Онлайн-платформи та програми для перевірки тексту на плагіат

Перевірити оригінальність тексту можна за допомогою веб-браузера, онлайн-сервісів або спеціальних антиплагіатних програм

Онлайн-платформи та програми для перевірки тексту на плагіат

Як перевірити академічний текст на плагіат?

Одним з найбільш актуальних питань для науковців є перевірка академічних текстів на плагіат. Онлайн-сервіси та програми, які дозволяють провести таку перевірку, будуть корисними для науковців, студентів та інших осіб, кому доводиться працювати з академічними текстами. Адже, навіть якщо автор пише свій твір самостійно, може виникнути ситуація, коли його частина буде збігатися зі статтею, тезами конференції чи іншою вже оприлюдненою працею. У такому випадку цю частину тексту краще переписати.

Перевірити оригінальність тексту можна за допомогою веб-браузера, онлайн сервісів або спеціальних антиплагіатних програм.

Перевірка за допомогою веб-браузера є ефективною та зручною, коли потрібно визначити оригінальність невеликої частини тексту (наприклад, абзацу чи речення), з’ясувати, звідки ця частина тексту була запозичена.

Однак, у разі виникнення потреби перевірити оригінальність великої за обсягом праці, краще використовувати спеціальні онлайн-платформи або програми. Вони можуть бути як платними, так і безкоштовними та дозволяють перевіряти документи в різних форматах: DOC, ODT, TXT чи PDF.

У цій статті запропоновано найзручніші та безкоштовні антиплагіатні сервіси та програми, які будуть корисними для перевірки українськомовних текстів.

Виявлення плагіату за допомогою веб-браузера

Найпростішим способом перевірки оригінальності тексту є використання веб-браузера. Для цього достатньо виділити частину тексту лапками, скопіювати його і ввести в рядок уведення. У цьому разі веб-браузер запропонує кілька посилань, за якими можна знайти такий текст. Якщо ж текст оригінальний, то з’явиться повідомлення про те, що не знайдено жодного документа чи результату. Для користувачів Google Chrome існує також можливість перевірити, звідки було запозичене використане в тексті фото. Для цього потрібно лише виділити відповідне зображення, натиснути праву клавішу мишки та вибрати пункт «Шукати зображення в Google».

Онлайн-сервіси та програми, які можна використати для виявлення плагіату

Advego Plagiatus. Сервіс розміщений на сайті біржі контенту Advego.com. За його допомогою можна перевірити текст на унікальність онлайн (до 95 тис. символів) або ж завантажити безкоштовну програму Advego Plagiatus. Ця система є зручною для перевірки текстів, що мають великий обсяг. Про те, як нею користуватися, можна дізнатися з відео: Як завантажити Advego Plagiatus? Як правильно налаштувати Advego Plagiatus? Перевірка оригінальності тексту за допомогою програми Advego Plagiatus.

Content-watch. Безкоштовна версія сервісу дозволяє перевіряти тексти обсягом до 10 000 символів тричі на день. Про те, як ним користуватися, можна дізнатися з відео.

Edu-Birde. Безкоштовна онлайн-платформа для перевірки текстів на плагіат. Для перевірки тексту потрібно його скопіювати та вставити у відповідне вікно, натиснути кнопку «перевірити» та зачекати на звіт. Можна також завантажити повністю весь документ.

Etxt Antiplagiat. Біржа контенту Etxt пропонує сервіси, що дозволяють перевірити тексти на унікальність онлайн або за допомогою програми Etxt Antiplagiat, яку можна безкоштовно завантажити та встановити на комп’ютер.

Перевірка тексту онлайн може бути як безкоштовною, так і платною. Без реєстрації на сайті можна безкоштовно перевірити текст до 3 000 символів, а після реєстрації – до 5 000. Такий варіант перевірки згодиться тим, хто нечасто працює з текстами та має потребу перевірити текст невеликого обсягу.

У разі потреби перевірити великий текст необхідно завантажити безкоштовну програму. Про особливості її роботи можна прочитати за посиланням або переглянути відео: Etxt Антиплагіат. Огляд і налаштування програми, Де завантажити та як встановити програму Etxt Antiplagiat?

