Онлайн-платформи та програми для перевірки тексту на плагіат

Перевірити оригінальність тексту можна за допомогою веб-браузера, онлайн-сервісів або спеціальних антиплагіатних програм

Онлайн-платформи та програми для перевірки тексту на плагіат

Як перевірити академічний текст на плагіат?

Одним з найбільш актуальних питань для науковців є перевірка академічних текстів на плагіат. Онлайн-сервіси та програми, які дозволяють провести таку перевірку, будуть корисними для науковців, студентів та інших осіб, кому доводиться працювати з академічними текстами. Адже, навіть якщо автор пише свій твір самостійно, може виникнути ситуація, коли його частина буде збігатися зі статтею, тезами конференції чи іншою вже оприлюдненою працею. У такому випадку цю частину тексту краще переписати.

Перевірити оригінальність тексту можна за допомогою веб-браузера, онлайн сервісів або спеціальних антиплагіатних програм.

Перевірка за допомогою веб-браузера є ефективною та зручною, коли потрібно визначити оригінальність невеликої частини тексту (наприклад, абзацу чи речення), з’ясувати, звідки ця частина тексту була запозичена.

Однак, у разі виникнення потреби перевірити оригінальність великої за обсягом праці, краще використовувати спеціальні онлайн-платформи або програми. Вони можуть бути як платними, так і безкоштовними та дозволяють перевіряти документи в різних форматах: DOC, ODT, TXT чи PDF.

У цій статті запропоновано найзручніші та безкоштовні антиплагіатні сервіси та програми, які будуть корисними для перевірки українськомовних текстів.

Виявлення плагіату за допомогою веб-браузера

Найпростішим способом перевірки оригінальності тексту є використання веб-браузера. Для цього достатньо виділити частину тексту лапками, скопіювати його і ввести в рядок уведення. У цьому разі веб-браузер запропонує кілька посилань, за якими можна знайти такий текст. Якщо ж текст оригінальний, то з’явиться повідомлення про те, що не знайдено жодного документа чи результату. Для користувачів Google Chrome існує також можливість перевірити, звідки було запозичене використане в тексті фото. Для цього потрібно лише виділити відповідне зображення, натиснути праву клавішу мишки та вибрати пункт «Шукати зображення в Google».

Онлайн-сервіси та програми, які можна використати для виявлення плагіату

Advego Plagiatus. Сервіс розміщений на сайті біржі контенту Advego.com. За його допомогою можна перевірити текст на унікальність онлайн (до 95 тис. символів) або ж завантажити безкоштовну програму Advego Plagiatus. Ця система є зручною для перевірки текстів, що мають великий обсяг. Про те, як нею користуватися, можна дізнатися з відео: Як завантажити Advego Plagiatus? Як правильно налаштувати Advego Plagiatus? Перевірка оригінальності тексту за допомогою програми Advego Plagiatus.

Content-watch. Безкоштовна версія сервісу дозволяє перевіряти тексти обсягом до 10 000 символів тричі на день. Про те, як ним користуватися, можна дізнатися з відео.

Edu-Birde. Безкоштовна онлайн-платформа для перевірки текстів на плагіат. Для перевірки тексту потрібно його скопіювати та вставити у відповідне вікно, натиснути кнопку «перевірити» та зачекати на звіт. Можна також завантажити повністю весь документ.

Etxt Antiplagiat. Біржа контенту Etxt пропонує сервіси, що дозволяють перевірити тексти на унікальність онлайн або за допомогою програми Etxt Antiplagiat, яку можна безкоштовно завантажити та встановити на комп’ютер.

Перевірка тексту онлайн може бути як безкоштовною, так і платною. Без реєстрації на сайті можна безкоштовно перевірити текст до 3 000 символів, а після реєстрації – до 5 000. Такий варіант перевірки згодиться тим, хто нечасто працює з текстами та має потребу перевірити текст невеликого обсягу.

У разі потреби перевірити великий текст необхідно завантажити безкоштовну програму. Про особливості її роботи можна прочитати за посиланням або переглянути відео: Etxt Антиплагіат. Огляд і налаштування програми, Де завантажити та як встановити програму Etxt Antiplagiat?

