Osvita.ua ЗНО УЦОЯО: тест з англійської мови є оптимальним
УЦОЯО: тест з англійської мови є оптимальним

Роз'яснення УЦОЯО щодо складності завдань зовнішнього оцінювання з англійської мови

УЦОЯО: тест з англійської мови є оптимальним

Український центр оцінювання якості освіти надав роз'яснення щодо складності завдань цьогорічного зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови.

Зокрема, в УЦОЯО повідомили, що станом на 14 червня вже опрацьовано близько 90 % бланків відповідей типу А учасників зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови та здійснено попередній експрес-аналіз виконання завдань сертифікаційної роботи.

Результати експрес-аналізу завдань № 23–32 (Task 5) частини «Використання мови» є такими:

  • середнє значення показника складності (успішність учасників ЗНО у виконанні завдань) становить 35% і належить інтервалу значень для складних завдань;
  • середнє значення показника дискримінативності (здатність завдань відділяти учасників ЗНО з різним рівнем навчальних досягнень) становить 34,9% і належить інтервалу значень для завдань з хорошою дискримінацією;
  • середнє значення показника кореляції (зв’язок між результатами виконання певного завдання тесту учасником ЗНО та загальним балом, отриманим ним за весь тест) становить 0,29 і належить інтервалу значень для завдань з високою кореляцією.

«Таким чином, завдання Task 5, якими перевірялася сформованість лексичних знань, умінь і навичок абітурієнтів, за своїми психометричними характеристиками є складними, з хорошою розподільною здатністю та високою кореляцією», - повідомляють в УЦОЯО.

Також у Центрі підкреслюють, що подібні психометричні показники мають й інші завдання частини «Використання мови» – №33–42 (Task 6):

  • середнє значення показника складності становить 39,2% і належить інтервалу значень для складних завдань;
  • середнє значення показника дискримінативності становить 38,1% і належить інтервалу значень для завдань з хорошою дискримінацією;
  • середнє значення показника кореляції становить 0,3 і належить інтервалу значень для завдань з високою кореляцією.

Таким чином, завдання Task 6, якими перевірялася сформованість граматичних знань, умінь і навичок абітурієнтів, за своїми психометричними характеристиками є складними, з хорошою розподільною здатністю та високою кореляцією.

«Тест з англійської мови за рівнем складності є оптимальним», - підкреслили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