Plagiarisma. Платформа дозволяє перевіряти тексти та виявляти збіги в Google і Yahoo! Вона є безкоштовною, має онлайн-версію або ж може бути завантажена та встановлена на комп’ютер.

Like-Exactus. Простий у використанні онлайн-сервіс, який дозволяє безкоштовно перевіряти на плагіат академічні тексти. Перевірку можна проводити за роками та видом джерел пошуку (реферати, автореферати, зарубіжні конференції, зарубіжні журнали та ін.).

UNICHECK (попередня назва – UNPLAG). Сервіс дозволяє перевіряти тексти на плагіат онлайн або завдяки програмному забезпеченню інтегруватися в електронні платформи закладів освіти (наприклад, Moodle, Google Classroom та ін.). За його допомогою можна безкоштовно перевірити онлайн текст обсягом від 30 до 200 слів.

Корисні ресурси та посилання

Більше про програмне забезпечення, що дозволяє перевірити тексти на плагіат можна прочитати за посиланнями: Програмне забезпечення для перевірки наукових текстів на плагіат: інформаційний огляд, Перевірка на плагіат, Як перевірити текст на унікальність та плагіат (системи та сервіси)?, Перевірка тексту на унікальність онлайн – найкращі безкоштовні сервіси.

Також можна переглянути корисні відео щодо перевірки оригінальності текстів: Три способи перевірити унікальність тексту, Безкоштовний антиплагіат. ТОП 5 сайтів для перевірки унікальності тексту, UNICHECK - Сервіс перевірки на плагіат.

Роман Шандра, доцент ЛНУ ім. Франка.