Plagiarisma. Платформа дозволяє перевіряти тексти та виявляти збіги в Google і Yahoo! Вона є безкоштовною, має онлайн-версію або ж може бути завантажена та встановлена на комп’ютер.

Like-Exactus. Простий у використанні онлайн-сервіс, який дозволяє безкоштовно перевіряти на плагіат академічні тексти. Перевірку можна проводити за роками та видом джерел пошуку (реферати, автореферати, зарубіжні конференції, зарубіжні журнали та ін.).

UNICHECK (попередня назва – UNPLAG). Сервіс дозволяє перевіряти тексти на плагіат онлайн або завдяки програмному забезпеченню інтегруватися в електронні платформи закладів освіти (наприклад, Moodle, Google Classroom та ін.). За його допомогою можна безкоштовно перевірити онлайн текст обсягом від 30 до 200 слів.

Корисні ресурси та посилання

Більше про програмне забезпечення, що дозволяє перевірити тексти на плагіат можна прочитати за посиланнями: Програмне забезпечення для перевірки наукових текстів на плагіат: інформаційний огляд, Перевірка на плагіат, Як перевірити текст на унікальність та плагіат (системи та сервіси)?, Перевірка тексту на унікальність онлайн – найкращі безкоштовні сервіси.

Також можна переглянути корисні відео щодо перевірки оригінальності текстів: Три способи перевірити унікальність тексту, Безкоштовний антиплагіат. ТОП 5 сайтів для перевірки унікальності тексту, UNICHECK - Сервіс перевірки на плагіат.

Роман Шандра, доцент ЛНУ ім. Франка.