Порівняння складності тесту 2016 до 2015

Освіта.ua
14.06.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
мама Київ
Для є питання: Так, в Україні, слава Богу, хоч і небагато, але вже є сертифіковані центри, які приймають міжнародні іспити з німецької мови - Інститут Гьоте, з англійської мови - Кембріжський центр і ще дві установи, які отримали право адмініструвати (підкреслюю - адмініструвати!) кембріжські іспити, а також Британська Рада і ще одна установа, яка має право адмініструвати IELTS. Навчатися ви можете будь-де, але іспити приймають тільки сертифіковані центри. Перевірка результатів здійснюється закордоном, спеціально сертифікованими викладачами. Мовна частина іспиту записується на магнітофон, аби у разі подачі апеляції об"єктивний висновок могли зробити і інші сертифіковані викладачі з будь-якої країни світу. Результати іспитів - абсолютно неупереджені, на них немає впливу українська корупція, незаконне проникнення до серверу. Списати - неможливо. Для того, щоб складати такі іспити, зовсім нема потреби навчатися у тому центрі, чи в Британській Раді. Будь-хто може зареєструвати і скласти.
Є питання
В Україні розвелось багато центрів з вивчення іноземної мови. І це добре. Але ці ж центри ще і видають сертифікати, так звані міжнародні. Виходить так, що центр і навчає, і він же видає сертифікат. Гроші чималі за «чудодійне навчання» - за декілька місяців обіцяють рівень В2 чи С1. Але коли «дипломовані» учні приходять здавати ЗНО, то виявляється вони, маючи вже сертифікат, наприклад С1, не можуть гарно скласти ЗНО на рівні В2. А потім такі, як «мама київ» починають здіймати галас з приводу «необ’єктивності» ЗНО. Ніхто тут УЦЯО не захищає, але виникає, принаймні, 2 питання. Перше, чому центри, які навчають, видають сертифікати такої сили, що їх повинні приймати школи і зараховувати, як ДПА? І друге питання стосується якості навчання у подібних центрах, - виявляється їхні С1 насправді нижчі від В2. Пропозиція, - не признавати сертифікати тих центрів, які і навчають і видають сертифікати. Нехай або навчають, або видають сертифікати.
мама Київ
Для Є питання: так-так. Оце вже цікаво - ЗНО верифікованіше від кембріджського іспиту, IELTS, TOEFL? Від результатів іспитів, які визнаються в Оксфорді, Гарварді, Кембріджі? Тобто, якщо результати ЗНО не корелюють із визнаними у світі іспитами, то це визнані у світі іспити погані, а не ЗНО... Шановна, це не навіть не смішно - це діагноз. Якщо ви претендуєте на обізнаність у напрямку лінгвістичної підготовки, то повинні знати, що, наприклад, у Британській Раді із рівня А до рівня С2 проходить, як мінімум, 6-7 років. За навчальний рік ви просто не зможете пройти навіть В1, бо він ділиться на В1.1 і В1.2. Погугліть, аби не виглядати смішно. Чому сертифікати, які видають ці центи, повинні прийтися як ДПА і ЗНО, та хоча б тому, що тільки ці сертифікати визнає МОН при присвоєнні вчених звань професора, доцента, старшого дослідника. Так, так - для присвоєння вчених звань треба представити виключно результати кембріджського іспиту, IELTS чи TOEFL. І НІЯКОГО ЗНО!!!
мама Київ
Для Є питання: Цитуючи вас "виявляється їхні С1 насправді нижчі від В2"... Так, саме їхні і С1, і В2, і інші рівні - також, від А до С2. Бо це їхні рівні, це саме Кембріджський центр обгрунтував і ввів ці рівні, це саме він складає тести, які відображають знання/не знання на рівень С1 чи В2. Ви будете здивовані, але поділ на знання відповідно до певних рівнів - це розробка Кембріджу із 30-хх років минулого сторіччя, а не УЦОЯО.
_Summertime_Sadness_
Для мама Київ: ну так и идите со своими IELTS и TOEFL в Оксфорд, Кембридж и Гарвард, в чем проблема?
Коментувати
Ірина
Цьогорічне зно, у порівнянні з справжнім тестом типу TOEFL чи ELTIS - просто забавка. Впевнена, що ті, хто кричать про зарахування всього п"ятого завдання в житті не складуть його навіть на В2, адже лескика в цьому завданні була дійсно вживана у повсякденному житті, знаю, як студентка по обміну в США.
Blame everyone but yourself
Для Ірина: дякую! Будь-хто, хто стикався з англійською поза межами школи, міг би нормально справитись з таск 5. Щоправда, сам зробив одну помилку (обрав stays замість remains). Ех, принаймні вивчив щось нове.
1
Для Blame everyone but yourself: Може, ви й праві... Але все-таки, чому всі словники пишуть stay та remain синонімами? хіба в цьому місці не допускається вживання stay? особливо в розмовній сфері?
Blame everyone but yourself
Для 1: http://ell.stackexchange.com/q/93177
Коментувати
1
Вимагаємо зарахування балів з низьким відсотком складності!!! (26, 28, 29 з таск 5) минулого року на укр. мові зарахували усім питання 29-32 з такими ж показниками складності!!! докази на сторінці 24-25. http://testportal.gov.ua/files/reports/ZVIT_ZNO_2015_Part_2.pdf Чи ті вступники чимось відрізнялися від нас??? УСІ РІВНІ
_Summertime_Sadness_
Для 1: в том году засчитали не из-за сложности, а из-за низкой корелляции и дискриминации
совесть
Для _Summertime_Sadness_: А Вы видели корреляцию и дискриминацию заданий 26,28, 29 (ну этих 10 в таск 5)? НЕТ. Ее не показали. А просили ведь психометрию, а не только сложность заданий... Похоже, что проблема не решена и после такого обьяснения центра... Так как Шумят умные дети, а не те, кто угадывает, то проблема с этими заданиями точно есть! Ведь про другие задания (а их много в тесте) даже и слова кривого никто не сказал...
1
Для _Summertime_Sadness_: нам їх не показали. тільки середні результати. а середні - це коли там складність 70, там 14, а отримали 42...
Коментувати
Не морочьте людям голову
В кои-то веки получили нормальный тест ЗНО по английскому языку. Кому интересно, посмотрите на тесты Oxford или Cambridge или TOEFL и сравните, что проще? Письменное задание вообще для семиклассников!
Київ
