Osvita.ua ЗНО Новини ЗНО Табачник реформує зовнішнє тестування і підвищить роль атестата
Табачник реформує зовнішнє тестування і підвищить роль атестата

Зовнішнє незалежне тестування для випускників шкіл цього року скасовано не буде, але система тестування буде реформована

Табачник реформує зовнішнє тестування і підвищить роль атестата

Про це сьогодні після засідання Кабінету Міністрів заявив міністр освіти і науки Дмитро Табачник.

Дмитро Табачник уточнив, що Міносвіти планує суттєво підвищити роль атестата - він стане одним з джерел одержання балів зовнішнього тестування, за нього будуть нараховувати до 200 балів. Така ж сума балів - до 200 - буде зараховуватися за кожен з трьох тестів. Але, як запевнили у прес-службі уряду, такі зміни не планується вводити цього року.

Крім того, вже цього року учні будуть здавати зовнішнє тестування на тій мові, на якій навчалися.

Нагадаємо, в жовтні 2009 року нинішній Президент України Віктор Янукович пропонував скасувати зовнішнє незалежне тестування.

Дивіться також: Новини ЗНО, пробне ЗНО, програми ЗНО, тести ЗНО онлайн, підготовка до ЗНО, курси підготовки до ЗНО.

Освіта.ua
17.03.2010

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Pagany Zonda
ХА, ну просто в точку!!! Даже дополнить нечего!
Ха
Шикарный у Вас здесь диспут получился:)), а смысл не понятен, идеи у Вас нет. Что такое Могилянка, простите, куда не глян всюду могилянковцы национальную идею толкают. НЕ словами толкать нужно, а работой. Квиты да ему подобные, что за бесплатно нарожон лезут, не верю!!! ЗНО - ну самое "неупереджене" оценивание - не верю!!!. Жизненно важная задача - обеспечить поступление всех лучших в КНУ, КНЕУ, Могилянку и др. расскрученые и модные ВНЗ - не верю!!! а этим то все и заканчивется, все с 190-200 бальными сертификатами будут економистами и юристами - очень конкурентно!
мама выпускницы 2010г
КАТЕРИНЕ М. Моя дочь финалистка программы FLEX ,этой весной возвращается из Америки.Поделитесь опытом поступления в ВУЗ.Были у Вас проблемы со сдачей ЗНО?Какие Вы испытывали трудности?Дочь мечтает поступить на филологию или лингвистику
Татьяна для Харьковчанина
А что, ещё есть где работать инженеру? Поскольку в Германии, например, наш инженер соседям дома убирает, чтобы деньги иметь!
Харьковчанин
Беда нашего государства - перевес гуманитарного образования над техническим. Количество всевозможных филологов мовознавцив, историков, юристов и экономитов давно превысила пределы разумного.Но посмотрите на тесты, они имеют явный приоритет гуманитарной составляющей. Господа, а кто собственно будет работать? Кто будет вас кормить? Кто будет делать самолеты, системы управления и программное обеспечение. Может выпукники могилянки? Сомневаюсь. Нынешние ВУЗы выпукают полуфабрикат, из которого еще необходимо сделать специалиста.
Татьяна для Романа
Ну что Вы так о студентах Могилянки. ТО, что они "найкращіші" не сказала бы, что культивируется преподавателями.То, что для своего сына я хотела бы ТАКОЕ ОКРУЖЕНИЕ,которое СПОСОБНО написать Могилянский тест(не путать с прошлогодним)-это факт. Если Вы там работали(ете), то интересовались ИХ тестами.Да и люди туда приходили "общаться с умными детьми",насколько помниться из интервью с одним из преподавателем (давно уж было). Но если тесты будут такими ,как прошлогодние, то и студенты будут соответственными.(После 5 лет после школы практически без подготовки написать тест по математике на нормальный бал-это не тест.Это таблица умножения).
Татьяна
Лично мне ВСЕГДА была по душе система тестирования НаУКМА и то, что для поступлания в этот УНИВЕРСИТЕТ бал аттестата БАЛ НЕ ВАЖЕН. Просто не вводили они его в обязательность.Медалист настоящий или липовый-дело десятое.Главное-что ты умеешь делать и насколько прочны твои знания.ПЛЮС К ТОМУ ЖЕ К ОБЩЕМУ РАЗВИТИЮ ТРЕБОВАЛОСЬ УМЕНИЕ МЫСЛИТЬ.Если абитуриент медалист(а сейчас каждый руководящий работник требует медаль ребёнку), то на Могилянском тестировании он свою медаль ДОЛЖЕН ПОДТВЕРДИТЬ ЗНАНИЯМИ.Именно поэтому МОИМ детям был дан ЗАПРЕТ НА ПЕРЕСДАЧУ.Именно поэтому при баллах не самых высоких они показали свой высокий уровень знаний в различных ситуациях. А ведь многие станут медалистами из той нашей системы ПЕРЕСДАЧИ ПЛОХИХ ОЦЕНОК!!!
