Osvita.ua ЗНО Новини ЗНО Табачник з'ясував причину нарікань на складність тестів з англійської мови
Табачник з'ясував причину нарікань на складність тестів з англійської мови

Міністр освіти і науки Дмитро Табачник пов'язує нарікання на складність зовнішнього тестування з англійської мови з тим, що значно збільшилася кількість абітурієнтів, які захотіли пройти це тестування

Табачник з'ясував причину нарікань на складність тестів з англійської мови

Про це він сказав сьогодні, 25 червня, на прес-конференції у Києві.

За словами міністра, у зв'язку з розширенням автономії вищих навчальних закладів вони отримали право встановлювати більшу кількість предметів за результатами тестування, за якими можна вступати у вузи.

Табачник зазначив, що багато вузів дозволили абітурієнтам вступати саме за результатами тестування з іноземних мов.

"Тому дуже різко зросла кількість випускників, які захотіли пройти оцінювання з англійської мови", - сказав він.

За словами міністра, якщо в 2009 році тестування з англійської мови здавали близько 50 тис. абітурієнтів, то в 2010 році - близько 90 тис.

Табачник вважає, що багато абітурієнтів, які вирішили складати тестування з англійської мови, просто не були достатньо до нього підготовленими і в зв'язку з цим визнали його складним.

Водночас, він наголосив, що зміст тестів було затверджено ще колишнім керівництвом Міносвіти, а нинішнє ніяк його не змінювало.

У свою чергу, директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук зауважив, що, за оцінками, які застосовуються при визначенні складності тестів, тести з англійської мови мають середню складність.

Табачник також висловив припущення, що в нагнітанні ситуації навколо уявної складності тестів з англійської присутня політична складова, наголосивши, що нарікань на складність тестів з інших іноземних мов не було.

Як повідомлялося, Міносвіти створило робочу групу з аналізу матеріалів зовнішнього незалежного тестування з іноземних мов для встановлення їх відповідності змісту і вимогам чинних навчальних програм загальноосвітніх навчальних закладів.

Дивіться також: новини ЗНО, пробне ЗНО, програми ЗНО, тести ЗНО онлайн, підготовка до ЗНО, курси підготовки до ЗНО

