Osvita.ua Вища освіта Викладачам ВНЗ можуть зменшити навантаження
Викладачам ВНЗ можуть зменшити навантаження

Зменшення лекційних годин викладачів ВНЗ надасть їм можливість займатися науковою діяльністю та самоосвітою

Викладачам ВНЗ можуть зменшити навантаження

Перший заступник міністра освіти і науки повідомила, що до законопроекту Про вищу освіту перед другим читанням у Верховній Раді внесено доповнення, яке передбачає зменшення навантаження викладачів ВНЗ до 600 годин на рік. Про це Інна Совсун повідомила під час брифінгу у Кабінеті Міністрів.

За її словами, однією з змістовних правок до законопроекту є навантаження викладача вищого навчального закладу. Інна Совсун нагадала, що відповідно до законодавства максимальне навантаження для науково-педагогічних працівників складає 900 лекційних годин, зазначивши, що це велика кількість годин, яка суттєво впливає на якість навчання.

Перший заступник міністра наголосила, що зменшення лекційних годин викладачів ВНЗ надасть їм можливість займатися науковою діяльністю, самоосвітою та не вплине на розмір оплати праці.

"Година роботи викладача буде оцінюватися більше, адже на ту саму ставку – менша кількість годин", – пояснила Інна Совсун.

За її словами, пропозиція зменшення навантаження викладачів до 600 годин на рік наблизить Україну до європейських стандартів, де викладачі мають 200-300 лекційних годин. Вона підкреслила, що Міністерство освіти і науки працює в напрямку зменшення навантаження, визнаючи, що для освіти важливим є не кількість, а якість.

Освіта.ua
19.05.2014

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Angela Azazeliva
все то что давалась бесплатно сверх нормы...в институте преподавателями, теперь нужно наверстывать недешевыми курсами при институте)) здорово. самообразование через инет это здорово, но он не заменит оффлайн обучения полностью в аудитории
Angela Azazeliva
Студентам сделали четырехдневку, количество пар до 4. Преподаватели все в "научной работе", студенты особенно первокурсники в шоке))).
семен
Навантаження ще чи зменшать, а пенсії уже на 10% врізали, прирівнявши викладачів до прокурорів та нардепів. Цинізм вищих начальників вражає, вони думають, що їх слова це єлей благодійний. А жити все важче, все більше бездарі та аферистів на усіх щаблях. "Любий, ми вбиваємо свою країну?"
мм
Шкільні реформи дійшли до того, що переможці районної олімпіади з математики не знають таблички множення, а факультативи, позакласна і виховна робота ведеться формально
ага
Для мм: можливо, вчителі не так реформи розуміють? а то мені, як мамі, занадто багато приходиться "допрацьовувати" класний матеріал вдома - і це судячи з тієї малої кількості завдань, які розглядаються на уроці. Може вчителям кави менше на уроці пити?
Юля
Совершенно согласна,что внеклассная и воспитательная работа ведётся не так, как работал,например, Сухомлинский. У меня всегда возникал только один вопрос: как бы он занимался с детьми, если бы заполнял несусветное количество, простите за резкость, " дебильных" отчётов?
Angela Azazeliva
плачутся насчет отчетов только те из учителей, кто до сих пор не умеют пользоваться ПК и все отчеты за них набирают школьники или спец.наученные люди..и таких оч. много))
Коментувати
Юрий
Где справедливость? В ВНЗ количество часов сокращаем, а в школе с 18 часов на 24 часа в неделю. Если хотите качественное образование надо начинать со школы. Ставка должна быть 14 часов, а то и 12. Классное руководство нужно давать отдельным учителям или воспитателям которые за 8 часов в день работая с классом будет получать ставку.
Уляна Лущик
Якщо ми хочемо отримати в кінцевому результаті якість знань учнів, студентів, то не з того потрібно починати. Проблема не в кількості годин, а в якості навчального матеріалу, якості оцінки роботи викладача та якості роботи науковця. Знову ж таки, весь світ змінює парадигму з наукового менеджменту та інноваційний, а ми щось навіть після навчання за кордоном, використовуємо совкові підходи. Дмитро Табачник успішно відбив бажання викладати професіоналам шляхом застосування КРУ та приведення " в порядок" годин для сумісників. Людина, яка поєднує викладання та науку просто не зможе цього реалізовувати у вузьких рамках системи. З іншого боку, маючи різносторонній профіль навчально-наукової роботи, багато наукових праць і великий досвід, повністю розчарувалася в нашій системі оцінки науковців, їх знань та поваги до вченого. Педагогічний стаж 13 років. Тільки отримала звання доцента. www.lushchyk.org www.angio-veritas.com
Нпаталія
Для Уляна Лущик: Але не може викладач ВУЗу в один день якісно і на високому рівні провести 6 годин лекцій з різних дисциплін, наприклад я, намагаючись віддано та якісно підготовувати студентам матеріал і розказувати з мультимедійним оформленням, фізично "видихаюсь" вже після другої пари лекціі,а в мене наступного дня теж саме і через день теж, взагалі при цьому у семестрі в мене чотри різні курси. Як з таким навантаженням можна віддаватись творчості та азарту викладання "на совість"
Коментувати
кандидат
Цікаво! Наприклад зменшать навантаження з умовного доцента в три рази. Хто буде читати??? Потрібно брати нового співробітника, а на це гроші де мають взятися???????
семен
не зрозуміло, хто не професійний: зам. міністра чи журналіст. Адже напевно мова йде не про "лекційні" години, а про "навчальне навантаження". Але залишається питання, як рахувати це навантаження? Якщо за "врізаними" нормативами (наприклад - дипломна робота 10 год. курсова - 1 год.) то можна скрочувати
владимир
Непонятно о каких часах нагрузки идет речь? У нас лекции и так ограничены 250 часами, остальное это практика, лабораторные , курсовые проекты, консультации, экзамены, зачеты, индивидуальная работа, но в сумме не более 900 часов. Получается,что по лекционной нагрузке мы уже давно на уровне Европы ! А вообще нам считают годовую нагрузку по регламенту работы 1548 часов( учебная нагрузка, методическая работа ,научная работа, организационная работа)!!! Что будет с этой цифрой? Требуется уточнение по количеству предметов на преподавателя. Сейчас не более 5 предметов, в том числе по лекциям, практике,лабораторным, курсовым. Часто эти два ограничения (250 часов лекций и не более 5 предметов) являются непреодолимыми препятствиями. Может стоит учитывать только лекции?
Ігор
Для владимир: искренне Вам завидую, потому как в нашем университете никто давно не дает часов на проверку индивидуальных работ (НО ПРИ ЭТОМ БАЛЛЫ ЗА НИХ СТУДЕНТУ Я ПОСТАВИТЬ ОБЯЗАН,) при том что в семестр через меня проходит до 400 человек, а количество дисциплин давно зашкаливает за 8 (и то в лучшем случае)! И это все на голую ставку
Александр
Пока преподаватели сами не начнут защищать свои права, никакой закон не поможет. Активизируйте профсоюзную деятельность. Обращайтесь в суд. Высказывайте недоверие ректорату, не переизбирайте ректора. И многого чего. Иначе, даже после принятие закона, всё останется как было.
Коментувати
Л.
Такое ощущение что люди в высшей школе не работают... никак не могут определиться .... 900 - это не ЛЕКЦИОННЫЕ, ( а лекции + практики + консультации + курсовые+дипломные...) И если они будут говорить и дальше о 600 ЛЕКЦИОННЫХ, это получится колосальное УВЕЛИЧЕНИЕ а не уменьшение
Вадим
Для Л.: Согласен. Опять юлят. 600 часов аудиторной нагрузки или общей? Уверен, что речь идет об аудиторной, а это соответственно только красивые лозунги.
Коментувати
vadim
Повідомити про всіх хабарників можна тут habaram.net розповсюджуйте . Шановні громадяни України! Скажемо «Стоп Корупції та Несправедливості» Напишіть та надайте дані про чиновника-корупціонера чи будь - який інший факт порушення прав людини у Вашому рідному селі чи місті, об’єднуйтесь заради досягнення спільної мети-справедливої, прозорої, демократичної країни. Ти - громадянин України, Ти гідний чесного та демократичного суспільства, яке на даний час знаходиться в жахливому корумпованому стані, лише об’єднавшись суспільство зможе гідно протистояти корумпованим органам влади, які зі своєї сторони повинні сприяти розвитку суспільства, а чиновники - корупціонери діють виключно в своїх власних інтересах. Якщо, ТИ не байдужий до майбутнього своєї країни і бажаєш захищати свої інтереси та інтереси своїх близьких: Винеси на загальне обговорення корупційну діяльність свого населеного пункту! Ссылка www.habaram.net
Человек
Для vadim: Да здравствуют Павлики Морозовы! Слава Украине!
гість
Поки ми будемо один на одного доносити , там у владі повідновлюють старі корупційні схеми
boris
Шановні друзі! Нормування навчального навантаження проводить ВНЗ. Воно залежить від навчальних планів, в яких (в тому числі в нормативній складовій) велика кількість дисциплін потребує обєднання. Загальна кількість годин з дисципліни поділяється на аудиторні (лекції, лабораторні, практичні) та самостійної роботи в межах від 1/3 до 2/3 (наказ МОН №161). Зараз в середньому це співвідношення складає 50% аудиторної, та 50% самостійна робота. Всі ці години діляться на штат. Штат викладачів залежить тільки від кількості студентів за напрямами підготовки (Постанома КМ №1134 ). Таким чином для зменшення навантаження треба або збільшити штат викладачів (що мало ймовірно), або аудиторні години значно скоротити (менше 1/3) , а студенти повинні самостійно вивчати дисципліни. Тепер треба вирішувати що робити.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!