Онлайн-платформи та програми для перевірки тексту на плагіат

Перевірити оригінальність тексту можна за допомогою веб-браузера, онлайн-сервісів або спеціальних антиплагіатних програм

Онлайн-платформи та програми для перевірки тексту на плагіат

Як перевірити академічний текст на плагіат?

Одним з найбільш актуальних питань для науковців є перевірка академічних текстів на плагіат. Онлайн-сервіси та програми, які дозволяють провести таку перевірку, будуть корисними для науковців, студентів та інших осіб, кому доводиться працювати з академічними текстами. Адже, навіть якщо автор пише свій твір самостійно, може виникнути ситуація, коли його частина буде збігатися зі статтею, тезами конференції чи іншою вже оприлюдненою працею. У такому випадку цю частину тексту краще переписати.

Перевірити оригінальність тексту можна за допомогою веб-браузера, онлайн сервісів або спеціальних антиплагіатних програм.

Перевірка за допомогою веб-браузера є ефективною та зручною, коли потрібно визначити оригінальність невеликої частини тексту (наприклад, абзацу чи речення), з’ясувати, звідки ця частина тексту була запозичена.

Однак, у разі виникнення потреби перевірити оригінальність великої за обсягом праці, краще використовувати спеціальні онлайн-платформи або програми. Вони можуть бути як платними, так і безкоштовними та дозволяють перевіряти документи в різних форматах: DOC, ODT, TXT чи PDF.

У цій статті запропоновано найзручніші та безкоштовні антиплагіатні сервіси та програми, які будуть корисними для перевірки українськомовних текстів.

Виявлення плагіату за допомогою веб-браузера

Найпростішим способом перевірки оригінальності тексту є використання веб-браузера. Для цього достатньо виділити частину тексту лапками, скопіювати його і ввести в рядок уведення. У цьому разі веб-браузер запропонує кілька посилань, за якими можна знайти такий текст. Якщо ж текст оригінальний, то з’явиться повідомлення про те, що не знайдено жодного документа чи результату. Для користувачів Google Chrome існує також можливість перевірити, звідки було запозичене використане в тексті фото. Для цього потрібно лише виділити відповідне зображення, натиснути праву клавішу мишки та вибрати пункт «Шукати зображення в Google».

Онлайн-сервіси та програми, які можна використати для виявлення плагіату

Advego Plagiatus. Сервіс розміщений на сайті біржі контенту Advego.com. За його допомогою можна перевірити текст на унікальність онлайн (до 95 тис. символів) або ж завантажити безкоштовну програму Advego Plagiatus. Ця система є зручною для перевірки текстів, що мають великий обсяг. Про те, як нею користуватися, можна дізнатися з відео: Як завантажити Advego Plagiatus? Як правильно налаштувати Advego Plagiatus? Перевірка оригінальності тексту за допомогою програми Advego Plagiatus.

Content-watch. Безкоштовна версія сервісу дозволяє перевіряти тексти обсягом до 10 000 символів тричі на день. Про те, як ним користуватися, можна дізнатися з відео.

Edu-Birde. Безкоштовна онлайн-платформа для перевірки текстів на плагіат. Для перевірки тексту потрібно його скопіювати та вставити у відповідне вікно, натиснути кнопку «перевірити» та зачекати на звіт. Можна також завантажити повністю весь документ.

Etxt Antiplagiat. Біржа контенту Etxt пропонує сервіси, що дозволяють перевірити тексти на унікальність онлайн або за допомогою програми Etxt Antiplagiat, яку можна безкоштовно завантажити та встановити на комп’ютер.

Перевірка тексту онлайн може бути як безкоштовною, так і платною. Без реєстрації на сайті можна безкоштовно перевірити текст до 3 000 символів, а після реєстрації – до 5 000. Такий варіант перевірки згодиться тим, хто нечасто працює з текстами та має потребу перевірити текст невеликого обсягу.

