Osvita.ua ЗНО Новини ЗНО Центр оцінювання запевняє, що тести ЗНО однакові за складністю
Центр оцінювання запевняє, що тести ЗНО однакові за складністю

Усі заяви щодо різної складності тестів на даний момент є лише суб’єктивною оцінкою, а порівняти складність тестів двох сесій з української мови і літератури виявиться можливим лише за отриманими статистичними даними

Центр оцінювання запевняє, що тести ЗНО однакові за складністю

Про це повідомили УНІАН в Українському центрі оцінювання якості освіти (УЦОЯО) у відповідь на запит з приводу скарг абітурієнтів на різний рівень складності завдань тестів з української мови і літератури 2 і 3 червня.

Зокрема, у відповіді УЦОЯО йдеться про те, що необхідно дочекатися результатів сканування бланків А та перевірених екзаменаторами бланків Б. Після завершення автоматизованої обробки відповідей усіх учасників тестування (на двох бланках), визначиться тестовий бал кожного абітурієнта (арифметична сума балів, отриманих абітурієнтом за виконання кожного тестового завдання).

Потім ці бали конвертують в оцінки за 100-бальною шкалою (числа інтервалу від 100 до 200 балів з кроком 0,5 балів). "Конвертація (шкалювання) здійснюється з метою вирівнювання результатів абітурієнтів, які проходили зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури під час різних сесій. Саме ця процедура забезпечує однакові умови щодо визначення рейтингу учасників тестувань різних сесій, враховуючи складність тестів", – йдеться у відповіді УЦОЯО.

В Українському центрі оцінювання якості освіти також зазначають, що завдання першої та другої сесій тестування з української мови та літератури не були ідентичними і не збігалися.

"Варіанти тесту, використані 2 та 3 червня, складені за однією специфікацією та перевіряють знання, уміння й навички, що стосуються тих самих розділів програми ЗНО. Приміром, обидва варіанти містять завдання на нормативне наголошування слів, уживання правильних форм слова, визначення співвідношення звуків і букв тощо. Але матеріал завдань (слова, словосполучення, речення, мікротексти й тексти) є різними. Отже, обидва варіанти є зіставлюваними, паралельними за форматом і темами, але різними за змістовим наповненням", – повідомляється у листі.

В УЦОЯО радять дітям, їхнім батькам та вчителям "не турбуватися даремно, а дочекатися результатів".

Як повідомлялось раніше, цьогорічні абітурієнти, які складали зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури, вважають ЗНО несправедливим.

