Osvita.ua Вища освіта Система підготовки кадрів потребує змін, - Гройсман
Система підготовки кадрів потребує змін, - Гройсман

За словами прем’єра, система підготовки кадрів не відповідає потребам сучасності

Система підготовки кадрів потребує змін, - Гройсман

Україні потрібно вдосконалювати систему підготовки кадрів, оскільки сьогодні економіка країни потребує висококваліфікованих кадрів. Про це під час виступу на конференції, присвяченій професійній освіті та підготовці робітничих кадрів, сказав прем'єр Володимир Гройсман.

Зокрема, він висловив переконання, що ухвалення нового законодавства про професійно-технічну освіту сприятиме вдосконаленню та зміни системи таким чином, щоб вона продукувала висококваліфіковані кадри, потрібні для реального сектору економіки.

«Система підготовки кадрів не трансформувалася до реальних потреб сучасності і потребує змін. Ми, як уряд, спільно з парламентом і профільним комітетом ініціювали низку законодавчих змін, ми сьогодні працюємо над тим, щоб прийняти новий закон про освіту, професійно-технічну освіту. Нам потрібно вдосконалювати систему, тому що сьогодні економіка країни потребує висококваліфіковані кадри», - зауважив Гройсман.

За його словами, в Україні з економікою, що розвивається, потрібні професійні кваліфіковані робітничі кадри, про що також свідчить бізнес. На переконання прем’єр-міністра, головна проблема сьогодні – слабка взаємодія системи професійно-технічної освіти із реальним сектором економіки.

«За великим рахунком, наше завдання - щоб професійно-технічна освіти і реальний сектор економіки «зустрілися», щоб ми готували ті кадри, які потрібні, і таким чином ми зможемо розвивати національну економіку», - наголосив він.

Гройсман також зауважив, що потрібно визначити «больові точки», недосконалості законодавства, щоб створити економічні стимули кооперації між реальним сектором економіки і професійно-технічною освітою.

«Маємо забезпечити чіткі вимоги до самої професійно-технічної освіти і створити умови, за яких людина, яка закінчує цей заклад, отримує необхідні знання, навички і може одразу прийти працювати в реальний сектор», - переконаний прем’єр-міністр.

