![]() |
Декан Школи бізнесу КІБІТ Олена Яковлєва поділилася своїм баченням формування рейтингів українських бізнес-шкіл |
До українських рейтингів бізнес-шкіл слід ставитися критично, - декан Школи бізнесу КІБІТ
За її словами, рейтинг для MBA-абітурієнта - це відправна точка для вибору школи. Але до українських рейтингів слід ставитися критично. Абітурієнту краще самостійно відвідати бізнес-школи і скласти свій власний рейтинг.
У питанні формування незалежних національних рейтингів, що відображають якість бізнес-освіти, Яковлєва не бачить необхідності винаходити щось нове, оскільки Україна вже залучена до глобального простору і українські "винахідники" рейтингових методик спізнилися як мінімум на 50 років.
Декан Школи бізнесу КІБІТ зазначає, що у світі існує кілька систем ранжирування і Україна може приєднатися до вже існуючих систем, а не витрачати сили на створення містечкових критеріїв оцінки. При цьому відповідно до міжнародних стандартів, прерогатива складання рейтингів має належати незалежним професійним асоціаціям, що використовують ясні та прозорі методики.
Олена Яковлєва також зазначає, що українські бізнес-школи, які серйозно працюють на ринку та динамічно розвиваються, вже присутні в міжнародних рейтингах Financial Times, Forbes, The Economist MBA і Business Week.
Що стосується опублікованого днями рейтингу Webometrics, максимально висока позиція в якому для українських бізнес шкіл - 381, то Олена Яковлєва вважає, що присутність української бізнес-школи в перших чотирьох сотнях - це вже прекрасний результат.
Оскільки рейтинг, про який йде мова, ґрунтується на основних веб-показниках, таких як кількість сторінок в пошукових системах, видимість сайту, кількість опублікованих статей в Інтернеті, і з огляду на технічні можливості та розвиток Інтернету в Україні, такий результат закономірний. Також варто враховувати, що українські бізнес-школи розпочали свою діяльність значно пізніше, ніж їхні колеги за кордоном.
Комментарии
23.03.2011