Абітурієнти склали тест зовнішнього оцінювання з хімії

Правильні відповіді на завдання тесту зовнішнього оцінювання будуть опубліковані у вівторок, 21 червня

Абітурієнти склали тест зовнішнього оцінювання з хімії

У п'ятницю відбулось зовнішнє незалежне оцінювання з хімії, яке завершило програму основної сесії ЗНО в 2016 році. Результати тестування зараховуватимуться як вступний іспит для бажаючих вступати до вищих навчальних закладів у цьому році.

Максимальна кількість балів, яку може набрати учасник тестування правильно виконавши всі завдання тесту, дорівнює 80 балам.

З метою інформування учасників зовнішнього незалежного оцінювання 21 червня будуть опубліковані правильні відповіді на завдання тесту. Див. розділ Відповіді на тести ЗНО.

Обробка сертифікаційних робіт учасників зовнішнього незалежного оцінювання, встановлення порогу «склав/не склав» та визначення результатів ЗНО з хімії відбудеться не пізніше 25 червня 2016 року.

Результати тих учасників, хто подолає пороговий бал, будуть визначені за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів. Відповідно, рейтингова оцінка за шкалою 100–200 балів буде відображати місце результату учасника серед результатів інших учасників тестування.

При оголошенні результатів ЗНО з хімії буде оприлюднена таблиця за шкалою 100-200 балів.

Про точну дату оголошення результатів зовнішнього оцінювання буде повідомлено додатково.

Учасники тестування, які не змогли взяти участь в зовнішньому оцінюванні через об'єктивні причини, можуть до 23 червня подати до регіонального центру оцінювання якості освіти заяву про участь у додатковій сесії. Додаткова сесія ЗНО з хімії відбудеться 4 липня.