У разі потреби перевірити великий текст необхідно завантажити безкоштовну програму. Про особливості її роботи можна прочитати за посиланням або переглянути відео: Etxt Антиплагіат. Огляд і налаштування програми, Де завантажити та як встановити програму Etxt Antiplagiat?

Plagiarisma. Платформа дозволяє перевіряти тексти та виявляти збіги в Google і Yahoo! Вона є безкоштовною, має онлайн-версію або ж може бути завантажена та встановлена на комп’ютер.

Like-Exactus. Простий у використанні онлайн-сервіс, який дозволяє безкоштовно перевіряти на плагіат академічні тексти. Перевірку можна проводити за роками та видом джерел пошуку (реферати, автореферати, зарубіжні конференції, зарубіжні журнали та ін.).

UNICHECK (попередня назва – UNPLAG). Сервіс дозволяє перевіряти тексти на плагіат онлайн або завдяки програмному забезпеченню інтегруватися в електронні платформи закладів освіти (наприклад, Moodle, Google Classroom та ін.). За його допомогою можна безкоштовно перевірити онлайн текст обсягом від 30 до 200 слів.

Корисні ресурси та посилання

Більше про програмне забезпечення, що дозволяє перевірити тексти на плагіат можна прочитати за посиланнями: Програмне забезпечення для перевірки наукових текстів на плагіат: інформаційний огляд, Перевірка на плагіат, Як перевірити текст на унікальність та плагіат (системи та сервіси)?, Перевірка тексту на унікальність онлайн – найкращі безкоштовні сервіси.

Також можна переглянути корисні відео щодо перевірки оригінальності текстів: Три способи перевірити унікальність тексту, Безкоштовний антиплагіат. ТОП 5 сайтів для перевірки унікальності тексту, UNICHECK - Сервіс перевірки на плагіат.

Роман Шандра, доцент ЛНУ ім. Франка.

