Osvita.ua ЗНО Новини ЗНО Абітурієнти скаржаться на різну складність тестів з української мови
Абітурієнти скаржаться на різну складність тестів з української мови

Цьогорічні абітурієнти, які складали зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури, вважають ЗНО несправедливим

Абітурієнти скаржаться на різну складність тестів з української мови

Про це йдеться у відкритому листі цьогорічних випускників шкіл до міністра освіти і науки, молоді та спорту Дмитра Табачника, в якому, зокрема, зазначається, що абітурієнти, які складали ЗНО з української мови і літератури 2 червня, дуже незадоволені тим, що абітурієнти ІІ сесії (3 червня 2011 р.) отримали, по-перше, легші завдання, а, по-друге, деякі з них збігалися з завданнями тестів 2 червня, повідомляє УНІАН.

“Ми вимагаємо хоча б адекватної шкали переведення тестових балів, адже для нашої - першої сесії, вона повинна бути вища, аніж для другої”, – йдеться у листі.

Якщо у міністерстві не дослухаються до скарг абітурієнтів, молодь обіцяє вдатися до мітингів і страйків. Наразі під петицією, що розміщено на безкоштовному Інтернет-ресурсі, зібрано близько 1300 он-лайн підписів.

Директор Центру тестових технологій і моніторингу якості освіти, екс-директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук теж вважає, що завдання з української літератури 2 та 3 червня були різного рівня складності.

“Якщо учням так здалося – це вже дуже тривожний сигнал, – зазначає І. Лікарчук. – На перший погляд, завдання з української мови не викликають особливих проблем. Найбільш проблемними виявилися завдання з української літератури. На мою думку, завдання в тесті, які були 2 червня і завдання, які були 3 червня, різного рівня складності. Саме з української літератури. В одному випадку вони вимагають просто зв’язку якихось історичних фактів із творчістю того чи іншого письменника, а в іншому – глибокого знання змісту твору. Звичайно, таких речей треба було б уникнути. Крім того, що це викликає роздратування, це дійсно ставить учасників ЗНО в нерівні умови”.

За словами Лікарчука, це провина укладачів тесту і тих, хто відбирав цей тест із кількох варіантів для друку.

“Ми завжди були абсолютно відкриті. І якщо ми отримували інформацію про якісь проблеми, ми негайно давали на нашому сайті ґрунтовне компетентне роз’яснення. І шукали варіанти, як з цієї ситуації вийти, – зазначає екс-директор УЦОЯО. – Є механізм, як зробити так, щоб ці результати не викликали нарікань – просто потрібно провести оцінювання по першому варіанту і по другому, і ні в якому випадку їх не порівнювати”.

Ігор Лікарчук також повідомив, що фахівці Центру тестових технологій і моніторингу якості освіти зроблять ґрунтовний аналіз тестів і з української мови, і з літератури, і з інших предметів.

УНІАН також звернувся за коментарем з приводу нарікання абітурієнтів на різний рівень складності тестів до директора УЦОЯО Ірини Зайцевої. Але у прес-службі повідомили, що відповідатимуть на офіційний запит не раніше завтрашнього дня.

Обговорення в Вконтакті: http://vkontakte.ru/abitura_vstup

Освіта.ua
06.06.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!