Для самостійного редагування інформації зареєструйтесь на сайті.
Після цього подайте заявку на редагування.

  

Надіслати запитання до навчального закладу:

Введіть ваше ім’я, e-mail та(або) телефон, щоб отримати відповідь.


  

  

  



Ваш запит буде надісланий на електронну пошту навчального закладу.
Освіта.ua не несе відповідальності за оперативність та якість відповіді на ваше запитання.


Черкаський медичний коледж (0472) 37-10-70
м. Черкаси, вул. Хрещатик 215  (карта)
http://zdrav.ck.ua/?article=10

Черкаський медичний коледж

Черкаський медичний коледж - вищий навчальний заклад I-II рівнів акредитації

Загальна інформація

Черкаський медичний коледж входить до трійки найкращих серед 110 медичних (фармацевтичних) навчальних закладів України.

Загальна характеристика:

  • викладачів-лікарів - 41;
  • викладачів-педагогів - 41;
  • викладачів-провізорів - 4;
  • медичних сестер - 19;
  • молодших медичних працівників - 16;
  • інших працівників - 43

Черкаський медичний коледж є навчальним закладом ІІ рівня акредитації, який здійснює підготовку молодших спеціалістів із Сестринської, Лікувальної, Акушерської, Медико-профілактичної справи, Лабораторної діагностики, Стоматології ортопедичної та Фармації і бакалаврів з Сестринської справи і Фармації.

Форми навчання: денна, вечірня та заочна.

Коледж має філію у місті Ватутіне.

У структурі навчального закладу є 5 відділень:

  • медсестринське І рівня,
  • медсестринське ІІ рівня,
  • фельдшерсько-акушерське,
  • фармацевтичне
  • відділення, на якому навчаються санітарні фельдшери, медичні лаборанти та зубні техніки.

Основним завданням діяльності навчального закладу є удосконалення методів підготовки всебічно розвиненої особистості медичного та фармацевтичного фахівця.

Циклові (предметні) комісії коледжу працюють над науково-методичними проблемами:

  • Професійна спрямованість викладання гуманітарних та соціально-економічних дисциплін в умовах ступеневої освіти;
  • Професійна спрямованість при вивченні предметів циклової комісії фундаментальних (загальнонаукових) дисциплін;
  • Завдання циклової комісії сестринської справи в період реформування медичної освіти;
  • Педагогічні технології активного навчання - основа розвитку творчого мислення студентів;
  • Профілактика та рання діагностика злоякісних новоутворень молочної залози;
  • Медсестринський процес в педіатрії;
  • Формування у студентів клінічного мислення при вивченні акушерства та гінекології;
  • Комплексне виховання студентів: професійна спрямованість та виховання на українських звичаях, обрядах, традиціях;
  • Концептуальні принципи екологічної освіти;
  • Максимальне наближення навчального процесу до умов майбутньої роботи;
  • Дослідження ринку вітчизняних фармацевтичних препаратів.

За матеріалами: Освіта.ua
Оновлено: 20.10.2014