ЯК РОЗРАХУВАТИ БАЛ З ХІМІЇ

Освіта.ua
17.06.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ляшко
Репетитори,стройся,ви чому не узгодили свої заробітки з клімаксом з Центру Землетрусу(центр оцінювання),буде шторм,прийдуть і спитають,в чому СПРАВА!!!!!!Результати уже не за горами!!!!!!!!
мнє
Якщо для Вас задача, де треба було виражати одне невідоме через інше,неолімпіадна,і також завдання з цинковою пластинкою неолімпіадне,і утворення ацетиленідів-це дуже просто для учнів школи,то ви-наглий репетитор,якому вигідні такі завдання,треба ж собі ціну набивати,щоб обдирати батьків,або ви-абсолютно некомпетентний працівник центру оцінювання,якому також вигідно навколо себе творити ажіотаж(гроші з бюджету ж треба викачувати),
задача, где
Для мнє: одно неизвестное выражается через другое - ЗАДАЧА ОБЫЧНОГО ВЫСОКОГО УРОВНЯ. А если Вы считаете ЭТО олимпиадной задачей, то уровень мышления Ваших учеников оставляет желать лучшего, равно. . .
мнє
Коли ви ,послідовники Ломоносова-Менделєєва,навчитеся нам поради давати на державній мові?
кто надо
Для мнє: послідовники будут давать советы на языке Ломоносова-Менделеева!
Коментувати
Елена Кулешова
Мої діти складали хімію російською мовою. Завдання російською мають інший рівень складності. Під час перекладу (свідомо оба ні) була замінена сучасна номенклатура, яку вивчають в школі і подано у російськомовних підручниках, на застарілу. Так у зошиті 8, завдання 12 назви всих кислот росіською мовою перкладені як "сероводородная, серная, угольная" і т.д. Мовою орігіналу вони в такому разі повинні були називатись "сірководнева, сірчана, вугільна". Але ж ні. Українською вони подані сучасними назвами. Більше того, в програмі ЗНО (в таблиці назв речовин позаду) старих назв трьох з цих кислот не подано зовсім. В той же час у завданні 39, наприклад, назва хлорбензена подана сучасна (а не хлорбензол). Завдання 44 знову містить назву "серная". Всі назви оксидів подано у застарілому варіанті. Завдання 9 містить калій сілікат, а в поданій таблиці розчинності цього іону немає. Якщо додати до цьго, що рішенням МОНУ діти з мовою навчання меншин вивчають хімію на рівні стандарту...
хімік
Для Елена Кулешова: Кулешова Елена Александровна Статус: Студент Образование: КНУ им. Т.Г. Шевченка 4 курс Химический факультет, специальность органическая химия Опыт работы репетитором: 4 года Шановна Олено Олександрівно! Соромно не знати, що в російській мові немає назв Гідроген, Оксиген тощо. У номенклатурі органічних сполук російські хіміки більш ураховують рекомендації IUPAC (це щодо назви хлоробензен) (на відміну від номенклатури неорганічних сполук). Тому переклад тестових зошитів російською абсолютно правильний – ніхто не має права втручатися в іноземну мову й самочинно вводити в обіг слова, яких у ній немає. Якщо якийсь мудрагель зробив це в своїх підручниках, це не означає, що він учинив правильно.
Коментувати
юрій
ЯК на мою думку проблема із завданнями на визначення речовин натрій гідроксидом тому що і магній і алюміній гідроксид утворять білі осади.аа маса цинкової пластинки збільшиться і за рахунок плюмбуму і за рахунок ніколу так що відповіді подвійні
Атем
Для юрій: У випадку з визначенням речовин алюміній, як амфотерний елемент, утворить з натрій гідроксидом розчинний комплекс, а магній - білий нерозчинний осад. А у завданні з цинковою пластинкою маса її може збільшитися лише за рахунок Плюмбуму, оскільки молярна маса Нікелю менша за молярну масу Цинка.
......
В сосну стукнувся?Розчинний комплекс?Алюміній гідроксид?Розчинний комплекс замість мозгів у старушок-укладачів питань з хімії на зно.
мнє
Згідна,питання,як і відповідь, наднекоректні, особливо,в світлі загальноосвітньої школи
Коментувати
Олена
Скажіть, будь ласка, да можна подивитись завдання вчорашнього ЗНО?
люся
Для Олена:
Коментувати
мнє
Вам би не заважало,заробітчани(репетитори) поцікавитися,що мають знати і вміти діти згідно вимог програми,і зовсім би було непогано,якщо ви би заглядали,хоча б деколи в підручник шкільний з хімії,про "оснащені"""кабінети і лабораторії я промовчу.
мнє
В розумінні одного з коментаторів,знання хімії зводяться до ’умения сокращать",а інший не бачить олімпіадних завдань,бо ,напевно,олімпіади з роду віку не бачив!Граждане,вишівські репетитори,ви ж у виш потрапили не за гроші,а своїм розумом,то розкиньте зараз ним і подумайте,чи можна в такій кількості давати питання по альдегідах і ароматичних похідних,якщо згідно програми(стандарт) в школі вони не вивчаються.Я не знаю,як ви,я подаю в суд на нефахово підібрані,однобокі,запитання,які аж ніяк не відображають рівень знань(хімічних) дитини.Набридло ,з року в рік, одне й те саме!
хімік
Для мнє: у програмі ЗНО ці питання є, або приймайте правила гри, або не складайте ЗНО з хімії.
