Чому затримуються реформи в освіті? (відео)

Перший заступник міністра освіти і науки Інна Совсун про те, чому затримуються реформи в освіті

Чому затримуються реформи в освіті? (відео)

Перший заступник міністра освіти і науки в інтерв’ю «Голосу Америки» розповіла про складність проведення реформ в освітній сфері.

Освіта.ua
05.11.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Меркель
Для Анатолій Прядка. Отчасти я с Вами согласна, но все имеют возможность прочесть новый Закон о образовании, в котором упоминается "автономность и независимость" школы, а значит, и районных отделов образования, от указов министерства. Для чего этот пункт, если Совсун "все делает правильно, а ее саботируют". Тогда следует пересмотреть этот пункт.
Анатолій Прядка
Міністерство (принаймні, його керівництво в особі Квіта і Совсун) все роблять правильно. А реформи затримуються, вірніше буде сказати саботуються, на районному рівні в першу чергу і, звичайно ж, на рівні шкіл і вчителів. Відділи освіти в тому вигляді, в якому вони зараз існують, не витримують ніякої критики. Непрофесіоналізм, хабарництво, показуха, ігнорування законності, елентарна некомпетентність - це тільки те, що лежить на поверхні, а якщо заглибитись, то, взагалі, буде жах. Чого тільки вартий той факт, що методкабінети, які займаються паперотворчістю і показухою і мають нульовий ефект, в переважній більшості не ліквідовані, продовжуючи тягнути з бюджету чималі кошти. Більше того, вони лише імітують роботу і змушують робити те ж саме вчителів. В свою чергу, вчителі пристосувались до цієї системи і не бажають змінювати хитку рівновагу. Я, звичайно, говорю не про всіх поголовно, а про переважну більшість, яка і робить погоду. Тож, в першу чергу, необхідні радикальні кадрові зміни.
Олекса Позняк
Для Анатолій Прядка: Приходить квыт до премэра, бере його під руку та й каже : я знаю як зекономити мінімум 20 000 000 грн.Давай к бісу закриємо ці районо.Думаєш сеня чи яресько йому відмовлять?Скакатимуть з радості.Але він цього не робить, бо такий він рехворматор.
Анатолій Прядка
Для того, щоб закрити, або реорганізувати відділи освіти необхідно змінити Закон "Про освіту", а не прийняти постанову уряду. Ні Яценюк, ні Яресько не є суб’єктами законодавчої ініціативи - лише уряд. Те, що пропонується в проекті нового закону якраз і вирішить цю проблему (якщо, звичайно, закон буде прийнятий Верховною Радою). А Совсун молодець на 100%!
Олекса Позняк
Закон про освіту не скасовує районо.Дармоїди перетворюються у консультцентр і знову нічого не роблять. Але не відмінена атестація через районо хоча і здаємо екзамени, не відмінені фронтальні перевірки і атестація шкіл. Ти хоч той закон читав ?
Коментувати
Oleg
http://politikus.ru/articles/62406-kak-razvalit-sistemu-obrazovaniya-za-sem-shagov.html
ginger bread
Почему, когда все предыдущие министры образования делали реформы - да-да, то тоже были реформы, и у Николаенко, и у Кременя или Вакарчука, и даже у Табачника, почему я не слышала, что им мешают каблуки или яйца в продвижении реформ? Мне неинтересно, кто какую бумажку не подписал и не проголосовал, чтобы учительству и школе стало легче и эффективнее работать. У них закон не сладит с законом, антикоррупционные потуги заканчиваются возвращением на круги своя, то есть ничем! Уважаемая Совсун, ваши отмазки Голос Америки воспринимает скептически, еще пару раз подобного интервью, и вам перестанут давать деньги! А пострадает, как всегда, простой народ.
)))))))))))))))))
Для ginger bread: "вам перестанут давать деньги! А пострадает, как всегда, простой народ"-я в ударе от глубины мысли
Коментувати
Антон Смирнов
Тому що бездарні люди при владі! Подивіться, що вони зробили з українською освітою - http://reider-nau.com
Натэл
Хоть бы одна толковая фраза была. Как Чумак, поводила руками, унизила свой МОН сравнением с велосипедом, призналась, что вся академическая публика( что уж об учителях говорить) не поняла своего счастья в виде новоиспеченного закона про освиту. Поблагодарила американцев( как мы без них жили?), расписалась, что без них мы - никуда... И все, по сути. Ни гордости никакой, стыдно слушать.
Ірина
Господи! Це якесь міністрество слоблудія... Скільки можна переливати з пустого в порожнє? Почніть уже щось робити корисне для суспільства!
Капаліка
А так завжди виходить, коли хочеш розгребти лайно, і не забруднити при цьому рук. Потрібно дерегулювати галузь, але ж так тяжко відмовитись від ручного керування процесами. Необхідні нові ідеї, а майже в усіх проектах документів з гучними гаслами консервуються існуючі практики. Розпорядження про анулювання раніше скасованих інструкцій стали нормою. Узгодити між собою нормативну базу ніхто в МОН не може (або не хоче влазити в ту мороку). Синхронізувати роботу департаментів МОН нікому і на думку не спадає (один департамент каже 5, інший дає розпорядження "в т.ч. 10", третій каже, що поворушиться лише з дозволу четвертого, який завжди перевантажений іншими державними клопотами, а п’ятий стверджує що інші чиновники МОН йому до одного місця і буде так, як йому сьогодні заманеться). Чомусь нормальною практикою стало спочатку реформувати, потім перейматись самою концепцією реформ. При кожному "спрощенні" процедур (як і раніше) обсяги паперотворчості зростають.