Освіта.ua
04.04.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
jupiter medical
Це оголошення для широкої громадськості, нас цікавить купівля нирок та робота з різними донорами нирок, щоб можна було врятувати наших пацієнтів, якщо ви зацікавлені продати нирку, будь ласка, зв’яжіться з нами, щоб ми могли підтвердити, чи є ви відповідником, щоб пожертвувати нирку нашому пацієнту і велика винагорода чекає кожного donor.Зв’яжіться з нами на електронну пошту: jupitermedicalcentreinc@gma... il.com... або зв’яжіться з нами на WhatsApp: +1 (151) 52935520,
bela
А чого це? А може, я хочу вивчитись на пекаря і пекти торти на замовлення, то чому мене хтось має замовляти? Ми що, крепостніх человеков готуємо? Профтехосвіта має орієнтуватися на майбутнього підприємця, самозайняту людину, бо якщо не буде в Україні малого та середнього бізнесу, нічого не буде. А поки що профтехосвіта сидить в СССР і готує якісь кадри.. Для кого, для чого, вона і сама і не знає. А думати не хоче. Або не вміє.
Pasufik
Для bela: Будь ласка, вчіться на кого завгодно, але за свій кошт. Чому я, платник податків повинен платити за Ваші примхи? Прочитайте, скільки платять податків так звані замозайняті і Ви побачите, що я правий. Якщо хтось платить за мою освіту( держава, підприємець) я маю мати перед ним зобов*язання, це закон паритету. Якщо ПТО готує"якісь кадри" кому від цього користь? Якщо у держави немає коштів на повноцінне фінансування профосвіти чому діють по принципу"сам не гам і другому не дам? Що має статися, щоб у МОНі нарешті почали діяти, а не дискутувати?
Коментувати
Голосzнарода
Треба дати можливість реальному сектору економіки самому собі готувати кадри, тоді і якість їх буде висока. Тільки тоді, коли власник завода чи фабрики, чи приватної клініки задумається, що для зростання та процвітання бізнесу йому потрібні хороші фахівці, які він сам має собі підготувати та відкрити на своїй базі підготовчі курси на сучасній апаратурі та із сучасними тренерами та фахівцями, тільки тоді реальний сектор економіки почне розвиватися. А зараз лише продовжується штампування кадрів для економіки Радянського Союзу, якої вже не існує. Якщо уряд не закриє псевдоколеджі, то це буде перша точка неповернення від дефолту до існування взагалі власної економічної системи країни.
PASUFIK
Для Голосzнарода: 100% правда. Чому так довго потрібно переконувати людей про очевидні речі.
Коментувати
ВЧИТЕЛЬ
СИСТЕМА керування державою ПОТРЕБУЄ ЗМІН!!! Неможливо реформувати освіту не реформуючи державу!!!
Скутська Оксана
Кадри в адміністрації шкіл треба змінювати. Порозганяти райво і методкабінети. Вони нічого не роблять, тільки одне місце в трусах чешуть. Колишніх методистів-пенсіонерів, яких насилу виперли з теплих кабінетів, місцеві директори в одному з провінційних містечок Хмельниччини беруть на роботу за години, створили власну хунту. Директорка нічого не робе, проекти і гранти не виборює, а сидить і заводить "стукачів" по школі, які сруть все і вся кожен день і кожню ніч. Попробуєш боротися чи шось сказати, то завалять перевірками і припруться уроки дивитись, коли самі некомпетентні, далекі від школи, протухлі, як найгірші яйця совки. Вже терпіння нема. За гарні торби, ставимо гарні оцінки, дітей ще з початкових класів перевіряють. Ото ганьба! Порадьте, що робити з цією засраною, перетертою, протухлою, і навіть про**баною системою.
Денисенко В.В.
Для Скутська Оксана: Обливати брудом учителів-пенсіонерів - це неправильно, бо Ви , шановна, самі колись такою будете.
,jhbc
Пані Оксано, спершу навчіться грамотно писати. Не "робе", а "робить", не "кожню", а "кожну" і таких помилок іще не меньше десяти.
Коментувати
нічого собі "занесло"!
Сьогодні Ваша влада говорить про необхідність кадрів, а завтра нищить 60% дисциплін у старшій школі. І разом з тим 10-11 клас. Спробуй Вас зрозумій.
234
Pasufik, спочатку запропонуйте нову систему отримання професії, не забувайте про Конституцію про право на освіту. А продати ПТНЗ,-даруйте, - дурне діло не хитре...З нашою "ментальністю" - продати і розграбувати, що не так лежить, а є заклади, які мають до 200 га землі...Ти шкура, щось побудував для держави? Армію вже роздеребанили...про інші галузі не має що й говорити. Не всі люди злодії у нашій державі, тому і бідні. Їх діти мають право отримати професію. А такі як ти створили умови, що не має ні моралі в державі, ні громадянської порядності. Коли нажеретесь хапуги державних статків, не вами збудованих, але вміло розкрадених. Покажіть хоча б одного українського роботодавця, який за свої кошти навчив...Це роблять лише міжнародні компанії в Україні. Реально дивись на речі і кажи всю правду.
Pasufik
Для 234: Спочатку уважно читайте текст а потім обзивайте шкурою. Насправді Вас турбує не судьба бідних дітей, а Ваше шкурне місце, тому Ви так зарепетували за 200 га.землі, яку я зовсім не пропоную продавати. А для орієнтації прочитайте нижче допис В.Шминдрука про "бідних"як Ви стверджуєте дітей. 70% випускників не працюють за навченою професією, про яке право Ви говорите?
Правда
А випускники вузів працюють за фахом? Чому не рахуєте їх, а вчепилися в профтехосвіту. То вибір людини працювати чи ні за професією. За місце не тримаюсь. А такі, як ти ходять навколо майна аж слина котиться. І вже були випадки, коли майно почали деребанити тієї зими, коли профтехосвіта не була профінансована. В Київській області першими продадуть за копійки для младобуржуа ПТНЗ, бо там золота земля. Правильно говорив Президент, що є такі, що й будки собачої за життя не збудували, зате знають, як деребанити державу.
