Стратегія проривних продуктів

14 жовтня kmbs запрошує маркетологів та топ-менеджрерів компаній на майстер-клас

Стратегія проривних продуктів

14 жовтня Києво-Могилянська Бізнес Школа запрошує маркетологів та топ-менеджрерів компаній на управлінський майстер-клас. Під час події будуть визначені ключові "інгредієнти" для створення або перезапуску нових продуктів.

Серед ключових питань майстер-класу:

  • Як визначити реальні потреби клієнта?
  • Чи можна спланувати успіх продукта на ринку?
  • Що таке результативний підхід до інновацій, сегментації та позиціювання?
  • Як відібрати з поміж декількох варіантів продукту той, в який реально варто інвестувати?

Спікер: Олена Мальцева, викладач Школи маркетингу kmbs. Автор бренду “&.Стратегії”. Екс-генеральний директор “Companion Group” (журнали Комп&ньйон та &.Стратегії).

Дата: 14 жовтня, 18.30-20.00. Місце: вул. Волоська 8/5, 4 корпус, 4 поверх. Умови участі: займати управлінську посаду та отримати підтвердження про онлайн-реєстрацію.

В разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Марії Волкової, менеджера програм управлінського розвитку: [email protected], (044) 490-66-35, (063) 168-63-72. 

Освіта.ua
26.09.2014