Освіта.ua
06.10.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Сніжана
Мистецтво і терапія мають спільне коріння. Кожен з нас творець, а творчість приносить нам величезне задоволення.У творчості кожна людина отримує багато можливостей, щоб висловитися, виразити свої почуття та емоцій. Арт терапія – це напрям психології призначений допомогти усвідомити свій внутрішній стан шляхом створення ним візуального образу, метафор, символів (арт-терапевтичного продукту). Вона одночасно вирішує діагностичні та терапевтичні завдання. Дуже популярні на сьогодні методи арт-терапії широко застосовують . Тривалий час арт-терапія застосовувалася виключно у психотерапевтичній практиці. Останнім часом значно зростає інтерес до механізмів та умов впливу різних видів мистецтва на дитину з особливими потребами у корекційно-виховному процесі. Вона використовується у центрах реабілітації, спеціальних освітніх закладах, оскільки, незважаючи на тісний зв’язок із лікувальною практикою, має переважно психопрофілактичну, розвивальну та соціалізуючу спрямованість [1]. Вітчи?...
Яніна
Навчання завжди було і є складним процесом, успіх якого залежить від багатьох факторів, але найважливішими учасниками є учні та вчителі. Завдання сучасних навчальних закладів — виховувати в учнів здатність діяти та досягати успіхів у стрімкому розвитку сучасного суспільства. Перед учителями часто постає питання: як зробити процес навчання більш цікавим і продуктивним, адже в сучасному середовищі, яке неймовірно швидко розвивається, рівень освіти залежить від результатів таких методів навчання, які базуються на сучасних принципах навчання та психології, та на педагогічній теорії, що розвивають підхід до навчання. Викладання такого предмету образотворчого циклу як «Живопис» потребує творчого підходу, адже живопис - це досить складний і специфічний предмет, який включає знання малюнка, композиції, кольору, пластичної анатомії, перспективи тощо. Це і наука, і мистецтво, тому лише традиційними формами роботи отримати належний результат практично неможливо. При цьому мистецька складова навчал...
Олександра Шадріна
ЗМІСТ Вступ ……………………………………… 3 Розділ 1. Теоретичні засади застосування інтерактивних технологій на уроках української мови в початкових класах …… 9 1.1. Сутність поняття «інтерактивні технології навчання» 9 1.2. Класифікація інтерактивних технологій навчання… 3 Розділ 2. Використання інтерактивних технологій під час навчання української мови 5 2.1. Педагогічні умови використання інтерактивних технологій на уроках української мови 5 2.2. Інтерактивні технології навчання як засіб формування мовної компетенції учнів на уроках української мови 4 Висновки …………………………………………. 4 Список використаних джерел…………………………. Додатки .. ВСТУП Ак?... ?уальність... проблеми. Cьогодні відбувається важливий перехід від пасивного до активного навчання, тому велика увага приділяється використанню інтерактивних технологій, що забезпечують організацію колективної пізнавальної діяльності, де всі учасники взаємодіють, обмінюються інформацією, вирішують проблеми в атмосфері спів?...
Василий
В результаті огляду патентної літератури були знайдені наступні моделі скреперів з пристроями, що само завантажуються. Скрепер з лопатевим метальником верхнього викиду відрізняється тим, що механізм завантаження виконаний навісним і може агрегатуватися із скреперами традиційних конструкцій. При завантаженні ковша приводні гідромотори повідомляють барабану необхідну кутову швидкість відповідно до умови необхідної дальності транспортування ґрунту. Зрізаний ножем при русі скрепера шар ґрунту просувається по поверхні до лопаті барабана, що обертається. Остання, переміщаючись віднизу до верху, відсікає від стружки окремі порції, подає їх по направляючій поверхні кожуха і в тому місці, де кожух закінчується, викидає порцію ґрунту в ківш. Ґрунт пролітає над верхнім зрізом передньої заслінки. Транспортування ґрунту в ківш здійснюється способом верхнього метання. Траєкторія польоту порцій орієнтується направляючою частиною кожуха. Це виключає необхідність виконання заходів для відве?...
Василий
В результаті огляду патентної літератури були знайдені наступні моделі скреперів з пристроями, що само завантажуються. Скрепер з лопатевим метальником верхнього викиду відрізняється тим, що механізм завантаження виконаний навісним і може агрегатуватися із скреперами традиційних конструкцій. При завантаженні ковша приводні гідромотори повідомляють барабану необхідну кутову швидкість відповідно до умови необхідної дальності транспортування ґрунту. Зрізаний ножем при русі скрепера шар ґрунту просувається по поверхні до лопаті барабана, що обертається. Остання, переміщаючись віднизу до верху, відсікає від стружки окремі порції, подає їх по направляючій поверхні кожуха і в тому місці, де кожух закінчується, викидає порцію ґрунту в ківш. Ґрунт пролітає над верхнім зрізом передньої заслінки. Транспортування ґрунту в ківш здійснюється способом верхнього метання. Траєкторія польоту порцій орієнтується направляючою частиною кожуха. Це виключає необхідність виконання заходів для відве?...