Освіта.ua
06.10.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Діордіца Валентина Анатоліївна
ЛИСТ Т. Г. ШЕВЧЕНКУ Добрий день, вельми шановний Тарасе Григоровичу. Я дуже рада, що у мене є можливіть написати вам листа. Для мене ви не просто поет. Ви наче другий батько для всієї України. Всі ми знаємо, як ви любили Україну й говорили “ свою Україну любіть. Любіть її... во врем’я люте, в остатню, тяжкую мінуту. За неї Господа моліть.”( свою Україну любіть..). Думаю вам буде цікаво, що зараз відбувається на нашій ненькій. Але спочатку хочу згадати її минулою. Вона була квітуча та щаслива, раділи тут житттю, літали, співали та сміялись... Та не довго. Україна все своє існування відстоює свободу, мир та спокій. Ми думали, що відстояли це все, але здається, що ні. У 2022р це почалося знову... Злий дідуган, якого проклинає вся Україна напав на нас. Він прийшов нас типу рятувати, а все ж чому бо говорили ми мовою його. Та хто нас це просив робить??? Ніхто. Десь у глибині дужі я ненавиджу себе за це. Не розуміла, якою мовою говорю. Всі ж думали це круто, але здалося ні. Тепер згадую ваші слова поете «Велика туга осіла мо...
Колісник
В інформатиці поняття "система" найчастіше використовують стосовно набору технічних засобів і програм. Системою називають також апаратну частину комп'ютера. Доповнення поняття "система" словом "інформаційна&q... uot; відображає... мету її створення і функціонування.  Інформаційна система - взаємозв'язана сукупність засобів, методів і персоналу, використовувана для зберігання, оброблення та видачі інформації з метою вирішення конкретного завдання.  Сучасне розуміння інформаційної системи передбачає використання комп'ютера як основного технічного засобу обробки інформації. Комп'ютери, оснащені спеціалізованими програмними засобами, є технічної базою та інструментом інформаційної системи.  У роботі інформаційної системи можна виділити такі етапи:  1. Зародження даних - формування первинних повідомлень, що фіксують результати певних операцій, властивості об'єктів і суб'єктів управління, параметри процесів, зміст нормативних та юридичних актів тощо
Виктория Тушева
Актуальність теми дослідження. Особливості реформування освіти на сучасному етапі передбачають розробку нової парадигми освіти, перехід педагогічної практики на принципово нові теоретико-методологічні основи, які визначаються освітньою стратегією розвитку України. В цьому контексті, основна увага приділяється модернізації педагогічної освіти згідно національної програми «Україна ХХІ століття», Закону України «Про вищу освіту» та відповідно до вимог Болонської угоди, де передбачається створення необхідних умов для професійного розвитку кожної особистості. Головним завданням вищої освіти стає виховання особистості, спроможної реалізувати свій професійний потенціал на високому фаховому рівні. Необхідність спрямованості навчального процесу на майбутню професійну діяльність вимагає переосмислення мети, завдань і методів фахової підготовки студентів музично-педагогічних спеціальностей, створення та втілення у практику новітніх методик та технологій. Формування вокального слух?...
Люда
План-конспект уроку з української мови (6 клас) Тема уроку: Прикметник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки Мета уроку: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати загально пізнавальні вміння відрізняти прикметник від інших частин мови; правильно визначати морфологічні ознаки прикметника; удосконалювати навички правильного й доречного використання прикметників у мовленні» розвивати пам’ять, спостережливість; виховувати мовленнєву культуру учнів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань з елементами повторення. Обладнання: підручник, ментальна карта «Прикметник», розмальовка ​​«Квітка», кольорові картки Хід уроку І. Організаційний момент ​Девіз уроку: ​Не просто слухати, а чути; ​Не просто бачити, а розуміти. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Інтерактивна вправа " Комплімент" (Вчитель підходить до першого учня і говорить: «Ти мені подобаєшся, тому що ти дуже добрий», учень повертається до сусіда і продовжує комплімент: «Ти мені п...
лєра
Вчені вважають їжу найбільш репрезентативним визначенням повсякденного життя. Протягом багатьох століть науковці досліджували концепцію кулінарії. Згодом було виявлено, взаємодію культури та утилітарних властивостей їжі. Таким чинном виникла нова наука під назвою «Гастрономія». Виявляється, що перші ознаки інституціоналізації прототипу гастрономічної культури відбуваються ще в первісний період, з появою термічної обробки їжі. Примітивне вогнище стало центральним явищем навколо якого формувались перші соціальні норми. Його поява слугувала поштовхом для поділу обов`язків в товаристві, а саме на тих хто полює чи вирощує і тих хто готує. Останній характеризував відмінності в гендерних і сімейних і подружніх ролях між чоловіками та жінками, надаючи як чоловікам, так і жінкам додаткові можливості для покращення якості життя. Інакше кажучи, на нашу думку, голод і більш ефективна боротьба з ним після приборкання людиною вогню можна розглядати як відправну точку для формування первісної г?...