Капаліка
Приклад - мали рік на створення НАЗЯВи, щось створили, але принципи діяльності залишились поза увагою (результат - НАЗЯВа не запрацювала). Далі - друк дипломів передали вишам, а номери дипломів ЄДБО видавала під останні завантажені ліцензії; вирішення було геніальне - замість дати можливість видавати дипломи під ліцензії, які діяли на момент прийому, знадобилось писати купу листів до МОН (яке одразу захлинулось у макулатурі), а потім доказувати ЄДБО, що у відповіді МОН міститься саме те, що їм хотілось (мовчу про постійні "технічні проблеми" бази). Скільки разів змінювались Умови вступу під час самого вступу? Свіже - то ДПА у вигляді ЗНО, то окремо, то знов навпаки. Ще свіжіше - 0,5 року новому переліку спеціальностей, 15 місяців закону про вищу освіту: стандартів і у проекті немає, перехід на нові спеціальності ось-ось почнеться "навмання", за одними назвами (а правила прийому і навчальні плани необхідно вже розробляти). Таких прикладів хоч гать гати.
tadescu
Для Капаліка: це справа міністра та уряду, де він має відстоювати інтереси міністерства, так? Жодного руху помічено не було.
Коментувати
Олекса Позняк
Нельзя взять с улицы поучить 3 месяца и поставить учителем, зато можно поставить зам министра
Родион
Для Олекса Позняк: Точно так же за три месяца на конкурсной основе можно подготовить из числа учителей-профессионалов руководителей и специалистов всех уровней в системе образовіания. Тоже самое сделать с ИППО и методкабинетами.
Свирид Опанасович
Щоб не говорили на верхах, але Совсун, чесно кажучи, в міністерстві (вибачте за грубість!!!) ні в п..ду, ні в Красну Армію.
Коментувати
Олекса Позняк
Да на тоёте она ездит... на велосипеде учителя педали крутят.
тем, кто гонит на Инну
её работа - ОЗВУЧИВАТЬ И РЕГУЛИРОВАТЬ (ОРГАНИЗОВЫВАТЬ). Девочку без роду-племени в Одесскую таможню взяли? Взяли.И что? А ничего. Работает. Дайте ЭТОЙ работать. У них и объём больший, и денег меньше, а ответственности - мама не горюй
Учитель
Для тем, кто гонит на Инну: Кто-то «девочку трудоустроил», а учителям - расхлебывать.
да включите МОЗГ, расхлёбыватели
Для Учитель: девочка лишь ОЗВУЧИВАЕТ. Далее-ВЫ 20 лет молчали.Устраивало?Что теперь то? Те все, разом с Табачником,который ввёл РУССКИЙ язык как обязательный во ВСЕХ школах страны-вас устраивали.Вы хлопали в ладоши.Детей отправляли на организацию празднования годовщин ПР.РАдовались этому.А тут-расхлёбывают они.ТОгда просто хлебали,теперь то ЧТО изменилось.МОЖНО стало?Или что?НИчего в живом организме не бывает статичного.Работа идёт.А раз работу движется,значит что-то меняется.Не следует считать,что повернуть эту махину можна вот так,по велению слова.Это Януковича можно было так выбрать. И то-работа велась годат три,если не больше.Мат-перемат,зековская лирика во всех маршрутках,шансон с тем же. Вым ЭТОГО не достаёт?Или Вы считаете,что тот,кого поставят,ЗНАЯ,что пришёл на пока устраивает,станет что-то иное елать,кроме набивания собственных карманов?Ну-ну
Свирид Опанасович
Для тем, кто гонит на Инну: її робота - мінети строчити.Навіть прізвище підходяще.
Коментувати
Свирид Опанасович
Тому, що системою освіти керують некомпетентні бездарі-політологи, такі, як Совсун. Які, до того ж, абсолютно не сприймають учителів за людей.
Host
Не страна, а сюрреализм извращенный в министерстве образования!
Мария Сергеева
Не зрозуміло, чому ж можна взяти політолога без досвіду роботи в освіті та призначити його заступником міністра саме освіти)
скептик
Для Мария Сергеева: А что, человек прекрасно руками водит - вот и руководитель! Документы они по году подписывают... Меньше бы их подписывали - учителям бы жилось легче. Вот исчезли бы все раковые опухоли в виде МОН, ОИППО, Управлений - чтоб работать не мешали!
Да КТО мешает работать учителю?
Для скептик: ПОЧЕМУ мне никто НЕ мешал, а остальным - мешают. Да,тяжело,когда родители УТВЕРЖДАЮТ,что "тетради нужны чтобы ими на контрольных работах пользоваться".Да,тяжело,когда коллеги так же утверждают"зачем Вам эта головная боль.Поставьте хорошую оценку-будете хорошим учителем". Но это не есть мешают.Это есть процесс работы.КТО способен ПОМЕШАТЬ учителю,кроме руководства страной,которое НЕ способно организовать бюджетные поступления? НИКТО.
скептик
Для Да КТО мешает работать учителю Судя по прошедшему времени глагола в Вашем комментарии, о нынешнем положении вещей в школе Вы судить не можете. Если директор прямым текстом говорит, что никому не интересно, как вы проводите уроки, главное, чтобы бумажки в порядке были? Если бумажек столько, что не хватает ни урока, ни времени после уроков? Если я уже не вижу своих детей ( дежурство в коридоре) и прячусь под стол от завучей , которым нужно: планы,отчеты, журналы, мониторинги, творческие группы, протоколы МО, научные работы, инструктажи, анкеты, конспекты, разработанные ЗАХОДИ з БЖД и не только... Это так, навскидку, первое, что в голову пришло.
Коментувати