Черкаський медичний коледж - вищий навчальний заклад I-II рівнів акредитації
Загальна інформація
Черкаський медичний коледж входить до трійки найкращих серед 110 медичних (фармацевтичних) навчальних закладів України.
Загальна характеристика:
- викладачів-лікарів - 41;
- викладачів-педагогів - 41;
- викладачів-провізорів - 4;
- медичних сестер - 19;
- молодших медичних працівників - 16;
- інших працівників - 43
Черкаський медичний коледж є навчальним закладом ІІ рівня акредитації, який здійснює підготовку молодших спеціалістів із Сестринської, Лікувальної, Акушерської, Медико-профілактичної справи, Лабораторної діагностики, Стоматології ортопедичної та Фармації і бакалаврів з Сестринської справи і Фармації.
Форми навчання: денна, вечірня та заочна.
Коледж має філію у місті Ватутіне.
У структурі навчального закладу є 5 відділень:
- медсестринське І рівня,
- медсестринське ІІ рівня,
- фельдшерсько-акушерське,
- фармацевтичне
- відділення, на якому навчаються санітарні фельдшери, медичні лаборанти та зубні техніки.
Основним завданням діяльності навчального закладу є удосконалення методів підготовки всебічно розвиненої особистості медичного та фармацевтичного фахівця.
Циклові (предметні) комісії коледжу працюють над науково-методичними проблемами:
- Професійна спрямованість викладання гуманітарних та соціально-економічних дисциплін в умовах ступеневої освіти;
- Професійна спрямованість при вивченні предметів циклової комісії фундаментальних (загальнонаукових) дисциплін;
- Завдання циклової комісії сестринської справи в період реформування медичної освіти;
- Педагогічні технології активного навчання - основа розвитку творчого мислення студентів;
- Профілактика та рання діагностика злоякісних новоутворень молочної залози;
- Медсестринський процес в педіатрії;
- Формування у студентів клінічного мислення при вивченні акушерства та гінекології;
- Комплексне виховання студентів: професійна спрямованість та виховання на українських звичаях, обрядах, традиціях;
- Концептуальні принципи екологічної освіти;
- Максимальне наближення навчального процесу до умов майбутньої роботи;
- Дослідження ринку вітчизняних фармацевтичних препаратів.