Osvita.ua ЗНО Новини ЗНО Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2011 році
Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2011 році

У разі якщо для вступу до обраного вами вищого навчального закладу необхідно складати ЗНО з математики, зверніть увагу на особливості проведення тестування з цього предмета у 2011 році

Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2011 році

Отже, кількість відведеного часу на розв’язання всіх завдань тесту порівняно з 2010 роком збільшилася з 120 до 150 хвилин, а кількість тестових завдань зменшилася з 36 до 35.

У 2011 році тест з математики складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності та завдань відкритої форми з короткою відповіддю (див. приклади завдань тесту з математики та критерії оцінювання).

Максимальна кількість балів за правильне виконання тестового завдання з математики – 51 бал.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді - до кожного завдання пропонуються чотири варіанта відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.

Завдання на встановлення відповідності - до кожного завдання подано інформацію, яку позначено цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконуючи завдання необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари). Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт вибрав та позначив правильну літеру (від А до Д) навпроти цифри (від 1 до 4) у бланку відповідей А.

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю - числову відповідь необхідно вписати до бланку відповідей. Завдання вважається виконаним, якщо у бланку А записана правильна відповідь.

За правильне (частково правильне) виконання завдань можна отримати: за завдання з вибором однієї правильної відповіді: 0 або 1 тестовий бал; за завдання на встановлення відповідності (логічні пари): 0, 1, 2, 3, 4 тестових бали; за завдання з короткою відповіддю: 0 або 2 тестових бали.

Також зверніть увагу на те, що при проведенні ЗНО з математики заборонено використовувати калькулятор для обрахунків.

Учасники ЗНО можуть ознайомитися з тренувальним тестом зовнішнього незалежного оцінювання з математики за специфікацією 2011 р. та відповідями до нього.

Також радимо звернути увагу на методику заповнення Бланку відповідей (за специфікацією 2011 року) та аналіз завдань з математики, які виявилися найскладнішими для учасників зовнішнього незалежного оцінювання у 2010 році.

Нагадаємо, тестування з математики відбудеться 8 червня. Звертаємо увагу абітурієнтів на дотримання правил допуску до пунктів тестування та бажаємо успіхів.

З метою перевірки підготовки абітурієнти також можуть скористатися тренувальними тестами ЗНО онлайн.