Освіта.ua
06.10.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
каролина
Ява та Павлуша - центральні персонажі твору В. Нестайка "Тореадори з Васюкіки". Це типові українські підлітки, які не уявляють свого життя без пригод. Різноманітні витівки, підривання дисципліни, пошуки пригод - невіддільна частина життя хлопців. Друзі мають багату фантазію. Вони і тореадори, і робінзони, і кіноактори. Через брак життєвого досвіду та знань з різних сфер, вони весь час потрапляють у дивні та комічні ситуації. Згодом Ява та Павлуша каються, проте з часом знову вигадують нову авантюру. Ява та Павлуша - найкращі друзі, які просто не можуть всидіти на місці.
Анна
що таке справжня дружба? Багато людей задають собі це питання, і мало хто може відповісти на нього. На мою думку справжня дружба, це коли наприклад дві подруги завжди підтримують одна одну, не розпускають плітки за спиною подруги, не заздрять, не дружать через вигоду та йдуть горою за своєю подругою. Я можу навести приклад дружби діда Платона Півторака та діда Савки із твору "Ніч перед божим" Олександра Довженка. Де два діди приятелювали до старості, та померли також разом.Або Петра Колодуба та Платона Півторака. Не можу сказати що вони товаришували, проте Колодуб був максимально вдячний Платона за допомогу, то можливо навіть був прив’язаний до нього. Також можу навести приклад із твору "Дорогою ціною". Де Остап та Соломія завжди переживали та підтримували один одного
Євгенія
Цей літературний твір є прекрасним зразком літератури для дітей. Вона стала улюбленою мільйонами дітей та була перевидана близько трьох десятків разів ще за життя авторки. А її герої: Капелюшник, Солоний Заєць та Чеширський Кіт навіть перемістилися зі сторінок книжки до фольклору. Ця казка полюбилася не тільки дітям, а й дорослим. Навіть англійська королева Вікторія була великою її прихильницею.
Надія
Тлумачний словник трактує креативність як творчу, спрямовану на створення, новаторську діяльність. Креативний – «здатний до вироблення нових, оригінальних ідей та їх втілення, спрямований на творчість[7,с.514]». Сам термін «креативність», з’явився в американській науковій психології, перша спроба його визначити належить, Джо Као, - це американський учений, професор Стенфордського університету. «Креативність – це цілісний процес генерації ідей, їх розвитку[16]. Д.Симпсон, використав уперше термін «креативність», який ще у 1922 році позначив цим словом здатність особистості відмовлятися від стереотипів у мисленні. Думка зарубіжних вчених (Дж. Гілфорд, Р. Давлетова, А. Коджаспіров та ін.), про те, що категорію «творчість» і «креативність» необхідно розмежовувати. Багато в чому зрозуміти сутність креативності допомагають співставленні її з явищем творчості.
Івано-Франківськ
Перед нами сосновий ліс, який починає пробуджуватися рано вранці. Сонце тільки-тільки сходить. Його ніжні промені вже позолотили верхівки величезних дерев і проникли вглиб хащі, але над глибоким яром ще не розсіявся вологий туман. Прокинулися мешканці хащі – три ведмежати і ведмедиця. Схоже, малюки ситі і задоволені. Вони безтурботно і незграбно возяться на зламаному стовбурі впавшої сосни, вивернутої з коренем, після бурі в лісі.  Падаючи, дерево вдарилося об потемнілий від часу корч і тріснуло навпіл. Тепер верхівка лежить на землі, а стовбур з розчепіреними в різні сторони коренями дивиться, як розгойдуються в небі зелені гілки сосен. Джерело: https://dovidka.biz.ua/ranok-v-sosnovomu-lisi-opis-kartini
Іра
Спільні ознаки: відносяться до вищих рослин. Відмінні ознаки: мохи мають пагін та ризоїди виконують роль кореня; папороті мають корінь і пагін; мохам та папоротям необхідна вода для запліднення, розмножуються спорами, спори розташовуються у спорангіях, мають два покоління статеве та нестатеве; покритонасінні мають корінь, пагін, квітку, плід та насіння, їм властиве подвійне запліднення, для запліднення не треба води, бо йому передує запилення.
Аліна Андронік