1
Для визначення рівня цифрової освіти на порталі osvita.diia.gov.ua у листопаді 2020 році розпочато використання національного інструменту тестування цифрової грамотності «Цифрограм». За перший місяць його експлуатації визначення свого рівня цифрової грамотності пройшли більше 34 тис. українців. В РФ з 2019 року на порталі цифроваяграмотность.рф доступний аналогічний інструмент оцінювання рівня цифрової компетентності «Digital Диктант». При цьому індекс цифрової грамотності в Росії (0-10 балів) складається з трьох субіндексів: цифрового споживання; цифрових компетенцій; цифровий безпеки. Наприклад, у 2020 році у «Digital Диктанті» (https://digitaldictation.ru) прийняли участь більше 330 тис. росіян, а середній бал учасників тестування склав 7,25 бала [7].
Ангеліна
1.1. Сутність, моделі та фактори менеджменту в умовах кризових ситуацій на підприємстві Криза або її загроза - невід’ємна умова функціону¬вання будь-якого підприємства. Під час свого функ¬ціонування, підприємство зазнає впливу внаслідок дії зовнішнього та внутрішнього середовища. Да¬ний вплив пов’язаний із фінансовими ризиками, які в подальшому можуть призвести до фінансової кризи. Динаміка діяльності підприємств за останні роки свідчить про те, що значна кількість підпри¬ємств в Україні є збитковими або у них відсутня стратегічна перспектива подальшого розвитку. За даними Держстату, частка збиткових підприємств у 2019 р. досягла 39,8%, а у 2020 р. - 36,1%. Динаміка збитковості свідчить про потребу впровадження системи антикризового управлін¬ня задля передбачення та своєчасного запобіган¬ня фінансових ризиків на підприємстві. На думку О. Таран, фінансовий ризик являє собою невід’ємний елемент фінансової діяль¬ності, яка є сукупністю відносин, яким властиві різні шляхи прояву через виникн?...
костя
Эффектно отснятые кадры предметов (ювелирных изделий, текстиля, косметики, продуктов питания и т. д.) – весомое преимущество и один из ключей, открывающих путь к развитию бизнеса как в онлайн, так и офлайн торговле. Профессиональная предметная съемка позволяет раскрыть конкурентные ценности товаров, сформировать привлекательный образ компании и повысить конверсию онлайн каталогов. Увидев фото товара, потенциальный покупатель захочет узнать о нем подробнее и, что высоко вероятно, совершить покупку.
Євген
Луганська область є дуже особливим регіоном України. Так як за один тиждень у 2014 році всі її макроекономічні процеси були практично заморожені. Така економічно розвинена і потужна область буквально за декілька днів стала останньою за усіма показниками. Зараз всі макроекономічні процеси в досліджуваній області відновлюються, незважаючи на продовження війни з Російською Федерацією. З моєї точки зору, в Луганської області зараз є шалений інвестиційний потенціал, адже незважаючи на бойові дії, в цій області вже можна і потрібно відновлювати бізнес активність. Підприємці і інвестори які інвестують в даний регіон отримують значні пільги і податкові канікули від держави, а природо-ресурсний потенціал даного регіону є невичерпним. Дане дослідження буде корисним для зацікавлених інвесторів, які в пошуках інвестиційно привабливої області, а також ця наукова робота буде корисною для звичайних громадян які зможуть почерпнути багато корисної інформації для себе і зануритися в деталі економічних показників не тільки Луганська а й України.
ігор
Робота присвячена дослідженню сучасних методів альтернативної енергетики. Запропоновано рішення щодо автоматизації керування сонячною електростанцією малої потужності. Результати дослідження, що представлені в магістерській роботі, були подані для участі у всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у 2018 р. Об’єктом детального вивчення є сонячна електростанція малої потужності та її елементи. Була вивчена технічна документація по даному об’єкту: загальні відомості; основні робочі показники відповідної установки; структурна взаємодія сонячної електростанції з її основними підсистемами. Також було підібрано та розраховано елементи сонячної електростанції, які здатні забезпечити добове споживання електроенергії 5кВт, розроблено функціональну та структурну схеми автоматизації та створено людино- машинний інтерфейс для забезпечення візуалізації управління сонячною електростанцією. За допомогою середовища Matlab побудована імітаційна модель роботи фотоелектричної панел...
Юлія