Обговорення ВКонтакті http://vkontakte.ru/abitura_vstup

Освіта.ua
06.06.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Татьяна
Где можно пройти тренировочные ВНО?
Віктор
Де знайти тренувальний тест ?
Віктор
Чи будуть оці питання на зно з матиматики ответі пожалоста скоро
Вікторія Сокур
як ви думаєте, чи дадуть подібні тести до тренувальних за специфікацією 2011 року?
Кристиан
Подскажите, как делать 30...спасибо
Школота
Швидкість другого x, першого x + 30. Далі треба знайти час, за який велосипедисти проїжджають всю відстань - перший за t(1)=100/(х+30), другий t(2)=100/х. t(2)-t(1) = 3год, далі шукаєте х і все.
Анет
Для Школота: спасибо!!!!
Анет
Я думаю що быльшысть завдань буде схожою))
Коментувати
Юлія
Підкажіть будь ласка, як зробити 31. можливо я десь помилку допускаю.
Анет
Скажите пожалуйста как решать 31????????????
Надійка
допоможіть, будь ласка з 18 завданням. Ніяк не можу зрозуміти, що робити.
Школота
Для Надійка: Подібність трикутників...
Настя
Для Надійка: по теореме Фалеса: АО1/А1А2=ОВ1/В1В2; А1А2=24-ОА1
Коментувати
Алёна
скажите пожалуйста как решать 33 задание
Настя
Для Алёна:1) Знаходиш похідну. 2) Прирівнюєш похідну до нуля. 3) Знаходиш х. 4) Дивишся, чи входить х в заданий проміжок [1;9]. Якщо входить робиш наступні кроки. 5) Почерзі підставляєш в основну функцію (та, що в умові) значання х, яке знайшла, і крайні значення проміжку - 1 і 9. З отриманих результатів вибираєш найбільше - максимум.
Коментувати
Den
У все ссылка открывается "аналіз завдань з математики")а то не могу открыть)просто чистый екран
ІРИНКА
Допоможіть із завданням 9 !
Школота
Для ІРИНКА: А в чому проблема?
ІРИНКА
Для Школота: з логарифмом
Школота
Для ІРИНКА: -2 можна записати, як log4 з основою 1/2. Основи логарифмів однакові, так що можна прирівняти аргументи функції, тобто 3 - x = 4. x = -1, відповідь Д
Коментувати
Inna
Всім завтра успіхів! Не забувайте про ОДЗ, в котрий раз переконуюсь.
Inna
Чому в 34 завданні правильна відповідь саме 42, а не 24, наприклад? в чому різниця?
Юрій
Для Inna: мій комент, 16.07. різниця суттєва, адже x > 6 не є x < - 7/
Коментувати
Myrosia
підкажіть будь-ласка вирішення 32 задачі.дякую
Юрій
Для Myrosia: якщо проблема у переході до радіуса, то в прямокутному трикутнику h^2=a*b, де висота, проведена до гіпотенузи, a і b - проекції катетів на гіпотенузу.
Сергей
Для Myrosia: Sромба=(6*8)/2 ,.... Rц=r ромба= Hp/2 ..... Sp=Hp*a ...... 24=H*5 ///// H= 4,8; Rц=r=2,4 ..... V= 5,76*5= 28.8
Світлана
Для Юрій: а ще: h = ab/c (чесно, сама вивіла, і, здається формула працює!):)
Коментувати
Настя
Подскажите, пожалуйста, решение задания №35 (с параметром).
Наф
Для Настя: 1/(2x-a)=5/(ax+1) 10x-5a=ax+1 10x-ax=1+5a x=(1+5a)/(10-a) Значит a=9
Настя
Для Наф: спасибо большое!))
Юлія
Для Наф: а как узнать что а=9?
Коментувати
Inna
У 20 правильна відповідь?
Юрій
Для Inna: так.
Юрій
25. так, відємний коефіцієнт перед змінною - симетрія відносно OY, але одз підкореневого виразу [ 0 ; + ∞ )
Victor
Для Inna: І мені цікаво, в мене "А" вишло... в кого як в 20?
Коментувати
Наталя
у 30 там має вийти 0,25, а у відповідях 0,2... поясніть будь ласка, може це я щось неправильно роблю... x/4x=0,25 де х-кількість цитрусових, а 4х - кількість яблук
Роман
Для Наталя: все правильно виходить, там просто соті не беруться до уваги, а тільки десяті, тобто 0.2 а не 0.25
Юрій
Для Наталя: а всього фруктів x+4x.
Роман
Для Наталя: все правильно, просто там соті до уваги не беруться, а просто десяті ))
Коментувати
Леська
А как в 17 получился ответ Б?
Роман
Для Леська: мені також цікаво застряг на цьому (
Юлія
Для Леська: Підставляєш по черзі значення х у формули: х1:-0,5; х2:0. Отже, відповідь Б
Юрій
Для Леська: Для Роман: найефективніше - тупо підставити в кожну функцію значення.
Коментувати
Виталик
Люди підскажіть будь-ласка як найти кількість ребер семикутної піраміди, прошу просто відповідь не писать а розказати в 2 словах як шукати
Юрій
Для Виталик: основа - семикутник, з вершини до кожного кута проведено ребро. отже кількість 7*2=14.
Паша
Для Виталик: тут все дуже просто... при основі 7 ребер і 7 бічних ребер. І в сумі буде 14, от і вся математика))
Виталик
Для Юрій: ну так якщо до кожного кута провести ребро то буде 7 =))) трошки я не доганяю)
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!