У МОН роз'яснили як нараховувати стипендії

Ліміт стипендіатів, яким призначатиметься академічна стипендія, у різних вузах може відрізнятись

У МОН роз'яснили як нараховувати стипендії

У Міністерстві освіти і науки повідомляють, що вищі навчальні заклади при однакових рейтингах успішності студентів та інших показників їх діяльності ухвалюють різні рішення щодо виплати стипендій, мотивуючи такі рішення лімітом стипендіатів. Про це йдеться у роз'ясненні відомства, що викликане зверненнями представників вишів щодо особливостей нарахування академічних стипендій.

Зокрема, у Міносвіти звертають увагу керівників ВНЗ, що відповідно до примірного порядку формування рейтингу успішності студентів для призначення академічних стипендій, затвердженого наказом відомства, ліміт стипендіатів, яким призначатиметься академічна стипендія за особливі успіхи в навчанні на основі здобутого ними рейтингового бала може бути різним для факультетів, курсів та спеціальностей.

Разом з тим, у МОН зазначають, що стипендіальна комісія може приймати рішення щодо встановлення єдиного ліміту стипендіатів для студентів, курсантів, які навчаються на різних курсах та/або факультетах (інститутах) за певною спеціальністю (напрямом підготовки), якщо такі особи навчаються за однаковими навчальними планами.

Освіта.ua
14.03.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Діма
Підкажіть, будь ласка, що робити далі з приписним свідоцтвом? Потрібно десь записатись у місті навчання?
Мама першокурсника
Бюджетні місця і так цього року скоротили, тому для заохочення студентам-першокурсникам варто було б за 1 семестр зберегти стипендію, а тоді вже за результатами навчання давати у 2. Невже нашим депутатам не соромно голосувати закони про відміну стипендії, коли собі беруть компенсацію за проживання в готелях Києва. Не маю нічого проти компенсації, але якщо економимо, то давай усі разом, а то у не в усіх студентів буде можливість відсвяткувати День студента.
Татьяна Лобушко
Невже навіть для першокурсників неможна зробити це справедливо? Що заважає встановити стипендію не в рамказ ВНЗ, а по вступних балах всіх абітурієнтів по даній спеціальності? Чи справедливо,коли в одному ВНЗ 55 бюджетних місць і на 20-му зі 175 балами стипендія гарантована, а в іншому лише троє студентів бюджету, кожен з яких має понад 180 балів, але стипендію отримає лише один? Якщо визначаєте хто вступить в цілому по Україні, то й стипендію давайте так само.
ОНИ решают собственные
проблемы. А пока девочка на слова :"ты похожа на учительницу" отвечает: "ТОЛЬКО В СТРАШНОМ СНЕ", наблюдая,как брат, имея средний балл 4,3, обучаясь на технической специальности в Киеве, остался БЕЗ стипендии. Подрабатывает в макдоднальсе, работая до 2 ночи, а после (сон то ведь перегулял) ещё и занимаясь. Адекватных рулевых не видно. РЕбята, а ведь ЭТА молодёжьь вам попомнит свою "безбедную", а иногда и голодную жизнь. Так же, как те, кого выгнали за кордон, или выселили в Сибирь, попомнили свои беды детям тех, кто всё это с ними сотворил. Или кто-то наивно полагает, что то, что произошло, произошло по причине слабости экономики? Посмотрите на Китай и подумайте - слаба ли ИХ экономика?
девочки из семьи
УЧИТЕЛЕЙ. Мало того, из семьи учителей, получивших ))))))))))грамоту из рук завоно. НО кроме того, из семьи уважаемых в школе и окресностях, учителейююю
Коментувати
volena
Потрібно встановити чіткі критерії для отримання стипендії.Наприклад від 4,5 до 5 балів.Стипендію повинні отримувати найкращі студенти. А що вийшло-отримують трієчники на не популярних спеціальностях. Нехай в міністерстві думають головою,як виправити стан справ, робіть поправки, вирішуйте щось в кінці кінців.
Олена Фоміна
Для volena: Не погоджуюсь з Вашою пропозицією. Адже вийде так, що стипендію будуть отримувати лише гуманітарії, тому що гарні оцінки там легше заробити, ніж в технічних ВУЗах, де і середній бал 4 заробити досить важко. Система рейтингу - це хороша система, але звичайно ж 50% - це дуже мало.
volena
Попробуйте выучить китайский, или арабский,бюджетных мест там мало, попали на бюджет медалисты,которые сейчас не получают стипендию.Условия должны быть одинаковыми для всех.
Олена Фоміна
А що китайська та арабська мови є обовязковими для всіх гуманітарних спеціальностей??? А от вища математика для технічних спеціальностей - обовязкова для всіх!
Коментувати
Сенатор
Люди добрі! Звертаюсь до тих, хто може ближче до МОНу. Нехай перероблять це дебільне положення про нарахування академічної стипендії. Для тих, хто з цим не зустрічається, поясню. У групі з 25 студентів лише 4 місця державного замовлення. На ці місця попали абітурієнти з найкращими знаннями. Вони продовжують дуже добре навчатись і семестр закінчили на відмінно. Але лише 45% з них будуть отримувати стипендію. Тобто лише 1 з 4-х. Тепер інша ситуація. У групі 25 студентів. Всі навчаються за державним замовленням. Але оскільки заяв подано мало, то прийняли всіх (навіть тих, які і читати не вміють). Так вони і навчаються. На уроки ходить лише кілька осіб. Результат: лише 2 студенти мають середній бал вище 4-х, а всі інші набагато менший. Але відсоток стипендії залишається той же - 45%. Тому і отримують стипендію студенти з середнім балом 3,26-3,32. То де ж тут справедливість? Як результат: ті студенти, які хоч трохи навчались, зараз і вони перестали. А для чого? На стипендію вони зароблять.
Владислав
Для Сенатор: я повністю підтримую. Особисто в мене син вже студент 2 курсу, після сесії отримав середній бал 92, стипендії немає. В групі 4 бюджетника. Яка тепер в нього мотивація гарно вчитися?
мати студента
Аналогічна ситуація. У моєї дитини середній бал 93. Стипендію отримує, але звичайну. В групі на суміжній спеціальності з середнім балом 91 стипендія підвищена, тому що по рейтингу перший. В провінціальному ВНЗ донька знайомих з двома трійками теж отримує стипендію. Треба переробляти положення про стипендії.
volena
Потрібно встановити чіткі критерії для отримання стипендії.Наприклад від 4,5 до 5 балів.Стипендію повинні отримувати найкращі студенти. А що вийшло-отримують трієчники на не популярних спеціальностях. Нехай в міністерстві думають головою,як виправити стан справ, робіть поправки, вирішуйте щось в кінці кінців.
Коментувати