Освіта.ua
07.06.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
юрій
для того щоб небуло цих розмов для профільних вузів мову здавати окремо а для всіх інших також окремо і не потрібно 2 3 сесії
Alexandra
О чём вы тут спорите? В каждой сессии были свои сложности! Если в прошлом году можно было к чему-то придраться по поводу содержания,то в этом году уж простите,но надо отдать должное что с тестами они постарались!
Ольга
Для Alexandra: Да уж, постарались! Вы, наверное, участник 2-й сессии, поэтому так и говорите. Поставить детей в такие неравные условия - такого я за 4 года подготовки учеников еще не видела! И не надо говорить о языке, достаточно лишь сравнить литературу: в одной сессии - глубокое знание текста, в другой - названия произведения и автора. Ну и где же старание авторов тестов????????
Коментувати
КИЕВ
Як на мене, краще розмовляти лiтературною мовою: або укр. або рос. мовою ,нiж як ти :)))))
КИЕВ
ДЛЯ Тани: У меня все 45 вопросов имеют правильный ответ, так что "спасать" меня ни чего не будет. ))))) Думаю что балов 20 будет за сочинение.Вот так, Таня :))))
Таня
Для КИЕВ: Твоя думка суб"єктивна, добре ПРИПУСТИМО навить якшо там перша відповідь не відна і в тебе на 1 бал бильше, за школою це + 0,5 десь балів в твій рейтинг! Ти гадаєш тебе це врятує?? Так, з ними ти одразу пройдеш у всі бажані інститути!!
КИЕВ
Для Таня: Лучше бы подумала о своем "спасении" )))))))))) Твой суржик ужасен )))))
Таня
Для КИЕВ: Я взагалі не тобі писала повідомлення, а 111! таке враження, що ти геть не розумієш, що я говорю! Це що ти пропонуєш через 1 питання переписувати весь тест?? І зі своїм суржиком я сама розберусь, як на мене, то це набагато краще, ніж жити в Україні, а розмовляти російською!
Коментувати
Таня
Для Паша: Ахахахахах Паша, пеша фраза просто смішна! Так, ми дібіли, нічого не розуміємо, проте ти класний, розумний і зовсім не тупий)))
111
А справедливо по английскому дебилам добавлять 1 балл за неправильный ответ. Куда справедливей было бы онулировать все результаты тестов и провести для всех дополнительную сессию. Начинайте собирать подписи так как это действительно влияет на конечный результат каждого участника ЗНО
111
Для КИЕВ: Я про то и говорю, что кто не знает английский получает дополнительный балл и выше рейтинг. Это справедливо?
Magg
Для 111: все получают по баллу почитай внимательно
111
Для Magg: В том то и дело, и кто правильно, и неправильно. Это справеливо? А если в этом вопросе правильно, а в другом нет.
Коментувати
Виктория
В первой сессии требовалось больше времени на тестовые ответы, чем во время второй сессии, поэтому времени на сочинение в первой сессии оставалось гораздо меньше, чем во второй сессии. А критерии проверки сочинения одинаковые в двух сессиях. Это справедливо???
kseniya
мене більше цікавить інша річ.Ніхто не побачив, що у відповідях на першу сесію наявна помилка??? Слово неначе є сполучником, але не часткою
Паша
ЧАСТКИ, СПІВЗВУЧНІ З ІНШИМИ ЧАСТИНАМИ МОВИ Чимало часток, які звучанням збігаються з іншими частинами мови: і — зі сполучником сурядності; як, хоч, чи, мов, наче, немов, неначе, мовби — зі сполучниками підрядності; точно, справді, рівно — із прислівниками; саме — із займенником (але з наголосом на другому складі). Тому завжди треба з'ясовувати, яку роль у реченні відіграє слово, застосовувати визначення частин мови. Наприклад у реченні: Тільки і дишемо було, як наїде гостей (Марко Вовчок) і нічого не з'єднує, а лише підсилює наступне слово. Тому це не сполучник, а частка.
Інна
Для kseniya: Як не крути, а НЕНАЧЕ - частка! =)
Коментувати
Інна
А яка була тема твору на 2 сесії? Скажіть, будь-ласка.
Паша
Для Інна: Будь-яка проблема - це можливість стати кращим. А яка тема у 1 сесії?
Інна
Для Паша: Зміни - найцікавіше в житті.
Коментувати
Lilia
Народ, хтось підписував в неті петицію?
111
Для Lilia: Нет. Все пробуют написать сочинение 2 сессии, уж сильно легкая была у 1. Где справедливость?
Юлия
Для 111: а ты хочешь сказать,что у вас была такая тяжелая тема?
111
Для Юлия: Я хочу сказать, что народ со 2 сессии как раз на сочинении влетит хорошо в отличии от 1. Попробуй сама ту тему написать на максимум баллов.
Коментувати
училка
если абитуриент был хорошо готов к тестам, то результаты 1 и 2 сессии будут одинаковые!!! мы дали тесты 3 ученикам: 1-й писал в 1 сессии (Яцик 2-е место область, 4-е место область олимпиада), 2-й писал в 2 сессии ( 5-е место область олимпиада) и 3-й - вообще 10 класс( 3 место ....). Все они сделали обе сессии с 2-3 ошибками))), без проблем.... УЧИТЬ НАДО, а не кулаками после драки махать!
Таня
Для училка: Мадам, ви в своєму розумі? Ви адекватні? У нас окрім української мови ще як мінімум 2 предмети! На них також час потрібен! Дуже гарні ваші дітки, якім ви дали ваші тести і вони зробили лише 2 помилки, але вибачте мене, ми не переможці олімпіад, ми не очікували на такий сюрприз, який нам влаштували! В одному випадку тести вимагають знання простого зв’язку якихось історичних фактів із творчістю того чи іншого письменника, а в іншому – глибокого знання змісту твору. Крім того, що це викликає роздратування, це дійсно ставить учасників ЗНО в нерівні умови!!!