Побудова українського суспільства на засадах демократичних цінностей і національних пріоритетів потребує створення нових методологічних теорій гуманістичного спрямування, у центрі яких не задані авторитарно функції, а внутрішні можливості людини, її потреби, інтереси. Сучасні освітні стандарти вимагають виховання духовно розвиненої особистості, здатної до творчої діяльності в сучасному світі, формування громадянської позиції, почуття патріотизму, любові до цінностей вітчизняної культури. В зв’язку з цим педагоги все більше цікавлять питання, пов’язані з тим, як виховувати прагнення до знань, як вибрати з багатого арсеналу методів і прийомів навчання саме ті, які спонукали б активно опановувати знаннями й уміннями. В.А.Сухомлинский говорив: «Учень – людина видатної праці. Полегшуйте йому подвиг пізнання!». Одним з основних напрямків реалізації поставлених цілей є розширення пізнавально-мотиваційної сфери діяльності вихованців, що вимагає підвищення рівня розвитку пізнавального ін...
яна
Найперші „помічники” у цьому для вчителя – добре сформульовані, продумані пізнавальні завдання, спрямовані на розширення і збагачення уявлень, понять про природу, ознайомлення із суспільним життям, працею дорослих в освоєнні соціального досвіду, виконанні перших суспільно-значущих обов’язків. У доборі різних типів завдань за основу взято ті логічні операції, без яких виконання їх неможливе: порівняння, узагальнення, класифікацію, встановлення причинно-наслідкових зв’язків. За основу виконання всіх цих завдань взято взаємозв’язані операції – аналіз і синтез. У молодшому шкільному віці ці операції розвиваються від елементарного або часткового аналізу до комплексного систематичного. Тому вчителю потрібно добирати завдання, що передбачають розчленування, розкладання предметів на елементи, а також об’єднання різних об’єктів ( слова, речення, предмети, букви, якості) із суттєвими ознаками.
Добрянська Мар'яна
Головний герой роману Ф. Достоєвського "Злочин і кара", Родіон Раскольников у неспокійні та нещасливі роки молодості, коли заїли злидні, розчарування, побудував надзвичайно цікаву, але небезпечну теорію. Відповідно до цієї теорії кожна людина, яка відчуває у собі надзвичайну силу, скоріше за все розумову, та почуття справедливості, має право перетворювати дійсність, керуючись своїми переконаннями, а не загальноприйнятими законами моралі. Перетворення дійсності згідно ідеї Раскольникова полягало в тому, щоб убити стару лихварку та її напівбожевільну сестру. Закон справедливості, на думку вбивці, в даному випадку цілком задовольняв потреби всього суспільства. Лихварка заробляла на відсотках від чужого нещастя й біди. Варто тільки звільнити світ від цієї потвори — і ось він бажаний крок до гармонії зроблено. Врятовані таким чином гроші можна витратити на благодійні цілі. Дуже довгий час ця думка визріває в голові Раскольникова. За півроку до події він пише статтю, в якій висловлює те...
Angelina
Останнім часом я часто думаю про те, яке майбутнє чекає на мене. Я погоджуюсь з тим, що кожен сам створює його. Безумовно, досягти мети нам допомагають певні обставини, близькі люди. Але без нашої наполегливості, впевненості у власних силах, ми не отримаємо те, про що мріємо. У школі нам кажуть, що вже необхідно визначитися з майбутньою професією, щоб чітко усвідомлювати, які предмети нам потрібні найбільше. Не кожен може визначитися з майбутньою професією у підлітковому віці, але з підтримкою батьків та вчителів, це вже може зробити велика кількість учнів. Є такі, хто сам, і дуже давно обрав шлях у житті. У мене є друзі, які після уроків вже працюють. Але не тому, що їм не вистачає батьківських коштів, їм подобається те, чим вони займаються. Хлопці монтують різноманітні відео, роблять фото, набувають досвіду. Вже з раннього віку батьки помічають, що ж саме захоплює їх дитину. Якщо розвивати дитячі здібності, вони можуть перетворитися на справжній талант. В наш час існує багато різноманітних освітні?...
Анна
Молочна кислота в м’язах є продуктом розщеплення глюкози, яка в свою чергу є джерелом енергії. М’язам потрібна велика кількість енергії для виконання роботи. Енергія утворюється шляхом розщеплення глюкози, яка знаходиться в м’язах у вигляді молекул глікогену. Розщеплення глюкози може відбуватися аеробним способом (в присутності кислоти), або без нього (анаеробний спосіб) Під час силового тренування м’язи працюють настільки інтенсивно, що кров не встигає постачати достатню кількість кисню. Тому відбувається анаеробний процес розщеплення глюкози. При цьому виділяється необхідна м’язова енергія. Продукт розпаду глюкози – це сама молочна кислота. Тому, щоб послабити біль, потрібно будь-яким способом посилити кровообіг до м’язів, займатись активним відпочинком. Адже аеробні навантаження зміцнюють серцево-судинну систему, прискорюють метаболізм, забезпечують м’язи поживними речовинами для росту, а також підвищують витривалість.
