В Університеті «Крок» відбувся безпрецедентний захід - KeepInMind Conference Kyiv |
KeepInMind Conference: чого чекати бізнесу
У вівторок, 15 грудня, в Університеті «Крок» відбувся безпрецедентний захід - KeepInMind Conference Kyiv, організований Бізнес-школою «Крок». Тут зібралися найсильніші спікери, практики з різних сфер вітчизняного бізнесу, які поділилися своїм баченням ситуації на українському ринку, досвідом ведення успішних проектів, інформацією про тренди і перспективи бізнесу в Україні.
Найбільший резонанс викликав виступ Андрія Журжія, народного депутата та першого заступника Голови податкового та митного комітету Верховної Ради. І говорив він, природно, про наболіле - про податки і державну політику у сфері комунікації з бізнесом різного формату.
За словами спікера, ми ще дуже далекі від цивілізованого європейського суспільства з усіх цих питань, але перші кроки поступово робляться, незважаючи на всі перешкоди і складнощі економіко-політичного періоду. Цілком природно, що головною проблемою називають олігархізацію буквально всіх гілок влади, але поступово і в державну політику вливається «нова кров». А це дає надію на поступову зміну обставин.
Тільки кожному з нас слід розуміти, що він особисто, персонально відповідальний за зміни, що відбуваються або за їх відсутність. Це може звучати банально, але народ гідний своїх правителів. І ситуація глобально зміниться тільки тоді, коли кожен зрозуміє, що його голос (у тому числі і на виборах) може щось вирішувати або міняти. Але слід пам'ятати також і те, що більшість курйозних і навіть негативних моментів, які ми спостерігаємо в сьогоднішній політичній картині України, не є прямим свідченням «змови» правлячої еліти, як це намагаються нав'язувати масмедіа, але тільки недоліком комунікації між гілками влади та окремими чиновниками.
Але український бізнес може розраховувати на допомогу європейського співтовариства в комунікації з державними структурами. Про це розповідала Ольга Пікульська, директор з комунікацій Business Ombudsman Council. Ця організація надає вітчизняним підприємцям дієву допомогу у вирішенні спірних питань з українськими держструктурами. Будь-яка компанія має можливість подати скаргу на ситуацію, що заважає цивілізованому веденню бізнесу в країні. Якщо заявка відповідає вимогам Ради бізнес-омбудсмена (з ними можна ознайомитися на сайті організації і там же оформити скаргу), вона обов'язково буде розглянута протягом максимум 3-х місяців. Business Ombudsman Council Україна винесе свій вердикт і запропонує рекомендації відповідачам щодо виправлення ситуації. Більш того, буде уважно стежити за дотриманням цих рекомендацій. Організація працює в Україні менше року, але кількість завершених (тих, що пройшли всі етапи, у тому числі і сатисфакцію скаржника) справ приємно дивує. Фінансується організація провідними країнами світу, тому є повністю незалежною від вітчизняних інституцій.
Наталія Бухалова, заступник директора UMG, показала присутнім детальний портрет «нового українця» (в хорошому сенсі цього слова), сформований на основі соціальних та маркетингових досліджень останньої пари років. Справа в тому, що саме ці два роки і поміняли наше суспільство кардинально, розкривши кращі риси характеру, притаманні нашим співвітчизникам і відфільтрувавши все наносне і, як виявилося, не так вже необхідне. Здавалося б, як же соціологічні дослідження застосувати до жорстких вимог бізнес-ситуації? Але нове суспільство сформувало нові потреби і відмовилося від багатьох звичних. Наприклад, одним з яскравих трендів нинішнього дня є тотальна економія у всіх сферах нашого життя. Причому економічна ситуація і криза, хоч і є одним з основних факторів, але далеко не вирішальним. Економити і вибирати національні аналоги звичних продуктів стало не тільки необхідним, але й проєвропейським трендом. І тим підприємцям, які будуть готові прямо зараз запропонувати українському споживачеві більш дешевші вітчизняні аналоги хорошої якості, вже найближчим часом вдасться зайняти істотну частку ринку.