училка
Для Таня: А я и не говорю, что Вы победители олимпиад, но 190-200 балов должны получать те кто учил, а не все кто пришёл на тестирование. Конечно уроков языка и литературы в обычном классе может для этого не хватить(хотя я знаю и таких детей). Конечно, надо знать содержание произведения. Кто работал, тот и должен получить баллы и ,поверьте, они не обсуждают тут какая сессия была легче, а какая труднее и не пишут петиции. Им работать надо)))
111
Для училка: Полностью с вами согласен
Коментувати
Lilia
Яка несправедливість! І як далі можна жити б такій державі? Л-ра першої сесії важча. Готуючись до ЗНО, треба було хіба всі твори зазубрювати. А в другій сесії можна було відповісти не читаючи твору. Уривки з Лісової пісні взяті взагалі не з програмного матеріалу!
111
Давайте перегрызите друг другу глотку - проще будет поступать оставшимся.
Оля
Для 111: вы явно со второй сессии...
111
Для Оля: Я вообще ЗНО не сдаю, а вам советую осилить сочинение 2 сессии на максимально возможные 24 балла, а потом рассуждать. Если вы считаете, что можете сдать украинский лучше бегите за липовой справкой к врачу и вас ждет дополнительная сессия. А вообще ничего личного. Желаю всем получить максимум и поступить куда вы хотите.
Коментувати
Анастасія
Я вчитель української мови та літератури, готувала дітей до ЗНО. І прикро, що учасники ІІ сесії, які набагато слабші (у моєму класі), набрали більше балів, ніж ті, хто не просто знає, а добре знає літературу, але потрапив у 1 сесію. Я обговорювала зміст тестів із колегами, і всі стверджують, що 1 та 2 сесії навіть порівнювати не можна. 2 - елементарні завдання, 1 - складні.
Оля
Для Анастасія: Дякуємо за розуміння!
111
Для Анастасія: Вы еще раскажите, что темы сочинения равнозначные. Пусть ваши сильные ученики попробуют, а потом вы сравните сочинения, написанные в 1 и 2 сессию. А сочинение по баллам самое дорогое.
Андрій
Для Анастасія: Коли Ви готували дітей і брали з них гроші за репетиторство, Ви пояснили їм різницю між тестовими балами і шкальованими? Чи просто відкривали книжку Авраменка й виконували завдання?
Коментувати
Алина
Конечно,я согласна что укр.литература в первую сесию была сложнее чем во вторую, но ведь укр.язык на второй был сложный и литература была достойной.
Анастасія
Для Алина: Достойна література у ІІ сесії - співвіднести автора і твір? Це не "достойна література", а примітивно-елементарна. А ще в І сесії я і в мові не можу згодитися із деякими відповідями, наприклад, про яскраво- ядучий відтінок кольору.
ZNO
Для Анастасія: Яскраво-ядучий? А що тут незрозумілого?
Коментувати
Марина
В 1 сессия,по ходу одни двоечники были)Не в обиду))))
Юлия
Для Марина: все 2000 с хвостом поступающих??я ,например, сдала хорошо,друзья мои тоже,но сложность была разная,намного при чем
Ann
Для Марина: Говори за себя! У меня например отличный атестат, год занималась у репетитора, сама учила и что? Однокласница у которой 2 за год написала на 10 балов ниже, потому что была во 2 сесии! И где справедливость?
мяу
Для Ann: прям таки 2 за год ???? Что-то не вериться )))))
Коментувати
Наталия
1 сессия сложнее намного 2 сессии. Это всем понятно!!! Не юлите, хотябы, в своих официальных ответах. Я писала тест по анлийскому языку в Британском совете. Там отклонение сложности тестов составляет менее 0,1 процента. Проверяют тесты не на учителях, а на большом количестве студентов.Эти результаты и определяют уровень сложности каждого задания.Неужели было мало времени (целый год) подготовыть адексатные задания?
Оля
Для Наталия: +100500
Коментувати
Наталия
Обращаюсь к тем, кто готовил этот ответ относительно сложности заданий первой и второй сессии. Если Вы не можете оценить более высокую сложность первой сессии, возникает вопрос о соответствии занимаемых Вами должностей. Из-за непрофессионализма людей, ответственных за формирование равноценных тестов,не могут страдать полстраны абитуриентов. Мы будем жаловаться во все инстанции!!!!
Марфа УКРАИНКА
Продажное ЗНО под носом у Министра Табачника,его прихвостни,прокручивают коррупционные схемы в Областных и региональных центрах ЗНО ,а он как Министр НИЧЕГО НЕ ПРЕДПРИНИМАЕТ,ЛИШНЕЕ ПОДТВЕРЖДЕНИЕ ТЕСТЫ ПО АНГЛИЙСКОМУ,КОГДА ЗДОРОВЫЕ "ЛОСИ"НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ НАМЕРЕННО НА ТЕСТ, ВОВРЕМЯ,А ЗАТЕМ ПО РЕКОМЕНДАЦИЯМ ПРИНОСЯТ СПРАВКИ ОТ ВРАЧА ДО 5 ВЕЧЕРА ТОГО ЖЕ ДНЯ(6 ИЮНЯ),ЧТО ОНИ БОЛЬНЫ,А 7 ИЮНЯ ПИШУТ ТЕСТЫ ,НА КОТОРЫЕ ОПОЗДАЛИ ,НАМЕРЕННО!ПОЗОР И ГАНЬБА УЧИТЕЛЯМ,Табачнику !!!!!!!!!!
Юлия
Для Марфа УКРАИНКА: конечно,здравомыслящие люди это понимают...они создали эти тесты,что бы бороться с коррупцией,точно оценивать знания абитуриентов,а что мы имеем,коррупция еще больше процветает
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!