МІМ-Київ представив програми розвитку управлінського персоналу

16 лютого 2011 року усі бажаючі мали змогу дізнатися найцікавіші подробиці про програми PMD (Programs for management Development – програми розвитку управлінського персоналу) МІМ-Київ, які стартують уже навесні

МІМ-Київ представив програми розвитку управлінського персоналу

На спеціальній інфосесії, присвяченій оновленому портфелю програм PMD, до якого тепер входять програми "Маркетинг", "Управління фінансами", "Управління персоналом та організаційний розвиток", "Міні-МВА", директори програм та їх випускники говорили про зміст, форму і – що найголовніше – значну надихаючу силу цих програм.

Освітні продукти МІМ-Київ презентували директори програм – Сергій Воронов, к.ф-м.н., доцент кафедри менеджменту та економіки (програма PMD "Міні-МВА"), Сергій Теплов, д.ф.-м.н., професор кафедри менеджменту та економіки (програма PMD "Управління персоналом та організаційний розвиток"), Ірина Педь, к.е.н., доцент кафедри бізнес-адміністрування (програма PMD "Управління фінансами"), Олексій Виноградов, к.е.н., доцент кафедри бізнес-адміністрування, віце-президент з маркетингу МІМ-Київ (програма PMD "Маркетинг).

Програма PMD "Міні-МВА"


1. Ця програма призначена для тих, хто має потенціал та амбіції стати ефективними топ-менеджерами:

- функціональних менеджерів;

- керівників підрозділів;

- власників та керівників малих і середніх бізнесів.

2. Ключові блоки програми – управління проектами, економічний аналіз, фінанси, загальний та інвестиційний менеджмент, маркетинг, розвиток організації та персоналу – базуються на платформі проектного менеджменту, що корелює із сучасною парадигмою ведення бізнесу, дають змогу зрозуміти, що є середовищем бізнесу і що являємо собою ми – управлінці – усередині компанії. Загалом же програма являє собою не перелік курсів, а єдине ціле.

3. З-поміж інших, серед переваг програми варто виділити запрошених спікерів – менеджерів-практиків – та авторитетних штатних викладачів. Гуру вони стануть завтра, але в аудиторіях МІМу ви можете побачити їх уже сьогодні.

4. Потужний практичний інструмент програми – комп’ютерна бізнес-симуляція Management Game, одна з найкращих у світі за реальністю відображення бізнес-середовища та бізнес-ситуацій. Це не гра з комп’ютером – це конкурентне змагання із колегами по аудиторії – керівниками віртуальних бізнесів, у якому комп’ютер лише моделює бізнес-середовище.

5. Що дає Management Game? Передусім, розуміння зовнішнього середовища бізнесу, уявлення, якою має бути стратегія, та можливість випробувати власний потенціал її розробки, інструменти реалізації стратегії.

Програма PMD "Управління персоналом та організаційний розвиток"


1. Передумовами для запуску цієї програми, нової у портфелі МІМ-Київ, стали дефіцит потрібного персоналу на ринку, відсутність у керівників бізнесів системного уявлення про управління персоналом та накопичений в Україні HR-досвід.

2. Програма базується на принципах підготовки не HR-менеджерів, а HR-директорів, і орієнтована на:

  • HR-менеджерів, які планують стати HR-директорами;
  • HR-директорів, які хочуть стати ефективними – бойовими - HR-директорами;
  • керівників компаній, які усвідомили важливість роботи з персоналом;
  • функціональних керівників, яким бракує знань та компетенцій для ефективного управління людьми.

3. Стрижневою ідеєю побудови внутрішньої структури програми була думка, що навіть найкращий функціональний експерт не має "сидіти в окопі" своїх вузьких функцій, а мусить бути вправним керівником персоналу.

4. Модель компетенцій випускника такої програми – це модель компетенцій ефективного HR-директора, що включає управлінські компетенції (фінансовий менеджмент, маркетинг тощо), функціональні компетенеції (рекрутмент, навчання персоналу тощо) та професійні компетенції (стратегічне мислення, емоційний інтелект, інноваційність тощо). Управлінець має бути передусім Особистістю.

5. Серед переваг програми – практичність і наближеність до "бойових умов". "Живі" кейси слухачі розглядатимуть із діючими HR-директорами різних українських компаній. А у Management Game гратимуть у змішаних командах разом із фінансистами, тим самим відповідаючи на традиційний виклик будь-якої організації: бар’єри у порозумінні між HR-ами та фінансистами.

