Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2011 році

У разі якщо для вступу до обраного вами вищого навчального закладу необхідно складати ЗНО з математики, зверніть увагу на особливості проведення тестування з цього предмета у 2011 році

Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2011 році

Отже, кількість відведеного часу на розв’язання всіх завдань тесту порівняно з 2010 роком збільшилася з 120 до 150 хвилин, а кількість тестових завдань зменшилася з 36 до 35.

У 2011 році тест з математики складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності та завдань відкритої форми з короткою відповіддю (див. приклади завдань тесту з математики та критерії оцінювання).

Максимальна кількість балів за правильне виконання тестового завдання з математики – 51 бал.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді - до кожного завдання пропонуються чотири варіанта відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.

Завдання на встановлення відповідності - до кожного завдання подано інформацію, яку позначено цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконуючи завдання необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари). Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт вибрав та позначив правильну літеру (від А до Д) навпроти цифри (від 1 до 4) у бланку відповідей А.

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю - числову відповідь необхідно вписати до бланку відповідей. Завдання вважається виконаним, якщо у бланку А записана правильна відповідь.

За правильне (частково правильне) виконання завдань можна отримати: за завдання з вибором однієї правильної відповіді: 0 або 1 тестовий бал; за завдання на встановлення відповідності (логічні пари): 0, 1, 2, 3, 4 тестових бали; за завдання з короткою відповіддю: 0 або 2 тестових бали.

Також зверніть увагу на те, що при проведенні ЗНО з математики заборонено використовувати калькулятор для обрахунків.

Учасники ЗНО можуть ознайомитися з тренувальним тестом зовнішнього незалежного оцінювання з математики за специфікацією 2011 р. та відповідями до нього.

Також радимо звернути увагу на методику заповнення Бланку відповідей (за специфікацією 2011 року) та аналіз завдань з математики, які виявилися найскладнішими для учасників зовнішнього незалежного оцінювання у 2010 році.

Нагадаємо, тестування з математики відбудеться 8 червня. Звертаємо увагу абітурієнтів на дотримання правил допуску до пунктів тестування та бажаємо успіхів.

З метою перевірки підготовки абітурієнти також можуть скористатися тренувальними тестами ЗНО онлайн.

Обговорення ВКонтакті http://vkontakte.ru/abitura_vstup

Освіта.ua
06.06.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Татьяна
Где можно пройти тренировочные ВНО?
Віктор
Де знайти тренувальний тест ?
Віктор
Чи будуть оці питання на зно з матиматики ответі пожалоста скоро
Вікторія Сокур
як ви думаєте, чи дадуть подібні тести до тренувальних за специфікацією 2011 року?
Кристиан
Подскажите, как делать 30...спасибо
Школота
Швидкість другого x, першого x + 30. Далі треба знайти час, за який велосипедисти проїжджають всю відстань - перший за t(1)=100/(х+30), другий t(2)=100/х. t(2)-t(1) = 3год, далі шукаєте х і все.
Анет
Для Школота: спасибо!!!!
Анет
Я думаю що быльшысть завдань буде схожою))
Коментувати
Юлія
Підкажіть будь ласка, як зробити 31. можливо я десь помилку допускаю.
Анет
Скажите пожалуйста как решать 31????????????
Надійка
допоможіть, будь ласка з 18 завданням. Ніяк не можу зрозуміти, що робити.
Школота
Для Надійка: Подібність трикутників...
Настя
Для Надійка: по теореме Фалеса: АО1/А1А2=ОВ1/В1В2; А1А2=24-ОА1
Коментувати
Алёна
скажите пожалуйста как решать 33 задание
Настя
Для Алёна:1) Знаходиш похідну. 2) Прирівнюєш похідну до нуля. 3) Знаходиш х. 4) Дивишся, чи входить х в заданий проміжок [1;9]. Якщо входить робиш наступні кроки. 5) Почерзі підставляєш в основну функцію (та, що в умові) значання х, яке знайшла, і крайні значення проміжку - 1 і 9. З отриманих результатів вибираєш найбільше - максимум.
Коментувати
Den
У все ссылка открывается "аналіз завдань з математики")а то не могу открыть)просто чистый екран
ІРИНКА
Допоможіть із завданням 9 !
Школота
Для ІРИНКА: А в чому проблема?
ІРИНКА
Для Школота: з логарифмом
Школота
Для ІРИНКА: -2 можна записати, як log4 з основою 1/2. Основи логарифмів однакові, так що можна прирівняти аргументи функції, тобто 3 - x = 4. x = -1, відповідь Д
Коментувати
Inna
Всім завтра успіхів! Не забувайте про ОДЗ, в котрий раз переконуюсь.
Inna
Чому в 34 завданні правильна відповідь саме 42, а не 24, наприклад? в чому різниця?
Юрій
Для Inna: мій комент, 16.07. різниця суттєва, адже x > 6 не є x < - 7/
Коментувати
Myrosia
підкажіть будь-ласка вирішення 32 задачі.дякую
Юрій
Для Myrosia: якщо проблема у переході до радіуса, то в прямокутному трикутнику h^2=a*b, де висота, проведена до гіпотенузи, a і b - проекції катетів на гіпотенузу.
Сергей
Для Myrosia: Sромба=(6*8)/2 ,.... Rц=r ромба= Hp/2 ..... Sp=Hp*a ...... 24=H*5 ///// H= 4,8; Rц=r=2,4 ..... V= 5,76*5= 28.8
Світлана
Для Юрій: а ще: h = ab/c (чесно, сама вивіла, і, здається формула працює!):)
Коментувати
Настя
Подскажите, пожалуйста, решение задания №35 (с параметром).
Наф
Для Настя: 1/(2x-a)=5/(ax+1) 10x-5a=ax+1 10x-ax=1+5a x=(1+5a)/(10-a) Значит a=9
Настя
Для Наф: спасибо большое!))
Юлія
Для Наф: а как узнать что а=9?
Коментувати
Inna
У 20 правильна відповідь?
Юрій
Для Inna: так.
Юрій
25. так, відємний коефіцієнт перед змінною - симетрія відносно OY, але одз підкореневого виразу [ 0 ; + ∞ )
Victor
Для Inna: І мені цікаво, в мене "А" вишло... в кого як в 20?
Коментувати
Наталя
у 30 там має вийти 0,25, а у відповідях 0,2... поясніть будь ласка, може це я щось неправильно роблю... x/4x=0,25 де х-кількість цитрусових, а 4х - кількість яблук
Роман
Для Наталя: все правильно виходить, там просто соті не беруться до уваги, а тільки десяті, тобто 0.2 а не 0.25
Юрій
Для Наталя: а всього фруктів x+4x.
Роман
Для Наталя: все правильно, просто там соті до уваги не беруться, а просто десяті ))
Коментувати
Леська
А как в 17 получился ответ Б?
Роман
Для Леська: мені також цікаво застряг на цьому (
Юлія
Для Леська: Підставляєш по черзі значення х у формули: х1:-0,5; х2:0. Отже, відповідь Б
Юрій
Для Леська: Для Роман: найефективніше - тупо підставити в кожну функцію значення.
Коментувати
Виталик
Люди підскажіть будь-ласка як найти кількість ребер семикутної піраміди, прошу просто відповідь не писать а розказати в 2 словах як шукати
Юрій
Для Виталик: основа - семикутник, з вершини до кожного кута проведено ребро. отже кількість 7*2=14.
Паша
Для Виталик: тут все дуже просто... при основі 7 ребер і 7 бічних ребер. І в сумі буде 14, от і вся математика))
Виталик
Для Юрій: ну так якщо до кожного кута провести ребро то буде 7 =))) трошки я не доганяю)
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!