Виші мають стати науковими бізнес-центрами, - Суліма

За словами чиновника, політика держави спрямована на приведення українських ВНЗ до європейських норм

Виші мають стати науковими бізнес-центрами, - Суліма

За словами першого заступника міністра освіти Євгена Суліми, українським освітянам вдається працювати на конкурентоспроможному рівні в єдиному освітньому просторі світу. Про це він сказав під час відкриття Міжнародної науково-практичної конференції "Освітня політика держави: філософія, методологія, практика".

Під час свого виступу чиновник зосередив увагу на сучасному стані освітньої системи України та її місці в світовій системі.

За його словами, Міністерство освіти і науки виступає за розвиток національних освітніх надбань та разом з тим переймає кращий європейський досвід у цій галузі. Цьому сприяє широке поле міжнародного співробітництва у виконанні спільних міжнародних наукових проектів, міжнародних обмінів студентами та аспірантами вищих навчальних закладів, залучення до викладання вчених зі світовими іменами.

Суліма звернув увагу на питання в освітній політиці України, які потребують детального обговорення. Це питання автономії вищих навчальних закладів та наповнення економічним змістом перспективи автономії; створення широких можливостей для мобільності студентів, які повинні мати змогу отримувати варіативну частину навчального матеріалу, як у ВНЗ, так і за його межами; врахування запиту від роботодавців, як одного з основних камертонів розвитку економіки держави; впровадженню національної рамки кваліфікацій.

"Вищі навчальні заклади сьогодні повинні стати не просто "храмами науки", але перш за все науковими бізнес-центрами, де тісна взаємодія науки і бізнесу дає змогу вченим втілювати власні ініціативи й розробки, необхідні для економіки держави", - наголосив перший заступник міністра.

За словами Суліми, сучасна освітня політика держави спрямована на об’єднання зусиль освітян, концентрації науково-педагогічних шкіл, педагогічних кадрів у вищих навчальних закладах з метою приведення українських ВНЗ до європейських норм.

Освіта.ua
23.10.2013

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
доцент
Планы министерства заманчивы, но где же аванс преподавателям вузов за октябрь, где деньги со спецсчетов?
Катерина
Теперь преподаватели должны вести не только 900 аудиторных часов в год, заниматься профориентацией, наукой, но еще и бизнес поднимать! А за это так и быть, правительство отстегнет денег по минимуму и скажет - вас и так много!
Роман
Для Катерина: Так деньги для премий Сулиме кто-то должен зарабатывать
Коментувати
Василь
Не тільки ВИШІ, а управління освіти, відділи, методкабінети, та і окремі школи давно стали бізнес-центрами. (Паразитарно-науковими)
Vlad
Як вважає міністр освіти Великобританії Девід Уіллеттс, система університетів стала «однобокою», сконцентрованою на розробках і дослідженнях. Це викликано, в першу чергу, престижністю та фінансовою вигодою, яку несуть за собою наукові роботи. Уіллеттс зазначив, що число студентів зростає, і необхідно сконцентруватися на їх навчанні. Збільшення фінансування вищих навчальних закладів допоможе «повернутися до викладання». Реформа освіти, за його словами, «поверне студентів на їх законне місце в університеті».
Полина
Виші вже давно стали "бізнес-центрами" в сенсі хабарництва і корупції, які процвітають. Найкращий приклад, Петро Мельник, якому вдалося уникнути покарання. Хоч їх не люблю, але погоджуююся з комуняками, що покарання за хабарі має бцти жорсткішим, інакше цю систему не зламаєш.
Роман
О какой науке он шепчет? При полном отсутствии финансирования и безумной аудиторной нагрузке среднестатистического преподавателя ему не остается времени даже для подготовки к занятиям
Игорь
Для Роман: полностью с Вами согласен! В последнее время это стало просто каким-то безумием, когда аудиторную нагрузку пытаются увеличить всеми возможными и невозможными способами, сводя группы и потоки до неимоверного количества студентов, которые даже в аудитории все не могу поместиться физически. И это при том, что большая половина из них платит за обучение немаленькие деньги. Вот такой вот "бизнес-инкубатор" и "коммерциализация наунчых исследований". Печально..
Коментувати