![]() |
22-23 травня Міжнародний інститут бізнесу запрошує на семінар про управління брендами |
Управління брендами та створення продукту
Міжнародний інститут бізнесу запрошує на семінар «Створення продукту. Управління брендами».
На семінар запрошуються маркетинг-директора, бренд-менеджери, продакт-менеджери, фахівці служб маркетингу компаній.
Мета заходу - навчання етапам створення бренду, виведення його на ринок та побудови системи управління брендом (системою брендів) в компанії.
Ось лише деякі питання, які будуть розглянуті на семінарі:
- Що собою являє бренд, коли і кому його слід створювати.
- Специфіка роботи на брендованих та слабо брендованих ринках України.
- Види інновацій. Етапи створення нових продуктів і послуг.
- Методика розробки, оцінки і тестування ідей, концепцій, продуктів, брендів. Функції, завдання, відповідальність, критерії.
- Яка інформація потрібна для створення та виведення на ринок нового бренду. Показники життєдіяльності.
- Що і як потрібно питати у споживача для ефективного позиціювання. Робота з дослідницькими компаніями.
- Імідж бренду. Портрет та асоціації. Навіщо існують легенди та як їх створювати.
- Яку модель створення бренду краще обрати.
Веде захід Писаренко Наталія, керівник Центру маркетингових інновацій Міжнародного інституту бізнесу, професор маркетингу МІБ, керуючий партнер групи консалтингових компаній.
Дати проведення: 22-23 травня 2014 р. Вартість: 4300 грн. Для того, щоб взяти участь у семінарі необхідно зареєструватися на сайті МІБ.
Детальну інформацію про семінар можна отримати у менеджера Повєщенко Тетяни за тел. (044) 585-00-33 (внутр. 115) або за e-mail: [email protected].
Освіта.ua
06.05.2014