Pasufik
Здавати в підпільну оренду зайві приміщення і класти собі гроші до кишені це по-господарськи. А продати на аукціоні за вигідні для держави кошти за Вашою логікою означає дерибан. Нехай краще буде 10 жебрацьких училищ по 200 учнів ніж три по 600,але добре оснащених і з відповідною якістю навчання. Якщо Ви хочете міняти професії як рукавички робіть це за свої кошти, а не за бюджетні. Чому платник податків має оплачувати Ваші примхи. Ви забули як у радянські часи випускники ПТНЗ і ВУЗів мали відпрацювати три роки за направленням? То тоді гроші вміли рахувати, а тепер ми стали дуже багаті чи просто нахабніші?
Коментувати
Василий Шмындрук
Ага. Чергові ритуальні танці у музикальному супроводі ритмічного речитативу (реп). «Система підготовки кадрів не відповідає потребам сучасності» , - відкрив Америку прем’єр. А система управління навчальними закладами, департаментами, профільним міністерством, як і економікою країни в цілому, відповідає? Ось з чого і потрібно починати реформування. А головну увагу сконцентрувати на податковій і митній службі. Бо коли в понеділок подивитись телепрограму «Гроші», у вівторок – «Наші гроші», у четвер – «Схеми», то складається враження, що усі інші реформи в державі так допоможуть, як мертвому припарки. Що стосується професійно-технічної освіти, то вона зараз виконує переважно соціальну функцію, тобто грає роль ПРИТОНУ для того загалу неповнолітніх, які ні вчитись, ні працювати не бажають. Коли б наші підприємства, установи, організації потребували додаткових кадрів, то мільйони працездатних громадян не поїхали б за кордон шукати кращої долі.
Василий Шмындрук
Продовження. А на посошок і вишенька на тортик. Кількість зареєстрованих безробітних в Україні в січні 2017 року збільшилася порівняно з груднем минулого року на 9,8%, з 38,2 тис. до 429 тис. чоловік, повідомила Державна служба статистики.
Местный
Вот это репу нажрал... вот где реформы, так сказать на лицо...
Pasufik
Безумовно є професії, які мають для держави стратегічне значення( автобудування, енергетика, дорожне господарство, с/госп. Але є багато галузей, де намагання держави готувати спеціалістів за кошти бюджету є нічим іншим як марнотратством. Потрібно залишити у державній власності стільки ПТНЗ. скільки держава може профінансувати у повному об*ємі; судьби інших мають вирішувати на місцях самі громади, адже їм краще видно, кого і скільки навчати і за які кошти. МОН повинно надавати їм тільки навчально-методичну допомогу. Навіщо стільки малокомплектних закладів, чи не краще продати зайві площі а за ці кошти модернізувати ті, що залишилися? ПНТЗ мають працювати там, де є виробнича база для проходження виробничої практики, інакше це не навчання. а проста фікція, диплом -папірець, який нічого не вартий. Я за справжні, добре оснащені ПТНЗ, які випускають тільки спеціалістів високого класу яких так не вистачає Україні. Диплом має видаватися лише тим, хто повністю відповідає високій кваліфікації.
Кузьміч
Для Pasufik: Спаси и сохрани от "навчально-методичної допомоги"...
Коментувати
Pasufik
Розробляючи стандарти професій МОН складало їх для кожного розряду окремо(3,4,5) з терміном навчання 6 міс, що призвело до дублювання одних і тих же тем. А потрібно було складати програми для різних кваліфікацій( 3р.- 6 міс; 4р. - 12 міс; 5 р. - 18 міс.). До цього часу МОНом не фінансується виробниче навчання та витратні матеріали і продукти. Про яку зустріч Р.С.Е. може йти мова, коли учні купують за кошти батьків матеріали і продукти, аби навчитися з них виготовляти продукцію. У більшості ПТНЗ програми відірвані від реального виробництва(училища готують кравців верхнього одягу, а фабрикам потрібні швеї - мотористки). Ресторатори чекають на кондитерів високої кваліфікації, а їм пропонують пекаря або кондитера 4р.( в кращому випадку). Щоби вчитися професії перукар учень має придбати на 2тис. інструментів та росхідних матеріалів. Отака вона наша профтехосвіта. Тому й не дивно, що 70% випускників не приживаються у місцях першої праці, а бюджет продовжує фінансувати попит-привид.
Pasufik
Для того, щоб профосвіта і реальний сектор економіки зустрілися НЗ мають працювати у складі цієї економіки. Система ПХ "Макдональдс" має заклади по всьому світу, свою навчальну базу, стандарти і технологію. Їй не потрібні ПТУ, дешевше і раціональніше вчити самому так, як тобі потрібно. Для торгівлі, сфери побуту та громадського харчування це готова модель, як може зустрітися профосвіта та економіка. Передайте в оренду або продайте ПТУ( профколеджі) спілкам рестораторів або відомим ресторанним брендам у приватну власність і проблема вирішена. Це ж стосується і харчової промисловості. Вчити пекаря півтора року-це марнотратство, коли на виробництві достатньо 6 місяців. Якщо у місті 10 швейних фірм, вони що, не погодяться утримувати одне ПТУ, яке готуватиме кадри для них? Ті проф. заклади, для яких неможливо встановити власника мають бути приватизовані і жити та працювати на кошти бажаючих вчитися цим професіям( художник, перукар, модельєр, і т.д).

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!