вика
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА Інститут післядипломної освіти НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «Загальна психологія» Есе на тему : Психологічні умови ефективності дистанційного навчання під час війни Студент: Медик Вікторія Група: 5.322БПс. КИЇВ – 2023 Психологічні умови ефективності дистанційного навчання під час війни Останні роки для українців були важкими та напруженими. Випробування від COVID-19 до повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України є нашими супутниками до цього дня. Такі події значно порушили рівень функціонування економічної,політичної,соціальної сфер українців, також постраждала і ефективна діяльність освіти.Тому забезпечення можливостей здобуття неперервної освіти будь-якого рівня та якості й створенню умов для безперервного саморозвитку кожній людині незалежно від віку, статі, стану здоров’я і матеріального становища, індивідуально-психологічних особливостей - важливе завдання суспільства....
Любов
Сім’ї, які виховують дитину з обмеженими можливостями здоров’я, щодня стикаються з рядом обмежень та проблем: труднощі прийняття та усвідомлення батьками обмежень можливостей здоров’я своєї дитини, труднощі у взаєминах з членами сім’ї, неадекватні установки та батьківські позиції, складнощі із переживанням хвороби дитини та інші. Сімейна ситуація надає взаємозумовлений вплив як на батьків, так і на дітей та інших членів сім’ї, які спільно проживають. Дитина, яка має обмежені можливості здоров’я та яка виховується в негативній сімейній атмосфері, має складності в психологічному стані та розвитку. Дані статистичного аналізу говорять про щорічне збільшення числа дітей-інвалідів та дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Відомо, що кількість дітей із обмеженими можливостями здоров’я за останні тридцять років збільшилось у 13 разів. Це пояснюється кількома причинами: гуманність суспільства та нові медичні технології дозволяють зберегти життя навіть тим дітям, які раніше не виживали. І низький рівень життя, несприятлива екологічна ситуація або соціальне неблагополуччя сприяють зростанню кількості хворих дітей,у тому числі і дітей з ОВЗ. Сім’ї, які виховують дітей з ОВЗ, мають цілий ряд складних психологічних проблем, з якими їм допомагають справлятися спеціалісти.
мед
Приготовление хмельного медового напитка требует использования дрожжей, так как смесь должна бродить в течение определенного времени. Однако для традиционной медовухи годятся не все их виды. При правильном выборе дрожжей напиток имеет цветочный аромат и приятный вкус без хлебного привкуса или выраженной горечи. Купить дрожжи для медовухи в Украине по доступной стоимости вы сможете, оформив заказ в нашем магазине. Какие дрожжи можно использовать для медовухи? Проблемы при приготовлении медовухи могут быть связаны как с несоблюдением технологии, так и с неправильным выбором дрожжевых грибков. Для ароматного напитка требуются специальные культуры, адаптированные для использования с медом. Однако иногда любители используют и другие варианты грибков – например, пивные или винные. Это делать не всегда целесообразно: вкус будет отличаться от того, что ожидается от медовухи. ления медовухи на разных типах дрожжей, отмечают, что на пивных колониях
Ірина
Lieber Hans, in Bezug auf deine Hobbys habe ich folgende dachte Warum Sport? Díe überwiegende Mehrheit treibt für die eigene Gesundheit Sport. 78 Prozent gaben die körperliche Gesundheit als Beweggrund an, und immerhin 45 Prozent tun es auch für die seelische Gesundheit. Genau die Hälfte aller Befragten treibt Sport, weil es Spaß macht. Warum treiben so viele Menschen Sport? Wer sich viel bewegt, fühlt sich besser, ausgeglichener und wird gelassener. Warum das so ist? Sobald wir uns körperlich anstrengen, schüttet unser Körper Botenstoffe aus, sogenannte Endorphine, die Glücksgefühle auslösen. Dadurch kann Sport sogar bei depressiven Verstimmungen das Wohlbefinden verbessern. Warum ist Extremsport so gefährlich? Es kann sogar zu Entzugserscheinungen wie Gereiztheit, Angst und Unruhe kommen, und die Sportler neigen häufiger dazu, Gefahren zu ignorieren. Dies kann zu schweren Unfällen führen. Fest steht jedenfalls: Nur erfahrene, trainierte Sportler sollten derart riskante