Osvita.ua Вища освіта Університет у соцмережах: що й навіщо
Університет у соцмережах: що й навіщо

Як використовувати соціальні мережі на благо вищого навчального закладу

Університет у соцмережах: що й навіщо

Більшість університетів уже здогадалися завести акаунти в соціальних мережах, але що з ними робити, поки що знають не всі. Тим часом у Pinterest можна викладати поради про оформлення кімнати в гуртожитку, у Facebook проводити дні відкритих дверей, а Instagram перетворити на дайджест кращих кадрів улюбленого інституту. Ми розглянули найвидатніші кейси університетів.

Зіграти на почуттях

Найкраще студентів об'єднує ностальгія – такого висновку дійшла Тіффані Бродбенд, SMM-координатор коледжу Уільяма й Мері: «Ми просто розмістили фото одного з корпусів кампуса й попросили колишніх мешканців гуртожитку залишити поради для першокурсників». У результаті сторінку одного цього поста відвідали дві тисячі людей, які залишили близько 300 коментарів. Студенти розповідали історії, ділилися досвідом і вільно чи мимоволі переконували новачків у тому, що попереду – найкращий час їхнього життя.

Примусити побігати по корпусах


Як розповісти студентам про кампус? Можна писати довгі історичні довідки або просто створити список місць на Foursquare. Університет Техасу пішов далі і влаштував для першокурсників цілий квест. У додатку SCVNGR студенти вибирали місце, виконували завдання й отримували очки: наприклад, фотографувались біля статуї з конем. Кожне завдання супроводжувалось описом, де пам'ятка знаходиться, коли з'явилась і чим знаменита.

Розповідати про те, як було раніше

Випускник університету Невади Джо Макдоналд міг би багато чого написати про себе в Інтернеті , але не написав, бо помер у 1971 році. Акаунти в Facebook для містера Макдональда і його дружини завела Доннелін Кертіс, директор університетської бібліотеки. Вона розміщувала фотографії пари на тлі кампуса й відновлювала їх переписку, публікуючи діалоги на стінах. В архівы університету знайшлись і документи друзів Макдональдыв: тепер Кертіс планує реконструювати життя цілої студентської компанії.

Брати кількістю

Московський державний університет економіки, статистики та інформатики став єдиним університетом, якому вдалось потрапити у тренд російського Twitter. Хештег університету МЕСІ провисів у топі кілька годин завдяки конференції, яка проходила в той час. Постити статуси не не лінувались тільки студенти, а й відділи університету, гості й навіть ректор. Сам факт потрапляння університету в топ свідчить про те, як вільно його студенти і співробітники почуваються в соціальних мережах.

Ділитись ідеями в дусі DIY

Якщо в Instagram добре вести репортажі та публікувати картинки під настрій, то для креативних ідей годі й шукати кращого місця, ніж Pinterest. В університетському SMM це поки що не найбільш освоєна платформа, тому університет Міссісіпі зі своїми 5,6 тисячою передплатників тут вигідно виділяється.

Довіритися студентам, а не PR-службі

Для університетського Instagram згодиться все: фотографії кампуса, документи з архіву й навіть картинки з особистих блогів студентів, як у стрічці університету Прінстона. (У Стенфорді аматорські фото теж публікують, щоправда, у Facebook). Виходить і зручно, й цікаво: по-перше, усі студенти фотографують по- різному, по-друге, реагують швидше, ніж співробітники PR-відділу. По-третє, кожному приємно побачити свої знімки в загальноуніверситетському потоці, тим більше що там уже більше шести тисяч передплатників. У підсумку хочеться фотографувати більше, краще і скрізь ставити хештеги, щоби помітили адміністратори. Увага! Поправка на вітчизняні умови: якщо захочете повторити практику, переконайтеся спочатку, що туалети відремонтовані, а зі стелі не тече.

Розпалювати корпоративну гордість

Виступ ректора в актовому залі головної будівлі – це дуже важливо. Ще, наприклад, важливе відкриття міжнародної наукової конференції. Шкода тільки, що це нікому не цікаво. Університет Арізони на власному прикладі довів: набагато більше студентів хвилює спорт або, вірніше, здоровий дух змагання. Коли університети повинні змагатись у баскетбольному матчі з давнім конкурентом, у Facebook вивісили не просто анонс, а інфографіку, де популярно пояснювалось, як часто противник програвав і що його чекає на цей раз. У підсумку фотографію «лайкнули» 5000 користувачів, а ще 622 людини поділилися записом.

Провести День відкритих дверей онлайн

На звичайних зустрічах з абітурієнтами можна застрягти на довгі години: питань занадто багато, викладачів занадто мало. Щоб на Дні відкритих дверей зміг побувати кожний, університет Стенфорда проводить його у Facebook. Режим такий: на сторінці університету публікується відеоанонс лекції якогось професора, у коментарях ставлять запитання, а професор протягом кількох тижнів на них відповідає. Відео розміщується як у Facebook, так і на каналі університету в YouTube.

Нора Кіркідж, Edutainme.ru

edutainme.ru
13.03.2014

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!