![]() |
У ДП "Інфоресурс" розповіли, що робити студентам у разі відмови на придбання пільгових квитків |
Не всі студенти можуть придбати пільгові квитки
Державним підприємством "Інфоресурс" надано роз’яснення щодо алгоритму необхідних дій у разі відмови студентам ВНЗ та учням ПТНЗ у пільговому проїзді залізничним транспортом.
У "Інфоресурсі" нагадали, що правом придбання пільгового залізничного квитка можуть скористатися студенти та учні денної форми навчання за умови наявності даних про студентський або учнівський квиток в Єдиній державній електронній базі з питань освіти.
Разом з тим, в установі зазначають, що студенти отримують відмови при спробі придбання пільгових квитків, що пов’язане з відсутністю підтвердження даних про студентські квитки в електронній базі.
У таких випадках ДП "Інфоресурс", яке є адміністратором електронної бази, рекомендує студентам вишів та учням ПТНЗ зафіксувати час звернення для придбання залізничного квитка, місце придбання та технологічний номер квиткової каси, а також перевірити дані щодо наявності власного студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО на сайті ДП "Інфоресурс" у розділі "Запити": сервіс "Перевірка студентського/учнівського квитка за даними ЄДЕБО" http://www.inforesurs.gov.ua/info-per/inforesurs-per-doc.html.
У Інфоресурсі нагадують, що відповідальними за наявність або коректність даних студентських та учнівських квитків є навчальні заклади. Тому для внесення або виправлення даних квитка в електронній базі необхідно звертатись до керівництва навчального закладу.
У разі наявності даних студентського або учнівського квитка в ЄДЕБО, але відмови з боку Укрзалізниці в наданні пільги на проїзд, навчальний заклад, що видав квиток, для вирішення технічної проблеми має сформувати відповідний запит щодо наявності квитка в електронній базі.
У Державному підприємстві "Інфоресурс" поінформували, що оновлення з ЄДЕБО даних Укрзалізниці для перевірки студентських (учнівських) квитків здійснюється кожні дві години.
Посилання за темою:
Освіта.ua
14.10.2014