Специфіка вокальної підготовки майбутнього вчителя музики. Го Ічень, Осадча Т.В. Проблема професійної підготовки вчителів музики у світі сучасної ситуації у культурі та освіті набуває все більшої актуальності. Досягнення нової якості освіти у вищій мірі залежить від професійного рівня вчителя музики, що обумовлює необхідність підвищення якості підготовки майбутніх фахівців. В силу специфіки професійної діяльності саме вчителю музики належить одна з провідних ролей у формуванні духовної культури підростаючого покоління. Урок музики в загальноосвітній школі на даному етапі є практично єдиним джерелом знань, одержуваних школярами в області музичного мистецтва. Результативність освітнього та виховного процесу, успішне виконання завдань прилучення учнів до музичній культурі і творчості за допомогою співу, має пряму залежність від рівня вокальної підготовки вчителя музики як важливої ​​складової в системі професійної музично-педагогічної освіти. Вокальна підготовка вчителя муз?...
Yuki
Стефко не змальовується як хуліган і потенційний злочинець, читач бачить його внутрішній світ, самотність, співчуває і, можливо, інакше подивиться на подібних людей у своєму житті. У житті хлопчика після смерті бабусі з’явилася інша подібна людина – стара вчителька, чиє тепло, і хочеться палко вірити у це, розтопить самотнє, але добре серце цієї людини. Ображена Юльком поранена сорока, яку Славко і Стефко приносять вчительці, щоб та вилікувала птаха, видужує. І тому, сподіваєшся, що ця людина зможе допомогти і Стефку знайти себе і вилікуватися від самотності і невпевненості, а найголовніше від байдужості. Бо як інакше розцінювати його поведінку, як не проявом байдужості, коли Стефко погоджується допомогти Юльку знайти тих, хто помститься Славку замість юного розумника? Світ, який раніше дарував Стефку найсмачніші яблука і говорив із хлопцем, – несправедливий і жорстокий. Чому ж цей світ має бути справедливим до Славка Беркути? Стефко пробує зупинити Юлька, хоча й невдало, і це вказує, що вогник людяності ще жевріє у його серці.
Павло
«Формування ціннісних орієнтацій школярів - найважливіша умова підвищення якості освіти» «Those who cannot change their minds cannot change anything». Bernard Show «Хто не може змінити свої погляди, не може змінити нічого», — так висловився відомий англійський драматург Джордж Бернард Шоу (1856–1950). І цей вислів дуже актуальний для нас, вчителів, в час стрімкого розвитку ринкових відносин, де перемагатимуть фахівці, що навчаються впродовж всього свого життя, критично мислять, ставлять мету та досягають її, працюють у команді, спілкуються у полікультурному середовищі та володіють сучасними технологіями. Не боячись змін та сміливо рухаючись уперед, до вирішення поставлених перед ними внаслідок реформування освітньої системи завдань. Державний Стандарт, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87, поставив метою освіти «формування комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей ...
mukolak2312@gmail.com
Вода – джерело життя і одне з найцінніших багатств людини. Від води залежить не просто нормальне життя, а й саме існування людства.
Уля
Мужність і стійкість допомагають майже вмираючій людині в оповіданні «Любов до життя» перемогти всі лиха. Егоїстичний Білл кинув свого товариша й «жодного разу не оглянувся, поза повернув голову» . Герой оповідання, розуміючи, що розраховувати йому не на кого й не на що, «ішов не зупиняючись. Не обертаючи уваги на біль, з розпачливою рішучістю…». Він знав, що дійде до рятівного корабля, і ще сподівався, що Білл почекає його в схованки: «Він повинен був так думати, інакше не мало ніякого змісту боротися далі». Герой не збився зі шляхи, незважаючи на неймовірну утому, слабість, голод і острах умерти насильницькою смертю. Людина перемогла йде по його слідах, що теж уже ослабшав, вовка, з Навколо було життя, але життя, повне сил і здоров’я, а він розумів, що хворий вовк тягнеться слідами хворої людини в надії, що этотчеловек умре першим». Герой «ясно уявив собі, який буде його кінець, якщо він сам: не вб’є вовка. І тоді почалася сама жорстока боротьба, какаятолько буває в житті», з которойчеловек вийшов переможцем. Вовк теж був слабкий, але людина в нескінченно дбайливо зібрав всі свої сили». еволк був терплячий, але й людина була терпляча не менше»-. І людина перемогла – ведьон дуже хотів жити, знав, що сподіватися можна тільки на себе, і вірив у свої сили
ТЕТ
Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Ринок не може існувати без розвинутих форм конкуренції. Як стверджував відомий англійський економіст Ф. Хайєк, «суспільства, які покладаються на конкуренцію, успішніше за інших досягають своєї мети» [3, с. 16]. В процесі ведення конкурентної боротьби виникає проблема оцінки рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємств, яка направлена на виявлення плюсів та мінусів, а також на забезпечення та зміцнення конкурентних переваг. Оцінка міжнародної конкурентоспроможності підприємства є складним і багатофакторним завданням, яке зводиться до інтерпретації і оцінки системи показників, які характеризують різні сторони діяльності підприємства, що формують його конкурентоспроможність [41, с. 94]. Для виходу на міжнародний ринок підприємство, перш за все повинно досягти певного рівня ефективності своєї роботи. Це можуть бути показники якості продукції, величини прибутку та рівня рентабельності [42].
Наталія
Мова – великий дар природи, завдяки якому люди отримують широкі можливості спілкування один з одним. Мова об’єднує людей в їх діяльності, допомагає зрозуміти, формує погляди і переконання, завдячуючи мові людина пізнає світ. Однак на появу і становлення мови природа відводить людині дуже мало часу – ранній шкільний вік. Саме в цей період створюються сприятливі умови для розвитку усного мовлення, закладається фундамент для письмових форм мовлення (читання і письма) і подальшого мовного розвитку дитини. Серед найважливіших завдань розвитку дітей молодшого шкільного віку навчання рідної мови – одна з головних. Це завдання включає збагачення і активізацію словника, виховання звукової культур и мовлення, вдосконалення граматично правильного мовлення, розвиток зв’язного мовлення. Аналіз наукової літератури з дослідження проблеми мовного розвитку дітей свідчить про те, що для сучасних дітей характерний пізній початок формування мовної системи [соботович, с. 12].
Сергій
Знання того, як прасувати одяг, є важливою навичкою. Однак прасувати штани - це не чиясь ідея приємного проведення часу. Але, як і більшість домашніх справ, це потрібно робити. Знайдіть правильний спосіб прасування одягу, як сорочки, штани та навіть сукні. Швидкі поради щодо прасування одягу без зморшок також можуть повернути вам так необхідні хвилини для вашого дня. Як правильно прасувати одяг Прасування одягу може залякати. Страшилки рясніють спаленим одягом та зруйнованими тканинами. Тримати свій одяг акуратно пресованим і без опіків - це просто, коли ви пам’ятаєте кілька речей. Кожна тканина має певний параметр прасування. Прасування всього на максимальній температурі не призведе до швидкої роботи, але це надасть вам такого вигорілого сорочки. Плавні, прямі штрихи роблять роботу. Хитання навколо може розтягнути матеріал. Не тримайте праску в одному місці занадто довго. Поверніться до нього, якщо він все ще виглядає зморщеним. Прасування одягу навиворіт може допомогти вам приховати помилки. Використовуйте всю дошку. Ви маєте це з причини, використовуйте його. Оцет у пляшці з пульверизатором чудово підходить для виправлення помилок. Збризніть і помажте білою тканиною, щоб прибрати палючий або блиск на випрасованому одязі. Дайте одягу час покласти в шафу або на вішалку, перш ніж носити його. Якщо у вашому праску є пара, використовуйте його. Це допоможе швидше прибрати зморшки і встановити тканину. Використовуйте пульверизатор з водою, щоб трохи змочити тканину перед початком роботи. Це може зробити прасування набагато швидшим.
Andrii
Сучасні робототехнічні системи відзначаються досить широкою номенклатурою виконуваних робіт. На наш погляд, є необхідним приділити увагу розгляду особливостей застосування роботів в тій чи іншій сфері оскільки від цього залежать, власне, вимоги до тієї чи іншої робототехнічної системи. Зокрема, необхідно виділити наступні напрямки застосування роботів: – виготовлення та обробка деталей; – зварювальні операції; – складальні операції; – технічний контроль та тестування; – нанесення покрить та фарбування. Доцільність використання роботів при виготовленні та обробці деталей пояснюється чотирма перевагами – зниженням витрат, збільшенням продуктивності, підвищенням якості продукції та автоматизацією числа небезпечних робіт. В першу чергу необхідно сказати про ливарне виробництво, ковальське виробництво, штампування, механічну обробку, електронну промисловість, тощо. Роботизація дозволяє замінити людину на важких та небезпечних роботах, також робото технічні системи є більш економі...
vladpotyuk2055@ukr.net
Міністерство освіти і науки України Західноукраїнський національний університет ВПС фаховий “Коледж економіки, права та інформаційних технологій” Реферат на тему: «Світова індустрія програмного забезпечення для ПК.» Виконав: Потюк Владислав Студент групи ПРт-12 м. Тернопіль-2021 Системне програмне забезпечення Програмне забезпечення (ПЗ) ПК можна розділити на дві основні частини: системне і прикладне ПЗ. Системне ПЗ призначено для управління роботою комп’ютера, розподілу його ресурсів, підтримки діалогу з користувачами, надання їм допомоги в обслуговуванні комп’ютера, а також для часткової автоматизації розробки нових програм. Системне ПЗ — це комплекс програм, багато з яких постачаються разом з комп’ютером та документацією до неї. Системне ПЗ можна розділити на три основні частини: операційні системи (ОС), системи програмування та сервісні програми. Операційна система — це комплекс програм, які призначені для керування роботою машини і організації взаємодії користувача з ПК. Склад та функції ОС дуже залежать від режиму роботи ПК, а також від складу та конфігурації апаратних засобів. Найпотужніші ОС використовують у мультипроцесорних діалогових обчислювальних системах та комп’ютерних мережах. Програмні модулі ОС, як правило, зберігаються на магнітних дисках та в міру необхідності передаються до оперативної пам’яті для виконання. Однак деяка частина ОС, яку називають ядром чи супервізором операційної системи, після вмикання комп’ютера та ініціалізації системи постійно знаходиться в оперативній пам’яті. Самі ці програми одержали назву резидентних програм. Ядро ОС керує функціями самої операційної системи. В оп
Альона
Тема: «Нагодуємо зимуючих пташок» Програмовий зміст: ознайомити дітей з екологічним Лепбуком; продовжити знайомити з особливостями зимової пори; учити дітей малювати за допомогою ватяних паличок; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику рук; виховувати дбайливе ставлення до живої природи. Матеріал: аркуш білого паперу, ватяні палички, фарба жовтого кольору. Автор Лойко Альона Сергіївна
Руслана
У статті проаналізовано відомі методи для визначення чисельного складу персоналу ,які можливо застосувати для підприємств сокової промисловості. Розглянуто для яких показників застосовуються методи на основі моделей впливу кількості працівників певних категорій на роботу підприємства. Зазначено основні тенденції зміни структури персоналу підприємств з виробництва соків ,на основі статистичних досліджень визначені рекомендовані нормативи чисельності допоміжного і постійного персоналу. Наведена схема співвідношення розрахункових і фактичних показників структури персоналу ,а також діаграма ,що демонструє співвідношення усереднених показників для двох груп підприємств: передових і депресивних. Розповідається про рівень впливу факторів на чисельність постійного персоналу та рівень впливу факторів на співвідношення чисельності основного і допоміжного персоналу.
Аліна
Економічний розвиток і престиж держави сьогодні вимірюються здатністю до швидкого та ефективного реагування на технологічні зміни шляхом активізації розробки, впровадження та поширення нововведень. Інноваційні процеси на всіх рівнях національної економіки постійно ускладняються через прискорення темпів науково-технічного прогресу (НТП) та посилення вимог до ефективності використання обмежених ресурсів. Особливу значимість в таких умовах набувають проблеми формування ефективної системи управління інноваційними процесами з метою як найповнішої реалізації наявного наукового, технічного та інноваційного потенціалу національної економіки
Аліна
Художньо-естетичне виховання посідає важливе місце в духовному розвитку людини. Воно впливає на гуманізацію її свідомості, активізацію культуротворчої функції, підвищення оптимістичного світосприйняття. На сучасному етапі розвитку українського суспільства особливої гостроти набувають питання формування естетичної культури особистості, її вміння сприймати, цінувати і примножувати матеріальні та духовні цінності, які за своїм змістом і спрямованістю стверджують ідеї добра і краси. З погляду сучасної педагогічної теорії та практики питання формування в молодших школярів естетичних смаків є актуальним і пов’язане з подальшим пошуком шляхів, які б утверджували в житті дітей духовні цінності, збагачували їх зміст та функціональну активність. Естетичні смаки за своєю суттю – це інтегруючі властивості людини, в яких поєднуються емоційні та інтелектуальні сили. Їх виразником є оцінна і творча діяльність, тобто особистісне відображення прекрасного в дійсності та мистецтві.