Освіта.ua
25.06.2010

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Тохе
Берешь совй рейтинговый смотришь ,сколько это тестовых.Потом от этих тестовых отнимаешь ,тестовые за закрытую чать(это ты сам счтаешь по прав-м ответам) Это и будут тестовые за сочинение
Тоха
Народ! а как можно узнать баллы за сочинение отдельно от баллов за закрытые ответты?
Наташа
Що це за освітній портал, що вміщую матеріали проти свого міністра? Є міністр, будь ласка його поважайцте!!!. Дістали нас ваші розборки. Що не можете ніяк поділити владу? Не чекайте поки у освітят урветься терпець!!!
can't keep silent
The English tests are a total wicked shame!On you,Mr.Likarchuk.
Не стикується
24 з 24 за твір .Тому 190 за тест.Скажіть пане Лікарчук і пане Табачник, якщо я так ВІЛЬНО виражаю свої думки ангійською ,що 24 з 24 ,а у закритій частині повно помилок ..то може такі тести були неадекватні і саме головне містили НЕОДНОЗНАЧНІ відповіді Я відповідала у де-яких завданнях НЕПРАВИЛЬНО,БО Я СПАРАВДІ ,ТАК ВВАЖАЮ ,навіть якби мене про те саме запитали українською
can't keep silent
Mr.Likarchuk, Are you now ready to admit that the English tests were neither professionally made up nor efficiently graded and what is going to be done about that in the near future?The situation with the English tests is unbearable and time really flies!
Тот же вопрос!
Среди пишущих есть ли кто,закончивший ту же школу,которую закончила ОЛЬГА КУРИЛЕНКО???
неужели не понятно
Обламывают деток,слишколм много чужих пробует попасть?И что вы все тут паритесь? Либо ДЕЛАЙТЕ что-то,либо не дёргайтесь! Ну пописали,пописали.Дальше-то ЧТО? Плохие тесты,хорошие.В прошлом году тесты по истории подняли такой же ажиотаж.И что?Какие действия предприняты?ВЕСЬ КРИК НАПРАВЛЕН НА ЛИКВИДАЦИЮ ТЕСТИРОВАНИЯ КАК ТАКОВОГО.И вас здесь попросту используют,как в 91 использовали национаольно настроенных людей.Использовали и забыли.ДУМАЙТЕ! И к тому же,дляИЗУЧЕНИЯ английского НА ВЫСОКОМ УРОВНЕдостаточно,действительно,попасть в Могилянку.И язык знать можно, и предмет изучить.Физику,например,или химию-там небольшой конкурс всегда на эти специальности.
To "TO:Tanya:  25.06.2010 17:19      IP: 212.1.66.2--"
Начало-ничего.Ничего...А под конец СРАЗУ ВИДНО НЕ ОЧЕНЬ УМНОГО,но очень высокомерного человека.А жаль.
честность
Обидно что из тех 41 человека которые написали на 200 баллов лишь еденицы кто мог это сделать! остальные знали задания тестов через репетиторов причастных к составлениям тестов или другие каналы! Пусть огласят списов "отличников" и мы все увидим и некоторые и узнают героев!
Світлана
А їхня НЕПРОФЕСІЙНІСТЬ і полягає в тому що тести були складені поза програмою навчання.
Директор
Справа не тому, що тести занадто важкі. Справа в тому, що складени вони НЕПРОФЕСІЙНО...
DGN
"Табачник вважає, що багато абітурієнтів, які вирішили складати тестування з англійської мови, просто не були достатньо до нього підготовленими і в зв'язку з цим визнали його складним."......абітурієнти ще майже з самого початку знали що буде третій тест і напротязі року готувалися до нього,....і крім того тест не здали діти,які брали участь не тільки в олімпіадах різного рівня,але й у конкурсах,а також які проходили співбесіду з англійської мови за кордоном
саша
мы идем в Европу, а часы иностранного уменьшают и в школе( с 8 кл. по 2часа), и в институте-оставили только на 1 курсе. где логика?а при поступлении в магистратуру надо сдавать иностранный. дебильное государство.
людмила
политика здесь ни при чем.тесты трудные и однообразные. можно и другие виды работ дать.Use of English, например. а так напихали безумно сложных текстов и дали мало времени. неужели жалко еще 30 минут добавить?
!!!!
Та то одно ЧУДО москальське
абітурієнт
мне дивує ця ситуація в країні!!!Вони замість того,щоб допомогти якомога більшій кількості людей вступити до вузів,валять на кожному кроці!не розумію,нащо так робити?я впевнена,що і оцінюють вони зовсім не об"єктивно!дуже і дуже прикро,що живу в такій країні з такою невідповідальною владою...
дід Петро
а шо воно за бородатий дядько на світлині?
helen
Тексти були лекично перенасичені. Едине, що вважаю вдалим у тестах - вибір творчого завдання. Ось тут відразу буде видно, хто як володіє мовою, граматичними структурами, лексикою, вміє написати офіційний лист.
Deutsch
А що стосується інших іноземних мов, то їх і справді здавало не так багато випускників, однак завдання з німецької були гірші, ніж на республіканських олімпіадах. Побійтеся Бога, пане Табачнику! І що таке "зміст тестів"? Що, колишнє міністерство ухвалювало рівень лексики, яку навіть викладачу зрозуміти важко. Чи, може, відповіді з подвохом? Чи величезні за обсягом та складністю тексти, майже без абзаців, які одним видом лякають? Зрозуміло, що не так легко вивчити іноземну мову. Але чому ви, пани, хочете, щоб наші діти після закінчення школи володіли нею досконало, як рідною, не доклавши до цього анітрохи. І щиро жаль і дітей, і вчителів, і їх батьків, бо поки нами керуватиме неосвічене і некомпетентне бидло, то результату буде катма.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!