Sportarten ausüben. Je nachdem wie deine persönliche Fitness aufgestellt ist, startest du in kleinen Schritten und steigerst dich nach und nach. Ein individueller Trainingsplan unterstützt dich beim Orientieren. Aus organisatorischer Sicht hilft dir ein Probetraining ebenfalls bei deiner ersten Zeit im Fitnessstudio.Demgegenüber halten andere Menschen eher an Altbekanntem fest, vermeiden neue Erfahrungen und bewegen sich lieber auf sicherem Boden. Auch traumatische Erlebnisse oder nicht bewältigte Lebensanforderungen können psychologische Ursachen für Extremsport sein.Dahinter steckt eher die Hoffnung die Angst zu besiegen, mutig zu sein, Aufregendes zu erleben und sich persönlich weiterzuentwickeln. Die Forscher bezeichnen die Weiterentwicklung im Englischen als „self-actualization“, also Selbstverwirklichung.
анна
Іван Франко посідає почесне місце у пантеоні великих українців, діячів національної культури і громадської думки вслід за нашим Пророком Тарасом Шевченком. Творчістю українського Кобзаря Франко захопився ще в юнацькі роки, він був для нього першим учителем і натхненником. Будучи студентом Дрогобицької гімназії, Франко вивчив «Кобзар» Шевченка напам’ять, а згодом зацікавився його творчістю як учений. Майже тридцять п’ять років тривала напружена, високоефективна науково-публіцистична діяльність Івана Франка в галузі шевченкознавства. За цей час написав дуже багато розвідок, статей, рецензій та інших публікацій про творчість, життя і світогляд Шевченка, про місце спадщини поета в національній, суспільній і художній історії українського народу, у світовому літературному процесі. Іван Франко був видатною постаттю. Спадщина геніального письменника входить у скарбницю загальнолюдської культури. Його твори і наукові праці мали по справжньому світовий резонанс. Здобутки світової культу?...
наталія
«Природа – не тільки середовище навколо нас, а й всенародне добро і багатство, за яке кожний громадянин нашого суспільства відповідає». В.О. Сухомлинський Вступ "Oikos" - з грецької - "дім, житло", "logos" - "слово". Звідси - "екологія": "слово про дім". Екологія - це не абстрактне поняття, не віддалені катастрофи та катаклізми, а все, що оточує нас, що має відношення до кожного, - проблеми середовища нашого мешкання. Можна прожити без багатьох досягнень науково - технічного прогресу. Без природи, без чистого повітря, не отруєної їжі та води прожити неможливо. Зберегти ж планету придатною для життя людей можливо лише в тому випадку, якщо кожний житель планети зрозуміє просту істину: складовою екологічного мислення повинно бути милосердя в широкому розумінні цього слова, милосердя до всього живого: до квітки, до метелика, до людини. Милосердя повинно стати нормою життя, станом душі, а не пожертвою чи милостинею, які подають час від часу. Вмістити в своєму серці весь всесвіт, яким ?...
марія
Юркевич поділяє ідею , що моральний вчинок - то е приналежність лише людини , бо вона наділена свободою . Як прояв духу свобода людини не . простим фізичним чи тваринним піднесенням , набуттям наснаги . Вона с вільною звитягою правди та любові , перемогою над тваринними потягами та самолюбством . У проявах душі , у її самовизначенні до дiяльностi здiйснюється свобода людини . Моральні справи тільки тоді набувають моральної цінності , коли вони зроблені людиною і вільно , охоче , від серця чи з любові . ЦИМ можливостям Через свободу як вимiр моральності Юркевич підкреслює безмежність духовних можливостей людини , як змістовну , так і часову . Наявність свободи пов’язує людську душу з вiчнiстю , бо безконечність , без вимірність порухiв , прагнень , намагань людського серця виводять людину за межі конечних форм її душевних проявів . Навіть у тимчасових обставинах людського буття завдяки серцю людина має можливості незвичних проявів , які виводять її за межі звичайного образу дії . Такі можливості , вважає філ?...
Марина
Ми не часто замислюємося над швидкоплинністю часу, як швидко минає одна пора року і приходить інша. Любимо бурхливу весну, гаряче літо, мрійливу осінь, але усі чомусь чекаємо на зиму. Природа взимку – дивовижна: перший сніг покриває землю, дерева, будинки, тріскучі морози сковують кригою річки та озера. Швидше за все, перший сніг розтане, але саме з нього починаються зимові дива.
Оксана
Цим питанням займалися Г. О. Балл, І. Д. Бех, М. Й, Боришевський, Н. В. Чепєлєва, В. В. Ничкало, В. В. Рибалка, Л. Е. Орбан – Лембрик. Потребами в систематичному різноманітному обміні інформацією з учнями займалися Ю. М. Ємельянов, Н. І. Пов’якель та інші. Вивчення комунікаційних здібностей можна знайти в працях Т. С. Яценко, О. О. Бодальов. Також питання педагогічного спілкування вивчали І. А. Зязюн, О. Я. Чебикін. При цьому, за твердженнями дослідників у цій галузі, передача інформації за допомогою
