Управління брендами та створення продукту

22-23 травня Міжнародний інститут бізнесу запрошує на семінар про управління брендами

Управління брендами та створення продукту

Міжнародний інститут бізнесу запрошує на семінар «Створення продукту. Управління брендами».

На семінар запрошуються маркетинг-директора, бренд-менеджери, продакт-менеджери, фахівці служб маркетингу компаній.

Мета заходу - навчання етапам створення бренду, виведення його на ринок та побудови системи управління брендом (системою брендів) в компанії.

Ось лише деякі питання, які будуть розглянуті на семінарі:

  • Що собою являє бренд, коли і кому його слід створювати.
  • Специфіка роботи на брендованих та слабо брендованих ринках України.
  • Види інновацій. Етапи створення нових продуктів і послуг.
  • Методика розробки, оцінки і тестування ідей, концепцій, продуктів, брендів. Функції, завдання, відповідальність, критерії.
  • Яка інформація потрібна для створення та виведення на ринок нового бренду. Показники життєдіяльності.
  • Що і як потрібно питати у споживача для ефективного позиціювання. Робота з дослідницькими компаніями.
  • Імідж бренду. Портрет та асоціації. Навіщо існують легенди та як їх створювати.
  • Яку модель створення бренду краще обрати.

Веде захід Писаренко Наталія, керівник Центру маркетингових інновацій Міжнародного інституту бізнесу, професор маркетингу МІБ, керуючий партнер групи консалтингових компаній.

Дати проведення: 22-23 травня 2014 р. Вартість: 4300 грн. Для того, щоб взяти участь у семінарі необхідно зареєструватися на сайті МІБ.

Детальну інформацію про семінар можна отримати у менеджера Повєщенко Тетяни за тел. (044) 585-00-33 (внутр. 115) або за e-mail: [email protected].

Освіта.ua
06.05.2014