Ніна Головіна
Основним поняттям у фізиці є поняття величини. Величини є складовими частинами змісту багатьох наук: математики, фізики, астрономії, біології тощо. Без величин вивчення природи обмежувалося б лише спостереженнями і залишалося б на описовому рівні. Величини не існують самі по собі як деякі субстанції, відірвані від матеріальних об’єктів і їх властивостей. З іншого боку величини в деякій мірі ідеалізують властивості об’єктів і явищ. Тому величини – це не сама реальність, а її відображення. Г. С. Лансберг у передмові до першого тому “Елементарного підручника фізики” писав, що будь-яка властивість, яка вводиться у фізиці, дістає конкретний зміст тільки тоді, коли з нею пов’язується прийом спостереження й вимірювання, без якого ця властивість не може застосовуватися в дослідженні реальних фізичних явищ. Отже, вимірювання роблять властивості фізичних об’єктів такими, що до них можна застосувати кількісні методи. Властивості стають величинами. Що ж таке фізична величина? Фізична величина – це ...
Elena2002E
Формування «нової жінки» у творчості Елізи Ожешко обумовлена необхідністю заміни патріархальної ментальності польського суспільства на конструктивний лад. Віра Агеєва називає період кінця 18 – початку 19 ст. «війною статей» [1], тому що багато жінок почали протестувати проти патріархального устрою життя. Місце проживання та усталені традиції детермінували їх поведінку. Варто наголосити, що у національному та у польському фемінізмі все ж наслідувались чоловічі мотиви. Брались не лише чоловічі псевдоніми, але були й спроби імітувати їх погляди. Польська література мала героїв переважно лише чоловічої статі. Тимчасом, наприкінці 18 століття жінки прилучалися до письменництва. Часто Елізу Ожешко відносять до феміністичних письменниць третьої хвилі польського фемінізму. Едмунд Янковські окреслив повість «Марта», як повість «з криком» [5]. Бянка Петрув-Еннкер назвав цей твір «жіночою повістю століття» [5]. Авторка згадує, що емансипацію жінок дуже важко описати , тому що навіть люди освічен...
Svitlana
Вперше поняття «інститут» в економічні теорії було використано Т. Вебленом. На його думку що «інститути — це поширений образ думки в тому, що стосується окремих відносин між суспільством і особою та окремих виконуваних ними функцій» [19, с. 50]. На думку Дж. Коммонс інститут — це «колективна дія з контролю, звільнення і розширення індивідуальної » [19, с. 50] діяльності. Це означає, що діяльність окремих людей здійснюється під контролем колективної спільноти, яка, з одного боку, обмежує поведінку людей, а з другого — звільняє їх від зовнішньої невизначеності й розширює їх можливості досягати більш ефективних результатів. У іншого класика інституціоналізму — У. Мітчелла можна знайти таке визначення: «інститути — це панівні й надзвичайно стандартизовані суспільні звички» [19, с. 50].
Юлія
Щодо стилю Марії Матіос, то помітним явищем стало її звернення до фольклористики та історичного минулого українського народу, з усіма його складовими частинами. Як стверджує Я. Голобородько: «Книжками «Нація. Одкровення» і «Солодка Даруся» Марія Матіос реалізувала чи не найтрадиційнішу якість української літератури - інтерес до етнорегіональної колористики» [3, 67]. Більшість дослідників схиляються до цієї думки і вбачають тут загальнонаціональний контекст[8,69]. Таке явище можна пояснити тим, що авторка зображує всі сюжетні події крізь призму життя звичайних українських селян , їхнім способом буття, оскільки і сама М. Матіос є вихідцем із регіону, багатого на етноколористику. Підтвердженням є записи з її автобіографії, де зазначено, що у своїх творах «автентична гуцулка» прагне передати « натуральність отого первісного життя гірських людей, якого немає без віри,без забобону, без боязні» [8, 330].
Ангелина
Темою даної роботи є мовна культура людини як дзеркало її духовної культури. У цій роботі ми наведемо визначення мови і мовної культури, розглянемо роль і значення мови в суспільному житті, а також у житті кожної людини. Тема культури мови є дуже актуальною, оскільки люди спілкуються між собою за допомогою мови. В процесі мовлення вони здійснюють обмін думками і життєвим досвідом, пізнають світ, виражають свої почуття та волевиявлення. Кожна людина навчається мови від тих, хто її оточує: сім’ї, знайомих, дитячого садка, школи. Як суспільне явище мова виникає, розвивається, живе і функціонує в суспільстві. Вона є засобом спілкування не лише між людьми, що живуть в один час, а й між поколіннями. Кожній людині важливо з дитинства прививати культуру мовлення, оскільки вона є показником рівня освіченості, загальної культури особистості, національної самосвідомості, громадянської активності. 1. Роль і значення мови в суспільному житті. Культура мови Мова – це скарбниця духовних надбань нації...