Олеся
Анотація: В настоящей работе представлен редкий случай сочетанной хромосомной патологии синдрома Клайнфельтера и робертсоновской транлокации у мужчины с бесплодием. Ключові слова: пантотенат кіназа-асоційована нейродегенерація, головний мозок, хвороба Галлервордена–Шпатца, нейродегенерації з накопиченням заліза в мозку, молекулярно-генетичне дослідження, PANK2. Вступ: пантотенат кіназа-асоційована нейродегенерація (PKAN) – рідкісний спадковий аутосомно-рецесивний розлад, що викликаний мутаціями в гені PANK2, розташованому в хромосомному локусі 20p13-p12.3. PKAN, форма нейродегенерації з накопиченням заліза в мозку, що виникає в зв’язку з порушенням функції пантотенаткінази, яка є ферментом, необхідним для біосинтезу кофермента А. Пантотенат кіназа-ассоційована нейродегенерація (хвороба Галлервордена - Шпатца), належить до групи спадкових нейрометаболічних хвороб з порушенням обміну металів. Це прогресуюче неврологічне захворювання, що характеризується накопиченням заліза в базальних ган?...
Сергій
Розроблені і запатентовані М.М. Біляшівським конструкції переливних гребель давали змогу максимально використовувати в конструкції греблі місцеві будівельні матеріали : бутове каміння, щебінь,гравій,пісок, глину.Це дозволило в декілька разів зменьшити витрати цементу для бетонування і тим самим на 50 % знизити вартість будівництва у порівнянні з іншими типами переливних гребель.
Лілія
Анотація STEM-освіта поєднує міждисциплінарні практики та орієнтовані підходи до вивчення природничо-математичних дисциплін. Запроваджуючи уроки з STEM-освіти, вчитель популяризує інженерно-технологічні професії; підвищує поінформованість про можливості кар’єри в інженерно-технічній сфері, формує стійку мотивацію у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта. Особливою формою наскрізного STEM-навчання є інтегровані уроки/заняття, спрямовані на: - встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду - актуалізацію особистісного ставлення до питань, що розглядають на уроці. Під час виконання навчальних проектів виконують різнорівневі дидактичні, виховні та розвивальні завдання: - учні набувають нових знань, умінь і навичок, які знадобляться в житті - розвиваються мотивація та пізнавальні навички - формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, висловлювати власні судження, виявляти компетентність. Дан...
Oksana Prolyhina
В даній роботі паремії було розглянуто в призмі лінгвокультурного підходу, який зосереджується на вивченні представлених у мові концептів, як елементів національної лінгвокультури, у її взаємозв’язку з цінностями народу та його культурними особливостями. Практичною метою визнається аналіз лексичного наповнення англійських паремій, їх стилістичних особливостей, способів утворення модифікованих паремій у рамках публіцистичного дискурсу. Було проаналізовано динаміку розвитку трансформованих паремій, що формують асоціативно-образну матрицю лінгвокультури англомовного соціуму. В ході даного дослідження було виявлено, що одним із шляхів виникнення модифікованих паремій є взаємопроникнення комунікативних одиниць в межах дискурсів різних народів і є зразками міжкультурних прецедентних феноменів. На основі проведеного аналізу досліджуваної проблеми є певні підстави стверджувати, що пареміологія віддзеркалює лінгвокультурне багатство англомовного соціуму завдяки змінам в суспільно-політичному, культурно-етичному житті народу та пристосуванню до нових потреб розвитку сучасного суспільства.
Dima
ВСТУП Метою курсової роботи є створення та реалізація БД для комфортної та продуктивної роботи з об’єктами нерухомості. Сьогодні ринок нерухомості розвивається дуже швидко, як і рівень життя збільшився в порівнянні з минулим, зросла і кількість населення. Люди тяжіють до забезпечте себе основними засобами для комфортного життя, одним з яких є житло. Кожна покупка,чи то приватний будинок чи квартира завжди відповідальний і важкий процес. Тому деякі люди віддають перевагу рієлторам, організації з продажу або купівлі нерухомості. Наявність повної бази та систем вибору найкращого варіанту серед представлених відіграє вирішальну роль при налагодженні довіри клієнтів до рієлтора та фірми. Актуальність проекту полягає у створенні надійного каналу звязк уміж клієнтами і фірмою, що є складовоюуспішної співпраці. Система збережень та обробки інформації значно скоротить час пошуку найкращих варіантів тим самим збільшить продуктивність працівників. ...
Laika69P
Основними методами перероблення виробів з термопластів є: лиття під тиском; екструзія; ви... дування; ротаційне... формування; компресійне формування; каландрування.