Fedd to Роман
стосовно похвалянь Могилянкою- так, я пишаюся тим, що це моя alma mater. Навіть знаючи, що з 2004 року вона невпинно прямує до занепаду та втрачає свою особливу атмосферу та традиції. Щодо знань вступників, бумажок та пунктуації. Вже давно звучала пропозиція відмовитися від вступних випробувань до вузів, а ЗНО перенести на тестування випускників вузів, такми чином обмеживши можливості для торгівлі дипломами. Закладемося, що ректори та викладачі вузів швидше сказяться, аніж допустять на свої ниви сторонніх контролерів?
Fedd to Роман
Красно дякую за пояснення та пробачення. Повага апріорі? Якби ж то неповага юного та зверхність старшого покоління були проблемою виключно сучасності. Переоцінив? Можливо. Недооцінив важливість особистих домовленостей при вступі. Я ж вже казав - "валили" при вступі не на погано вивченому матеріалі - за неповну відповідь я якраз отримав свій балл. А за простеньке останнє питання - ні. Без пояснення, в чому ж я неправий. От що найгірше в іспитах, особливо усної форми - нічого нікому не доведеш. Але менше з тим, повернемося до ЗНО. Ви, пробачте, пропустили той факт, що мало не третину оцінки з мови та літератури складає твір на задану тему обсягом не менше 200 слів? В історії - три питання з розгорнутою відкритою відповіддю? Завдання на розуміння та аналіз текстів - художніх та історичних?
мама вупускнмка
это каким же надо было быть умником роману чтобы завалить сочинение и нечем хвастаться что поступили со второго раза тогда после армии принимали просто за военный билет а воспитание в студенте чувства собственного достоинсва это очень важно а вас характеризирует как не очень профессионала да и иногда говорят что опыт и маразм братья
Роман
Fedd. Продовження. І не похваляйтесь занадто Могилянкою. Я декілька років мав нагоду читати там курс і знаю студентів. Вони нічим не відрізняються від студентів інших вузів (за виключенням 2-3 осіб з групи, які рік провчились в європ.ун-тах). Зате можу порівняти із іноземними студентами, бо також мав нагоду викладати в кількох європейських ун-тах. Здогадаєтесь чим відрізняються самі, чи пояснити? А щодо Вашого негативного досвіду - то, судячи з Вашого тону, Ви занадто себе переоцінили. Це найбільший недолік Могилянки - культивування у студентів почуття "ми - найкращіші".
Роман
Fedd. Я вибачаю Вам "вік" і "маразм", бо це взагалі характерна ознака нинішнього юного покоління - неповага до старших. Вік дає досвід, а досвід - можливість передбачити наслідки подій. До того ж, Ви ображаєте і своїх вчителів, більшість з яких були випускниками КНУ (значить всі "блатні"), бо тоді Могилянки не існувало. Я вже писав десь на гілці, але змушений повторити. Не всі дисципліни піддаються "клітинковій" перевірці. Історія і література - ні. На початку 90-х твір замінили на диктант. Наслідок - випускники ледве володіють пунктуацією і безсилі грамотно письмово висловити свої думки. Замінили усний вступний іспит з історії на тест - більше половини випускників-істориків не можуть без папірця сказати і двох слів і т.д.
Fedd
Романе, я вже писав про свій досвід вступу, одночасно до Могилянки та КНУ ім.Шевченка. Більшого розчарування у своєму житті не мав, ну окрім Майдану-2004. Не бачу тут нічого такого, що варто було б відстраждати - окрім неспроможності родини конкурувати з багатшими на нас. І не порівнюйте вступ при Союзі зі вступом в Україні. І при Союзі домовлялися, але, так би мовити. у роздріб. А ще кілька років тому, до впровадження обов'язкового ЗНО, справу хабарництва при вступі поставили на потік. Досить сказати, що довіра до прийомних комісій більшості вузів була на рівні довіри до судів та міліції - тобто нульова. P.S. і, на бога, не грайтеся зі словами "юний друже". Вік, на жаль, розуму не додає, лише маразмів зазвичай більшає.
Роман
Fedd. Я закінчив школу у 1977 р. із середнім балом атестату 4,5. Я не знаю чи давали тоді мої батьки комусь хабарі в школі, чи ні (на жаль, нема вже у кого запитати). Думаю, ні. Потреби в цьому не було. Заваливши вступні на 1-й рік (2 на творі, хоча в школі писав на 4-5) загремів на 2 роки в Рад.Армію (ой далеко від Києва). Лише з другої спроби втупив до ун-ту. Може і вчився добре (червоний диплом) бо 3 роки після школи мріяв про свою професію і на все життя. Така ж доля у більшості моїх друзів. Вищу освіту треба вистраждати і заслужити. Ось так то, мій юний друже. До речі, я тут прогулявся на сайті univerlife.com і зрозумів, що більшість викладачів наших вузів зовсім не хабарники, а навпаки - чесні і розумні професіонали.
Fedd
Романе, видно, що ви не вступали на бюджет року так 1999-2000. Тоді б ви напевно не говорили, що проблема корупції при вступі надумана. Те. що в школах. принаймні в 90-х, мало що не торгували оцінками та медалями - теж не секрет для випускників тих років. Якось не хочеться повернення тих старих добрих часів.
Українець
До речі про атестати. Реальний приклад. Моя донька закінчує в цьому році школу. Мала найвищий рейтинг і найвищий середній бал атестата. Але після того як оголосили, що він буде враховуватись при вступі, виявилось, що є більш "розумніші", а саме школярів (діти вчителів школи) з середнього балу 8 - 9 раптом стали круглими відмінниками (10 - 11 балів). І це практично за 2-3 місяці. Це перші ласточки. Другі ласточки - це діти тих бітьків, які вже сьогодні дають хабарі вчителям за підвищення (безпідставне) оцінок для їхніх чад. Говорю про це впевнено, бо серед цих батьків є, на жаль, і мої знайомі. І що робити моїй дитині?, у якої батько принципово не давав, не дає, і не буде давати цих хабарів. А ще введуть вступні іспити при ВУЗах. Це зробить навчання для здібних дітей просто неможливим
Роман
У всій цій істерії навколо Табачника і Семиноженка мене насторожує один факт. Тільки 12.03 пройшла інформація про можливі зміни вступної кампанії, як вже 14.03 Лікарчук ефірі одного із телеканалів заявив, що ніби-то у нього "є інформація, що в школах почали торгувати балами атестатів". Ви розумієте, що в школах про це навіть не обговорювалося, а почалася істерія і звинувачення гуртом всіх вчителів шкіл у хабарництві, як раніше викладачів вишів.
Олена
На бали в атестаті зважати треба. Доходить до абсурду: учні взагалі не хочуть вчити ті предмети, які їм не потрібні при здачі ЗНО. Мотивації ніякої. І не треба говорити, що батьки проплачують гарні оцінки в атестаті. Краще б ці батьки цікавились навчанням своїх дітей, контролювали їх. А про такі поняття -як загальний рівень освіченості, культури, світогляд, ерудиція- взагалі немає чого говорити. Не хочеться узагальнювати, але, на жаль, це вже є нормою для нашої молоді.
Роман
У нас у всіх з"являється перевернута "логіка блондинки" коли це стосується нас особисто. А чому власне атестат не повинен враховуватися при вступі? Я закінчував університет у 1985 р. і у нас у 1980 р. було чотири вступні іспити, включаючи іноземну, твір, мова і література усно і профільний іспит + атестат (незалежно від того де вчився в селі, в місті у 57 елітній школі чи в новобудові у спальному районі). Правила були для всіх однакові!!! І вступали ми по 2-3 рази до обраного нами вузу і тільки туди могли принести документи, а не так як зараз в 10-15 і аби тільки вступити. Нинішня молодь що тупіша за нас? Може праві брати Капранови - жоден із нинішніх випускників вишів не тягне і на третину в знаннях випускника 80-х?
Інна М.
Повністю підтримую заходи нового міністра освіти та віце-прем'єра щодо підвищення значимості шкільного атестату. Бо він відображає рівень реальних знань випускника, та й не з одного предмету. А ЗНО - це знання формальні й результат випадку та натасківання. Крім того, правильне рішення - залишити тести і складати їх рідною мовою. Учитель з 35-річним педстажем, класний керівник 11 класу.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!