Для Не морочьте людям голову: подивились. Простіше від українського ЗНО-2016 FCE (рівень В2) кембріджський і IELTS (Академік, С1, загальний бал 7). Знаю точно, бо їх мій 10-класник син склав, а от в тесті ЗНО-2016 зробив 6 (!) помилок. Про тести Оксфорду нічого не чула. Думаю, ви також..., бо такого міжнародного тесту не існує. TOEFL в розрахунок не беру, так як це тест англійської у американському варіанті. До того ж виключно комп"ютерний варіант, а наше все - письмо ручками... Знову "великий знавець" англійської, який не володіє українською, має що сказати... Предметно, товаришу москаль, предметно говоріть, а не взагалі. Вам би лиш мордувати українських дітей.
Для жалюгідних
Якщо ви признаєте тільки українську мову, то для чого вам та англійська? А якщо ви признаєте англійську, то чим вам не подобається російська? А те, що ви чогось не чули, - ще не означає, що це не існує. І чи може чийсь син (навіть ваш десятикласник) бути експертом в усіх тестах з англійської мови?
мама Київ
Для жалюгідних: Тест ЗНО не корелює із визнаними у світі іспитами англійської мови. Про це говорять результати тестів багатьох українських дітей. Підміняти поняття не треба - треба нарешті почати рухатися у цивілізованому напрямку. Зокрема, визнавати міжнародні тести як результат по ЗНО. Адже, щоб отримати звання професора, доцента, старшого дослідника треба скласти саме міжнародний іспит, а не ЗНО? Чи не так? Знову ж таки, на мою думку, вступники та їх батьки рано чи пізно дійдуть до того, що почнуть подавати позови до УЦОЯО з вимогою вказати, де, на якій сторінці підручника Карп"юк, Несвіт, за якими відповідно до вимог МОН навчали їх дітей, є ті конструкції, які є в завданнях ЗНО. Думаю, що в підручнику, де дід Мороз називається Гренд Фазер Фрост цього не знайде ніхто...
Коментувати
Анатолій
Шавновні! Нfвіщо наv СЕРЕДНІ ПОКАЗНИКИ??? Зверніть увагу на питання 26, 28, 29, 33, 39 де рівень складності досягає 14-20%. Саме їх і просять ЗАРАХУВАТИ абітурієнти. Нічого про середні показники не говорилося... Доведіть свою компетентність! Будьте ж просто людьми.
лол
Для Анатолій: Сколько не спрашивал, так никто и не ответил: почему задания должны быть легкими?
совесть
Для лол: Так все понимают, что задания должны быть разной сложности... А Не только легкие. Но сложность должна быть без провокаций и в рамках программы ЗНО. Ну не все лохи вокруг...
Анатолій
Для лол: Я не кажу, що вони мають бути легкими. Тест має бути АДЕКВАТНИМ. За програмою, з реально єдиною правильною відповіддю, а не тільки за версією УЦОЯО. Тест, до якого не прикопаєшся, як TOEFL чи IELTS. Натомість - що маємо? Маємо те, що маємо
Коментувати
совесть
Кореляція 0,29 - низька!... а не висока... 0,29 свідчить лиш про те, що існує певний зв’язок, поганенький зв’язок (цікаво чому?) між відповідями дітей на 5 таск з відповідями на завдання всього тесту. Бажано, щоб цей показник був більше 0,5; наближався до максимального значення 1. Серед 10 завдань таск 5 є одне-два явно з поганою статистикою (оті, де складність 10-14%). Саме про них і написали і діти, і "недонавчені" вчителі, і зухвалі репетитори, і просто батьки, а не про всі 10 завдань у таск 5. Залишається сподівання на СПРАВЕДЛИВІСТЬ комісії з визначення порогу з англ., однак на результати розумників це ніяк не вплине...
лол
Для совесть: корелляция 0.29 - вполне нормальный показатель https://i.gyazo.com/b81018a0b1fb85c6bdaecda786cec603.png
совесть
Для лол: Вполне нормальная или высокая? Полуправда - не ложь... Так и живем...
лол
Лично для меня - вполне нормальная. Согласно таблице - высокая
Коментувати
Сергей Лимонов
показник кореляці неадекватності (непрофесійності ) спецалістів з УЦОЯО -СКЛАДАЄ 100 ВІДСОТКІВ!
Skjeld
Знову одні й ті самі граблі. Нікого з людей не цікавить ваші психометричні дослідження, які є беззмістовними. В нас мабуть демократія в Україні, чи не так? Зробіть опитування, народ скаже своє слово про складність завдань. Ті терміни, що ви вказуєте пересічному не зрозумілі. Теж мені спеціалісти-аналітики... ЗНО ні в одній країні не визнають, а ви його престиж підносите "до небес". Ставтесь до абітурієнтів по-людськи, робіть завдання не по БРИТАНСЬКИХ книжечках за 700грн , а по Карп’юк, Несвіт і т.д ,тодіі не буде цих постійних образ в коментарях!
лол
Для Skjeld: как бы петиция с 12000 подписей была за то, чтобы людям показали психометрию и если она плохая - пересмотрели задания. Вот психометрия, она хорошая, что люди хотели, то и получили(ниже текст петиции) Ми, абітурієнти та учасники ЗНО з англійської мови 2016-го року, вимагаємо переглянути завдання з частини "Task 5" (№23-32) ЗНО з англійської мови 2016-го року, та перевірити коректність та якість кожного завдання з цієї частини, шляхом проведення змістового і статистичного аналізу. У випадку, якщо будь-яке завдання буде мати неприйнятні психометричні показники та/або низький коефіцієнт кореляції, вимагаємо зарахувати всім учасникам зовнішнього незалежного оцінювання бали за це завдання.
Skjeld
Пояснюю спеціально для вас: В УЦОЯО не коректна оцінка завдань ЗНО з англійської мови, вони відповідають рівню С1, а потрібно В1,В2. Народ вказав на проблему - їхнє завдання вирішити. Ніхто не винний - що у кого руки не з того місця і у дітей руйнуються мрії. Підручники і програма на низькому рівні!
_Summertime_Sadness_
Для Skjeld: : народ указал на проблему психометрии - вот психометрия. Как оказалось, в психометрии проблем нет. В следующий раз нужно адекватные требования писать. Про уровень заданий я почти не видел претензий. У детей рушатся мечты? Смешно, чтобы мечты не рушились нужно учить и искать ошибки в себе, а не сваливать все на задания. У меня в этом задании 6 ошибок, но я понимаю что эти 6 ошибок - мои 6 ошибок, а не фейл задания
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!