МОН планує розвивати дуальну освіту

У Міністерстві освіти розробили договір про здобуття профосвіти за дуальною формою навчання

МОН планує розвивати дуальну освіту

У Міністерстві освіти і науки розробили типовий договір про здобуття професійної освіти за дуальною формою навчання. Проект документа опублікований для громадського обговорення.

Планується, що типовий договір буде тристороннім документом, що дозволить організувати навчання не лише в закладі, а й на виробництві. При цьому роботодавець у межах договору може домовитися з учнем, що той працюватиме певний період часу після навчання на його виробництві.

За словами міністра освіти Лілії Гриневич, головною метою проекту договору є залучення роботодавців до співпраці з закладами професійної освіти.

«Дуальна освіта – це коли учень близько 30% часу отримує теоретичні знання з професії у закладі освіти. Решту часу він проводить на реальному виробництві, де отримує можливість працювати на сучасному обладнанні, навчитись корпоративній етиці тощо. Зараз наші роботодавці не дуже глибоко зацікавлені в розвитку дуальної освіти. Аби це виправити, ми й підготували цей договір. Підписавши його, учень отримає вищий рівень освіти, але також зобов’яжеться відпрацювати певний час після випуску на виробництві, де здійснювалось навчання», – зазначила Гриневич.

На її думку, робота в межах такого договору – формат, що виграшний усім. Учень отримує якіснішу освіту, роботодавець – працівника, а заклад професійної освіти – більші можливості для навчання учнів.

«Я дуже прошу роботодавців, представників закладів професійної освіти, управлінців переглянути проект цього договору і протягом орієнтовно тижня подати нам свої пропозиції. Ми довго працювали над цим документом, залучали і роботодавців, і наших юристів, щоб застерегти права учнів. Однак я не виключаю, що щось могло бути втрачено. Це ваш інтерес, будь ласка, уважно ознайомтеся з проектом», – закликала міністр.

Проект документа

Освіта.ua
10.12.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів