Osvita.ua Вища освіта Університет у соцмережах: що й навіщо
Університет у соцмережах: що й навіщо

Як використовувати соціальні мережі на благо вищого навчального закладу

Університет у соцмережах: що й навіщо

Більшість університетів уже здогадалися завести акаунти в соціальних мережах, але що з ними робити, поки що знають не всі. Тим часом у Pinterest можна викладати поради про оформлення кімнати в гуртожитку, у Facebook проводити дні відкритих дверей, а Instagram перетворити на дайджест кращих кадрів улюбленого інституту. Ми розглянули найвидатніші кейси університетів.

Зіграти на почуттях

Найкраще студентів об'єднує ностальгія – такого висновку дійшла Тіффані Бродбенд, SMM-координатор коледжу Уільяма й Мері: «Ми просто розмістили фото одного з корпусів кампуса й попросили колишніх мешканців гуртожитку залишити поради для першокурсників». У результаті сторінку одного цього поста відвідали дві тисячі людей, які залишили близько 300 коментарів. Студенти розповідали історії, ділилися досвідом і вільно чи мимоволі переконували новачків у тому, що попереду – найкращий час їхнього життя.

Примусити побігати по корпусах


Як розповісти студентам про кампус? Можна писати довгі історичні довідки або просто створити список місць на Foursquare. Університет Техасу пішов далі і влаштував для першокурсників цілий квест. У додатку SCVNGR студенти вибирали місце, виконували завдання й отримували очки: наприклад, фотографувались біля статуї з конем. Кожне завдання супроводжувалось описом, де пам'ятка знаходиться, коли з'явилась і чим знаменита.

Розповідати про те, як було раніше

Випускник університету Невади Джо Макдоналд міг би багато чого написати про себе в Інтернеті , але не написав, бо помер у 1971 році. Акаунти в Facebook для містера Макдональда і його дружини завела Доннелін Кертіс, директор університетської бібліотеки. Вона розміщувала фотографії пари на тлі кампуса й відновлювала їх переписку, публікуючи діалоги на стінах. В архівы університету знайшлись і документи друзів Макдональдыв: тепер Кертіс планує реконструювати життя цілої студентської компанії.

Брати кількістю

Московський державний університет економіки, статистики та інформатики став єдиним університетом, якому вдалось потрапити у тренд російського Twitter. Хештег університету МЕСІ провисів у топі кілька годин завдяки конференції, яка проходила в той час. Постити статуси не не лінувались тільки студенти, а й відділи університету, гості й навіть ректор. Сам факт потрапляння університету в топ свідчить про те, як вільно його студенти і співробітники почуваються в соціальних мережах.

Ділитись ідеями в дусі DIY

Якщо в Instagram добре вести репортажі та публікувати картинки під настрій, то для креативних ідей годі й шукати кращого місця, ніж Pinterest. В університетському SMM це поки що не найбільш освоєна платформа, тому університет Міссісіпі зі своїми 5,6 тисячою передплатників тут вигідно виділяється.

Довіритися студентам, а не PR-службі

Для університетського Instagram згодиться все: фотографії кампуса, документи з архіву й навіть картинки з особистих блогів студентів, як у стрічці університету Прінстона. (У Стенфорді аматорські фото теж публікують, щоправда, у Facebook). Виходить і зручно, й цікаво: по-перше, усі студенти фотографують по- різному, по-друге, реагують швидше, ніж співробітники PR-відділу. По-третє, кожному приємно побачити свої знімки в загальноуніверситетському потоці, тим більше що там уже більше шести тисяч передплатників. У підсумку хочеться фотографувати більше, краще і скрізь ставити хештеги, щоби помітили адміністратори. Увага! Поправка на вітчизняні умови: якщо захочете повторити практику, переконайтеся спочатку, що туалети відремонтовані, а зі стелі не тече.

Розпалювати корпоративну гордість

Виступ ректора в актовому залі головної будівлі – це дуже важливо. Ще, наприклад, важливе відкриття міжнародної наукової конференції. Шкода тільки, що це нікому не цікаво. Університет Арізони на власному прикладі довів: набагато більше студентів хвилює спорт або, вірніше, здоровий дух змагання. Коли університети повинні змагатись у баскетбольному матчі з давнім конкурентом, у Facebook вивісили не просто анонс, а інфографіку, де популярно пояснювалось, як часто противник програвав і що його чекає на цей раз. У підсумку фотографію «лайкнули» 5000 користувачів, а ще 622 людини поділилися записом.

Провести День відкритих дверей онлайн

На звичайних зустрічах з абітурієнтами можна застрягти на довгі години: питань занадто багато, викладачів занадто мало. Щоб на Дні відкритих дверей зміг побувати кожний, університет Стенфорда проводить його у Facebook. Режим такий: на сторінці університету публікується відеоанонс лекції якогось професора, у коментарях ставлять запитання, а професор протягом кількох тижнів на них відповідає. Відео розміщується як у Facebook, так і на каналі університету в YouTube.

Нора Кіркідж, Edutainme.ru

edutainme.ru
13.03.2014

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!