![]() |
Міжнародний інститут бізнесу проводить семінар для нефінансистів "Основи фінансового управління в компанії" |
Семінар для нефінансистів "Основи фінансового управління в компанії"
Мета програми:
- Розуміння керівниками зв’язку фінансових цілей і завдань бізнесу;
- Розуміння основних форм фінансової звітності;
- Вміння інтерпретувати дані фінансових та управлінських звітів;
- Вивчення основних показників ефективності операцій;
- Освоєння методів економічного обґрунтування управлінських рішень.
Аудиторія: Керівники компаній, топ-менеджмент, керівники фінансових підрозділів, фахівці, рішення яких впливають на фінансові результати компанії.
Тривалість: 2 дні.
Програма тренінгу:
1 день
Модуль 1. Структура обліку та звітності
- Фінансовий та управлінський облік в компанії;
- Структура і зв’язки основних звітів: Бухгалтерський баланс, Звіт про прибутки і збитки, Звіт про рух грошових коштів;
- Формування внутрішніх звітів компанії;
- Навички читання Звіту про прибутки і збитки і Балансу;
- Фінансові показники.
Практикум: Відображення операцій підприємства у фінансовій та управлінській звітності.
Модуль 2. Управління оборотним капіталом
- Фінансові цілі та завдання компанії на різних етапах розвитку;
- Модель кругообігу капіталу підприємства; формування фінансових результатів в процесі кругообігу;
- Управління дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- АВС аналіз дебіторів;
- Виробничі та фінансові цикли.
Практикум: Розрахунок оборотності оборотних коштів.
Модуль 3. Основні критерії ефективності бізнесу
- Розрахунок і аналіз рентабельності продажів; методи управління рентабельністю;
- Показники, які застосовуються при аналізі прибутковості, оборотності, ліквідності;
- Система показників для функціональних відділів і бізнес-одиниць;
- Система ключових показників результативності (Key Performance Indicators) в області виробництва, маркетингу та продажів.
Практикум: Розрахунок рентабельності продажів.
2 день
Модуль 4. Відмінності в поведінці витрат
- Структура витрат: погляд фінансиста і погляд менеджера; основні класифікатори витрат в управлінському обліку;
- Управлінський облік витрат: постійні і змінні витрати, прямі і непрямі витрати;
- Основні методи управління витратами.
Практикум: Аналіз беззбитковості операцій підприємства.
Модуль 5. Управління грошовими коштами
- Методи обліку і планування грошового обороту;
- Структура Звіту про рух грошових коштів;
- Техніка складання касового плану і графіків грошових надходжень і виплат;
- Методи оцінки окупності проектів з розвитку операцій;
- Тимчасова вартість грошей і розрахунок дисконтованих грошових потоків (DCF, NPV);
- Кредитування.
Практикум: Складання касового плану за операціями підприємства.
Модуль 6. Бюджетування
- Етапи і методи бюджетування;
- Операційний, інвестиційний і фінансовий бюджет;
- Управління змінами бюджету в динаміці часу.
Практикум: Складання бюджету підрозділу.
Вартість: 3240 грн. (з ПДВ).
- для 2 учасників від однієї компанії - 6000 грн. (з ПДВ);
- для 3 учасників від однієї компанії - 8500 грн. (з ПДВ).
Викладач: Дмитро Харченко
Викладач програми International MBA і міжнародних програм CIMA (Chartered Institute of Management Accounts).
15 років досвіду роботи у сфері фінансів у міжнародних компаніях різного профілю в 4 країнах на посадах починаючи від аналітика (Philip Morris) до фінансового директора Baltic Beverages Holding ("Карлсберг") і TNK-BP ("Брітіш Петролеум").
Більше десяти років успішного планування і управління процесами, пов’язаними з прийняттям інноваційних рішень в області інформаційних технологій та фінансів, стратегічне та виробниче планування, постановка фінансової та управлінської звітності, управління операційними та інвестиційними проектами, реорганізація бізнес процесів, управління ризиками.
Контактна особа:
Іван Сергієнко, менеджер програм МІБ
E-mail seminars@iib.com.ua
Тел. (044) 585-00-33.
Більше про бізнес-школу МІБ>>>
Освіта.ua
14.09.2010