Не менш цікавою, інформативною та пізнавальною виявилася і панельна дискусія «Business Mix - Vox Populli». Як відзначила її модератор Анна Степанова, контент-директор b2bhub, вона виявилася справжнім калейдоскопом практичних кейсів, рішень і порад з ведення бізнесу в сучасному, постійно мінливому світі.
Так, наприклад, засновник Beauty Management Agency - Grinishyn Павло Гринишин поділився своїм досвідом нематеріальної мотивації співробітників, заснованої на потребах, прагненнях і психологічному портреті трьох основних категорій персоналу - «проблемників», «результаторієнтованих» і «творців». Кожна з цих категорій має як ряд переваг, так і власні недоліки, і HR-фахівці ще на етапі співбесіди можуть легко визначити приналежність претендента до того чи іншого типу і, відповідно, підібрати йому роботу, де його переваги розкриються максимально.
Олександр Бакка, член Ради експертів в2в в Україні, викладач BSK, партнер компанії Sales Vector, зробив акцент свого виступу на тому, чому часто трапляються ситуації, коли рядові співробітники не виправдовують покладених на них керівництвом надій, і як мінімізувати цей ризик на практиці. Насправді, основних причин всього три. Перша - недостатня увага власника та топ-менеджменту до питань формулювання місії, бачення і цілей компанії, оскільки саме це є основою основ бізнесу та неувага до цього кроку планування може нівелювати будь-яку подальшу стратегію. Друге - необхідність донесення цих моментів до кожного із співробітників. І, нарешті, третє - налагодження схеми отримання достовірного та інформативного зворотного зв'язку.
Про кілька успішних кейсів, реалізованих завдяки сучасним технологіям і інструментам, розповів Євген Саранцов, відомий український ІТ-підприємець, Board member zakupki.prom.ua, гостьовий спікер «Школи глобальних ринків» Kyiv Mohyla Business School і ментор WannaBiz. Одним з таких проектів стала добре відома сьогодні система державних закупівель Prozorro, яка на початковому етапі не зажадала від держави жодних істотних капіталовкладень і була, по суті, спочатку реалізована командою активістів. Спікер підкреслив, що в сьогоднішньому блискавично мінливому світі кожній компанії слід приділяти особливу увагу новим технологічним трендам та інструментарію, адже саме вони можуть забезпечити успіх там, де традиційні підходи не працюють.
Інтернет сьогодні завойовує все більше і більше прихильників. Якщо компанія не представлена в мережі, можна задаватися питанням про її існування. Саме тому інтернет-маркетинг тепер посідає топові позиції в стратегії лідерів ринку. Про те, які існують нюанси роботи маркетологів і піарників в мережі, розповідала Вікторія Кравченко, бізнес-тренер, маркетолог ACIM і консультант Siegel®. Вона детально зупинилася на важливості грамотної підготовки контенту під кожну маркетингову задачу, включаючи відео, інфографіку та інші інструменти візуалізації. Присутні ознайомилися з тим, як створити і розкрутити свій бренд за допомогою Всесвітньої павутини.
На закінчення панельної дискусії виступила директор з розвитку компанії «Небесна криниця» Євгенія Кривонос. Вона розповіла про те, наскільки важливим аспектом роботи серйозного підприємства є соціальна відповідальність компанії на сучасному ринку. Цей момент дуже часто і незаслужено забувається, коли підприємство віддає перевагу вирішенню більш нагальних питань розвитку або навіть виживання. Хоча саме соціальна відповідальність - саме той інструмент, який дозволяє компанії створити лояльну аудиторію не тільки всередині країни, а й на закордонних ринках. Досягнення власної компанії, які відбулися завдяки політиці відповідальності перед суспільством, спікер продемонструвала на яскравих прикладах і вражаючих цифрах.
Мабуть, єдиним недоліком заходу став обмежений час його проведення. Далеко не всім бажаючим вдалося поставити свої запитання спікерам, і подальше спілкування було перенесено в кулуари.
Бізнес-школа «Крок» висловлює також щиру подяку своїм партнерам за дієву допомогу в організації та проведенні заходу – агентству контент-маркетингу і подій b2bhub, компанії Jura® і «Небесна криниця».
Освіта.ua
18.12.2015