і потужну матеріально-технічну базу для забезпечення високого рівня наукових та творчих мистецьких і професійних фахівців". Які фахівці?! Ви що, смієтеся?! Випускників УДПУ неохоче беруть на роботу! Про матеріальну базу взагалі мовчу! У переддень початку вступної капмпанії вузи самі собі писатиму ще не такі деферамби, аби лише заманити студента до себе та нажитися на ньому як слід! Мій досвід начання в УДПУ був печальним. Я б не рекомендувала цей вуз, якщо ви дійсно хочете чогось навчитися, а не просто стоїте в черзі за державним папірцем. Хоча для останнього цей вуз - те, що треба!
Студент
Для Вчитель: То ти навчаючись у цьому вузі так дурепою і залишилася? Знань тобі не давали, але ти вистояла в черзі за дипломом, бо тобі потрібен був диплом, а не знання. Якби потрібні були знання, то знайшла б інший вуз, тим більше, що з переводом після першої сесії ніяких проблем (сам перевівся в УДПУ і не жалкую). Та зрозуміло, що таку дуру і скандальну бабу не будуть брати на роботу, але не треба розписуватися за всіх.
Вчитель
М-да... Зразу видно, що особа після УДПУ! "Культура мовлення та поведінки" - на найвищому рівні!))) А щодо "черги за дипломом" - так, мені просто потрібен був диплом, оскільки на той час у мене уже була нормальна вища освіта. Я цього не приховую і не соромлюся! Оскільки Ви не наводите жодного переконливого факту на противагу моїх слів, а лише сиплете лайкою та образами, то це ще раз демонструє, що сказати Вам нема чого! Красномовною та ключовою є Ваша фраза: "Якби потрібні були знання, то знайшла б інший вуз",- якою Ви самі ж визнаєте, що знань після цього вузу ніяких немає! То хто із нас "дурепа"?!
Студент
Для Вчитель: Та все правильно! Чого соромитися? Прийшла, заплатила за диплом, потім обгадила вуз, бо мабуть заставляли на пари ходити. Нема, щоб виставили просто оцінки і видали червоний диплом! Неподобство просто, закінчила нормальний вуз, а треба диплом із ненормального, отримала... Що б його ще таке зробити? Вірно! Залишилося ще зверху накласти! Розумниця, а її дурепою обзивають. Хотілося б ще ті переконливі факти, прізвища викладачів, факультет, тощо. Бо чи то я недобачаю, чи ті переконливі аргументи так глибоко заховані, що треба лупу, щоб розгледіти.
Коментувати
Юрій
Для того щоб викладати в НУШ необхідно пройти курси на платформі Едера. Там є набір балів, отримуючи певні сертифікати. Сертифікати можна отримати беручи участь у вебінарах, які доречі платні. ТОБТО ХОЧЕШ ВЧИТИ ПЛАТИ. Це і є заробляння грошей. А не реформа. Все зводиться до того, щоб заробити, а не реформувати.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!