мнє
Кудесники ви наші,а якщо в шкільний Програмі немає,а На Зно є,то хто має дітей навчити,чи не такі продажні репетитори- волонтери,як ви,а в школу взагалі треба ходити?
хімік
У шкільній програмі академічного рівня ці питання є. Програма ЗНО укладається на основі програм академічного рівня й рівня стандарту. Складається прикре враження, що Ви й Ваші учні нічого не чули про самоосвіту, дистанційну освіту тощо. Якщо учень умотивований знати хімію, то опанує предмет і без репетиторів, використає додаткову літературу. Якщо в нього виникнуть запитання, порадиться з учителем. Чи Ви принципово не допомогли б своєму вихованцю, не надали б допомоги, бо Ви ВЧИТЕЛЬ, а не репетитор?
Коментувати
Олександр
я знайшов помилку у відповідях до завдання 34, зошит 12. Там не може CH4 -t 1500> C2H2 -H2O> CH3COH -CuOH> CH3COOH, у відповідях написано,що виходить етаналь, але це відповідь невірна, тому що ми отримуємо етаналь внаслідок гідратації ацетилену.
Нинель
Для Олександр: Нужно было указать соединение, обозначенное буквой Х. Она стояла на месте третьего соединения в цепочке и им как раз был этаналь. Третьего, а не конечного.
Коментувати
Катерина
Використовувати в ЗНО задачі відверто олімпіадного рівня недопустимо. Маючи одну годину хімії на тиждень настільки поглиблено вивчити предмет не можливо. Складається таке враження, що ті хто складають завдання реальних учнів в очі не бачили.
Lilo
Для Катерина: Які саме задачі з запропонованих відносилися, на вашу думку, до олімпіадного рівня?
Mарія
Окей,може не олімпіадний рівень....але давати задачі з такими розрахунками це првал для хіміка,адже всі ми знаємо ,що хіміки це не математики переважно більша частина дітей здає хімію,бо в матем-ці не дуже,потрібно було дозволити дітям користуватись калькуляторами і так голова забита тими формулами та ще задач купа....я ,особисто,була дуже зла чому такий підхід до наших дітей в світі такого не має,треба бути трохи добрішими(це в адресу комісіі)а щодо біологій то ми в шоці за 10 помилок ми мали мати 191 бал,поріг той сам,що там того року,то як вийшло 188,обідно,діти розчаровані.....будь ласка прокоментуйте....я надіюсь що хоч хімію добре порахують.Наші діти цього заслуговують!!!!
Lilo
Для Mарія: Якими розрахунками, боронь вас Боже? У жодній з усіх восьми задач не потрібно було множити або ділити в стовпчик. Достатньо було скоротити та отримати дріб, який не так складно порахувати усно. А користуватись калькулятором, щоб помножити 16 на 0,25 або поділити 64 на 4 - це вже, вибачте, показник не складності розрахунків, а абсолютного незнання навіть не математики, а арифметики.
Коментувати
мнє
Люди,які формували тексти завдань,особливо,задач явно надихались от-того газу,що добували з нашатирю і гашеного вапна у одному з завдань,там лише самих математичних обрахунків на дві години
Тата
Для мнє: Ни в одной из задач не нужно было считать в столбик. Для получения результата нужно было всего лишь сократить, что вполне можно сделать и в уме.
хімік
Для мнє: що це за ’’хімік’’, який не може виконати елементарні математичні дії і ’’йде на Куренівку через Шепетівку’’, замість того, щоб скоротити числа й отримати правильний результат. Якщо це майбутній ’’медик", то, радше за все, видалятиме гланди через анальний отвір - дістатися гланд можна, хоча видаляти - складно.
мнє
Гланди зараз не видаляють,їх лікують,думаю,якщо б Вам їх не видалили,а полікували,Ви б не бралися коментувати те,в чому не розумієтесь,а в медінститути минулий рік на на платне навчання брали учнів,які хімію і біологію навіть,подекуди,на 130 балів не здавали,вони заплатили за навчання,заплатять і за роботу,і те,що вмієте скорочувати Вам не допоможе,вони Вас і скоротять ,і помножать на нуль,бо саме завдяки таким,як ви,професіоналам,у нас такий хаос у освіті
Коментувати
Методист хімії
Хто перевіряв умови?суперпрофесори!олем so2,повна ганьба
вчитель хімії
Хай сповідаються ті тварини,які складали тести по хімії,по миру пущу,знищу,будуть множити і ділити в стовпчик до скону.....а сполука о фтор два буде снитися все життя!
Абітурієнт МедВишу
Для вчитель хімії: що не так з о фтор два? З ним було лише одне завдання , та лише для вирівняння коефіцієнтами реакції. Що складного?
вчитель хімії
Ти,абітурієнт жопи,бали свої отримаєш,будеш смердіти,на пару з су........ою Гриневич,яка закінчила біохімію і пропустила такі завдання,а ти знаєш ,що хімія викладається в 1 год. В тиждень 10 ,11 класі,і далеко не всі можуть найняти репетиторів,і чому ті діти мають бути приречені в тій країні,яка Україною зветься.
вчитель не хімії
Уважаемый учитель химии, у вас такой интересный слог как для учителя, так и для просто человека с высшим образованием.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!