Osvita.ua Вища освіта Вступна кампанія Навчатися, працювати й знову навчатися!
Навчатися, працювати й знову навчатися!
На правах реклами

Київський Інститут Бізнесу і Технологій запрошує абітурієнтів на заочну форму навчання

Навчатися, працювати й знову навчатися!

Щоб визнати заочне навчання гідною формою отримання освіти, потрібно за середньостатистичним портретом студента-заочника побачити людську долю. І не так важливо, коли виникає мотивація почати вчитися знову, хоча середній вік такого студента 25-30 років, а є приклади успішних 47-річних заочників. Важливішою є та усвідомленість, з якою вони підходять до вибору і самого процесу навчання.

Цікаво звернутися до конкретних історій. Випускниця медичного училища приходить працювати за фахом в один з підрозділів МНС. Як будь-яка державна структура, міністерство виконує свої прямі завдання, але шукає можливості заробляти гроші самостійно, а не чекати бюджетних подачок. У комерційних підприємств виникає необхідність у спецроботах, які здатний здійснювати тільки цей підрозділ МНС. Як наслідок, бюджетна структура починає комерційну діяльність: договори, закупівлі, ліцензії та інше. А у такої структури немає фахівця, який міг би взяти на себе відповідальність і мав знання і досвід комерційної роботи. Вихід - залучити і навчити своїх спеців. Найсміливішою виявляється медсестра! Дівчина швидко входить в курс справи, але знань не вистачає. Недовго думаючи, вона приймає рішення почати навчатися заочно за спеціальністю менеджмент організацій.

Ще одна розповідь про молодого чоловіка, що отримав професію лікаря-ветеринара, але так і не розкрився в ній (бувають і невдалі збіги обставин). У пошуках виходу з життєвої ситуації він вирішує отримати другу освіту, яка б дало йому шанс заробляти на гідне життя - фінанси і кредит. Маючи досвід роботи в будівельному бізнесі і вникнувши в юридичну та фінансову сторону комерційної діяльності, після року навчання на заочці він приймає сміливе рішення розвивати власний будівельний бізнес. Примітно в цій історії і те, що він для вирішення бізнес-завдань на практиці залучає зовнішніх фахівців, юристів і фінансових консультантів, по мінімуму.

Так і в житті людини, яка давно успішно працює, часто настає момент, коли вона, як фахівець, усвідомлює межу своїх практичних знань. А іноді подальше зростання її кар'єри впирається в наявність диплома відповідного профілю і фахівець йде вчитися без відриву від виробництва.

Навіть ті, хто приходять на заочку «за дипломом», з часом починають розуміти цінність саме такої форми навчання, як можливості капіталізувати нові знання. Але крім цього, саме середовище студентів-заочників певною мірою втягує людину в процес професійного та особистісного росту: живе спілкування з однокурсниками та викладачами, новий погляд на звичні речі, нові можливості, а то й нові ділові пропозиції.

Потрібно згадати ще одну категорію заочників, точніше заочниць, - «професійні мами». Трапляється, що сімейне життя відсуває особисті амбіції жінки на другий план. Освіта може бути перервана з причини народження дитини або переїзду на нове місце. Або вже отримана освіта здається не актуальною... а діти тим часом виростають. В таких ситуаціях заочне навчання стає тим способом, який дозволяє розірвати кільце монотонності, знайти коло спілкування і поглянути на власні перспективи за межі горезвісних 3К - Кіндер, кюхе, Кірхе.

Для заочної форми навчання характерно те, що період повернення інвестицій дорівнює періоду навчання. До кінця навчання у студентів спостерігається підвищення зарплат, кар'єрне зростання, вони виходять на новий бізнес рівень.

Установчі та екзаменаційні сесії - це той необхідний етап, який дозволяє студенту провести ревізію проміжних результатів. Крім того, можливість спілкуватися, ділитися досвідом і навіть сперечатися з педагогами і однокурсниками 3 рази на рік під час сесій - це не тільки технологія професійного зростання, але і можливість вирватися на пару тижнів з повсякденних турбот і поринути в атмосферу студентського життя.

Київський Інститут Бізнесу і Технологій практикує заочну форму навчання як перевірену довголітнім досвідом систему освіти. Ідейний підхід КІБіТ в цьому питанні з 1995 року суттєво не змінився, змінився формат заочного навчання. Навчальним планом для заочників передбачено всього 40 днів на рік, і ставка робиться на самоосвіту студента. Але за фактом студенти-заочники знаходяться в on-line і off-line контакті з деканатом і викладачами, багато в чому завдяки новим технологіям і способам комунікації. Навчальні та методичні матеріали виросли зі своїх архаїчних паперових форм. Ноутбуки і таблетки давно прийшли на зміну конспектам і методичкам. А інтерактивні методики викладання, мульти-медіа, скайп-сесії, відео-конференції студентів і викладачів, стали невід'ємною частиною навчального процесу.

Профілюючі факультети економіки, менеджменту та психології КІБіТ на заочному відділенні дають можливість поєднувати навчання з успішною кар'єрою. Крім того, інститут вітає написання курсових і дипломних робіт на основі реальних даних діяльності підприємств, на яких працюють студенти-заочники. Про вступ на заочне відділення в Києві і наших філіях читайте на сайті інституту.

Освіта.ua
14.08.2014

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!