6. Про мету програми можна сказати метафорично – будь-який костюм необхідно шити по фігурі; однак спочатку треба розуміти, як взагалі пошити костюм. Те саме й із управлінням компанією – для початку необхідно визначити, якого типу організація, і розглянути загальні рішення, можливі для різних компаній, а вже потім виробляти індивідуальне розв’язання проблеми. Загальні рішення розглядатимуться у курсах програми "Управління персоналом та організаційний розвиток", а індивідуальні – обговорюватимуться щоразу зі спікерами-практиками та колегами по аудиторії.

Програма PMD "Управління фінансами"


1. В українському бізнесі вже минули ті часи, коли фінансовим директором називали "задля додаткової пошани" головного бухгалтера. Простежується чітка тенденція до того, що головним завданням фінансової служби стає залученість до прийняття у компанії стратегічних рішень. Саме ця ідеологія й покладена в основу нової "фінансової" PMD програми МІМ-Київ.

2. Метою програми є формування цілісного бачення бізнесу як керованої фінансової системи, усвідомлення ролі фінансової функції в управлінні бізнесом, забезпеченні його зростання та реалізації стратегії, розвиток особистої ефективності слухачів.

3. Програма PMD "Управління фінансами" не є фінансовим лікнепом, і навчатися на ній легко не буде. Для досягнення вищезазначених цілей слухачам програми вже потрібно володіти базовими фінансовими знаннями і мати практичне "відчуття бізнесу".

4. Програма орієнтована на:

  • співробітників фінансових служб;
  • нефінансистів, які в рамках своєї поточної діяльності потребують фінансових знань;
  • будь-яких функціональних управлінців, що беруть участь у прийнятті фінансових рішень;
  • консультантів у сфері фінансів.

5. Структура програми включає три блоки:

  • Управління бізнесом (розглядаються аспекти бізнес-середовища, стратегії бізнесу);
  • Фінансова ефективність бізнесу (розглядаються джерела та види внутрішньої фінансової інформації, необхідної для прийняття управлінських рішень, інструменти фінансової діагностики);
  • Бізнес як керована фінансова система (формування цілісного уявлення про бізнес, об’єднання отриманих знань у систему і формування розуміння того, як за їх допомогою керувати бізнес-процесами у цілому, як ці інструменти "вбудовані" у діяльність компанії). 

6. Комп’ютерна бізнес-симуляція, у якій фінансисти працюватимуть разом із HR-ами, розв’язує основну проблему сучасної освіти – як швидко систематизувати, апробувати й застосувати отримані знання.

Програма PMD "Маркетинг"


1. Будь-яка компанія, з усім її персоналом та фінансами, існує для того, щоб досягати успіху у ринковій діяльності, а управління ринковою діяльністю – це, по суті, управління маркетингом, адже маркетингова функція виходить далеко за межі проведення дегустацій продукту та виготовлення рекламних буклетів.

2. Таким чином, програма PMD "Маркетинг" - це програма для:

  • маркетологів, які прагнуть стати директорами з маркетингу бізнесу;
  • директорів з маркетингу, які хочуть систематизувати практичний досвід і посилити як свої позиції, так і маркетинг у компанії;
  • приватних підприємців, які у своїй діяльності поєднують маркетингові та немаркетингові функції;
  • власників малих та середніх бізнесів, які хочуть навчитися вибудовувати дієву конкурентну стратегію.

3. Ключові принципи програми – системність, абсолютна практичність, увага до питань підвищення ролі маркетингу в організації (від обслуговування продажів – до визначення ринкової стратегії), акцент на особистому маркетингу маркетолога (посилення своєї ролі в організації, опанування інструментів переконання власника у доцільності тих чи інших маркетингових кроків).

4. Програма сформована так, аби відповісти на питання: як побудувати бізнес, в основі якого – управління ринковою діяльністю. Спочатку в процесі навчання розглядається блок загальних питань бізнесу (бізнес-адміністрування, роль маркетингу в сучасному бізнесі, стратегічний маркетинг), потім – рівень дисциплін та інструментів операційного маркетингу, і насамкінець – здобуті знання узагальнюються на рівні обговорення питань особистої ефективності маркетолога, посилення функції маркетингу в компанії, апробовуються в ході комп’ютерної бізнес-симуляції Markstrat.

5. Markstrat – найвідоміша у світі симуляція для маркетингових директорів, використовувана всіма провідними бізнес-школами світу.

6. PMD "Маркетинг у МІМ-Київ – це можливість осягнути увесь спектр управлінських інструментів маркетинг-директора у сучасних реаліях, де ключова компетенція маркетолога – не розміщення реклами, а правильний вибір ринку.

Освіта.ua
23.02.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів