Osvita.ua ЗНО Опубліковані відповіді на тест ЗНО з англійської мови
Опубліковані відповіді на тест ЗНО з англійської мови

Опубліковані правильні відповіді на завдання тесту ЗНО з англійської мови

Опубліковані відповіді на тест ЗНО з англійської мови

Опубліковані правильні відповіді на завдання тесту ЗНО з англійської мови, що був проведений у п’ятницю.

Правильні відповіді на ЗНО з англійської мови

Використовуючи правильні відповіді на завдання тесту з англійської мови, учасники тестування мають можливість визначити власний тестовий бал за всіма завданнями тесту, окрім завдання відкритої форми.

Результат виконання завдань № 1-16 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», №17-32 частини «Читання», № 49-58 частини «Використання мови» та № 59 частини «Письмо» буде зараховуватися як державна підсумкова атестація з англійської мови (за вибором випускника) для учнів, які вивчали предмет на рівні стандарту або академічному рівні.

Результат виконання завдань всього тесту буде зараховуватися як державна підсумкова атестація з англійської мови (за вибором випускника) для учнів, які вивчали предмет на профільному рівні, а також буде використовуватися під час прийому до вишів України.

Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник ЗНО з англійської мови, правильно виконавши всі завдання, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація для учнів, які вивчали англійську мову на рівні стандарту або академічному рівні, дорівнює 56 тестовим балам.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту - 72 тестові бали.

Офіційне оголошення результатів тестування відбудеться не пізніше 15 червня.

При оголошенні офіційних результатів ЗНО з англійської мови будуть оприлюднені таблиці за шкалою від 100 до 200 балів і таблиці за шкалою від 1 до 12 балів.

Результати за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів використовуватимуться абітурієнтами під час вступу до вишів.

Результати за шкалою від 1 до 12 балів будуть надіслані навчальним закладам для визначення оцінки випускників за державну підсумкову атестацію.

ЯК РОЗРАХУВАТИ БАЛ ЗНО З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Для отримання оперативної інформації про перебіг ЗНО приєднуйтесь до сторінок Абітурієнт або Освіта.ua у Facebook.

Освіта.ua
01.06.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Оля
Дочка готувалася більше 1- го року аудіювання було жахливим результат не склала . Що робити Будь ласка знизьт бали щоб дитина навчалася вУкраїні а не закордоном ми змушені будемо виїхати. Навчальні заклади та ЗНО почуйте нас дякую
Іван
Для Оля: На якій підставі знизити? Щоб ті діти, які вчилися аудіюванню 5 років не змогли вступити на омріяні спеціальності і віддали свої місця тим, хто згадав в 11 класі, що треба складати ЗНО? Що робити - все просто, готуватися до ЗНО 2019. Тільки сумлінно готуватися!
Коментувати
Ання
Якого вибачте пробачте бена видаляти коментарі!!!???? Вам шо нєфіг робити?!як так просто можна ігнорувати а потім казати що все добре??П*зд*ц
Марія
Мама випускниці. Готувалися довго, з аудіюванням проблем не було, на пробному жодної помилки. В Тернополі якість звуку та дикція читця була жахливою. В результаті розчарування та бал, який знизить ДПА (дочка відмінниця) та можливість вступу у вуз. Подивимося, чи наші думки будуть почуті. Сумніваюся...
Maria Malska
Звук на аудіюванні був просто жахвим!! Слова не були чіткими!! Сиділа на 1 парті , але половини зрозуміти мені так і не вдалось. Також маю зауваження на рахунок завдння номер 24 з Task 5. Слово "stack" відноситься до рівня С1-С2 і давно не вживається в активній лексиці . Було неправильним з вашого боку давати його в тексті.
Natalia Petrovych
Коли нам ввімкнули пробний диск, щоб перевірити якість звуку - все було чудово (запис на українській мові звучав майже ідеально). Коли почалося саме аудіювання, то перші три завдання (з картинками) були ще більш менш, можна було розібрати, тому ніхто не скаржився, а вже, починаючи з 4, колонки почали рипіти при підвищенні голосу читця і звук був, ніби говорять в трубу. Далі було гірше : взагалі не можливо було навіть почути, що говорить диктор. До того ж відчинені вікна і шум надворі взагалі унеможливлював роботу над аудіюванням.
батьківський комітет
Подивіться що це роблять з нашими дітьми,уявляю що буде після НУШ! Все для дитини ж у нас тепер буде! Я за признання відповідей на питання 57,21 та 51 всіх правильними. ГА молодець я теж заходила за її посиланням про кажанів 51 знайшла таке речення. 57 Another однозначно вживдається з іменником у однині ніяких але тут немає. А що до 21 нащо було дітей збивати з цим spin the whill. Моя дитина гадала що можна виграти різне авто звичайно і про інший варіант теж подумала але збило оте колесо фортуни. Завдання рівня B2 виконала чудово а на цих питаннях зрізалась. ЗНУЩАННЯ НАД НАШИМИ ДІТЬМИ
Оксана
Винакають ще запитання. Чому не було металошукачів на тестуванні? Чому неофіційні правильні відповіді на тест з англійської мови діти знайшли в інтернеті відразу ж по приходу додому? Звідки? Київ.
Solomiya
Як на мене, аудіювання було абсолютно НЕСКЛАДНИМ, з ним я справилася на відмінно, і я категорично проти, щоб завдання анулювали. Вимова могла би бути кращою, проте я зрозуміла усе. Можливо, комусь завадило хвилювання чи відсутність підготовки. Зрозуміло, що пробне за вимовою було легшим, там спікери з українським акцентом говорили, тому і не «зжовували» кінцівок слів. Якщо зосередитись- можна все почути.А самі завдання, особисто для мене, набагато легші в основній сесії. З ними можна було справитись.
Вова
Для Solomiya: Повністю підтримую!!
Елена
Вы же не находились во всех аудиториях страны Или по вашему выпускники и их родители сговорились? У моего сына плохо было слышно Кто сидел дальше просто догадывались Вам значит больше повезло. И за вас рады
Solomiya
Елена, я також сиділа на останній парті, 15 місце. Запис однаковий у всіх +інструктори запитували, чи всім добре чути. Зрозуміло, що учні, які не дуже добре написали аудіювання(а таких дуже багато, оскільки мало хто сприймає на слух), будуть говорити, що у всьому винні записи. Тому і складається враження, що аудіювання було жахливим і що mission impossible xD
Коментувати
ra
Доброго дня. Я буду подавати апеляцію з приводу завдання 51 в Task 9. Сьогодні знайшла автентичний текст цього завдання, нижче додаю посилання на джерело. Ось речення, з якого було зроблено це завдання: "In laboratory tests, bats have been shown to be able to distinguish shapes and colors." У реченні стоїть словосполучення "to be able", яка вимагає після себе частку "to" з інфінітивом дієслова. У завданні 51 ЗНО цього словосполучення немає, що робить неможливим визначення правильного варіанта відповіді. Завдання складено некоректно. Прошу зарахувати будь-який варіант відповіді в завданні 51 правильним. http://susano.tripod.com/myths.html
Оксана
Для ra: Така сама думка https://www.facebook.com/english.zno.39
Lyudmila Myronchuk
Для ra: Молодчинка. Із цим завданням зверталася до знайомих носіїв мови з Англії, Австралії, США та Ірландії. Речення спантеличило навіть їх, тож вони просто намагались його якось переробити. Пояснила суть завдання і надіслала текст. Тоді 3 з 4 таки вибрали to distinguish. а один зупинив свій остаточний вибір на distinguishing. Американець, який спочатку вибрав із 2 надісланих варіантів той, що містив distinguishing, змінив думку, лише побачивши контекст. Як подати на апеляцію?
Коментувати
Віталіна
Зно місто Ніжин.Жах,шок,сльози.АууМіністерства ви яку поставили перед собою задачу?Знищити абітурієнтів,а потім розповідати ,що то навмисне різні акценти звучали для перевірки знань.А ви в програму вивчення англ. мови включили вивчення акцентів і діалектів ? Ми говоримо про звичайні школи ,не про спеціалізовані англомовні.Да половина дітей України не знають ,що таке лінгафонний клас.Діти не відмовляються від аудіювання ,як етапу перевірки знань мови,так проводьте ж його по-людськи ,щоб потім і самим не пришлося виправдовуватися .А чому не беруться пояснення з спостерігачів дорослих і "тіпа"компетентних?Тепер багато дітей в наступному році замислять про зно з англ.мови ,а чи варто ????
мама
Добрый вечер.Я мама девочки,которая вчера сдавала ЗНО по английскому языку.Она ОТЛИЧНО справилась с частью "Аудирование" и мы крайне будем недовольны,если её результат аннулирует комиссия из-за массовых жалоб других участников ЗНО.Поэтому,при решении данного вопроса,прошу учесть,что участников,которые написали на "отлично" "Аудирование"тоже много.Моя дочь 12 лет занималась углубленно английским языком и 1 год провела по программе "Флекс" в Америке.И, удалив 16 баллов,Вы закроете ей "дверь" на специальность "Филология".Нам кажется,этот вопрос должен рассматриваться только индивидуально.Спасибо за понимание.
Iryna
Для мама: Хотя моя дочь училась не в специализированной школе, не была в Америке, но годами занималась английским очень углубленно, самостоятельно и с репетиторами, тоже на ОТЛИЧНО сдала аудирование. По-этому с вами полностью согласна. НИ О КАКОЙ ОТМЕНЕ РЕЗУЛЬТАТОВ ЗА АУДИРОВАНИЕ РЕЧИ БЫТЬ НЕ МОЖЕТ. Я думаю, что единственно правильным со стороны УЦОЯО будет снижение порога.
Віталіна
Це звичайно дуже круто, що вашій дитині випала можливість побувати в Америці, але врахуйте те, що діти з сіл, смт, да навіть звичайних непрофільних шкіл НЕ МОЖУТЬ НОРМАЛЬНО СПРИЙМАТИ НОСІЯ МОВИ, КОЛИ ЖОДНОГО РАЗУ ЙОГО НЕ ЧУЛИ
Марія
Чомусь Ви (як і деякі інші) не розумієте, в чому тут проблема. Майже ніхто не жаліється на складність аудіювання. Воно не було складним. Проблема була в тому, що повальна більшість абітурієнтів мали аудіо в жахливій якості. У мене аудіювання без помилок, але не тому, що в мене рівень C2 (там В1 би вистачило), а тому, що мені ПОЩАСТИЛО розібрати з тексту, який ніби був записаний у метро на старий телефон, ті 25%, яких вистачило для відповіді. Ваша дитина — молодець, але для того, щоб не зробити помилок в такому аудіюванні, не треба навчатися в спеціалізованій школі. Треба, щоб воно прозвучало в адекватній якості. Те, що чула більшість, було неадекватно.
Коментувати
Абитура
51 вопрос! С оригинального текста выпущено be able to! Как дети должны угадать недостающий компонент?
мунира
Для Абитура: пожалуйста дайте ссылку на источник для апеляційного.
Абитура
http://susano.tripod.com/myths.html
Руслана Московченко
Для мунира: https://www.facebook.com/groups/171817360173238/
Коментувати
наташа
Я не знаю що робити ? Мені здається , що це проблема тільки тих батьків , діти яких здавали ЗНО з англійської мови. Чому проблема низької якості аудіювання турбує тільки нас? Для чого шкільні навчальні прогграми? Збираємося у понеділок біля РЦОЯО.
Александр
http://vnz.org.ua/novyny/vstup/10604-igor-likarchuk-ne-mozhna-provodyty-audijuvannja-u-riznyh-tehnichnyh-umovah
Тетяна
Доброго вечора, введення аудіювання було лишнім. По-перше, діти були не готові сприймати на слух оскільки не мали протягом 11 років досвіду роботи з аудіюванням. Перш ніж вводити щось нове, потрібно аби це вивчали в школах досить довго. По-друге, раз таке ввели то особисто прослуховуйте записи, бо те що було на ЗНО з англійської мови було важко зрозуміти вимову (обладнання було справним) і це ще не рахуючи, що було проблему ЗНО з англійської мови коли диск під час тесту перестав читатись. Крім того забезпечте якісне обладнання типу особистих навушників, бо галас з вулиць був чутний і це заважало написання тесту. По-третє, самі завдання не відповідали рівню, що вивчали діти в школі. Для проведення ЗНО потрібно видати книжки , по яким діти будуть готуватись до цього тесту.
martilialalala
Я гадаю, що аудіювання зайвим не було, оскільки навіть у стандартному підручнику для непрофільного рівня вивчення англійської є аудіювання. А те, що деякі вчителі просто лінуються його вмикати учням - то вже є проблемою точно не Міністерства. І повірте, за 11 років вивчення англійської, навчитись сприймати її на слух цілком реально.
Коментувати
Влада
Писала ЗНО англмйский язык в городе Павлоград школа номер 5 на аудировании звук ужасный уже и окна закрыли, сидели жарились всеравно плохо слышно очень рипело, слишком быстро говорил,... Сначала нужно создать условия для аудирования, а потом дават детям такие испытания.
Denis Qin
Вступайте в сообщество несогласных: https://www.facebook.com/groups/171817360173238/
Вова
Для Denis Qin: Общество анонимных лузеров))
Коментувати
Катерина
Моя донька в грудні здала кембриджський іспит з англ мови В2 з відзнакою. Декілька останніх років вона постійно дивиться телебачення англійською мовою, багато подорожує і спілкується англійською мовою, пробне зно написала відмінно і просто завалила частину аудіювання на справжньому зно, при тому без помилок зробивши всі решта частини завдання. Це вам ні про що не говорить? Каже, що декілька перших секунд взагалі не змогла зрозуміти, на якій мові говорять. Слова ковтались, дуже фонило і вона на задній парті просто вгадувала відповіді. Донька щороку здає міжнародні іспити в англ. І Нім.мови, кембріджські іспити проходять з навушниками, іспити з німецької проходять у звичному режимі з колонами, але з чистим прекрасним звуком.
Карина
Звук дійсно жах, мало того, що заїдало то ще й погано чути. Жаль втрачених років, які були проведені у репетитора.
Ника
Помилка в пунктах твору!!!! ЖАХ.ПОДУМАЛА, ЩО Я ПОМИЛЯЮСЯ.ПЕРЕВІРЯЙТЕ !!!ПЕРЕВІРЯЙТЕ БУДЬ ЛАСКА, ДІТИ ВТРАЧАЮТЬ БАЛИ ЧЕРЕЗ ЦЕ

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!